Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=промышленный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Гавриш, Олександр.
    Ринок матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень : методологія визначення товарних меж ринку / О. Гавриш, О. Старченко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 50-53. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
ринки будівельних матеріалів -- промисловий маркетинг -- матеріали -- оздоблення приміщень -- облаштування приміщень -- товарні межі -- конструкційні матеріали -- рынки строительных материалов -- промышленный маркетинг -- материалы -- отделка помещений -- обустройство помещений -- товарные границы -- конструкционные материалы
Анотація: Дослідження стану та перспективи розвитку в Україні ринку матеріалів для для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень.


Дод.точки доступу:
Старченко, Олександр
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Стадніченко, Вадим.
    Оцінка рівня сервісу та лояльності комерційних посередників на ринку побутових котлів опалення / В. Стадніченко, А. Цибулько // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 45-49. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий аудит -- промисловий маркетинг -- дилери -- сервіс -- лояльність комерційних посередників -- котли опалення -- комерційні посередники -- виробники -- споживачі -- маркетинговый аудит -- промышленный маркетинг -- дилеры -- сервис комерційного посередника -- лояльность коммерческих посредников -- котлы отопления -- коммерческие посредники -- производители -- потребители
Анотація: Представлено дві методики: оцінки рівня сервісу комерційного посередника для споживача та оцінки лояльності посередника до виробника.


Дод.точки доступу:
Цибулько, Андрій
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Гладунов, Олександр (віце-президент Української Асоціації Маркетингу).
    Система "Субмарин" - управління бізнесом на засадах справедливості і здорового глузду / О. Гладунов, В. Задорожний // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 11-15. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
промисловий маркетинг -- управління бізнесом -- мотивація активів -- інструментарій -- системи управління -- промышленный маркетинг -- управление бизнесом -- мотивация активов -- инструментарий -- системы управления -- модель Субмарин -- ресурси компаній -- ресурсы компаний
Анотація: Описана система управління бізнесом.


Дод.точки доступу:
Задорожний, Валерій (співвласник групи компаній "Автобан")
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Мадзігон, В. М. (Інститут педагогіки Академії педагогічних наук України; м.Київ; Україна).
    Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару / В. М. Мадзігон, М. В. Вачевський // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 101- 109 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
конкуренты -- конкуренти -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- непроизводственная промышленность -- невиробнича промисловість -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- производственная промышленность -- виробнича промисловість -- средства производства -- зачоби виробництва -- товары -- товари -- услуги -- послуги -- атрибут товару
Анотація: Доведено необхідність вивчення учнівською та студентською молоддю основ промислового маркетингу в загальноосвітніх навчальних закладах, розкрито зміст маркетингу виробничої і невиробничої промисловості, вивчено ті галузі, які надають послуги підприємствам, що створюють конкретні матеріальні блага.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Вачевський, М.В. (Дрогобицький державний педагогічний університет ім. Івана Франка; Україна)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Юрачак, О. (керуючий директор).
    Розвиток B2B в Україні: на шляху до спільноти та стандартів / О. Юрачак // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. - С. 51-57 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
B2B маркетинг -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- стандарти -- стандарты -- цифровий маркетинг -- цифровой маркетинг -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність
Анотація: Розглядається розвиток B2B маркетингу в Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук).
    Маркетингові стратегії зростання: класичний та новітній підходи / М. Окландер, О. Замлинська // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 20-24 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
промисловий маркетинг -- виробничий маркетинг -- економічна теорія -- маркетингові технології підприємств -- маркетингові стратегії підприємств -- економічний розвиток підприємств -- етапи розвитку підприємств -- модель маркетингового зростання підприємств -- кластерна політика підприємст -- кластери -- промислові підприємства -- промышленный маркетинг -- производственный маркетинг -- экономическая теория -- маркетинговые технологии предприятий -- маркетинговые стратегии предприятий -- экономическое развитие предприятий -- этапы развития предприятий -- модель маркетингового роста предприятий -- кластерная политика предприятий -- кластеры -- промышленные предприятия
Анотація: Розглянуто маркетингові стратегії зростання, що передбачають збільшення обсягів продажу, прибутку, частки ринку, розміру підприємства, зменшення собівартості. Розроблено інтегровані моделі класичної та новітньої маркетингової стратегії зростання. Обгрунтовано, що в системі моделей маркетингової стратегії зростання є п'ять моделей: три класичні і дві новітні. Запропоновано принципи вибору маркетингових стратегій зростання промислових підприємств.


Дод.точки доступу:
Замлинська, Ольга

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Толчанова, Зоя Олексіївна (кандидат економічних наук).
    Формування оціночних критеріїв конкурентоспроможності підприємства в системі маркетингу / З. О. Толчанова // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 45-47 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність підприємств -- маркетингові дослідження -- промисловий маркетинг -- промислові підприємства -- маркетинг промислових підприємств -- конкурентоспособность предприятий -- маркетинговые иследования -- промышленный маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетинг промышленных предприятий
Анотація: Досліджено методи оцінювання конкурентоспроможності підприємства. Запропоновано систему оціночних критеріїв та належних до них одиничних показників для оцінювання конкурентоспроможності підприємства. Розкрито можливості застосування запропонованої системи оціночних критеріїв у маркетингової діяльності підприємства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


   
    Всеукраїнське студентське кейс-змагання з маркетингу // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 82-83 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК У21
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
кейс-змагання -- кейс-соревнования -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- спонсорський бюджет -- спонсорский бюджет
Анотація: В НТУУ "КПІ" відбулася фінальна частина Всеукраїнського студентського кейс-змагання з маркетингу.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Маркет_в Укр_2014_1-2\13.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Всеукраїнське студентське кейс-змагання з маркетингі \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Длігач, А. О. (кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародної економіки).
    Системно-рефлексивне стратегічне маркетингове управління промисловими підприємствами / А. О. Длігач // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 44-47. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
стратегічне управління -- стратегічний маркетинг -- рефлексивне управління -- системно-рефлексивний маркетинг -- маркетинг промислових підприємств -- промисловий маркетинг -- стратегическое управление -- стратегический маркетинг -- рефлексивное управление -- системно-рефлексивный маркетинг -- маркетинг промышленных предприятий -- промышленный маркетинг
Анотація: Розглянуто системно-рефлексивну парадигму стратегічного маркетингу. Запропоновано шляхи вирішення проблем сучасного маркетингу через упровадження системно-рефлексивного управління, що систематизує механізми узгодження інтересів суб’єктів ринкових відносин.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економ_час_ХХІ_2014_1-2\40.pdf

Знайти схожі

10.


    Ашмаріна, Світлана Ігорівна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою прикладного управлння; віце-ректор з дослідень та інформації Самарського державного економічого університету; м. Самара; Росія).
    Удосконалення маркетингової інформаційної системи промислового підприємства як найважливішого елементу системи управління змінами / С. І. Ашмаріна, О. В. Погорєлова, Г. С. Зотова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 11. - С. 348-354 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.301с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленного предприятия

   Економіка промислового підприємства

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- промислові підприємства -- промислові підприємства -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетинговые коммуникации -- маркетинговые коммуникации -- маркетинговые информационные системы -- маркетингові інформаційні системи -- управление изменениями -- управління змінами
Анотація: Обґрунтовано елементи маркетингових інформаційних систем, чинників їх удосконалення з метою більш ефективного проведення змін на підприємстві. Запропоновано авторську модель маркетингової інформаційної системи підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Погорєлова, Олена Вадимівна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою досліджень та інновацій Самарського державного економічого університету; м.Самара; Росія); Зотова, Ганна Сергіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри прикладного управлнняї Самарського державного економічого університету; м.Самара; Росія)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)