Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бакалаврат<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Байденко, Валентин (завідувіч кафедри системних досліджень освіти Дослідницького центру проблем якості підготовки фахівців Національного дослідницького технологічного університету "Московський інститут сталі та сплавів"; іноземний член НАНП України; доктор педагогічних наук; професор).
    Еволюція бакалаврату і магістратури: 1999-2010 роки (європейський ракурс) / В. Байденко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 1. - С. 9-23. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти, 1999-2010 рр.

   Образование. Педагогика

   Организация образования, 1999-2010 гг.

   Європа
    Европа

Кл.слова (ненормовані):
бакалаврат -- магістратура -- магистратура -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- бакалаврські програми -- бакалаврские программы -- підготовка бакалаврів -- подготовка бакалавров -- магістерські програми -- магистерские программы -- вища освіта -- высшее образование -- болонський процес -- болонский процесс -- болонські ступені -- болонские степени -- освітні програми -- образовательные программы
Анотація: Висвітлюються етапи формування"філософії" болонських ступенів, позитивний та негативний зарубіжний досвід проектування освітніх програм у проекції студентоцентрованого результатоорієнтованого і компетентнісного підходів.

Перейти к внешнему ресурсу: Еволюція бакалаврату
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Зіньковський, Юрій (завідувач кафедри радіокористування Національного технічного університету України "КПІ"; дійсний член НАПН України; заслужений діяч науки і техніки України; доктор технічних наук; професор).
    Камені спотикання вітчизняної вищої освіти / Ю. Зіньковський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 3. - С. 7-18. - вища освіта. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Організація освіти

   Организация образования

   Україна

   Украина

Кл.слова (ненормовані):
реформування вищої освіти -- реформирование высшего образования -- етапи реформування освіти -- этапы реформирования образования -- вища освіта -- высшее образование -- магістратура -- магистратура -- бакалаврат -- освітні послуги -- образовательные услуги -- система вищої освіти -- система высшего образования -- інститут ліцензування -- иститут лицензирования -- акредитація -- аккредитация -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗ -- стандартизація освіти -- стандартизация образования
Анотація: Сучасна вітчизняна освіта характеризується як така, що перебуває у стагнаційному стані, робиться висновок, що її потенціал можна підвищити за рахунок підвищення якості підготовки абітурієнтів та мотивації студентів до навчання, наприклад, гарантування їм працевлаштування за фахом.

Перейти к внешнему ресурсу: Камені спотикання вітчизняної вищої освіти
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Клюев, Владимир Константинович.
    Бакалавриат - магистратура: преемственность и профилизация управленческой подготовки / В. К. Клюев // Научные и технические библиотеки. - 2011. - № 12. - С. 54-59 . - ISSN 0130-9765
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

Кл.слова (ненормовані):
высшее библиотечное образование -- вища бібліотечна освіта -- библиотечно-информационная деятельность -- бібліотечно-інформаційна діяльність -- бакалавриат -- бакалаврат -- магистратура -- магістратура -- фундаментализация -- фундаменталізація -- организационно-управленческие компетенции -- організаційно-управлінські компетенції -- библиотечное дело -- бібліотечна справа
Анотація: Характеризуется преемственность уровней отраслевого образования при переходе вузовской подготовки на Федеральные государственные образовательные стандарты третьего поколения. Акцентируется менеджерская составляющая образовательных программ бакалавриата и магистратуры по направлению 071 900 "Библиотечно-информационная деятельность"; сопоставляются формируемые компетенции, анализируется структура управленческих профилей подготовки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

4.


    Кофанова, О. В.
    Концептуальні засади відбору змісту хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у технічних університетах України / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 48-56. - Бібліографія : С.55-56 : 21 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
бакалаврат -- вища екологічна освіта -- вища освіта -- вища освіта України -- вища професійна освіта -- вища технічна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее профессиональное образование -- высшее техническое образование -- высшее экологическое образование -- екологічна освіта -- образование Украины -- освіта України -- підготовка бакалаврів -- підготовка екологів -- подготовка бакалавров -- подготовка экологов -- професійна освіта -- профессиональное образование -- технические университеты -- техническое образование -- технічна освіта -- технічні університети -- университеты Украины -- університети України -- химическая подготовка -- хімічна підготовка -- экологическое образование
Анотація: Обгрунтовано основні принципи відбору змісту хімічної підготоки майбутніх фахівців-екологів у технічних ВНЗ. Встановлено, що хімічні знання виконують водночас функції фундаментальної і світоглядної освіти, а тому є неодмінною базою для опанування професійно орієнтованих і фахових дисциплін. Отже, відбір змісту хімічної підготовки здійснюємо за принципами системності, фундаментальності, наступності й послідовності, науковості, практичної спрямованості хімічного матеріалу, а собливу увагу приділяємо посиленню внутрішньо- й міждисциплінарних зв'язків з метою валеологізації, гуманізації та гуманітаризації хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів.


Знайти схожі

5.


    Саломатін, О. (доктор юридичних наук; доктор історичних наук; професор; завідувач кафедри теорії держави і права та політології; керівник Науково-освітнього центру порівняльної правової політики Пензенського державного університету; м. Пенза; Росія).
    Інтеграція юридичної компаративістики у навчальні програми вищих навчальних закладів / О. Саломатін // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 3/4. - С. 265-272. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.412в6 + 74.58в
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

   Сравнительное правоведение

   Порівняльне правознавство

Кл.слова (ненормовані):
бакалаврат -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- магистратура -- магістратура -- международное сотрудничество -- міжнародне співробітництво -- международные семинары -- міжнародні семінари -- национальные правовые системы -- національні правові системи -- отраслевое сравнительное право -- галузеве порівняльне право -- педагогические инновации -- педагогічні інновації -- преподавание права -- викладання права -- преподавательский обмен -- викладацький обмін -- специальные курсы -- спеціальні курси -- сравнительная политология -- порівняльна політологія -- сравнтельное государствоведение -- порівняльне державознавство -- университетское образование -- університетська освіта -- учебные дисциплины -- учбові дисципліни -- учебные программы -- учбові програми -- юридическая компаративистика -- юридична компаративістика -- юридическое образование -- юридична освіта
Анотація: Розглядаються можливості посилення вивчення викладання компаративістики на юридичних факультетах. Автор наголошує, що юридична компаративістика складається з порівняльного правознавства, порівняльного державознавства, порівняльної політології, і кожна дисципліна дуже важлива для юридичної освіти. Елементи порівняльного правознавства можуть бути відстежені в різних дисциплінах, які викладаються для бакалаврів: у теорії держави і права, історії держави і права зарубіжних країн. Те саме можна сказати і про порівняльне державознавство. А порівняльну політологію необхідно викладати як частину загальної політології. Спецкурси, присвячені праву конкретної зарубіжної країни, теж дуже важливі, як і курси з європейського права. Для магістерських програм основними елементами є обов’язкова дисципліна порівняльне правознавство і додаткові дисципліни галузевого порівняльного права (такі як порівняльне кримінальне право, порівняльне цивільне право та ін.). Одне з ключових припущень — налагодити обмін викладачами порівняльного правознавства з різних країн та університетів і проводити короткі міжнародні семінари.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Раков, С. (доктор педагогічних наук; доцент; головний науковий співробітник відділу освітньої аналітики вищої школи Інституту освітньої аналітики Міністерства освіти і науки України).
    Впровадження тесту загальної навчальної правничої компетентності як спосіб підвищення ефективності та справедливості відбору вступників на магістерські програми за спеціальністю 081 "Право" / С. Раков, В. Терещенко // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 120-129. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)в7
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бакалаврат -- вступительные тесты -- вступні тести -- вступитаельные экзамены -- вступні випробування -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- компетентостный подход -- компетентісний підхід -- магистратура -- магістратура -- образовательная реформа -- освітня реформа -- общая обучающая правоведческая компетентность -- загальна навчальна правнича компетентність -- правовое образование -- правнича освіта -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- системы отбора -- системи відбору -- тестирование -- тестування -- юридические квалификационные уровни -- юридичні кваліфікаційні рівні -- юридические профессии -- юридичні професії
Анотація: Обґрунтовано доцільність впровадження у систему відбору вступників на навчання у магістратурі за спеціальністю 081 «Право» тесту загальних навчальних правничих компетентностей (ТЗНПК) як способу підвищення ефективності і справедливості відповідного відбору. Аргументовано, що можливість впровадження цього тесту мотивована орієнтацією сучасної освіти на формування особистісних і фахових компетентностей та потребою запровадження багатофакторного підходу при відборі вступників на магістерські правничі програми. Схарактеризовано сутність загальної навчальної компетентності як методологічної основи ТЗНПК. Висловлено пропозицію щодо доповнення системи відбору на бакалаврські правничі програми тестом загальної навчальної компетентності (ТЗНК), що сприятиме гармонізації систем відбору на різні рівні вищої правничої освіти й слугуватиме орієнтиром щодо підвищення компетентнісної складової в цій галузі.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Терещенко, В. (кандидат філологічних наук; доцент; провідний спеціаліст відділу дослідження та аналітики Українського центру оцінювання якості освіти); О высшем образовании, Закон Украины \о произв.\Про вищу освіту, Закон України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)