Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=высшее техническое образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.
   656.2
   П 78


    Малівський, А. М.
    Проблема гуманізації вищої техничної освіти в Україні / А. М. Малівський // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : тези доп. 70-й Міжнар. наук.-практ. конф. Дніпропетровськ, 15. 04 - 16. 04. 2010 / ДНУЗТ. Cхід. наук. центр трансп. акад. України. - Д. : ДIIТ, 2010. - С. 328-329
УДК
Рубрики: Техническое образование
   ТЕХНІЧНА ОСВІТА

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КФС -- высшее техническое образование -- вища технічна освіта -- гуманізація -- гуманизации


Дод.точки доступу:
Маливский, А. Н.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.
   06
   У 68


    Шукшунов, В. Е.
    Фундаментализация высшего технического образования - основа его развития на современном этапе / В. Е. Шукшунов, В. Н. Лозовский // Сб. науч. ст./ Уральский госуд. ун-т путей сообщения. - Екатеринбург, 2010. - Вып. 75 : Актуальные проблемы высшего профессионального образования. - С. 30-49
УДК
Рубрики: Высшее образование
   ВИЩА ОСВІТА

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- высшее техническое образование -- обучение инженеров -- подготовка инженеров -- качества инженера -- ВИЩА ОСВІТА -- вища технічна освіта -- навчання інженерів -- підготовка інженерів -- якості інженера


Дод.точки доступу:
Лозовский, В.Н.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Кофанова, О. В.
    Концептуальні засади відбору змісту хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у технічних університетах України / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 48-56. - Бібліографія : С.55-56 : 21 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
бакалаврат -- вища екологічна освіта -- вища освіта -- вища освіта України -- вища професійна освіта -- вища технічна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее профессиональное образование -- высшее техническое образование -- высшее экологическое образование -- екологічна освіта -- образование Украины -- освіта України -- підготовка бакалаврів -- підготовка екологів -- подготовка бакалавров -- подготовка экологов -- професійна освіта -- профессиональное образование -- технические университеты -- техническое образование -- технічна освіта -- технічні університети -- университеты Украины -- університети України -- химическая подготовка -- хімічна підготовка -- экологическое образование
Анотація: Обгрунтовано основні принципи відбору змісту хімічної підготоки майбутніх фахівців-екологів у технічних ВНЗ. Встановлено, що хімічні знання виконують водночас функції фундаментальної і світоглядної освіти, а тому є неодмінною базою для опанування професійно орієнтованих і фахових дисциплін. Отже, відбір змісту хімічної підготовки здійснюємо за принципами системності, фундаментальності, наступності й послідовності, науковості, практичної спрямованості хімічного матеріалу, а собливу увагу приділяємо посиленню внутрішньо- й міждисциплінарних зв'язків з метою валеологізації, гуманізації та гуманітаризації хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів.


Знайти схожі

4.


    Лузік, Ельвіра (завідувач кафедри педагогіки та психології професійної освіти Гуманітарного інституту Національного авіаційного університету; доктор педагогічних наук; професор).
    Особистісно-діяльнісний підхід до формування ключових компетентностей майбутніх фахівців авіатранспортної галузі / Е. Лузік, І. Борець // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 10. - С. 33-38. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
авіатранспортна галузь -- авиатранспортная отрасль -- майбутні фахівці -- будущие специалисты -- підготовка майбутніх фахівців -- подготовка будущих специалистов -- вища освіта -- высшее образование -- вища технічна освіта -- высшее техническое образование -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- особистісно-орієнтований підхід -- личностно-ориентированный подход -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Розглядається особистісно-діяльнісний підхід до формування ключових компетентностей майбутніх фахівців авіатранспортної галузі в єдності особистісного та діяльнісного компонентів, сутність якого полягає в забезпеченні розвитку і саморозвитку особистості майбутнього фахівця на основні виявлення його індивідуальних особливостей.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_10\ст.4.pdf

Дод.точки доступу:
Борець, Ірина (Національний авіаційний університет)

Знайти схожі

5.


   
    Трансформація парадигми підготовки сучасного інженера - імператив інноваційної економіки / Ф. Якубов [и др.] // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 11. - С. 36-43. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вища технічна освіта -- высшее техническое образование -- технічна творчість -- техническое творчество -- винахідницька підготовка -- изобретательская подготовка -- навчання винахідництву -- обучение изобретательству -- інженерна освіта -- инженерное образование -- парадигма освіти -- парадигма образования
Анотація: Констатується необхідність трансформації парадигми освіти в напрямку підвищення рівня винахідницької підготовки як безумовного чинника створення ефективних інновацій, які є основою економіки знань. Пропонується безперервне і наскрізне навчання вирішенню винахідницьких завдань з акцентуванням уваги на потенційні винахідницькі можливості дисциплін, що викладаються.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_11\ст.4.pdf

Дод.точки доступу:
Якубов, Февзі (ректор Кримського інженерно-педагогічного університету; доктор технічних наук; професор); Абдулгазіс, Умер (декан інженерно-технологічного факультету Кримського інженерно-педагогічного університету; доктор технічних наук; професор); Большаков, Антон (доцент кафедри технологічної освіти Кримського інженерно-педагогічного університету; кандидат технічних наук); Марковська , Оксана (старший викладач кафедри експлуатації і ремонту автомобілів Кримського інженерно-педагогічного університету)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Ципко, Вікторія (старший науковий співробітник Національного транспортного університету; кандидат педагогічних наук; м. Київ).
    Сучасні технології у викладанні суспільствознавчих дисциплін студентам технічних університетів / В. Ципко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 12. - С. 72-80. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- учбові предмети -- учебные предметы -- вища технічна освіта -- высшее техническое образование -- суспільствознавчі дисципліни -- обществоведческие дисциплины -- технічні університети -- технические дисциплины -- методика викладання суспільствознавчих дисциплін -- методика преподавания обществоведческих дисциплин -- моделі навчання -- модели обучения -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- форми організації навчання -- формы организации обучения -- лекції -- лекции -- семінари -- семинары -- гра -- игры -- прес-конференції -- пресс-конференции -- практичні заняття -- практические занятия -- лабораторні заняття -- лабораторные занятия
Анотація: Підкреслюється необхідність упровадження оновлених технологій у процес викладання суспільствознавчих дисциплін студентам технічних університетів, враховуючи їх сучасний аксіологічний зміст.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_12\ст.6.pdf

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Винославська, Олена (завідувач кафедри психології і педагогіки Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"; кандидат психологічних наук; доцент).
    Психолого-педагогічний супровід застосування ІКТ у просторі вищої технічної освіти / О. Винославська // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 11. - С. 71-79. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вища технічна освіта -- высшее техническое образование -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- психолого-педагогічний супровід -- психолого-педагогическое сопровождение -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- технічні засоби -- технические средства -- соціальна відповідальність суб'єктів навчання -- социальная ответственность субъектов обучения -- організація навчального процесу -- организация учебного процесса
Анотація: Висвітлено психологічний зміст співвідношення понять "інформація" та "знання". Розкрито структуру соціальної відповідальності суб'єктів навчання й учіння за перетворення інформаційних ресурсів у знання і переконання майбутніх випускників технічних університетів. Показано можливості розвитку соціальної відповідальності інженерів у межах їхньої професійної діяльності, зокрема, в галузі користування інформаційними ресурсами, їх створення і поширення.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Зінковський, Юрій (професор Національного технічного університету України "КПІ"; дійстний член національної Академії педагогічних наук України; заслужений діяч науки і техніки України; лауреат Державної премії СРСР та України; доктор технічних наук; професор).
    Інженерія: без чого не можна планувати майбутнє [] / Ю. Зінковський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 2. - С. 25-36
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
креативне навчання -- креативное обучение -- технічна освіта -- техническое образование -- репродуктивне навчання -- репродуктивное образование -- стандартна кваліфікація освіти -- стандартная квалификация образования -- вища освіта -- высшее образование -- вища технічна освіта -- высшее техническое образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- інженерна освіта -- инженерное образование -- кількість навчальних закладів -- количество учебных заведений -- електронне виробництво -- электронное производство -- зарубіжний досвід -- досвід КПІ -- опыт КПИ
Анотація: Розглядаються проблеми сучасного розвитку, традицій вітчизняної інженерної освіти. Показано можливі економічні переваги розвитку інденерної індустрії на прикладі електронних виробництв. Охарактеризована діяльність Національного технічного університету України "КПІ" як флагмана вітчизнянох вищої технічної освіти.


Дод.точки доступу:
Національний технічний університет "Київський полетихнічний університет" \о нем\; Київський політехнічний інститут, національний технічний університет України \о нем\; НТУУ "КПІ" \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Рудь, Віктор Дмитрович (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри комп'ютерного інжинирінгу та машинних технологій в промисловому виробництві Луцького національного технічного університету; м.Луцьк).
    Впровадження новітніх інформаційних технологій навчання в Луцькому національному технічному університеті [Текст] / В. Дм. Рудь, Т. Є. Божко, Т. Н. Гальчук // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 467-472 : іл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4УКР)с-2 + 74.586.5(4УКР-2ВОЛ)с
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Высшее образование

   Вища освіта

   Украина
    Україна

    Луцк

    Луцьк

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшее техническое образование -- вища технічна освіта -- инженеры -- інженери -- информационные технологии -- інформаційні технології -- познавательная интенсификация -- пізнавальна інтенсифікація -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- студенты -- студенти -- технологические инновации -- технологічні інновації -- украинские университеты -- українські університети -- учебный процесс -- учбовий процес
Анотація: Розглянуто роль інтенсивних освітніх технологій як необхідної умови діяльності вищих технічних навчальних закладів. Встановлено, що впровадження сучасних інноваційних інформаційних технологій в навчальний процес дозволяє підвищити науково-технічну підготовку майбутніх інженерів. Доцільне застосування інтенсивних технологій навчання підвищує продуктивність пізнавальної діяльності студентів, стимулює їх саморозвиток.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Божко, Тетяна Євгенівна (кандидат технічних наук; доцент кафедри комп'ютерного інжинирінгу та машинних технологій в промисловому виробництві Луцького національного техніцчного університету; м.Луцьк); Гальчук, Тетяна Никифорівна (кандидат технічних наук; доцент кафедри комп'ютерного інжинирінгу та машинних технологій в промисловому виробництві Луцького національного техніцчного університету; м.Луцьк); Луцкий национальный технический университет \о нем\

Знайти схожі

10.


   
    Формування державного замовленя на підготовку фахівців інженерних та фізико-математичних спеціальностей / Г. Півняк [и др.] // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 2. - С. 17-32 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Образование. Педагогика
   Высшее профессиональное образование

   Освіта. Педагогіка

   Вища професійна освіта

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економічний потенціал -- экономический потенциал -- ринок праці -- рынок труда -- вища освіта -- технічні університети -- технические университеты -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- співпраця з бізнесом -- сотрудничество с бизнесом -- технології навчання -- технологии обучения -- система вищої освіти -- система высшего образования -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- вища технічна освіта -- высшее техническое образование -- система вищої технічної освіти -- система высшего технического образования -- характеристика стану економіки -- характеристика состояния экономики -- стан економіки -- состояние экономики -- попит на ринку праці -- спрос на рынке труда -- доступ до вищої освіти -- доступ к высшему образованию -- технічні спеціальності -- технические специальности -- прогнозування прийому -- прогнозирование приема -- дослідницькі університети -- исследовательские университеты -- державне замовлення -- государственный заказ -- инженерные специальности -- інженерні спеціальності -- физико-математические специальности -- фізико-математичні спеціальності
Анотація: Стисло характеризується стан економіки України. Визначені показники попиту та пропозицій на ринку праці. Наголошується нерівномірність доступу до якісної освіти громадян України. Обгрунтовано шляхи розвитку економічного потенціалу України на основі розвитку інженерної та фізико-математичної освіти. Систематизовані особливості умов функціонування системи вищої технічної освіти України. Запропоновано основні засади формування державної політики щодо забезпечення розвитку системи вищої технічної освіти України.


Дод.точки доступу:
Півняк, Геннадій (ректор; академік НАН України; двічі лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки; доктор технічних наук; професор); Азюковський, Олександр (кандидат технічних наук; доцент; перший проректор ); Трегуб М., Микола (проректор з науково-педагогічної, навчально-виховної роботи та перспективного розвитку; кандидат технічних наук); Бардась А., Артем (доктор економічних наук; декан факультету менеджменту)

Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)