Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освітня парадигма<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Сухомлинська, Ольга (академік-секретар Відділення загальної педагогіки та філософії освіти АПН України; доктор педагогічних наук; професор; академік АПН України).
    Педагогічний дискурс ХІХ ст. - диференціація й інтеграція ідей / О. Сухомлинська // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 31 - 41. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74в06
Рубрики: Організація освіти в Україні, 16 ст.
   Организация образования в Украине, 19 ст.

   Україна
    Росія

    Європа

Кл.слова (ненормовані):
полемічна література -- освітня парадигма -- педагогічна наука -- освітньо-культурний простір -- педагогічний і просвітницький рух -- парадигма вільного розвитку дитини -- гуманітарна освіта -- фізичне виховання -- дитиноцентризм -- матеріалістична освіта -- православна педагогика -- народництво -- полемическая литература -- образовательные парадигмы -- педагогическая наука -- образовательно-культурный простор -- педагогическое и просветительское движение -- парадигма свободного развития ребенка -- гумманитарное образование -- физическое воспитание -- материалистическое образование
Анотація: Розглянуто стан освіти, педагогіки попередніх століть, видзначені самостійність двох народів- українців і росіян, двох систем освіти, двох напрямів, що пізніше, у кінці ХУІІІ ст., об'єднались і утворили одне ціле.


Дод.точки доступу:
Пирогов, М.І. \о нем\; Ушинський, К.Д. \о нем\; Лигафт, П.Ф. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Асаєва, В. В. (пошукач кандидатського ступеня Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти).
    Виховання полікультурності - шлях до євроінтеграції / В. В. Асаєва // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 3. - С. 84-86. - Бібліографія : С.86 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание -- евроинтеграция Украины -- євроінтеграція України -- мультилінгвізм -- образование в Канаде -- образование в США -- образование в Украине -- образовательная парадигма -- освіта в Канаді -- освіта в США -- освіта в Україні -- освітня парадигма -- поликультурная среда -- поликультурное образование -- поликультурность -- политика мультилингвизма -- полікультурна освіта -- полікультурна середа -- полікультурність
Анотація: У статті аналізуються основні наукові парадигми полікультурного виховання в Україні, підкреслено проблеми, зроблено порівняння з постановкою цієї проблеми у США та Канаді.


Дод.точки доступу:
Дніпропетровський автор

Знайти схожі

3.


    Луговий, В. І.
    Інформація як чинник організації людини: теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 14-21. - Бібліографія : С.19-21 : 23 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
високі педагогічні технології -- вища освіта -- вища освіта України -- высокие педагогические технологии -- высшее образование -- высшее образование Украины -- информационно-коммуникационные технологии -- информация и образование -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформація та освіта -- методология образования -- методологія освіти -- образование Украины -- образовательная парадигма -- освіта України -- освітня парадигма -- педагогические технологии -- педагогічні технології -- социально-культурная информация -- соціально-культурна інформація -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Проаналізовано сутність інформації, її організуючий, розвиваючий вплив на людину. Показано, що соціально-культурна інформація розкладається на п'ять видів: знання, цінності, проекти, консенсуси та художні образи, які детермінують відповідні педагогічн і технології ії опанування. Аргументовано, що розвиток інформаційно-комунікаційних технологій зумовлює зміну освітньої парадигми.


Знайти схожі

4.


    Кузь, В. Г.
    Нова освітня парадигма - нові освітні технології / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 28-35. - Бібліографія : С.35 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
инновационная деятельность -- информационное общество -- информационно-коммуникационные технологии -- інноваційна діяльність -- інформаційне суспільство -- інформаційно-комунікаційні технології -- наука и образование -- наука і освіта -- нові освітні технології -- новітні технології навчання -- новые образовательные технологии -- новые технологии обучения -- образование Украины -- образовательная парадигма -- освіта України -- освітня парадигма -- педагогические технологии -- педагогічні технології -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Сучасна освітня концепція спирається на такі нові ідеї: 1) учитель - це не джерело знання, а посередник між учнем і знанням, тому теж потребує постійного навчання; 2) взаємний інформаційний обмін між учителями і учнями має відбуватися в процесі спільної освітньої, дослідницької та практичної діяльності на основі новітніх інформаційно-комунікаційних технологій; 3) розроблення принципово нових технологій, що грунтуються на єдності освіти, науки та інноваційної діяльності.


Знайти схожі

5.


    Біда, Олена (доктор педагогічних наук; професор; директор Навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва).
    Пошук ефективних шляхів підвищення якості освітніх послуг у ВНЗ / О. Біда, Л. Прокопенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 10. - С. 8-11 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
освітні послуги -- образовательные услуги -- освітня парадигма -- образовательная парадигма -- якість освітніх послуг -- качество образовательных услуг -- едукаційний процес -- эдукационный процесс -- передовий педагогічний досвід -- передовой педагогический опыт -- менеджмент якості освіти -- менеджмент качества образования -- музей-лабораторія -- музей-лаборатория -- університети -- университеты -- досвід роботи -- опыт работы -- ВУЗы
Анотація: Розкриваються шляхи забезпечення зростання якості освітніх послуг, реалізації завдань модернізації едукаційного процесу, впровадження інноваційних технологій навчання ННІ педагогічної освіти, соціальної роботи і культури.


Дод.точки доступу:
Прокопенко, Людмила (кандидат педагогічних наук; професор; завідувач кафедри загальної педагогіки і психології Навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва); Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Безена, І. М. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра в умовах становлення нової філософсько-осівітньої парадигми / І. М. Безена // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 31-36. - Бібліографія : С.35-36 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
гуманистический подход -- гуманістичний підхід -- зміст освіти -- компетентність -- компетентность -- компоненти змісту освіти -- компоненты содержания образования -- личностный потенциал -- личность школьника -- мониторинг качества образования -- моніторинг якості освіти -- навчальний колектив -- образовательная парадигма -- освітня парадигма -- особистісний потенціал -- особистість школяра -- парадигма образования -- парадигма освіти -- процес індивідуалізації -- процесс индивидуализации -- психологизация учебно-воспитательного процесса -- психологізація навчально-виховного процесу -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- содержание образования -- социокультурная среда -- соціокультурне середовище -- сталий розвиток -- трансформация образования -- трансформація змісту освіти -- трансформація освіти -- трансформація содержания образования -- устойчивое развитие -- учебный коллектив -- философия образования -- философско-образовательная парадигма -- філософія освіти -- філософсько-освітня парадигма -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розглядається філософсько-освітня парадигма пошуку нових підходів у процесі самореалізації особистості в шкільний період, перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра. Дається характеристика компонентів змісту шкільної освіти. Зміни парадигмальних засад шкільної освіти проходять у контексті концепту розвитку змісту та якості освіти, їх удосконалення. Концептуальним центром шкільної освіти є людина. Засоби реалізації особистісного потенціалу школяра визначають у перспективі сталий розвиток людства у ХХІ столітті.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Пилипенко, Олександр (кандидат педагогічних наук; доцент; старший науковий співробітник; завідувач кафедри соціальних комунікацій).
    Превентивна парадигма у дискурсі аксіологічних соціальних комунікацій в освіті [Текст] / О. Пилипенко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 3. - С. 23-32 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- соціальні комунікації -- социальные коммуникации -- епоха постмодерна -- эпоха постмодерна -- постмодерн -- превентивна парадигма -- превентивная парадигма -- освітня парадигма -- образовательная парадигма -- соціальні комунікації -- социальные коммуникации -- аксіологія соціальних комунікацій -- аксиология социальных коммуникаций -- рівні превенивності -- уровни превентивности -- критичне мислення -- критическое мышление -- якості критично мислячої людини -- качества критически мыслящего человека -- медіація -- медиация -- навчальні предмети -- учебные предметы -- предмет медіації -- предмет медиации
Анотація: Розглянуті проблеми модернізації превентивного підходу як умови відповідності освіти завданням позитивної соціалізації. Визначена аксіологічна похідна модернізація рівнів превенції у сфері вищої освіти як контексту дискурсу соціальних комунікацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.
   06
   С 92


    Зінкевич, В. І.
    Зародження освітніх систем під впливом аграрної і індустріальної хвиль [Текст] / В. І. Зінкевич // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. / Східноукр. нац. ун -т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2016. - Вип. 1 (70). - С. 34-41 : табл. - Бібліогр.: с. 40
УДК
Рубрики: Образование
   Освіта

Кл.слова (ненормовані):
освітні системи -- образовательные системы -- глобалізаційні хвилі -- глобализационные волны -- освітня парадигма -- образовательная парадигма -- цивілізаційний підхід -- цивилизационный подход -- релігійна філософія -- религиозная философия

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Савич, А. В.
    Формирование и развитие гуманитарных компетенций студентов технического вуза / А. В. Савич // Вчені записки кафедри документознавства та інформаційної діяльності (КДІД) : зб. наук. праць / Нац. металург. акад. України. - Дніпро, 2021. - Вип. 3. - С. 56-61. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
гуманітарні компетенції -- гуманитарные компетенции -- освітня парадигма -- образовательная парадигма -- гуманізація -- гуманизация -- екогуманізм -- экогуманизм -- особистість -- личность


Дод.точки доступу:
Михайлюк, О. В. \ред.\; Національна металургійна академія України
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)