Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=социология потребления<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.


    Лукащук, В. І. (доцент кафедри прикладної соціології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна).
    Багатовимірність споживання в сфері спорту в постмодерному суспільстві / В. І. Лукащук // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 4. - С. 99-102. - Бібліографія : С.102 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
постмодерне суспільство -- постмодернистское общество -- потребление -- потребление товаров и услуг -- ринок спортивних товарів та послуг -- рынок спортивных товаров и услуг -- социология потребления -- социология спорта -- соціологія споживання -- соціологія спорту -- споживання товарів та послуг -- спортивні практики -- спортивные практики
Анотація: У статті здійснено соціологічний аналіз системи споживання у сфері спорту (ринок спортивних товарів та послуг та групи споживачів цього ринку), показано її багатовимірність та вплив на трансформацію спорта в постмодерному суспільстві.


Знайти схожі

2.


    Добридень, О. В.
    До питання про роль стереотипів споживання у формуванні здоров'язбережуваної поведінки особистості / О. В. Добридень // Грані. - 2017. - № 3. - С. 104-109. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
здоровий спосіб життя -- здоровый образ жизни -- здоров'язбереження -- здоровьесбережение -- медицинская социология -- медична соціологія -- социальные стереотипы -- социология здорового образа жизни -- социология здоровья -- социология медицины -- социология питания -- социология потребления -- соціальні стереотипи -- соціологія здорового способу життя -- соціологія здоров'я -- соціологія медицини -- соціологія споживання -- соціологія харчування -- стереотипи споживання -- стереотипы потребления
Анотація: Автор досліджує проблеми, що виникають внаслідок впливу стереотипів споживання на поведінку людини, яка прагне опікуватись власним здоров'ям.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Грані_2017_3\16.pdf

Знайти схожі

3.


    Лашук, Ірина (кандидат соціологічних наук; Інститут соціології НАН Білорусі; Мінськ).
    Культура сучасного суспільства: методологічні та методичні аспекти соціологічного вивчення / І. Лашук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2013. - № 4. - С. 38-53. - Джерела : С.53
УДК
ББК 60.523
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
культур-социологический подход -- культур-соціологічний підхід -- методология социологии -- методологія соціології -- общество потребления -- социоанализ -- социокультурные стратегии -- социология культуры -- социология потребления -- соціоаналіз -- соціокультурні стратегії -- соціологія культури -- соціологія споживання -- суспільство споживання -- типологический метод социологических исследований -- типологический подход -- типологічний аналіз
Анотація: У статті подано теоретико-методологічні засади вивчення культури сучасного суспільства на базі чотирьох основних положень: культур-соціологічний підхід; соціоаналіз П. Бурдьє; типологічний підхід до вичення культури (В. Абушенко) і конструювання сучас ного суспільства як "суспільства споживання" (В. Ільїн).


Дод.точки доступу:
Бурдье, П. (французский социолог ; 1930-2002) \о нем\; Бурд'є, Пьєр (французський соціолог ; 1930-2002) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Шинкаренко, В. Д. (Севастопольский филиал Московской академии труда и социальных отношений; Севастополь).
    Маркетинг - инструмент трансформации традиционных обществ / В. Д. Шинкаренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 1. - С. 37-43. - Библиогр.: с. 43 : 2 названия.
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- масова культура -- массовая культура -- мода -- общество потребления -- социология маркетинга -- социология моды -- социология общества -- социология потребления -- соціологія споживання -- соціологія суспільства -- суспільство споживання -- традиционное общество -- традиційне суспільство
Анотація: Рассматривается вляиние маркетинга на трансформацию традиционного общества с его традиционными ценностями в обществе потребления. Маркетинг является одним из инструментов для формирования общества потребления, он и трансформирует традиционное общество в общество потребления.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Добридень, О. В. (Дніпропетровська медична академія; Дніпропетровськ).
    Науковий та соціокультурний діалог у контексті підвищення якості життя в сучасному суспільстві споживання / О. В. Добридень // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 12. - С. 26-30. - Бібліографія : С.30 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
качество жизни -- культура потребления -- культура споживання -- науковий діалог -- научный диалог -- общество потребления -- социология потребления -- социология уровня и качества жизни -- соціологія споживання -- суспільство споживання -- якість життя
Анотація: Аналізуються першопричини сучасних цивілізаційних викликів. Йдеться передусім про культурно-духовний вимір наукового співтовариства, про етичну виправданість впровадження наукових технологій, про співвідношення людяності і економічної рентабельності науки.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Полішук, К. О.
    Необхідність та організація мети споживання в межах інформаційних технологій [Text] / К. О. Полішук // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 6. - С. 55-59. - Література : С.59 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.0
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
клиповое мышление -- кліпове мишлення -- культура потребления -- культура споживання -- потребление информации -- социология потребления -- соціологія споживання -- банерна сліпота -- банерная слепота -- інформаційні технологии -- информационные технологии -- філософсько-антропологічний аналіз споживання
Анотація: Стаття має на меті довести можливість організації культури споживання як особистості, так і державних інститутів. Окреслюється спроба побудови доцільних шляхів такої організації на прикладі Арістотелівського вчення про причини та трьох психічних інституціях людської свідомості за Лаканом. У дослідженні аналізуються роботи Е. Фромма, Т. Велбена, Ж. Бодрійяра та інших дослідників щодо специфіки сучасного процесу споживання. Окреслено ризики стихійного, неусвідомленого споживання товарів та інформації. Пропонується використати методологію Ж. Лакана для класифікації інформації, яку ми споживаємо. Акцентується увага на важливості визначення мети споживання. Виділено та проаналізовано соціальні інститути, здатні організувати культуру споживання. Висновками запропонована ідея сімейного виховання та самовиховання організації культури споживання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Максименко, А. О. (аспірантка кафедри соціології Львівського національного університету ім. Івана Франка).
    Онлайн-споживачі в Україні (соціологічний аналіз) / А. О. Максименко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 1. - С. 77-79. - Бібліографія : С.79 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
економічна соціологія -- електронна комерція -- онлайн-потребители -- онлайн-споживачі -- социология потребления -- соціологія споживання -- экономическая социология -- электронная коммерция
Анотація: Розглянуто зарубіжні дослідження онлайн-споживачів; на основі іноземного досвіду проаналізовано основне коло дослідницьких проблем, пов'язане з вивченням онлайн-споживачів та електронної комерції в Україні.


Знайти схожі

8.


    Домбровська, Анна (доктор економічних наук; доцент Інституту досліджень ринку, споживання і кон'юнктури (Польща)).
    Особливості використання е-послуг споживачами деяких країн Центрально-Східної Європи / А. Домбровська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 3. - С. 163-183. - Бібліографія : С.182-183. - на рус. яз.
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
электронный банкинг -- віртуальні послуги -- е-администрация -- економічна соціологія -- електронна адміністрація -- електронна культура -- електронна торгівля -- електронний банкінг -- електронний бізнес -- електронні послуги -- е-послуги -- е-страхування -- е-услуги -- интернет-образование -- интернет-услуги -- информационно-коммуникативные технологии -- інтернет-навчання -- інформаційно-комунікаційні технології -- социология потребления -- соціологія споживання -- экономическая социология -- электронная торговля -- электронные услуги -- электронный бизнес
Анотація: У статті репрезентовано результати досліджень кількісного і якісного характеру використання е-послуг споживачами в Естонії, Латвії, Литві, Польщі та Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Хрустальов, Ф. С. (Класичний приватний університет; Запоріжжя).
    Особливості медіаспоживання різних соціальних груп / Ф. С. Хрустальов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 2. - С. 132-137. - Література : С.136-137 : 10 назв
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
ЗМІ і молодь -- киберпространство -- кіберпростір -- медиапотребление -- медіаспоживання -- нові медіа -- новые медиа -- общественные СМИ и частные СМИ -- символическое потребление -- символічне споживання -- СМИ и молодежь -- социальные медиа -- социология потребления -- социология СМИ -- соціальні медіа -- соціологія ЗМІ -- соціологія споживання
Анотація: Розглядаються особливості сучасного медіаспоживання в українському суспільстві. Аналізуються тенденції, пов'язані з розвитком нових медіа, появою кібер-простору і мобільних технологій. Робляться припущення щодо впливу соціальних медіа на молодь.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Зоська, Я. В. (кандадат соціологічних наук; доцент Класичного приватного університету).
    Соціальні практики сучасного споживача в Україні / Я. В. Зоська // Грані. - 2011. - № 6. - С. 94-98. - Література : С.98 : 10 назв
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
економічна соціологія -- консумеризм -- консьюмеризм -- общество потребления -- потребители -- потребление товаров и услуг -- социальные практики потребления -- социология потребления -- соціальні практики споживання -- соціологія споживання -- споживання товарів та послуг -- споживачі -- суспільство споживання -- экономическая социология
Анотація: Розглянуто особливості соціальних практик споживання, і на підставі аналізу емпіричних та статистичних даних зафіксовано прояви типових рис суспільства споживання у соціальних практиках споживання. Наголошено, що суспільство споживання - це риса сучасності й дослідження проявів суспільства споживання є нагальною потребою соціологічної науки та суспільної практики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)