Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (4)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=социальные сети<.>
Загальна кількість знайдених документів : 109
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Чумаченко, А.
    Важливість правильного бренду в соціальних мережах / А. Чумаченко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 46-50 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-реклама -- бренди -- соціальні мережі -- просування бренду -- интернет-реклама -- бренды -- социальные сети -- продвижение бренда -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетнг
Анотація: Запропоновані основні правила реклами в соціальних мережах.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Башинська, Ірина Олександрівна (кандидат економічних наук; провідний викладач кафедри обліку, аналізу і аудиту Одеського національного політехнічного університету; м.Одеса).
    Використання SMM промисловими підприємствами [Текст] / Ы. О. Башинська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 360-369 : табл., кол.іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.304.15(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроительной промышленности

   Економіка машинобудівельної промисловості

   Маркетинговые коммуникации

   Маркетингові комунікації

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии -- інноваційні технології -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- маркетинг в соціальних мережах -- маркетинг в социальных сетях -- исследовательская методология -- дослідницька методологія -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- организационные инновации -- організаційні інновації -- практические рекомендации -- практичні рекомендації -- промышленные предприятия -- промислові підприємства -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- репутационный менеджмент -- репутаційний менеджмент -- SMM-специалисты -- SMM-спеціалісти -- социальные сети -- соціальні мережі -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- целевые аудитории -- цільові аудиторії
Анотація: Розглянуті найбільш популярні у світі та в Україні соціальні мережі. Надано їхню порівняльну характеристику та обрано найбільш придатні з них для використання промисловими підприємствами. Проаналізовано активність машинобудівних підприємств України в соціальних мережах та розроблено рекомендації щодо практичного використання соцмереж: визначення цільової аудиторії підприємства, SMM-спеціаліста та оцінювання результатів роботи соцмереж для підприємства.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
АвтоКрАЗ, кременчугская компания транспортного машиностроения \о нем\; Антонов, украинское самолетостроительное государственное предприятие \о нем\; LinkedIn, социальная информационная сеть \о ней\; Facebook, социальная информационная сеть \о ней\

Знайти схожі

3.


    Ржеуський, А. В.
    Інноватика в бібліотечно-інформаційному обслуговування користувачів: за матеріалами соціологічного дослідження [Текст] / А. В. Ржеуський, Н. Е. Кунанець // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2016. - № 3. - С. 28-33 : діагр.
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

Кл.слова (ненормовані):
бібліотечна справа -- библиотечное дело -- бібліотеки вищих навчальних закладів -- библиотеки высших учебных заведений -- бібліотеки ВНЗ -- библиотеки вузов -- університетські бібліотеки -- университетские библиотеки -- обслуговування користувачів -- обслуживание пользователей -- соціологічне опитування -- социологический опрос -- дистанційні послуги -- дистанционные услуги -- відкритий доступ -- открытый доступ -- соціальні мережі -- социальные сети -- хмарне середовище -- облачная среда -- мультимедіа -- мультимедиа


Дод.точки доступу:
Кунанець, Н. Е.; Львівська політехніка, національний універсітет \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

4.


    Курбан, О. В.
    Ситуативне планування інформаційно-психологічних процесів у соціальних онлайнових мережах [Текст] / О. В. Курбан // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2016. - № 3. - С. 80-86 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Соціальні комунікації
   Социальные коммуникации

Кл.слова (ненормовані):
соціальні комунікації -- социальные коммуникации -- соціальні мережі -- социальные сети -- соціальні онлайнові мережі -- социальные онлайновые сети -- інформаційні війни -- информационные войны -- управлінські алгоритми -- управленческие алгоритмы


Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

5.


    Яренко, Анатолій Валерійович (каедидат економічних наук; доцент кафедри економічної кітернетики та маркетингу Київського університету технологій та дизайну; м.Київ).
    Обгрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системах [Текст] / А. В. Яренко, Н. В. Раллє // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016/2. - № 12. - С. 449-457 : кол.іл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.290с-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- методология управления персоналом -- методологія управління персоналом -- кадровый менеджмент -- кадровий менеджмент -- качественное оценивание -- якісне оцінювання -- кибернетические системы -- кібернетичні системи -- компании -- компанії -- маркетинговая методология -- маркетингова методологія -- материальное поощрение -- матеріальне заохочення -- организационные критерии -- організаційні критерії -- программное обеспечение -- програмне забезпечення -- рекрутинг -- социальные сети -- соціальні мережі -- специализированные программные комплексы -- спеціалізовані програмні комплекси -- трудовое участие -- трудова участь -- трудовая мотивация -- трудова мотивація -- управленческое моделирование -- управлінське моделювання -- экономическая эффективность -- економічна ефективність
Анотація: Розглянуто маркетингові методологічні підходи до матеріальної мотивації персонала підприємства. На прикладі запропонованої математичної моделі аргументовано необхідність застосування мотиваційних критеріїв ефективності під час оцінювання якості праці. Розробки впроваджено в кібернетичній системі у вигляді програмного комплексу. Величезний масив інформації, яку містять соціальні мережі, дає можливість використовувати її компаніям для цілей власного бізнесу: від прямих продажів до маркетингу та рекрутингу. Про останній пункт - нижче.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Раллє, Наталія Вікторівна (кандидат економічних наук; асистент кафедри економічної кібернетикиі маркетингу Київського національного університету технологій та дизайну; м.Київ; Україна)

Знайти схожі

6.


    Бєлікова, Юлія (к. соц. н. ; доцент ; доцент кафедри управління соціальними комунікаціями).
    Вплив розширення кнопки "Like" Facebook на оцінювання ефективності СММ кампанії [Текст] / Ю. Бєлікова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 3. - С. 13-17 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі -- оцінка ефективності -- соціальні медіа маркетингові кампанії -- веб аналітика -- моніторинг соціальних мереж -- автоматичний моніторинг емоцій -- прогнозування споживчої поведінки -- промокоди -- социальные сети -- оценка эффективности -- социальные медиа маркетинговые кампании -- веб аналитика -- мониторинг социальных сетей -- автоматический мониторинг эмоций -- прогнозирование потребительского поведения -- промокоды -- кнопка "Like" -- Facebook
Анотація: Автор досліджує появу, розвиток та розширення функцій кнопки "Like" Facebook, а також її вплив на оцінювання ефективності соціальних медіа маркетингових кампаній.


Знайти схожі

7.


    Артющенко, Віктор (комерційний директор).
    Роль реалізації концепції цифрового маркетингу при виході на міжнародний ринок [Текст] / В. Артющенко, І. Окландер, Д. Горбунов // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 5. - С. 52-55 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
залучення клієнтів -- IPTV технологія -- OTT технологія -- відеопослуги в Інтернеті -- провайдер контенту -- контекстна реклама -- SEO -- соціальні мережі -- привлечение клиентов -- IPTV технология -- OTT технология -- видеоуслуги в Интернете -- провайдер контента -- контекстная реклама -- социальные сети -- цифровий маркетинг -- цифровой маркетинг
Анотація: На прикладі компанії Infomir показано, що українській компанії під силу вийти на міжнародний ринок і конкурувати з іноземними компаніями. Обов’язковими умовами для цього є актуальний продукт, високий рівень сервісу і використання широкого маркетингового інструментарію.


Дод.точки доступу:
Окландер, Ігор (кандидат економічних наук ; керівник відділу маркетингу); Горбунов, Денис (PR менеджер); Група компаній Infomir \о ней\; Infomir, Група компаній \о ней\

Знайти схожі

8.


    Курбан, О. В.
    Сучасна гібридна війна та її інформаційна складова [Текст] / О. В. Курбан // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2016. - № 4. - С. 82-90 : рис.
УДК
Рубрики: Соціальні комунікації
   Социальные коммуникации

Кл.слова (ненормовані):
соціальні комунікації -- социальные коммуникации -- соціальні мережі -- социальные сети -- соціальні онлайнові мережі -- социальные онлайновые сети -- інформаційні війни -- информационные войны -- гібрідні війни -- гибридные войны


Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

9.


    Білик, О. (завідувач сектору).
    Електронні ресурси бібліотек України на допомогу читанню / О. Білик // Бібліотечна планета : науково-практичний професійний журнал. - 2017. - № 1. - С. 16-21. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 78.34
Рубрики: Бібліотечна справа
   Організація бібліотечної справи

   Библиотечное дело

   Организация библиотечного дела

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
електронні ресурси бібліотек -- электронные ресурсы библиотек -- популяризація читання -- популяризация чтения -- форми популяризації книги -- формы популяризации книги -- бібліотечно-інформаційна діяльність -- библиотечно-информационная деятельность -- досвід роботи бібліотек -- опыт работы библиотек -- напрями роботи бібліотек -- направления работы библиотек -- Інтернет -- віртуальні книжкові виставки -- ввиртуальные книжные выставки -- власні повнотекстові бази -- собственные полнотекстовые базы -- медіа-проекти -- медиа-проекты -- соціальні мережі -- социальные сети -- віртуальний простір -- виртуальное пространство -- публічні бібліотеки -- публичные библиотеки
Анотація: Огляд діяльності публічних бібліотек України з популяризації книги і читання у віртуальному просторі.


Дод.точки доступу:
Дніпропетровська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Первоучителів Кирила і Мефодія \о ней\

Знайти схожі

10.
   06
   Л 89


Львівська політехніка

    Ясінська, Ю. Р.
    Віртуальний імідж підприємства [Текст] / Ю. Р. Ясінська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / Львів. політехн. - Львів, 2015. - № 819: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 198-206. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Реклама
   Компьютерные технологии

   Комп'ютерні технології

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- компьютерные технологии -- комп'ютерні технології -- сайт підприємства -- сайт предприятия -- пошукові системи -- поисковые системы -- интернет-среда -- інтернет-середовище -- соціальні мережі -- социальные сети


Дод.точки доступу:
Львівська політехніка
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)