Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=поведение потребителей<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.


    Савельєв, В.
    Модель зміни поведінки споживачів як основа маркетингової антикризової стратегії / В. Савельєв // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 3-5 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
антикризові стратегії -- маркетингова аникризова стратегія -- економічна криза -- поведінка споживачів -- моделі поведінки споживачів -- платоспроможний попит -- лояльність -- сегменти ринку -- стратегічне сегментування -- антикризисные стратегии -- маркетинговая антикризисная стратегия -- экономический кризис -- поведение потребителей -- модели поведения потребителей -- платежеспособный спрос -- сегменты рынка -- стратегическое сегментирование
Анотація: Запропоновано модель зміни поведінки споживачів в умовах економічної кризи та рекомендації, щодо зміни антикризових стратегічних дій.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.07.2009р. Інв.2676ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Зоська, Я. В. (старший викладач кафедри соціології та соціальної роботи Класичного приватного університету).
    Соціальне значення зовнішніх ефектів речей у суспільстві споживання: інституціональний аналіз / Я. В. Зоська // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 4. - С. 117-120. - Бібліографія : С.120 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
внешний эффект вещей -- зовнішній ефект речей -- институциональный анализ -- інституціональний аналіз -- общество потребления -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- потребление товаров и услуг -- престижне споживання -- престижное потребление -- социальный статус -- социальный статус и потребление -- социология потребления -- соціальний статус -- соціологія споживання -- споживання товарів та послуг -- стиль жизни -- стиль життя -- суспільство споживання
Анотація: Представлено аналіз досвіду вивчення стилів життя споживачів як у світовій практиці, так і аналіз вітчизняних здобутків.


Знайти схожі

3.


    Суслова, Т.
    Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг / Т. Суслова, С. Співаковський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 42-45 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
цінова політика -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- туристичні послуги -- методи ціноутворення -- цінові знижки -- ценовая политика -- поведение потребителей -- туристические услуги -- методы ценообразования -- ценовые скидки -- потребительские предпочтения
Анотація: Розглянуто ставлення споживачів до цінового фактора у процесі вибору туристичних послуг.


Дод.точки доступу:
Співаковський, С. (кандидат економічних наук)

Знайти схожі

4.


    Андрієнко, О. (магістр економічних наук).
    Сучасні маркетингові екологічні стратегії підприємств / О. Андрієнко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 18-21. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
повідінка споживачів -- екологізація поведінки -- маркетингові стратегії -- стратегії підприємства -- екологічне сегментування -- екологічна безпека -- поведение потребителей -- экологизация поведения -- маркетинговые стратегии -- стратегия предприятия -- экологическое сегментирование -- экологическая безопасность
Анотація: Розглядаються проблеми екологізації поведінки споживача та її врахування в маркетинговій стратегії підприємства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Імран, Анвар Мір (аспірант; Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан).
    Вплив чинників ціни та доступності на ставлення молодих споживачів до підробок та намір їх придбати (за даними пакистанського ринку мобыльних телефонів) / Мір І. Анвар, М. Різван, Ф. Сабур // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 406-414 : рис., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5ПАК)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Пакистан
    Пакістан

Кл.слова (ненормовані):
лжебренды -- лжебренди -- молодые потребители -- молоді споживачі -- низкая цена -- низька вартість -- очевидные подделки -- відверті підробки -- поддельные товары -- поддельные товары -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- мобильные телефоны -- мобільні телефони
Анотація: Проведено оцінювання впливу низької ціни та доступності товару на ставлення молодих споживачів до відвертих підробок (т.зв. лжебрендів) на ринку мобільних телефонів та наміри їх придбання. Фактор низької ціни впливає на ставлення молодих споживачів до лжебрендів позитивно. Доступність підробок майже не впливає на ставлення молоді до них. Однак, комбінація чинників низької ціни та легкого доступу суттєво і позитивно впливає на наміри молоді придбати підробку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Різван, Мухаммад (Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан); Сабур, Фавад (Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
   65.422.5(5КИТ)-5
   Т 84


    Тун, Джейн (викладач кафедри маркетингу та управління дистрибуцією Бізнес-школи Технологічного інституту Хсінь Ву; м.Тайбей; Тайвань).
    Вплив цінової стратегії просування на намір здійснити покупку / Дж. Тун // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 495-503 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.422.5(5КИТ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
анализ надежности -- аналіз надійності -- намерение совершить покупку -- намір здійснити покупку -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- повторные покупки -- повторна купівля -- регрессный анализ -- регресійний аналіз -- факторный анализ -- факторний аналіз -- ценновые стратегии продвижения -- цінові стратегії просування -- экономический анализ -- економічний аналіз
Анотація: Досліджується вплив цінової стратегії просування на намір здійснити покупку. За допомогою анкетування і нерепрезентативної вибірки зібрано дані співробітників і клієнтів "Shin Kong Mitsukoshi". 390 анкет роздано,217 заповнених екземплярів отримано, рівень відгуку - 56%. Отримані дані піддано факторному аналізу і аналізу надійності для перевірки надійності і достовірності, а також регресійному аналізу для перевірки гіпотези. Результати дослідження показують (1) істотно позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і наміром повторної покупки у клієнтів, (2) значну позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і наміром купити більше продуктів в намірі здійснити покупку, (3) помітно позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і подальшими рекомендаціями в намірі здійснити покупку і (4) значущі відмінності в кореляції між ціновою стратегією просування і наміром здійснити покупку через деякі демографічні змінні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

7.


    Пащук, Людмила (кандидат економічних наук; асистент кафедри міжнародної економіки та маркетингу).
    Перспективні напрями використання нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів / Л. Пащук // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 3. - С. 16-26 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- направления маркетинга -- напрями маркетингу -- восприятие брендов -- сприйняття брендів -- вплив кольорів на людину -- влияние красок на человека -- сприйняття кольорів -- восприятие красок -- мерчандайзинг -- кольорове оформлення точек продажу -- красочное оформление точек продажи -- використання дзеркал -- использование зеркал -- викладка товарів -- выкладка товаров -- етичність використання нейромаркетингу -- этичность использования нейромаркетинга
Анотація: Розглянуто сучасні можливості використання нейромаркетингу та його здобудків в управлінні поведінкою споживачівзадля підвищення ефективності функціонування брендів.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

8.


    Мудрак, Р. П. (доктор економічних наук; доцент; завідувач кафедри маркетингу ).
    Поведінка споживача як чинник продовольчої безпеки домогосподарства / Р. П. Мудрак // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 3/4. - С. 27-30 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Продовольча безпека

   Экономика

   Продовольственная безопасность

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживача -- споживча поведінка -- споживча інформація -- продовольча безпека -- соціальне середовище -- гастрономічна культура -- домогосподарства -- поведение потребителей -- потребительское поведение -- потребительская информация -- продовольственная безопасность -- социальная среда -- гастрономическая культура -- домохозяйства
Анотація: Досліджується проблема забезпечення продовольчої безпеки на мікроекономічному рівні. Вказується на важливу проблему нетотожності продовольчої безпеки на національному рівні та рівні окремого домогосподарства. Аналізуються чинники, які формують поведінку споживача і впливають на процес його продовольчого забезпечення. Висувається припущення про наявність нераціональної споживчої поведінки українських домогосподарств, зумовленої навколишнім соціальним середовищем, низьким рівнем гастрономічної культури, дефіцитом споживчої інформації. Пропонуються управлінські заходи, спрямовані на виховання раціональної споживчої поведінки.


Знайти схожі

9.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук; професор).
    Нейромаркетинг - теорія та практика впливу на підсвідомість споживача / М. Окландер, Ю. Губарєва // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 11. - С. 59-62 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетинг -- психотерапевтичні дослідження мозку -- вплив на поведінку споживачів -- споживча поведінка -- поведінка споживачів -- мотиви поведінки споживача -- аромамаркетинг -- аудіомаркетинг -- аудиомаркетинг -- психологія кольору -- психология цвета -- психотерапевтические исследования мозга -- влияние на поведение потребителей -- потребительское поведение -- поведение потребителей -- мотивы поведения потребителей
Анотація: Визначено сутність нейромаркетингу, специфіка якого полягає у використанні психотерапевтичних досліджень мозку для здійснення впливу на поведінку споживачів. Виділено наступні розділи нейромаркетингу: маркетингові дослідження з визначенням реакцій мозку; аромамаркетинг; аудіомаркетинг; психологія кольору. Систематизовано прогресивний світовий досвід для використання українськими підприємствами.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економіст_2014_11\16.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Губарєва, Юлія (керівник відділу реклами)

Знайти схожі

10.


    Манжос, Тетяна Василівна (кандидат фізико-математичних наук; доцент; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Оптимальні рекламні стратегії при моделюванні попиту на інноваційний продукт / Т. В. Манжос // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 9. - С. 511-518 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика науки

   Економіка науки

Кл.слова (ненормовані):
Басса модель -- маркетинговое моделирование -- маркетингове моделювання -- диффузионные процессы -- дифузіні процеси -- инновационные продукты -- іноваційні продукти -- попит на інноваційний продукт -- спрос на инновационный продукт -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- модель Басса -- оптимальные рекламные стратегии -- оптимальні рекламні стратегії -- рыночный спрос -- ринковий попит
Анотація: Побудовано модель дифузії інновацій з урахуванням впливу всіх рекламних заходів, що було здійснено протягом часу існування на ринку інноваційного продукту. Проаналізовано різні рекламні стратегії з точки зору інтенсивності витрат на рекламу в часі, знайдено оптимальну з них за однакових витрат та лінійної функції інтенсивності. Теоретичний матеріал проілюстровано числовим прикладом.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)