Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=система образования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 136
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
74.04 (4 Укр)
Р 15


    Радзієвський, Віталій (кандидат культурології; доцент кафедри теорії й історії культури Київського національного університету культури і мистецтв; член-кореспондент Міжнародної академії креативної педагогіки; член-кореспондент Міжнародної академії фундаментальних основ буття; академік Української технологічної академії).
    До окремих питань освітньої реформи і субкультур: актуальні рефлексії [Текст] / В. Радзієвський // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2016. - № 5-6. - С. 2-9
ББК 74.04 (4 Укр)
Рубрики: Організація освіти
   Организиция образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- система образования -- середня освіта -- среднее образование -- освітні реформи -- образовательные реформы -- молодіжні субкультури -- молодежные субкультуры -- самофілія -- самофилия -- культура мейнстриму -- культура мейнстрима -- репаративна терапія -- репаративная терапия -- перлюб -- прелюбодеяния -- телегонія -- телегония -- вічні цінності -- вечные ценности -- моральні цінності -- моральные ценности -- технизация -- технізація -- ієрархія цінностей -- иерархия ценностей
Анотація: Наголошено на необхідності виховання нового покоління на традиційних українських моральних цінностях і відомови від будь-яких штучних моральних цінностей.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Історія_в_шк_2016_5-6\2.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

2.


    Барановська, Олена (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії дидактики).
    Фундаменталізація змісту предметів суспільно-гуманітарного циклу в профільній школі [Текст] / О. Барановська // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчитеів. - 2013. - № 9. - С. 10-13. - Библиогр.: с. 13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- фундамеиталізація освіти -- гуманітаризація освіти -- модернізація сучасної освіти -- педагогічні технології -- гуманітарна освіта -- інтерактивні методи навчання історії -- система образования -- фундаментализация образования -- гуманитаризация образования -- модернизация современого образования -- педагогические технологии -- гуманитарное образование -- интерактивные методы обучения истории
Анотація: Фундаменталізація та гуманізація освіти стають одними з важливих напрямків модернізації сучасної освіти, головним фактором є вплив на трансформацію змісту освіти.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (23.10.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Пономарьов, О. С. (кандидат технічних наук; професор; Національний технічний університет "ХПІ").
    Професіоналізм і відповідальність як чинники адаптивного управління в педагогіці / О. С. Пономарьов, М. К. Чеботарьов // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 69-78. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
адаптивне управління -- вища школа -- педагогічні технології -- професійна компетентність -- соціальна компетентність -- система освіти -- адаптивное управление -- высшая школа -- педагогические технологии -- профессиональная компетентность -- социальная компетентность -- система образования
Анотація: Проаналізовано сутність феномену адаптивного управління, стан його досліджень і застосування в педагогіці. Обгрунтовано необхідність у його застосуванні в умовах становлення інноваційного типу світового розвитку.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Дод.точки доступу:
Чеботарьов, М. К. (проректор Національного технічного університету "ХПІ")

Знайти схожі

4.


    Кремень, В. (президент НАПН України ).
    Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін : доповідь президента НАПН України / В. Кремень // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 11. - С. 3-7. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
доповіді -- доклады -- тексти доповідій -- тексты докладов -- українська освіта -- украинское образование -- якість освіти -- качество образования -- система освіти -- система образования -- освітні системи -- образовательные системы -- загальні збори НАПН -- общие сборы НАПН -- виміри якості -- измерения качества -- архітектура освіти -- архитектура образования -- відповідність освіти прийнятим стандартам -- соответствие образования принятым стандартам -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- якість педагогічної освіти -- качество педагогического образования
Анотація: Текст доповіді президента НАПН України Василя Кременя на Загальних зборах НАПН України 30 жовтня 2014 року.


Дод.точки доступу:
Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін, загальні збори НАПН \о них\

Знайти схожі

5.


    Кирій, Світлана (завідувач сектору соціокультурних комунікацій ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського).
    Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін / С. Кирій // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 11. - С. 77-80. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 91
Рубрики: Література універсального змісту
   Бібліографічні посібники

   Литература универсального содержания

   Библиографические пособия

Кл.слова (ненормовані):
бібліографічні списки -- библиографические списки -- система освіти -- система образования -- довідкові видання -- справочные издания -- освітній простір -- образовательное пространство -- система освіти -- система образования -- якість української освіти -- качество украинского образования
Анотація: Надано рекомендаційний бібліографічний список з проблем якості української освіти.


Знайти схожі

6.


    Рибалка, В. В. (доктор психологічних наук; професор; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Формування системою освіти особистісних духовних якостей в учнівської молоді як психопедагогічна умова успішності її особистого, професійного та громадянського життя / В. В. Рибалка // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 36-50. - Бібліогр. в кінці ст. 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 88.37
Рубрики: Психология личности
   Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- психопедагогічні умови -- громадянська позиція -- духовні якості -- учнівська молодь -- система образования -- психопедагогические условия -- гражданская позиция -- духовные качества -- ученическая молодежь -- антиномічна формула особистості -- антиномическая формула личности -- школа честі та гідності -- школа чести и достоинства -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- соборна особистість -- соборная личность
Анотація: Розглянуто погляди видатних філософів, психологів, педагогів та історичні дані щодо долі різних країн з по-різному розвинутим прошарком особистостей і громадянським суспільством.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

7.


    Утюж, И. Г. (Запорожский национальный университет; Запорожье).
    Симулятивные смыслы современного образования / И. Г. Утюж // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 7. - С. 11-15. - Література : С. 15 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виртуальное обучение -- виртуальность -- віртуальне навчання -- віртуальність -- дискурс -- инновационные процессы -- інноваційні процеси -- парадигма -- постмодернизм -- постмодернизм в образовании -- постмодернізм -- постмодернізм в освіті -- симулякри -- симулякры -- симулятивний сенс -- симулятивный смысл -- система образования -- система освіти -- современное образование -- сучасна освіта -- философия образования -- философия постмодерна -- філософія освіти -- філософія постмодерна
Анотація: Даётся анализ особенностей виртуального обучения на основе выработанной в философии постмодернизма теории "симулякров". Основным содержанием инновационных процессов является внесение изменений в традиционные, сложившиеся, ставшие массовыми си стемы и средства прогрессивного опыта. Использование информационных технологий, включая виртуальные обучающие средства, связано с решением кардинальных вопросов как в методологии науки в целом, так и философии образования. И здесь постмодернизм проявл яет себя с особой силой. Наступление эпохи Интернета связано с распространением ценностей постмодернизма, его философско-мировоззренческой и антропологической специфики.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Красильникова, Ганна (завідувач навчально-методичного відділу; Хмельницький національний університет; кандидат технічних наук; доцент).
    На шляху до сучасної системи моніторингу якості вітчизняної освіти / Г. Красильникова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 11/12. - С. 24-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
моніторинг якості освіти -- мониторинг качества образования -- система освіти -- система образования -- якість освіти -- система моніторингу якості освіти -- система мониторинга качества образования -- качество образования -- система забезпечення якості освіти -- система обеспечения качества образования -- елементи системи якості освіти -- элементы системы качества образования -- статистичний моніторинг -- статистический мониторинг -- інспектування навчальних закладів -- инспектирование учебных заведений -- загальна середня освіта -- общее среднее образование -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- вища освіта -- высшее образование -- моніторинг діяльності навчальних закладів -- мониторинг деятельности учебных заведений -- державна система акредитації ВНЗ -- государственная система аккредитации ВУЗов
Анотація: Розглядається чинна система моніторингу якості вітчизняної освіти на локальному, регіональному, загальнодержавному та міжнародному рівнях. Аналізуються елементи системи моніторингу якості в дошкільній, загальній середній (ЗСО), професійно-технічній (ПТО), вищій та пілядипломній освіті. Надається детальна характеристика таких елементів системи, як статистичний моніторинг, інспектування навчальних закладів, що сформувалися ще в радянській освітній системі і діють донині. Намічені шляхи модернізації чинних процедур державного контролю якості освіти - атестації та акредитації навчальних закладів шляхом запровадження громадського моніторингу. Поряд із цим висвітлені нові перспективні елементи вітчизняної системи моніторингу - рейтинги навчальних закладів та зовнішнє незалежне оцінювання. Окреслені шляхи формування освітнього моніторингу в єдину систему.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

9.


    Романовський, Олександр Георгiйович (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; проректор Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут").
    Сутнісні характеристики сучасного стану розвитку теорії адаптивного управління в освітніх системах / О. Г. Романовський, М. К. Чеботарьов // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1. - С. 26-34. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.41
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- адаптивне управління -- освітній процес -- самоврядування -- реформування вищої школи -- система образования -- адаптивное управление -- образовательный процесс -- самоуправление -- теорія адаптивного управління -- теория адаптивного управления -- освітін системи -- образовательные системы
Анотація: Розглянуто розвиток теорії адаптивного управління в освітніх системах, зокрема в системі вищого навчального закладу. Розкрито сутність адаптивного управління та вихідні теоретичні положення, які лежать в її основі. Виділено сутнісні характеристики адаптивного управління: закономірності, ключові принципи, структура, функції і технології, а також спеціальний інструментарій у вигляді факторнокритеріальних моделей діяльності учасників освітнього процесу та освітнього закладу в цілому, які розробляються для організації та здійснення адаптивного управління.


Дод.точки доступу:
Чеботарьов, Микола Корнійович (проректор з адміністративно-господарської роботи Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут”)

Знайти схожі

10.


    Кльов, М. В. (Національний авіаційний університет; Київ).
    Експансія ринку освітніх послуг і економізація освітньої системи: соціологічний аналіз / М. В. Кльов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 99-103, В. О. (Попов). - Бібліографія : С.102-103 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
економізація освіти -- економіка освіти -- економічна експансія -- експансія ринку -- комодификация -- комодифікація -- маркетизация -- маркетизація -- образовательные системы -- освітні системи -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- персоналии социологов -- персоналії соціологів -- освітні послуги -- образовательные услуги -- ринок освіти -- ринок освітніх послуг -- рынок образования -- рынок образовательных услуг -- система образования -- система освіти -- социологический анализ -- социология образования -- соціологічний аналіз -- соціологія освіти -- экономизация образования -- экономика образования -- экономическая экспансия -- экспансия рынка
Анотація: Звертається увага на явище економізації та маркетизації, а разом з тим експансії ринку освітніх послуг. Увагу авторів привертають поняття комодифікації (перетворення продукту в товар) по відношенню до нетоварного виробництва, квазі-товарів, ф іктивних товарів, реальних товарів і фіктивного капіталу. В цілому, аналізується розуміння ринкової економіки К.Поланьї, роль інформації, знань та інтелекту в постіндустріальній економіці. Стверджується, що в таких умовах знання набуває форму товару. В статті зауважується, що ринковий тип мислення має глибокий вплив на систему освіти.


Дод.точки доступу:
Поланьи, К. (антрополог; историк экономики; социолог; этнограф ; 1886-1964) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)