Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=партизанський маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Ковальчук, С.
    Ambient-media: новий шлях розвитку партизанського маркетингу / С. Ковальчук, О. Пугачова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5/6. - С. 39-45 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ambient-media -- партизанський маркетинг -- малобюджетний маркетинг -- інструменти маркетингу -- партизанский маркетинг -- малобюджетный маркетинг -- инструменты маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Ambient-media - новий інструмент малобюджетного маркетингу.


Дод.точки доступу:
Пугачова, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Мілютіна, Ю. С.
    Дослідження інноваційних маркетингових інструментів / Ю. С. Мілютіна // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 188-194
УДК
Рубрики: Менеджмент
   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні інструменти маркетингу -- инновационные инструменты маркетинга -- розвиток ринкової діяльності -- развитие рыночной деятельности -- интернет-маркетинг -- інтернет-маркетинг -- партизанський маркетинг -- партизанский маркетинг -- підприємницька діяльність -- предпринимательская деятельность


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Мусієнко, В. Д. (кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна).
    Інноваційний розвиток комунікаційної політики рекламної агенції [Текст] / В. Д. Мусієнко, К. О. Шульга // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 10. - С. 44-48 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.39(4УКР)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики, 2013-2015 гг.

   Економіка інформатики, 2013-2015 рр.

   Украина
    Україна

    Днепропетровская область

    Дніпропетровська область

    Кривой Рог

    Кривий Ріг

Кл.слова (ненормовані):
вирусный маркетинг -- вірусний маркетинг -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- инновационное развитие -- інноваційний розвиток -- инновационные стратегии -- інноваційні стратегії -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговая политика -- маркетингова політика -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- медиа-коммуникации -- медіа-комунікації -- мобильный маркетинг -- мобільний маркетинг -- организационные аспекты -- організаційні аспекти -- партизанский маркетинг -- партизанський маркетинг -- передовой опыт -- передовий досвід -- рекламные агентства -- рекламні агенції -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- средства массовой коммуникации -- засоби масової комунікації -- СМИ -- ЗМІ -- фирмы-конкуренты -- фірми-конкуренти -- электронная почта -- електронна пошта
Анотація: Розкрито сутність та роль організації маркетингових комунікацій в діяльності підприємства та важливість інноваційного розвитку комунікаційної політики. Проведено аналіз маркетингової політики комунікацій рекламної агенції «Нова Медіа» та порівняння з комунікаційною діяльністю фірми-конкурента. Запропоновано шляхи інноваційного розвитку та вдосконалення роботи рекламної агенції з організації маркетингових комунікацій.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Шульга, К.О. (студентка; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна); Нова Медиа, украинское ООО \о нем\Нова Медіа, українське ТОВ \о нем\

Знайти схожі

4.


    Шупакова, К. О. (студентка; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНЕУ"; м.Кривий Ріг; Україна).
    Формування інструментарію маркетингу інновацій на підприємствах харчової промисловості [Текст] / К. О. Шупакова, В. Д. Мусієнко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 12. - С. 81-83 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.304.25г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
аромаркетинг -- аромаркетинг -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- маркетинг инноваций -- маркетинг інновацій -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- партизанский маркетинг -- партизанський маркетинг -- пищевые предприятия -- харчові підприємства
Анотація: Розкрито роль та значення маркетингу інновацій, запропоновано інструментарій маркетингу інновацій на підприємствах харчової промисловості. Розрахована ефективність впровадження запропонованих заходів маркетингу інновацій.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Мусієнко, В.Д. (кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)