Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=система образования<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
136
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
74.04 (4 Укр)
Р 15
Радзієвський, Віталій
(кандидат культурології; доцент кафедри теорії й історії культури Київського національного університету культури і мистецтв; член-кореспондент Міжнародної академії креативної педагогіки; член-кореспондент Міжнародної академії фундаментальних основ буття; академік Української технологічної академії).
До окремих питань освітньої реформи і субкультур: актуальні рефлексії [Текст] / В. Радзієвський> // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2016. -
№ 5-6
. - С. 2-9
ББК
74.04 (4 Укр)
Рубрики:
Організація освіти
Организиция образования
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
система освіти
--
система образования
--
середня освіта
--
среднее образование
--
освітні реформи
--
образовательные реформы
--
молодіжні субкультури
--
молодежные субкультуры
--
самофілія
--
самофилия
--
культура мейнстриму
--
культура мейнстрима
--
репаративна терапія
--
репаративная терапия
--
перлюб
--
прелюбодеяния
--
телегонія
--
телегония
--
вічні цінності
--
вечные ценности
--
моральні цінності
--
моральные ценности
--
технизация
--
технізація
--
ієрархія цінностей
--
иерархия ценностей
Анотація:
Наголошено на необхідності виховання нового покоління на традиційних українських моральних цінностях і відомови від будь-яких штучних моральних цінностей.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Історія_в_шк_2016_5-6\2.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Барановська, Олена
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії дидактики).
Фундаменталізація змісту предметів суспільно-гуманітарного циклу в профільній школі [Текст] / О. Барановська> // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчитеів. - 2013. -
№ 9
. - С. 10-13. - Библиогр.: с. 13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.266.3
Рубрики:
Методика викладання історії
Методика преподавания истории
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
система освіти
--
фундамеиталізація освіти
--
гуманітаризація освіти
--
модернізація сучасної освіти
--
педагогічні технології
--
гуманітарна освіта
--
інтерактивні методи навчання історії
--
система образования
--
фундаментализация образования
--
гуманитаризация образования
--
модернизация современого образования
--
педагогические технологии
--
гуманитарное образование
--
интерактивные методы обучения истории
Анотація:
Фундаменталізація та гуманізація освіти стають одними з важливих напрямків модернізації сучасної освіти, головним фактором є вплив на трансформацію змісту освіти.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (23.10.2013р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Пономарьов, О. С.
(кандидат технічних наук; професор; Національний технічний університет "ХПІ").
Професіоналізм і відповідальність як чинники адаптивного управління в педагогіці / О. С. Пономарьов, М. К. Чеботарьов> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2014. -
№ 4
. - С. 69-78. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальна педагогіка
Образование. Педагогика
Общая педагогика
Кл.слова (ненормовані):
адаптивне управління
--
вища школа
--
педагогічні технології
--
професійна компетентність
--
соціальна компетентність
--
система освіти
--
адаптивное управление
--
высшая школа
--
педагогические технологии
--
профессиональная компетентность
--
социальная компетентность
--
система образования
Анотація:
Проаналізовано сутність феномену адаптивного управління, стан його досліджень і застосування в педагогіці. Обгрунтовано необхідність у його застосуванні в умовах становлення інноваційного типу світового розвитку.
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Дод.точки доступу:
Чеботарьов, М. К. (проректор Національного технічного університету "ХПІ")
Знайти схожі
>
4.
Кремень, В.
(президент НАПН України ).
Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін : доповідь президента НАПН України / В. Кремень> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 11
. - С. 3-7. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
доповіді
--
доклады
--
тексти доповідій
--
тексты докладов
--
українська освіта
--
украинское образование
--
якість освіти
--
качество образования
--
система освіти
--
система образования
--
освітні системи
--
образовательные системы
--
загальні збори НАПН
--
общие сборы НАПН
--
виміри якості
--
измерения качества
--
архітектура освіти
--
архитектура образования
--
відповідність освіти прийнятим стандартам
--
соответствие образования принятым стандартам
--
педагогічна освіта
--
педагогическое образование
--
якість педагогічної освіти
--
качество педагогического образования
Анотація:
Текст доповіді президента НАПН України Василя Кременя на Загальних зборах НАПН України 30 жовтня 2014 року.
Дод.точки доступу:
Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін, загальні збори НАПН \о них\
Знайти схожі
>
5.
Кирій, Світлана
(завідувач сектору соціокультурних комунікацій ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського).
Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін / С. Кирій> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 11
. - С. 77-80. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
011/016
ББК
91
Рубрики:
Література універсального змісту
Бібліографічні посібники
Литература универсального содержания
Библиографические пособия
Кл.слова (ненормовані):
бібліографічні списки
--
библиографические списки
--
система освіти
--
система образования
--
довідкові видання
--
справочные издания
--
освітній простір
--
образовательное пространство
--
система освіти
--
система образования
--
якість української освіти
--
качество украинского образования
Анотація:
Надано рекомендаційний бібліографічний список з проблем якості української освіти.
Знайти схожі
>
6.
Рибалка, В. В.
(доктор психологічних наук; професор; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
Формування системою освіти особистісних духовних якостей в учнівської молоді як психопедагогічна умова успішності її особистого, професійного та громадянського життя / В. В. Рибалка> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2014. -
№ 4
. - С. 36-50. - Бібліогр. в кінці ст. 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК
88.37
Рубрики:
Психология личности
Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
система освіти
--
психопедагогічні умови
--
громадянська позиція
--
духовні якості
--
учнівська молодь
--
система образования
--
психопедагогические условия
--
гражданская позиция
--
духовные качества
--
ученическая молодежь
--
антиномічна формула особистості
--
антиномическая формула личности
--
школа честі та гідності
--
школа чести и достоинства
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
соборна особистість
--
соборная личность
Анотація:
Розглянуто погляди видатних філософів, психологів, педагогів та історичні дані щодо долі різних країн з по-різному розвинутим прошарком особистостей і громадянським суспільством.
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Знайти схожі
>
7.
Утюж, И. Г.
(Запорожский национальный университет; Запорожье).
Симулятивные смыслы современного образования / И. Г. Утюж> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 7
. - С. 11-15. - Література : С. 15 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виртуальное обучение
--
виртуальность
--
віртуальне навчання
--
віртуальність
--
дискурс
--
инновационные процессы
--
інноваційні процеси
--
парадигма
--
постмодернизм
--
постмодернизм в образовании
--
постмодернізм
--
постмодернізм в освіті
--
симулякри
--
симулякры
--
симулятивний сенс
--
симулятивный смысл
--
система образования
--
система освіти
--
современное образование
--
сучасна освіта
--
философия образования
--
философия постмодерна
--
філософія освіти
--
філософія постмодерна
Анотація:
Даётся анализ особенностей виртуального обучения на основе выработанной в философии постмодернизма теории "симулякров". Основным содержанием инновационных процессов является внесение изменений в традиционные, сложившиеся, ставшие массовыми си стемы и средства прогрессивного опыта. Использование информационных технологий, включая виртуальные обучающие средства, связано с решением кардинальных вопросов как в методологии науки в целом, так и философии образования. И здесь постмодернизм проявл яет себя с особой силой. Наступление эпохи Интернета связано с распространением ценностей постмодернизма, его философско-мировоззренческой и антропологической специфики.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Красильникова, Ганна
(завідувач навчально-методичного відділу; Хмельницький національний університет; кандидат технічних наук; доцент).
На шляху до сучасної системи моніторингу якості вітчизняної освіти / Г. Красильникова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. -
№ 11/12
. - С. 24-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
моніторинг якості освіти
--
мониторинг качества образования
--
система освіти
--
система образования
--
якість освіти
--
система моніторингу якості освіти
--
система мониторинга качества образования
--
качество образования
--
система забезпечення якості освіти
--
система обеспечения качества образования
--
елементи системи якості освіти
--
элементы системы качества образования
--
статистичний моніторинг
--
статистический мониторинг
--
інспектування навчальних закладів
--
инспектирование учебных заведений
--
загальна середня освіта
--
общее среднее образование
--
професійно-технічна освіта
--
профессионально-техническое образование
--
вища освіта
--
высшее образование
--
моніторинг діяльності навчальних закладів
--
мониторинг деятельности учебных заведений
--
державна система акредитації ВНЗ
--
государственная система аккредитации ВУЗов
Анотація:
Розглядається чинна система моніторингу якості вітчизняної освіти на локальному, регіональному, загальнодержавному та міжнародному рівнях. Аналізуються елементи системи моніторингу якості в дошкільній, загальній середній (ЗСО), професійно-технічній (ПТО), вищій та пілядипломній освіті. Надається детальна характеристика таких елементів системи, як статистичний моніторинг, інспектування навчальних закладів, що сформувалися ще в радянській освітній системі і діють донині. Намічені шляхи модернізації чинних процедур державного контролю якості освіти - атестації та акредитації навчальних закладів шляхом запровадження громадського моніторингу. Поряд із цим висвітлені нові перспективні елементи вітчизняної системи моніторингу - рейтинги навчальних закладів та зовнішнє незалежне оцінювання. Окреслені шляхи формування освітнього моніторингу в єдину систему.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
9.
Романовський, Олександр Георгiйович
(доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; проректор Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут").
Сутнісні характеристики сучасного стану розвитку теорії адаптивного управління в освітніх системах / О. Г. Романовський, М. К. Чеботарьов> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. -
№ 1
. - С. 26-34. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.580.41
Рубрики:
Вища професійна освіта
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
система освіти
--
адаптивне управління
--
освітній процес
--
самоврядування
--
реформування вищої школи
--
система образования
--
адаптивное управление
--
образовательный процесс
--
самоуправление
--
теорія адаптивного управління
--
теория адаптивного управления
--
освітін системи
--
образовательные системы
Анотація:
Розглянуто розвиток теорії адаптивного управління в освітніх системах, зокрема в системі вищого навчального закладу. Розкрито сутність адаптивного управління та вихідні теоретичні положення, які лежать в її основі. Виділено сутнісні характеристики адаптивного управління: закономірності, ключові принципи, структура, функції і технології, а також спеціальний інструментарій у вигляді факторнокритеріальних моделей діяльності учасників освітнього процесу та освітнього закладу в цілому, які розробляються для організації та здійснення адаптивного управління.
Дод.точки доступу:
Чеботарьов, Микола Корнійович (проректор з адміністративно-господарської роботи Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут”)
Знайти схожі
>
10.
Кльов, М. В.
(Національний авіаційний університет; Київ).
Експансія ринку освітніх послуг і економізація освітньої системи: соціологічний аналіз / М. В. Кльов> //
Грані
: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. -
№ 1
. - С. 99-103, В. О. (Попов). - Бібліографія : С.102-103 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
316.74:37
ББК
60.561.9
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
економізація освіти
--
економіка освіти
--
економічна експансія
--
експансія ринку
--
комодификация
--
комодифікація
--
маркетизация
--
маркетизація
--
образовательные системы
--
освітні системи
--
педагогическая социология
--
педагогічна соціологія
--
персоналии социологов
--
персоналії соціологів
--
освітні послуги
--
образовательные услуги
--
ринок освіти
--
ринок освітніх послуг
--
рынок образования
--
рынок образовательных услуг
--
система образования
--
система освіти
--
социологический анализ
--
социология образования
--
соціологічний аналіз
--
соціологія освіти
--
экономизация образования
--
экономика образования
--
экономическая экспансия
--
экспансия рынка
Анотація:
Звертається увага на явище економізації та маркетизації, а разом з тим експансії ринку освітніх послуг. Увагу авторів привертають поняття комодифікації (перетворення продукту в товар) по відношенню до нетоварного виробництва, квазі-товарів, ф іктивних товарів, реальних товарів і фіктивного капіталу. В цілому, аналізується розуміння ринкової економіки К.Поланьї, роль інформації, знань та інтелекту в постіндустріальній економіці. Стверджується, що в таких умовах знання набуває форму товару. В статті зауважується, що ринковий тип мислення має глибокий вплив на систему освіти.
Дод.точки доступу:
Поланьи, К. (антрополог; историк экономики; социолог; этнограф ; 1886-1964) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)