Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дискриминация в рекламе<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Точиленкова, Наталія.
    Актуальність проблем сексизму в рекламі в Україні. Критерії та механізми прояву / Н. Точиленкова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 16-17 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
дискримінація в рекламе -- мачізм -- фейсизм -- саморегулювання -- дискриминация в рекламе -- мачизм -- саморегулирование
Анотація: Розглядаються проблеми дискримінації в рекламі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Грей, Олівер (генеральний директор).
    Боротьба з дискримінацією у рекламі через ефективне саморегулювання / О. Грей // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 13-15 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
дискримінація у рекламі -- саморегулюючі організації -- споживачі -- скарги -- дискриминация в рекламе -- саморегулируемые организации -- потребители -- жалобы
Анотація: Описана діяльність саморегулюючих організацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


   
    Куди звертатися, якщо Вас образила реклама // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 5. - С. 22-23 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- дискримінація в рекламі -- дискриминация в рекламе -- скарги -- жалобы
Анотація: Дана інформація щодо Індустриального Гендерного Комітета з Реклами. Основне завдання: розгляд скарг, які надходять від громадян на рекламу, яка ображає і принижує гідність людини за ознакою статі, раси, національності, віку і т. д. Запропанована таблиця регіональних представництв ІГКР.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\mavu_2014_5.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Індустриальний Гендерний Комітет з Реклами \про нього\; Стандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі СОУ 21708654-002-2011 \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Златова, Ирина (секретарь).
    Маркетинговые исследования рекламы в Одессе на предмет наличия гендерной дискриминации [Текст] / Ирина Златова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 2. - С. 31-38 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Одеса

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- дискримінація в рекламі -- дискриминация в рекламе -- реклама наружная -- реклама зовнішня -- гендерная дискриминация -- гендерна дискримінація -- мотивационный анализ -- мотиваційний аналіз
Анотація: Проанализированы маркетинговые исследования рекламы в Одессе на предмет наличия гендерной дискриминации.


Знайти схожі

5.


    Лылык, Ирина.
    Мониторинг наружной рекламы относительно наличия случаев дискриминации и сексизма [Текст] / И. Лылык // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 2. - С. 30. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг, 2015 г., апрель

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- реклама наружная -- реклама зовнішня -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- мониторинг рекламы -- моніторинг реклами -- дискриминация в рекламе -- дискримінація в рекламі -- сексизм в рекламе -- сексизм у рекламі
Анотація: В апреле 2015 года стартовал мониторинг наружной рекламы, проведении которого инициировал Индустриальный Гендерный Комитет по Рекламе. Участие в мониторинге подтвердили 10 региональных представительств ИГКР, в том числе такой мониторинг прошел и в Киеве. Проект реализуется в партнерстве с Представительством Фонда им. Фридриха Эберта в Украине.


Дод.точки доступу:
Индустриальный Гендерный Комитет по Рекламе \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)