Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=методика навчання хімії<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Лукашова, Ніна
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри
хімії
Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя).
Урок як основна організаційна форма
навчання
хімії
: погляд у минуле і завдання на сучасному етапі / Н. Лукашова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 8/9
. - С. 39-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика
викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика
преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
організаційні форми
навчання
--
уроки
--
методика
викладання
хімії
--
класифікація уроків
--
методика
навчання
хімії
--
лабораторно-бригадна організація
навчання
--
характер навчального процесу
--
навчальний процес
--
комбіновані уроки
--
практичні заняття
--
типологія уроків
--
інтерактивне
навчання
--
нестандартні уроки
--
организационные формы обучения
--
методика
преподавания химии
--
классификация уроков
--
методика
обучения химии
--
лабораторно-бригадная организация обучения
--
характер учебного процесса
--
учебный процесс
--
комбинированные уроки
--
практические занятия
--
типология уроков
--
интерактивное обучение
--
нестандартные уроки
Анотація:
Критично проаналізовано, як у вітчизняній методиці
хімії
відбувався розвиток уроку
хімії
, що було цінного в історичному досвіді розробки цієї проблеми.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Буринська, Н. М.
Дослідження ефективності використання історичного надбання вітчизняної методики
хімії
в методичній підготовці студентів - майбутніх учителів
хімії
/ Н. М. Буринська> // Педагогіка і психологія. - 2010. -
№ 1
. - С. 65-74. - Бібліографія : С.73-74 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища педагогічна освіта
--
вища професійна освіта
--
вчитель
хімії
--
высшее образование
--
высшее педагогическое образование
--
высшее профессиональное образование
--
история методики преподавания химии
--
історія методики викладання
хімії
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
методика
навчання
хімії
--
методика
обучения химии
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
підготовка вчителів
--
подготовка учителей
--
професійна компетентність
--
професійна освіта
--
професійна підготовка
--
профессиональная компетентность
--
профессиональная подготовка
--
профессиональное образование
--
учитель химии
Анотація:
Досліджено вплив використання історичного надбання вітчизняної методики
навчання
хімії
на успішність
навчання
студентів - майбутніх учителів
хімії
. Запропонована експериментальна
методика
засвоєння учнями курсу "
Методика
навчання
хімії
". Наведені данн і формуючого експерименту стосовно ефективності запропонованої методики.
Знайти схожі
>
3.
Буринська, Н. М.
Складання завдань у процесі
навчання
як педагогічна проблема / Н. М. Буринська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 5-14. - Бібліографія : С.13-14 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
дидактика
--
методика
викладання
хімії
--
методика
навчання
--
методика
навчання
хімії
--
методика
обучения
--
методика
обучения химии
--
методика
преподавания химии
--
навчальні завдання
--
навчально-пізнавальна діяльність
--
навчально-пізнавальна діяльність учнів
--
процес
навчання
--
процесс обучения
--
учебно-познавательная деятельность
--
учебно-познавательная деятельность учеников
--
учебные задания
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Обгрунтована наявність в педагогічній науці проблеми складання завдань в процесі
навчання
. На прикладі вивчення
хімії
розроблена структурно-логічна схема складання завдань, а також методичні підходи до її реалізації. Звертається увага на деякі застереження й побажання до методики складання завдань у процесі
навчання
.
Знайти схожі
>
4.
Лукашова, Н. І.
Історичний підхід до вивчення питання методів
навчання
хімії
- важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів
хімії
/ Н. І. Лукашова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 1
. - С. 60-73. - Бібліографія : С.72-73 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта України
--
вища професійна освіта
--
вчитель
хімії
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
высшее профессиональное образование
--
исторический подход
--
история высшего образования
--
история образования
--
история образования в Украине
--
історичний підхід
--
історія вищої освіти
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
компетентність вчителя
--
компетентность учителя
--
методика
викладання
--
методика
викладання
хімії
--
методика
навчання
--
методика
навчання
хімії
--
методика
обучения
--
методика
обучения химии
--
методика
преподавания
--
методика
преподавания химии
--
методическая компетентность
--
методична компетентність
--
образование Украины
--
освіта України
--
педагогическая компетентность
--
педагогічна компетентність
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
професійна компетентність
--
професійна освіта
--
профессиональная компетентность
--
профессиональное образование
--
учитель химии
Анотація:
Проаналізовано провідні тенденції еволюції поглядів вчених та вчителів на проблему методів
навчання
хімії
в радянський і сучасний періоди розвитку вітчизняної методики
хімії
; визначені шляхи засвоєння цього історичного досвіду студентами в процесі їх методичної підготовки. Застосовуючи історичний підхід до розгляду проблеми методів
навчання
хімії
, можна свідомо доходити висновку про те, що в справі розбудови вітчизняної шкільної хімічної освіти актуальним є дальше розроблення алгоритмізованого, програмованого, проблемного та дослідницьких методів у їхньому оптимальному поєднанні з урахуванням особливостей вивчення
хімії
в основній і старшій, профільній, школі.
Перейти к внешнему ресурсу:
Історичний підхід до вивчення питання методів
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)