Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=гейміфікація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Ласковські, Мачей (молодший доцент Інституту інформатики Університету "Політехніка Любельська"; Польща; магістр-інженер).
    Короткий огляд плюсів і мінусів гейміфікації / М. Ласковські // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 373-377 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
геймификация -- гейміфікація -- игровая методология -- ігрова методологія -- информационные технологии -- інформацйні технології -- коммуникационные тренды -- комунікаційні тренди -- компьютерные программы -- комп'ютерні програми -- программное обеспечение -- програмне забезпечення -- ПО -- ПЗ -- социальные медиа -- соціальні медіа
Анотація: Показано, що разом зі збільшенням ролі різних соціальних медіа з'явився новий тренд в області розробки програмного забезпечення — гейміфікація, головною метою якої є підвищення активності користувачів при роботі з програмним забезпеченням. Зроблено спробу проаналізувати це явище, зокрема його позитивні і негативні сторони.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ласковськи Мацей

Знайти схожі

2.


    Затварницька-Мацура, Беата (PhD (економікс); спіробітник кафедри маркетингу факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща).
    Гейміфікація [Текст] : сучасний стан, тенденції та перспективи розвитку / Затварницька-Мацура Б. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 6. - С. 376-382 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
геймификация -- гейміфікація -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- игровая организационность -- ігрова організаційність -- компьютерные игры -- комп'ютерні ігри -- социологические опросы -- соціологічні опитування
Анотація: Показано, що явище, відоме як гейміфікація, базується на впровадженні механізмів гри в різні галузі людського життя. Гейміфікація використовується в маркетинговій діяльності, управлінні людськими ресурсами (в процесі підбору, мотивації), освіті та інших сферах бізнесу. Визначено напрями та перспективи розвитку гейміфікації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

3.


    Квахненко, Катерина.
    Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів персоналу [Текст] / К. Квахненко, І. Златова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 3. - С. 32-38 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
лояльність споживачів -- лояльность потребителей -- формирование лояльности -- формування лояльності -- гейміфікація -- геймификация -- мікроклімат в колективі -- микроклимат в коллективе -- ендорфіни -- эндорфины -- дофаміни -- дофамины -- ігрові прийоми -- игровые приемы -- неігрові процеси -- неигровые процессы -- принципи гейміфікації -- принципы геймификации -- мотивація до взаємодії -- мотивация к взаимодействию -- несподівані заохочення -- неожиданные поощрения -- статус -- винагороди -- вознагрождения -- інструменти залучення споживачів -- инструменты привлечений потребителей
Анотація: Представлено пояснення можливостей використовування гейміфікації як засобу комунікацій зі споживачем, а також створення плідного мікроклімату в колективі.


Дод.точки доступу:
Златова, Ірина

Знайти схожі

4.


    Книш, Інна (кандидат філософських наук; доцент кафедри державно-правових дисциплін та українознавства).
    Нова освітня парадигма в контексті сучасних технологій / І. Книш, Н. Кочубей // Вища школа. - 2017. - № 9. - С. 100-115 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
on-line-освіта як мережа -- on-line-образование как сеть -- off-line-освіта як система -- on-line-образование как система -- нова парадигма освіти -- новая парадигма образования -- інновації в освіті -- инновации в образовании -- егогенія -- эгогения -- егротогенія -- эгротогения -- ятрогенія -- ятрогения -- TASC-аналіз -- TASC-анализ -- Fishbone -- змішане навчання -- смешанное обучение -- гейміфікація -- геймификация -- інкапсуляція -- инкапсуляция -- графікація -- графикация -- фрагментація мереж -- фрагментация сетей -- LMS-менеджмент -- LMS-менеджмент -- тренінг-системи -- треннинг-системы -- треки -- хмарні технології -- облачные технологии -- SWOT-аналіз -- SWOT-анализ -- освітні технології -- образовательные технологии -- мережеві технології -- сетевые технологии
Анотація: Показано, що на сучасному етапі розвитку освіти в Україні склалися дві освітні парадигми — освіта off-line як система й освіта on-line як мережа, та визначенні їхніх переваг і недоліків. У дослідженні застосовані такі методики: сучасні інноваційні техніки та методики, які використовуються у цих освітніх парадигмах: структурування тексту у вигляді таблиць, TASC-аналіз, Fishbone, стратегія "Insert", Cinquain, Coaching, SWOT- г аналіз, змішане навчання, гейміфікація, інкапсуляція, графікація, фрагментація мереж, LMS-менеджмент, тренінг-системи, треки, хмарні технології. Результати: обґрунтовано, що поняття і процеси, які розглядаються в медичній етиці та деонтології (егогенія, егротогенія, ятрогенія), подібні до освітніх, які відбуваються в системах "учитель (викладач) — учитель (викладач)", "учитель (викладач) — учень (студент)" і "учень (студент) — учень (студент))". Практична значимість: доведено, що власне освіта як система зумовила появу нової вітчизняної парадигми освіти, котра формується на межі off-line-освіти як системи й on-line- освіти як мережі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Вища_школа_2017_9\5.pdf

Дод.точки доступу:
Кочубей, Наталія (доктор філософських наук; професор; завідувач кафедри менеджменту та інноваційних технологій соціокультурної діяльності)

Знайти схожі

5.


    Bovt, A.
    Developing professional communication competence through gamification of the foreign language learning / A. Bovt // Сучасні технології в науці та освіті : матеріали Другої міжнародної науково-практичної конференції (5-7 березня 2019 р., м. Сєвєродонецьк) / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт., Казах. нац. ун-т ім. Аль-Фарабі, Тохоку ун-т, Шумен. ун-т ім. єпископа К. Преславського, Вроцлав. ун-т науки та технолог. - Сєвєродонецьк, 2019. - P206-208. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 978-617-11-0138-8
УДК
Рубрики: Іноземна мова
   Иностранный язык

Кл.слова (ненормовані):
communication competence -- комунікативна компетентність -- коммуникативная компетентность -- the foreign language learning -- вивчення іноземної мови -- изучение иностранного языка -- gamification -- гейміфікація -- игрофикация


Дод.точки доступу:
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля; Київський національний університет будівництва і архітектури; Казахський національний університет імені Аль-Фарабі; Тохоку університет; Шуменський університет імені єпископа Костянтина Преславського; Вроцлавський університет науки та технологій

Є примірники у відділах:
АНЛ Інв.866401 - 60.00грн (вільний)

Знайти схожі

6.


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк)

    Мягка, М. М.
    Використання ігор та ігрових механізмів у викладанні англійської мови курсантам НАНГУ / М. М. Мягка // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2020. - Вип. 6 (99): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 95-103. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Мовознавство

   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
ігрові механізми -- игровые механизмы -- викладання іноземних мов -- преподавание иностранных языков -- англійська мова -- английский язык -- гейміфікація -- геймификация -- військова навчальна діяльність -- военная учебная деятельность -- курсанти -- курсанты


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля

    Матіюк, Д. В.
    Перспективні напрями екстраполяції в систему неформальної освіти України: досвід Німеччини / Д. В. Матіюк // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во Східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля, 2020. - Вип. 1 (94): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 171-181. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

Кл.слова (ненормовані):
форми освіти -- формы образования -- формальна освіта -- формальное образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- інформальна освіта -- информационное образование -- освіта впродовж життя -- образование на протяжении жизни -- гейміфікація -- геймификация -- диференціація -- дифференциация -- предметно-мовне інтегроване навчання -- предметно-языковое интегрированное обучение


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.
   629.7
   А 20


    Подгорных, Н. В.
    Геймификация в образовании / Н. В. Подгорных, О. В. Гусарова // Авіація, промисловість, суспільство : збірник тез доповідей I Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених, курсантів та студентів "Авіація, промисловість, суспільство", 27 квітня 2018 р., м. Кременчук / Кременчуцький льотний коледж Нац. авіаційного ун-ту. - Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2018. - С. 235-236 . - ISBN 978-617-639-175-3
УДК
Рубрики: Образование
   Освіта

   Игры

   Ігри

   Психология

   Психологія

Кл.слова (ненормовані):
геймификация в образовании -- гейміфікація в освіті -- эмоциональное включение -- емоційне включення -- концентрация внимания -- концентрація уваги -- интерактивные курсы -- інтерактивні курси -- эффективное использование времени -- ефективне використання часу


Дод.точки доступу:
Гусарова, О. В.; Кременчуцький льотний коледж Національного авіаційного університету
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)