Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=технологии обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
77
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Фасоля, Анатолій
(кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки АПН України).
Папки успіху діють... / Анатолій Фасоля> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 27-31. - Бібліографія посторінкова : 3 назви. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
допрофильное обучение
--
допрофільне навчання
--
методи навчання
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методическое сопровождение обучения
--
методичний супровід навчання
--
методы обучения
--
навчальні досягнення
--
оценивание учебных достижений
--
оцінювання навчальних досягнень
--
папки успеха
--
папки успіху
--
педагогические лаборатории
--
педагогічні лабораторії
--
портфолио
--
портфоліо
--
технологии обучения
--
технології навчання
--
учебные достижения
Анотація:
Портфоліо (папка успіху) - це модель (технологія, засіб) автентичного оцінювання навчальної діяльності й особистісного розвитку. Призначення портфоліо - допомога учневі з вибором профілю навчання в процесі допрофільної підготовки, а в подальшому у виб орі професії. Мета статті - подати рекомендації для методичного супроводу діяльності учнів і педагогів у створенні папок успіху.
Знайти схожі
>
2.
Марцінко, Тетяна
(асистент кафедри української та іноземної мов Вінницького державного аграрного університету).
Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь / Тетяна Марцінко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 7 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
активне навчання
--
активное обучение
--
взаємодія в процесі навчання
--
взаимодействие в процессе обучения
--
викладання риторики
--
виховний потенціал
--
воспитательный потенциал
--
групові технології навчання
--
групповые
технологии обучения
--
зв'язне мовлення
--
интерактивное обучение
--
інтерактивне навчання
--
коммуникативно-деловое обучение
--
комунікативно-ділове навчання
--
методи навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы обучения
--
підлітки
--
пізнавальна діяльність учнів
--
подростки
--
познавательная деятельность учащихся
--
преподавание риторики
--
риторика
--
риторические умения
--
риторичні уміння
--
связная речь
--
технологии обучения
--
технології навчання
--
форми навчання
--
формы обучения
Анотація:
Формування риторичної особистості у молодших підлітків своєю основою має пізнавальну активність і самостійність учнів, яка формується у процесі спілкування учня з учнем, з педагогом, з групою, класом. Таке навчання має назву комунікативно-ділового, а бо інтерактивного.
Знайти схожі
>
3.
Комашко, Оксана
(учитель гімназії № 1 м. Ковеля; Волинська область).
Застосування методу проектів під час вивчення особистості письменника / Оксана Комашко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 15-17. - Бібліографія : С.16 : 6 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
биография писателя
--
біографія письменника
--
вивчення біографії письменника
--
литературное образование
--
літературна освіта
--
метод проектів
--
метод проектов
--
методи навчання
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методы обучения
--
навчальне проектування
--
технологии обучения
--
технології навчання
--
учебное проектирование
Анотація:
Технологія проектування в історії педагогічної думки. Можливість застосування методу проектів під час вивчення біографії письменника в школі.
Знайти схожі
>
4.
Таранік-Ткачук, К. В.
(головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОНУ; кандидат пед. наук).
Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному роках (лист МОН України від 22.05.2009 р. № 1/9-353) / К. В. Таранік-Ткачук, Т. О. Яценко, З. О. Шевченко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 7/8
. - С. 2-8. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
Рубрики:
Літературознавство, 2009 р.
Литературоведение, 2010 р.
Кл.слова (ненормовані):
контроль знаний
--
контроль знань учнів
--
контрольні роботи
--
контрольные работы
--
листи МОН
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методические рекомендации
--
методичні рекомендації
--
письма МОНУ
--
портфолио
--
портфоліо
--
технологии обучения
--
технології навчання
Анотація:
Подано методичні рекомендації щодо вичення української літератури у 2009-2010 навчальному році. Наділено увагу технології портфоліо та контрольним роботам як методу контролю та оцінки знань учнів.
Дод.точки доступу:
Яценко, Т. О.; Шевченко, З. О.; Министерство образования и науки Украины \о нем\; Міністерство освіти і науки України \о нем\
Знайти схожі
>
5.
Шуляр, Василь
(кандидат педагогічних наук; доцент; заслужений учитель України).
Учитель-словесник і учень-читач у просторі сучасного уроку літератури / Василь Шуляр> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 5
. - С. 23-28. - Бібліографія : С.28 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
взаємодія учня та учителя
--
взаимодействие ученика и учителя
--
компетентнісне навчання
--
компетентнісно-діяльнісне навчання
--
компетентностно-деятельностное обучение
--
компетентностное обучение
--
литературное образование
--
літературна освіта
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
технологии обучения
--
технології навчання
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
--
учитель украинского языка и литературы
--
учитель украинской литературы
--
учитель української мови і літератури
--
читатель
--
читач
Анотація:
Мета статті - побудувать теоретичну модель співпраці учня-читача й учителя літератури в просторі сучасного уроку літератури на основі компетентнісно-діяльнісної технології навчання.
Знайти схожі
>
6.
Чайковська, Олена
(кандидат педагогічних наук; доцент; докторант КНУКіМ; викладач музикознавства спеціалізованої школи № 318 м. Києва).
Результати експерименту з формування музичних знань молодших школярів засобами мультимедійних технологій навчання / О. Чайковська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 2/3
. - С. 51-53 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Загальноосвітня школа
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
технології навчання
--
мультимедійні технології начання
--
навчально-виховний процес
--
авторські експериментальні школи
--
авторські школи
--
молодші школяри
--
формування музичних знань
--
експериментальна робота
--
технологии обучения
--
мультимедийные
технологии обучения
--
учебно-воспитательный процесс
--
авторские экспериментальные школы
--
авторские школы
--
младшие школьники
--
формирование музыкальных знаний
Анотація:
Про впроваждення в навчально-виховний процес інноваційних інформаційних технологій. Про проведення експерименту з формування музичних знань молодших школярів в авторській експериментальної школі "Міленіум".
Дод.точки доступу:
Міленіум, авторська експериментальна школа \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Корольський, Володимир
(кандидат технічних наук; професор; завідувач кафедри математики і методики навчання математики).
Технологія диференційованого навчання математики в основній школі / В. Корольський, А. Капіносов, І. Лов'янова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 7/8
. - С. 51-56 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
технології навчання
--
дидактичні задачі
--
диференційоване навчання
--
нормативна модель
--
диференційоване навчання математики
--
диференційованість змісту навчання
--
компетентна диференційованість
--
функціональна диференційованість
--
диференційованість моделі навчання
--
моделі навчання
--
дидактичний інструментарій технології
--
технологии обучения
--
дидактические задачи
--
дифференцированное обучение
--
нормативная модель
--
дифференцированное обучение математики
--
дифференцированность содержания обучения
--
компетентная дифференцированность
--
функциональная дифференцированность
--
дифференцированность модели обучения
--
модели обучения
--
дидактический инструментарий технологий
Анотація:
Висвітлено методологічні основи технології диференційованого рівневого навчання, розглянуто його нормативну модель і дидактичний інструментарій.
Дод.точки доступу:
Капіносов, Анатолій (кандидат педагогічних наук; старший викладач кафедри математики та методики навчання математики); Лов'янова, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри математики та методики навчання математики)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Чорний, Олексій
(директор Інституту електромеханіки, енергозбереження і систем управління Кременчуцького державного університету імені Михайла Остроградського; доктор технічних наук; професор).
Віртуальні комплекси і тренажери - технологія якісної підготовки фахівців у галузі електромеханіки, автоматизації та управління / О. Чорний, Д. Родькін> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 7/8
. - С. 23-24 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
інформаційні технології
--
технології навчання
--
електромеханічні системи
--
віртуальні лабораторії
--
моделювання
--
комп'ютерне моделювання
--
підготовка фахівців
--
віртуальні комплекси
--
тренажери
--
наукові напрями
--
наукові дослідження
--
высшее образование
--
Болонский процесс
--
инженерное образование
--
информационные технологии
--
технологии обучения
--
электромеханические системы
--
виртуальные лаборатории
--
моделирование
--
компьютерное моделирование
--
подготовка специалистов
--
виртуальные комплексы
--
научные направления
--
научные исследования
Анотація:
Розглядається застосування віртуальних лабораторних комплексів як технології професійно-орієнтованої підготовки фахівців. Наводиться структура і характеристика напрямків наукових досліджень. Розглядається застосування віртуальних комплексів в електромеханіці.
Дод.точки доступу:
Родькін, Дмитро (завідувач кафедри систем автоматичного управління та електропривода Інституту електромеханіки, енергозбереження і систем управління Кременчуцького державного університету імені Михайла Остроградського; доктор технічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
9.
Євтух, Олександр
(проректор з науково-навчальної роботи та інноваційних впроваджень Луцького інституту розвитку людини Відкритого міжнародного університету людини "Україна"; доктор економічних наук; професор).
Наука і освіта за крок до майбутнього / О. Євтух> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. -
№ 2
. - С. 16-28. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
1
ББК
87.25
Рубрики:
Філософія
Філософія науки
Философия
Философия науки
Кл.слова (ненормовані):
наука
--
освіта
--
образование
--
функції науки
--
функции науки
--
епоха змін
--
эпоха перемен
--
наукові дослідження
--
научные исследования
--
вчені
--
ученые
--
теорія інформації
--
теория информации
--
інформаційне суспільство
--
информационное общество
--
інформаційна епоха
--
информационная эпоха
--
наукові проблеми
--
научные проблемы
--
наукове мислення
--
научное мышление
--
моделі наукового мислення
--
модели научного мышления
--
філософія економічного життя
--
философия экономической жизни
--
новітні технології навчання
--
новые
технологии обучения
--
технології навчання
--
технологии обучения
--
теорія інформаційного обміну
--
теория информационного обмена
Анотація:
Розкрито поняття "епоха змін", зроблено висновок, що сучасне суспільство перебуває на перехідному етапі і, відповідно, нова парадигма передбачає розробку нових теорій, зокрема теорії інформаційного обміну.
Перейти к внешнему ресурсу:
Наука й освіта за крок до майбутнього
Дод.точки доступу:
Белл, Даніель (вчений) \о нем\; Костельс, Мануель (вчений) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
10.
Ясинська, Світлана
(завідувач навчально-методичної лабораторії дистанційного навчання Одеського державного економічного університету).
Досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання / С. Ясинська> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. -
№ 5/6
. - С. 27-32. - 2 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
технології навчання
--
технологии обучения
--
інформаційно-комунікаційні технології навчання
--
информационно-коммуникационные
технологии обучения
--
комп'ютерні технології
--
компьютерные технологии
--
дистанційне навчання
--
дистанционное обучение
--
інформаційний освітній простір
--
информационный образовательный простор
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
університети
--
университеты
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
ВНЗ
--
ВУЗы
--
контроль знань студентів
--
контроль знаний студентов
--
рейтинговий контроль знань
--
рейтинговый контроль знаний
Анотація:
Висвітлюється впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі ВНЗ та їх місце. Наведені приклади використання ІКТ у навчальному процесі.
Дод.точки доступу:
Саєнсус, Марія (голова секції інноваційних методів та технологій навчання науково-методичної ради Одеського державного економічного університету; кандидат економічних наук; доцент); Одеський державний економічний університет \про нього\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)