Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=гейміфікація<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Ласковські, Мачей
(молодший доцент Інституту інформатики Університету "Політехніка Любельська"; Польща; магістр-інженер).
Короткий огляд плюсів і мінусів гейміфікації / М. Ласковські> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 7
. - С. 373-377 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
геймификация
--
гейміфікація
--
игровая методология
--
ігрова методологія
--
информационные технологии
--
інформацйні технології
--
коммуникационные тренды
--
комунікаційні тренди
--
компьютерные программы
--
комп'ютерні програми
--
программное обеспечение
--
програмне забезпечення
--
ПО
--
ПЗ
--
социальные медиа
--
соціальні медіа
Анотація:
Показано, що разом зі збільшенням ролі різних соціальних медіа з'явився новий тренд в області розробки програмного забезпечення —
гейміфікація
, головною метою якої є підвищення активності користувачів при роботі з програмним забезпеченням. Зроблено спробу проаналізувати це явище, зокрема його позитивні і негативні сторони.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Ласковськи Мацей
Знайти схожі
>
2.
Затварницька-Мацура, Беата
(PhD (економікс); спіробітник кафедри маркетингу факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща).
Гейміфікація
[Текст] : сучасний стан, тенденції та перспективи розвитку / Затварницька-Мацура Б.> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 6
. - С. 376-382 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
геймификация
--
гейміфікація
--
маркетинговые исследования
--
маркетингові дослідження
--
игровая организационность
--
ігрова організаційність
--
компьютерные игры
--
комп'ютерні ігри
--
социологические опросы
--
соціологічні опитування
Анотація:
Показано, що явище, відоме як
гейміфікація
, базується на впровадженні механізмів гри в різні галузі людського життя.
Гейміфікація
використовується в маркетинговій діяльності, управлінні людськими ресурсами (в процесі підбору, мотивації), освіті та інших сферах бізнесу. Визначено напрями та перспективи розвитку гейміфікації.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Знайти схожі
>
3.
Квахненко, Катерина
.
Гейміфікація
як інструмент формування лояльних клієнтів персоналу [Текст] / К. Квахненко, І. Златова> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. -
N 3
. - С. 32-38 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
лояльність споживачів
--
лояльность потребителей
--
формирование лояльности
--
формування лояльності
--
гейміфікація
--
геймификация
--
мікроклімат в колективі
--
микроклимат в коллективе
--
ендорфіни
--
эндорфины
--
дофаміни
--
дофамины
--
ігрові прийоми
--
игровые приемы
--
неігрові процеси
--
неигровые процессы
--
принципи гейміфікації
--
принципы геймификации
--
мотивація до взаємодії
--
мотивация к взаимодействию
--
несподівані заохочення
--
неожиданные поощрения
--
статус
--
винагороди
--
вознагрождения
--
інструменти залучення споживачів
--
инструменты привлечений потребителей
Анотація:
Представлено пояснення можливостей використовування гейміфікації як засобу комунікацій зі споживачем, а також створення плідного мікроклімату в колективі.
Дод.точки доступу:
Златова, Ірина
Знайти схожі
>
4.
Книш, Інна
(кандидат філософських наук; доцент кафедри державно-правових дисциплін та українознавства).
Нова освітня парадигма в контексті сучасних технологій / І. Книш, Н. Кочубей> // Вища школа. - 2017. -
№ 9
. - С. 100-115 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
on-line-освіта як мережа
--
on-line-образование как сеть
--
off-line-освіта як система
--
on-line-образование как система
--
нова парадигма освіти
--
новая парадигма образования
--
інновації в освіті
--
инновации в образовании
--
егогенія
--
эгогения
--
егротогенія
--
эгротогения
--
ятрогенія
--
ятрогения
--
TASC-аналіз
--
TASC-анализ
--
Fishbone
--
змішане навчання
--
смешанное обучение
--
гейміфікація
--
геймификация
--
інкапсуляція
--
инкапсуляция
--
графікація
--
графикация
--
фрагментація мереж
--
фрагментация сетей
--
LMS-менеджмент
--
LMS-менеджмент
--
тренінг-системи
--
треннинг-системы
--
треки
--
хмарні технології
--
облачные технологии
--
SWOT-аналіз
--
SWOT-анализ
--
освітні технології
--
образовательные технологии
--
мережеві технології
--
сетевые технологии
Анотація:
Показано, що на сучасному етапі розвитку освіти в Україні склалися дві освітні парадигми — освіта off-line як система й освіта on-line як мережа, та визначенні їхніх переваг і недоліків. У дослідженні застосовані такі методики: сучасні інноваційні техніки та методики, які використовуються у цих освітніх парадигмах: структурування тексту у вигляді таблиць, TASC-аналіз, Fishbone, стратегія "Insert", Cinquain, Coaching, SWOT- г аналіз, змішане навчання,
гейміфікація
, інкапсуляція, графікація, фрагментація мереж, LMS-менеджмент, тренінг-системи, треки, хмарні технології. Результати: обґрунтовано, що поняття і процеси, які розглядаються в медичній етиці та деонтології (егогенія, егротогенія, ятрогенія), подібні до освітніх, які відбуваються в системах "учитель (викладач) — учитель (викладач)", "учитель (викладач) — учень (студент)" і "учень (студент) — учень (студент))". Практична значимість: доведено, що власне освіта як система зумовила появу нової вітчизняної парадигми освіти, котра формується на межі off-line-освіти як системи й on-line- освіти як мережі.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Вища_школа_2017_9\5.pdf
Дод.точки доступу:
Кочубей, Наталія (доктор філософських наук; професор; завідувач кафедри менеджменту та інноваційних технологій соціокультурної діяльності)
Знайти схожі
>
5.
Bovt, A.
Developing professional communication competence through gamification of the foreign language learning / A. Bovt> //
Сучасні технології в науці та освіті : матеріали Другої міжнародної науково-практичної конференції (5-7 березня 2019 р., м. Сєвєродонецьк) / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт., Казах. нац. ун-т ім. Аль-Фарабі, Тохоку ун-т, Шумен. ун-т ім. єпископа К. Преславського, Вроцлав. ун-т науки та технолог. - Сєвєродонецьк, 2019. - P206-208. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 978-617-11-0138-8
УДК
81'243
Рубрики:
Іноземна мова
Иностранный язык
Кл.слова (ненормовані):
communication competence
--
комунікативна компетентність
--
коммуникативная компетентность
--
the foreign language learning
--
вивчення іноземної мови
--
изучение иностранного языка
--
gamification
--
гейміфікація
--
игрофикация
Дод.точки доступу:
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля; Київський національний університет будівництва і архітектури; Казахський національний університет імені Аль-Фарабі; Тохоку університет; Шуменський університет імені єпископа Костянтина Преславського; Вроцлавський університет науки та технологій
Є примірники у відділах:
АНЛ Інв.866401 - 60.00грн (вільний)
Знайти схожі
>
6.
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк)
Мягка, М. М.
Використання ігор та ігрових механізмів у викладанні англійської мови курсантам НАНГУ / М. М. Мягка> //
Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2020. -
Вип. 6 (99)
: Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 95-103. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
378.147:811.111
Рубрики:
Вища освіта
Высшее образование
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
ігрові механізми
--
игровые механизмы
--
викладання іноземних мов
--
преподавание иностранных языков
--
англійська мова
--
английский язык
--
гейміфікація
--
геймификация
--
військова навчальна діяльність
--
военная учебная деятельность
--
курсанти
--
курсанты
Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Матіюк, Д. В.
Перспективні напрями екстраполяції в систему неформальної освіти України: досвід Німеччини / Д. В. Матіюк> //
Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во Східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля, 2020. -
Вип. 1 (94)
: Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 171-181. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
37.014.5
Рубрики:
Освіта
Образование
Кл.слова (ненормовані):
форми освіти
--
формы образования
--
формальна освіта
--
формальное образование
--
неформальна освіта
--
неформальное образование
--
інформальна освіта
--
информационное образование
--
освіта впродовж життя
--
образование на протяжении жизни
--
гейміфікація
--
геймификация
--
диференціація
--
дифференциация
--
предметно-мовне інтегроване навчання
--
предметно-языковое интегрированное обучение
Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
629.7
А 20
Подгорных, Н. В.
Геймификация в образовании / Н. В. Подгорных, О. В. Гусарова> //
Авіація, промисловість, суспільство : збірник тез доповідей I Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених, курсантів та студентів "Авіація, промисловість, суспільство", 27 квітня 2018 р., м. Кременчук / Кременчуцький льотний коледж Нац. авіаційного ун-ту. - Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2018. - С. 235-236 . - ISBN 978-617-639-175-3
УДК
37.091.3:[794:159.9]
Рубрики:
Образование
Освіта
Игры
Ігри
Психология
Психологія
Кл.слова (ненормовані):
геймификация в образовании
--
гейміфікація
в освіті
--
эмоциональное включение
--
емоційне включення
--
концентрация внимания
--
концентрація уваги
--
интерактивные курсы
--
інтерактивні курси
--
эффективное использование времени
--
ефективне використання часу
Дод.точки доступу:
Гусарова, О. В.; Кременчуцький льотний коледж Національного авіаційного університету
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)