Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торговые марки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 120
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Примак, В. (доктор економічних наук; профессор).
    Рейтинг торговых марок бутилированной воды Киевского региона по уровню сервисного сопровождения [] / Т. Примак // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 3. - С. 33-36 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Украина
    Киевская область

    Україна

    Київська область

Кл.слова (ненормовані):
рейтинги -- торговые марки -- бутилированная вода -- сервисное сопровождение -- потребители воды -- рейтинги торгових марок -- торгові марки -- вода у пляшках -- сервісний супровід -- споживачі води
Анотація: Представлен рейтинг торговых марок бутилированной воды Киевского региона, которые активно выходят на украинский рынок.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Дод.точки доступу:
Сержук, Анастасия (кандидат економічних наук; старший преподаватель)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Куса, Світлана (начальник відділу патентної документації та стандартизації Укрпатенту).
    Стандарти ВОІВ - ефективний інструмент у світовій системі патентної документації [Текст] / С. Куса, А. Кононенко // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 11. - С. 19-25. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- стандартизація -- стандартизация -- міжнародні стандарти -- международные стандарты -- промислова власність -- промышленная собственность -- торговельні марки -- торговые марки -- промислові зразки -- промышленные образцы -- патенти -- патенты -- патентна документація -- патентная документация -- патентна інформація -- патентная информация -- бібліографічні дані -- библиографические данные -- міжнародні патентні відомства -- международные патентные ведомства -- регіональні патентні відомства -- региональные патентные ведомства -- національні патентні відомства -- национальные патентные ведомства
Анотація: Про світову системи патентної інформації та співробітництво українських фахівців з Всесвітньою організацією інтелектуальної власності.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Кононенко, Артем (головний фахівець відділу патентної документації та стандартизації Укрпатенту; м. Київ); Всесвітня організація інтелектуальної власності України \про неї\Український інститут інтелектуальної власності, державне підприємство \про нього\; Укрпатент \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

3.


    Лисенко, Олександр.
    Про управління Інтернетом: безпека і атака / О. Лисенко // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 12. - С. 63-65. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Інтернет

   Интернет

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- інтернет -- интернет -- мультістейкхолдерізм -- мультистейкхолдеризм -- доменні імена -- доменные имена -- доменні спори -- доменные споры -- торговельні марки -- торговые марки -- нові технологічні можливості -- новые технологические возможности -- поштові адреси -- почтовые адреса -- IDN-адреса -- IP-адреса -- кібератаки -- кибератаки -- root-сервери -- root-серверы -- Twitter
Анотація: Стаття присвячена 5 конференції UAdom, у якій взяли участь реєстратори доменних імен, представники інтернет-проектів і творці контенту, телекомунікаційні оператори, адміністратори публічних доменів. Обговорювалися найактуальніші проблеми управління Інтернетом.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Приходько, О. (директор МНВО "Європейська Медіа платформа") \про неї\; Андрощук, Г. (зав. лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НАПрН України) \про нього\; Хостмастер, компанія \про неї\; Український мережевий інформаційний центр \про нього\Всесвітня організація інтелектуальної власності \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

4.


    Фролова, Лариса Володимирівна (доктор економічних наук; професор; директор Інституту економіки та управління; завідуючий кафедрою економічного прогнозування Донецького національного торговельно-економічного університету ім. М.Туган-Барановського).
    Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегії [Текст] / Л. В. Фролова, А. О. Наторна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 469-474 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(4УКР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
автоматизация -- автоматизація -- видовое идентифицирование -- видове ідентифікування -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговые товарные стратегии -- маркетингові товарні стратегії -- масло-жировая промышленность -- оліє-жирова промисловість -- оценочные методы -- оціночні методи -- потребительские свойства товаров -- споживчі властивості товарів -- продажи -- продажі -- продвижение товара -- просування товару -- специализированное программное обеспечение -- спеціалізоване програмне забезпечення -- торговые марки -- торговельні марки -- экономическая эффективность -- економічна ефективність
Анотація: Обгрунтовано науково-методичний підхід до конкретизації виду маркетингової товарної стратегії. Розроблено комбінації споживчих оцінок властивостей товару, що відповідають певному виду маркетингової товарної стратегії. Наведено результати застосування розробленої програми для автоматизації процесу ідентифікації виду маркетингової товарної стратегії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Наторна, Альона Олександрівна (старший викладач кафедри економіки підприємств Донецького національного університету економіки і торгоівлі ім. Михайла Туган-Барановського; м.Кривий Ріг)

Знайти схожі

5.


    Олейник, Е. С.
    Завоевание зарубежных рынков (упаковка и вопросы права интеллектуальной собственности) / Е. С. Олейник // Упаковка. - 2016. - № 1. - С. 19-23 : рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.404.3
Рубрики: Право
   Правова охорона інтелектуальної власності

   Правовая охрана интеллектуальной собственности

Кл.слова (ненормовані):
маркування продукції -- маркировка продукции -- об'єкти авторських прав -- объекты авторских прав -- упаковка продукції -- упаковка продукции -- немайнові права інтелектуальної власності -- неимущественные права интеллектуальной собственности -- малюнки на упаковці -- рисунки на упаковке -- фотографії на упаковці -- фотографии на упаковке -- персонажі аудіовізуальних творів -- персонажи аудиовизуальных произведений -- зображення фізичних осіб на упаковці -- изображение физических лиц на упаковке -- зображення предметів мистецтва -- изображение предметов искусства на упаковке -- об'єкти промислової власності -- объекты промышленной собственности -- торгові марки -- торговые марки -- товарні знаки -- товарные знаки -- промислові зразки -- промышленные образцы -- митні реєстри об'єктів права інтелектуальної власності -- таможенные реестры объектов права интеллектуальной собственности -- експорт продукції -- экспорт продукции
Анотація: Для завоевания рынка огромное значение имеет визуальный эффект, а именно - в какой упаковке представлена продукция. Решение об экспорте товара - это бизнес-решение, основанное на результатах глобальных исследований и работы маркетологов и бренд-менеджеров, разрабатывающих стратегии, направленные на продвижение товара. При разработке маркетинговых стратегий выхода на внешние рынки часто не учитывается ряд правовых вопросов, связанных с минимальными требованиями национального законодательства к маркировке продукции, соблюдением норм конкурентного права. Чаще всего должное внимание не уделяется оценке рисков, связанных с выходом нового товара с точки зрения прав интеллектуальной собственности. В статье даны ответе на вопросы: чем такое отношение к вопросам интеллектуальной собственности может обернуться для компании-производителя экспортируемой продукции? Что необходимо учитывать для минимизации рисков выхода на рынок с точки зрения прав интеллектуальной собственности? Какие объекты прав интеллектуальной собственности может включать упаковка товаров и на что необходимо обращать внимание при разработке дизайна упаковки?

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Упаковка_2016_1\5.pdf

Дод.точки доступу:
Слабко , Т. А.

Знайти схожі

6.


    Пустотин, Вадим.
    Омоложение украинских брендов: как правильней? [Текст] / Вадим Пустотин // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 24-30 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые технологии -- маркетингові технології -- ребрендинг -- брендинг -- потребители -- споживачі -- конкуренты -- конкуренти -- Наша Ряба -- Геркулес -- Киевстар -- Київстар -- торговельні марки -- торговые марки -- логотип бренда
Анотація: Рассмотрено омоложение украинских брендов.


Знайти схожі

7.


    Трачук, Юрій (патентний повірений України; патентне бюро "Рівнепатент").
    Охорона нестандартних об'єктів промислової власності: комерційне позначення / Ю. Ткачук, Н. Калініченко // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 10. - С. 29-32. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Промислова власність
   Промышленная собственность

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
промислова власність -- промышленная собственность -- інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- комерційне позначення -- коммерческое обозначение -- торговельні марки -- торговые марки -- недобросовісна конкуренція -- недобросовестная конкуренция -- правова охорона -- правовая охрана -- майнові права -- имущественные права
Анотація: Досліджено місце та роль комерційного позначення, деякі законодавчі акти, які видокремлюють його від знаків для товарів та послуг.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Калініченко, Наталія (адвокат; патентне бюро "Рівнепатент"); Про захист від недобросовісної конкуренції, закон України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

8.


    Андрощук, Геннадій (завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ IB НАПрН України; канд. екон. наук; доцент; м. Київ).
    Перетворення торговельної марки в родове поняття: доктрина і практика [Текст] / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 1. - С. 23-29. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- торговельні марки -- торговые марки -- родові поняття -- родовые понятия -- загальновживані слова -- общеупотребительные слова -- позначення товарів і послуг -- обозначение товаров и услуг -- анулювання торговельної марки -- аннулирование торговой марки -- конфліктуючі знаки -- конфликтующие знаки
Анотація: У статті розглянуто доктрину і практику розгляду судових спорів у зарубіжних країнах щодо перетворення торгової марки у поняття, тлумачення виразу «в торгівлі» (in the trade). Даються рекомендації щодо застосування механізмів боротьби з перетворенням знака у родове поняття. Робиться висновок, що в умовах глобалізації ринків інтелектуальної власності родове використання торгової марки стає глобальною проблемою у багатьох юрисдикціях.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Про зближення законодавств держав-членів стосовно торговельних марок і знаків обслуговування, стаття 12(2) директиви № 2008/95/ЄС Європейського Парламенту і Ради \о произв.\; Про охорону прав на знаки для товарів і послуг, закон України \о произв.\; Правила складання, подання та розгляду заявки на видачу свідоцтва України на знак для товарів і послуг \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

9.


   
    У Фінляндії відбулася п'ятдесят шоста міжнродна зусріч ICANN // Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 7. - С. 71 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- торгові марки -- торговые марки -- домени -- домены -- Registration Directory Service -- реєстраційні угоди -- регистрационные соглашения -- географічні домени -- географические домены
Анотація: Розглядаються питання, які мають стосунок до власників торгових марок, а також операторів реєстрів нових загальних доменів верхнього рівня

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Коваленко, Т.
    Торговельна марка й авторське право / Т. Коваленко // Теорія і практика інтелектуальної власності. - 2016. - № 4. - С. 51-58. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Авторське право

   Авторское право

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- авторське право -- авторское право -- торговельні марки -- торговые марки -- твори -- произведения -- правові наслідки -- правовые последствия


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)