Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=брендовые товары<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Абдуліна, Ірина (головний редактор науково-практичного журналу "Інтелектуальна власність в Україні").
    Private label - маркетингова стратегія / І. Абдуліна // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 4. - С. 28-31. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

    Європа

    Европа

Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- маркетинг -- торгові марки -- торговые марки -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- брендові товари -- брендовые товары -- реклама -- роздрібна мережа -- розничная сеть
Анотація: Розглядається мережева торгова марка, власником якої є роздрібна торгова мережа.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Private label, мережева торгова марка \про неї\; Петрус, національна торговельна мережа \про неї\

Є примірники у відділах:
ДБВ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)