Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=коммуникативно-ориентированное обучение<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Лещенко, Ганна (кандидат педагогічних наук; професор кафедри української мови та методики викладання).
    Компендіум основних методичних понять: стислий виклад засад формування комунікативної україномовної компетенції / Ганна Лещенко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 6-13. - Бібліографія : С.13 : 27 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетенция -- коммуникативно-ориентированное обучение -- коммуникативные умения -- комунікативна компетенція -- комунікативні вміння -- комунікативно-орієнтовано навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методические понятия -- методические термины -- методичні поняття -- методичні терміни -- мовленнєві уміння -- речевые умения -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Автор подає стислий виклад сутності основних понять та термінів комунікативно зорієнтованої методики викладання мови - засад формування комунікативної компетенції.


Знайти схожі

2.


    Сульниченко, В. М.
    Теоретичні й методичні аспекти проблеми вдосконалення мовної освіти в сучасній школі / В. М. Сульниченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 67-74. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативно-ориентированное обучение -- коммуникативные упражнения -- коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- комунікативно-орієнтовано навчання -- культура речи -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність дитини -- мовленнєва культура -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовленнєві вправи -- мовленнєві уміння -- мовна освіта -- мовні вправи -- образование Украины -- освіта України -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- речевые умения -- середня освіта -- среднее образование -- шкільна освіта -- школьное образование -- языковое образование
Анотація: Визначені напрямки дослідження проблеми формування культури мовлення, зокрема системний підхід. Запропонова система вправ по формуванню культури мовлення: мовні, комунікативні, мовленнєві вправи. Мовні допомагають учням виконувати дії з мовним матер іалом поза мовленнєвою ситуацією. Комунікативні призначені для організації мовленневих дій учнів в ситуативних умовах. Мовленнєві створюють умови для продуктивної мовленнєвої діяльності учнів на уроці.


Знайти схожі

3.


    Шелехова, Галина (доктор педагогічних наук; провідний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Зміст і структура оновленої програми з української мови для основної школи крізь призму сучасних підходів / Г. Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 60-64. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативно-ориентированное обучение -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентносный подход -- комунікативно-орієнтоване навчання -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- програми з української мови -- программы по украинскому языку -- социокультурная линия содержания образования -- соціокультурна змістова лінія освіти -- соціокультурний підхід -- технологии обучения -- технології навчання -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Висвітлюються особливості змісту й структури оновленої програми з української мови для 5-9 класів, у якій ураховані сучасні підходи, зокрема компетентнісний.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

4.


    Трубачова, Дар'я (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Шляхи підвищення ефективності комунікативної діяльності студентів / Д. Трубачова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 34-38. - Література : С.38 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная деятельность -- коммуникативная компетентность -- коммуникативно-деятельный компонент -- коммуникативно-ориентированное обучение -- коммуникативный метод обучения -- коммуникация -- комунікативна діяльність -- комунікативна компетентність -- комунікативний метод навчання -- комунікативно-орієнтовано навчання -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей -- подготовка учителей-словесников -- спілкування -- украинский язык -- українська мова -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: Розкрита актуальність проблеми формування комунікативної діяльності в педагогічній теорії та практиці.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

5.


    Кучеренко, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Херсонського державного університету).
    Зміст уроку української мови в аспекті комунікативно спрямованої освіти / І. Кучеренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7. - С. 7-13. - Література : С.12-13 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
зміст уроків -- коммуникативно-ориентированное обучение -- комунікативно-орієнтовано навчання -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- содержание уроков -- украинский язык -- українська мова -- уроки украинского языка -- уроки української мови
Анотація: У статті встановлено взаємозв'язок змістових компонентів чинних державних документів, їх відповдність у змісті сучасного уроку української мови, запропоновано оновлені лінгводидактичні вимоги до змістового наповнення сучасного уроку рідної мови.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)