Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мозговой штурм<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.


    Голуб, Ніна (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного ун-ту ім. М.П. Драгоманова).
    Інтерактивні методи навчання риторики майбутніх вчителів / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 16 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- деловые игры -- дидактические игры -- дидактичні ігри -- дискусія як форма навчання -- дискуссия как форма обучения -- ділові ігри -- игровые методы обучения -- интерактивные методы -- ігрові методи навчання -- інтерактивні методи -- кейс-метод -- метод анализа ситуаций -- метод аналізу ситуацій -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методы обучения -- мозговой штурм -- мозковий штурм -- педагогическая рефлексия -- педагогические игры -- педагогические технологии -- педагогічна рефлексія -- педагогічні ігри -- педагогічні технології -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- преподавание риторики
Анотація: Автор представляє власне бачення доцільності добору інтерактивних методів у процесі навчання риторики у педагогічних ВНЗ: метод аналізу ситуацій (кейс-метод) з елементами ділової гри, мозкового штурму, рольових ігор, дискусій, тренінгу, розвитку рефле ксії як педагогічної технології; проектний метод та його складові.


Знайти схожі

2.


    Федорчук, Тетяна (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Організаційні форми, методи і прийоми навчання риторики в старшій школі / Тетяна Федорчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 9-16. - Бібліографія : С.16 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- викладання риторики -- групові методи навчання -- групповые методы обучения -- диалогический метод обучения -- діалогічний метод навчання -- игровые методы обучения -- интерактивные методы -- ігрові методи навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- мозговой штурм -- мозковий штурм -- преподавание риторики -- приемы обучения -- прийоми навчання -- риторика -- риторические умения и навыки -- риторичні вміння і навички -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Автор статті розглядає такі форми, методи і прийоми навчання риторики, як метод опорних конспектів, діалогічний метод, метод мозкового штурму, ігрові методи, інтерактивні методи, прийоми роботи в групі тощо.


Знайти схожі

3.


    Скоморовська, Наталія (викладач Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Формування навичок критичного мислення на уроках літератури [Текст] / Н. Скоморовська // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 3. - С. 2-5 : табл. - Библиогр.: с. 5. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕЦІ
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні технології -- педагогические технологии -- критичне мислення -- критическое мышление -- стратегії -- стратегии -- компетентності -- компетентности -- розвиток критичного мислення учнів -- развитие критического мышления учеников -- інноваційні педагогічні технології -- инновационные педагогические технологии -- викладання літератури -- преподавание литературы -- етапи уроку -- этапы урока -- усвідомлення змісту -- осознание содержания -- рефлексія -- рефлексия -- технологія "Мікрофон" -- технология "Микрофон" -- гронування -- гроздевание -- щоденник подвійних нотаток -- дневники двойных записей -- мозковий штурм -- мозговой штурм -- критерії оцінки навичок критичного мислення -- критерии оценки навыков критического мышления
Анотація: Розглянуто технології розвитку критичного мислення учнів на прикладі аналізу повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Нечуй-Левицький, Іван Семенович (письменник ; 1838-1918) \о нем\; Кайдашева сім'я, повість \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (16.04.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Ланских, Марина Васильевна (кандидат педагогических наук; доцент Федерального государственного автономного образовательного учреждения высшего профессионального образования "Белгородский государственный национальный исследовательский университет" ).
    Управленческая подготовка как компонент профессионального образования студентов факультета психологии: инновационные технологии / М. В. Ланских // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1. - С. 132-138. - Библиогр. в конце ст. 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.25
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
профессиональное образование -- студенти факультетів психології -- педагогические технологии -- ролевые игры -- деловые игры -- тренинги -- мозговой штурм -- професійна освіта -- студенты факультетов психологии -- педагогічні технології -- рольові ігри -- ділові ігри -- мозковий штурм -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- управленческие дисциплины -- управлінські дисципліни -- учбовий процес -- учебный процесс -- инновационные технологии обучения -- інноваційні технології навчання
Анотація: Рассматриваются особенности управленческой подготовки студентов факультета психологии НИУ «БелГУ». Организация такой подготовки подразумевает использование на лекционных, семинарских и практических занятиях инновационных педагогических технологий, которые позволяют выявлять и развивать у будущих специалистов творческие способности, интуитивное мышление, оригинальные способы действия в различных ситуациях и обучать их рациональному использованию полученных знаний, умений и навыков в будущей профессиональной деятельности.


Дод.точки доступу:
Белгородский государственный национальный исследовательский университет \о нем\

Знайти схожі

5.


    Примушко, Наталія (завідувач).
    Прогулянка педагогічним садом В. Сухомлинського : методична студія для педагогів та батьків / Н. Примушко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 4. - С. 22-25. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.6
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
заняття -- вправи -- гра-моделювання -- моральне виховання -- пізнавальний розвиток -- мовленнєвий розвиток -- художньо-естетичний розвиток -- творчий розвиток -- мозковий штурм -- занятия -- упражнения -- игра-моделирование -- моральное воспитание -- познавательное развитие -- речевое развитие -- художественно-эстетическое развитие -- творческое развитие -- мозговой штурм -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги
Анотація: Безумовним взірцем у справі виховання став видатний педагог-гуманіст В. Сухомлинський. Пропонується новий підхід до використання його педагогічних ідей та літературної спадщини.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_4\8.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний український педагог ; 1918-1970) \про нього\

Знайти схожі

6.


    Бєлова, Т. Г. (кандидат економічних наук.; доцент; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Формування пріоритетів розвитку підприємства на основі форсайтингу [Текст] / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайноченко, Т. В. Гаврилова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 129-131. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
Дельфи метод -- Дельфі метод -- метод Дельфи -- метод Дельфі -- теория стратегического управления -- теорія стратегічного управління -- мозговой штурм -- мозковий штурм -- приоритеты развития -- пріоритети розвитку -- ситуативный анализ -- ситуативний аналіз -- стратегическое видение -- стратегічне бачення -- терминология -- термінологія -- управленческие технологии -- управлінські технології -- форсайтинговые исследования -- форсайтингові дослідження -- форсайт -- розвиток підприємств -- развитие предприятий -- шесть шляп мышления -- шість капелюхів мислення
Анотація: Розглянуто підходи до створення стратегічного бачення як підґрунтя щодо формування майбутнього. Розкрито зміст поняття «форсайт». Визначено етапи розвитку форсайтингових досліджень та можливості їхнього застосування в Україні. Доведено доцільність використання технології форсайтингу для розроблення пріоритетів розвитку підприємства. Сформульовано етапи формування пріоритетних напрямів розвитку компанії. Запропоновано методи для аналізу ситуації і пошуку рішень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Крайноченко, О.Ф. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету харчових технологій); Гаврилова, Т.В. (кандидат економічних наук; доцент національного університету харчових технологій)

Знайти схожі

7.


    Горбатко, Володимир (вчитель фізики вищої класифікаційної категорії).
    Навчання фізики на основі методів модульно-розвивальної системи А. В. Фурмана / В. Горбатко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 9/10. - С. 53-58 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Методика викладання учбових предметів

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- фізика -- физика -- вивчення фізики -- изучение физики -- методика викладання фізики -- методика преподавания физики -- модульно-розвивальні системи -- модульно-развивающиеся системы -- розв'язування задач -- решение задач -- розвиток особистості -- развитие личности -- методи навчання -- методы обучения -- мозковий штурм -- мозговой штурм -- відкриття у фізиці -- открытия в физике
Анотація: Розглядається застосування модульно-розвивальної системи А. В. Фурмана під час вивчення фізики. Особлива увага приділяється принципу розвивальності як основі самореалізації особистості. На реальних прикладах показано, як спроектувати шлях учнів від отриманого складного завдання до власного відкриття.


Дод.точки доступу:
Фурман, А. В. (доктор психологічних наук; професор; завідувач кафедри психології та соціальної роботи Національного економічного університету; голова ГО "Інтелектуальний штаб громадянського суспільства"; голова обласного відділення Соціологічної асоціації України; член Національної спілки журналістів України; головний редактор журналу "Психологія і суспільство"; Тернопіль) \о нем\

Знайти схожі

8.


    Котова, Марина Владимировна (кандидат экономических наук; доцент).
    Процесс формирования креативного мышления как основа современного эффективного управления [Текст] / М. В. Котова // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2016. - № 8. - С. 20-22. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.291.6
Рубрики: Економіка
   Управління персоналом

   Экономика

   Управление персоналом

Кл.слова (ненормовані):
креативность -- креативное мышление -- креативный менеджмент -- управление креативностью -- креативные подходы -- креативные идеи -- мозговой штурм -- креативність -- креативне мислення -- креативний менеджмент -- управління креативністю -- кретивні підходи -- креативні ідеї
Анотація: Рассматривается понятие и уровни креативности, этапы креативного мышления. Необходимость креативно мыслить возникает на стадии определения принципа решения задачи с последующим возникновением ключевой идеи. Креативные подходы помогают научиться находить оптимальные решения в условиях недостаточной стабильности и неопределенности социально-экономической жизни. Предложено данные подходы "встраивать" в процесс генерации креативных идей.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Гавриш, Наталія (доктор педагогічних наук; провідний науковий співробітник; професор).
    Лідерство - риса активних, або як і навіщо плекати лідерів змалку / Н. Гавриш // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 2-7 : фот.цв. - Бібліогр. в конце ст. 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
лідерство -- виховання лідерів -- соціальна компетентність -- моральне виховання -- особистість дитини -- психологія дитини -- гуманістичні цінності -- принципи навчання -- вправи -- мотивація -- терміни -- робота в підгрупах -- прислів'я -- творчість -- мозковий штурм -- тренінги -- лидерство -- воспитание лидеров -- социальная компетентность -- моральное воспитание -- личность ребенка -- психология ребенка -- гуманистические ценности -- принципы обучения -- упражнения -- мотивация -- термины -- работа в подгруппах -- пословицы -- творчество -- мозговой штурм -- лидерство
Анотація: Розглядається проблема лідерства та як виховати лідерів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2017_3\2.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Знайти схожі

10.


    Марченко, Лариса (вчителька).
    Система вправ з розвитку критичного мислення на уроках в початкових класах / Л. Марченко // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 17-22. : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Начальная школа
   Початкова школа

   Методика викладання учбових предметів

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- украинский язык -- математика -- літературне читання -- литературное чтение -- стратегії -- стратегии -- сенкан -- метод прес -- метод пресс -- мозковий штурм -- мозговой штурм -- інтелектуальна карта -- интелектуальная карта -- асоціативний кущ -- асоциативный куст -- порушена послідовність -- нарушенная последовательность -- кубування -- кубирование -- технології критичного мислення -- технологии критического мышления -- приклади вправ -- примеры упражнений
Анотація: Надаються приклади вправ із застосуванням технології критичного мислення на уроках української мови та літературного читання в початковій школі. Для реалізації даної технології використовуються різні стратегії, а саме: "Мозковий штурм", "Асоціативний кущ", "Сенкан", "Кубування", "Метод прес", "Інтелектуальна карта", "Порушена послідовність" тощо.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\6.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)