Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=професійне становлення<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
11
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-11
>
1.
Антоненко, Т. Л.
Психологічні основи впливу ціннісно-смислової сфери на
професійне
становлення
майбутнього фахівця / Т. Л. Антоненко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 26-36. - Бібліографія : С.35-36 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
377
ББК
74.5
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
акмеологический подход
--
акмеологічний підхід
--
аксиологический подход
--
аксіологічний підхід
--
вища освіта
--
высшее образование
--
духовність особистості
--
духовность личности
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
професійне
становлення
--
професіоналізм фахівця
--
профессионализм специалиста
--
профессиональное становление
--
ценности
--
ценностно-смысловая сфера
--
ценностные ориентации
--
ціннісні орієнтації
--
ціннісно-смислова сфера
--
цінності
Анотація:
В статті розкрито сутність ціннісно-смислової сфери майбутнього спеціаліста, розглянуті акмеологічний та аксеологічний підходи щодо досконалості людини, формування людини культури, людини-професіонала. Важливим завданням психології є розвиток специфіч но людського в людині;
становлення
ціннісно-смислової сфери - визначальна психічна особливість юнацького віку, в якому відбувається особистісне,
професійне
, соціальне й духовно-практичне самовизначення; система цінностей, яку приймає майбутній фахівец ь, формує його ціннісну свідомість; найвищим рівнем ціннісно-смислового світу особистості є ідеал як"образ-взірець, як втілення того, чим може стати особистість, стимул і регулятор її розвитку".
Знайти схожі
>
2.
Терезюк, Наталія
(викладач англійської мови Агротехнічного коледжу Уманського ДАУ).
Формування комунікативної компетенції студентів ВНЗ у процесі навчання іноземної мови / Н. Терезюк> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 6
. - С. 32-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетенція
--
професійне
становлення
--
студенти ВНЗ
--
навчання іноземної мови
--
профессиональное становление
--
коммуникативная компетенция
--
студенты ВУЗ
--
обучение иностранным языкам
Анотація:
Досліджується змістовний аспект поняття "комунікативна компетенція" і визначається ії роль у професійному становленні студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Николай Петрович Снитко.
Ступени профессионального становления> // Вагонный парк. - 2011. -
№ 9
. - С. 37 ; Локомотив-информ. - 2011. -
№ 9
. - С. 47
УДК
656.2
Рубрики:
Железнодорожный транспорт
Биографии
Персоналии
Залізничний транспорт
Біографії
Персоналії
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
профессиональное становление
--
професійне
становлення
Дод.точки доступу:
Снитко, Н. П. (директор Департамента железнодорожного транспорта Министерства инфраструктуры Украины) \о нем\
В27/2011/9 :
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)
Л4/2011/9 :
Є примірники у відділах:
всього 1
Вільні: 1
Знайти схожі
>
4.
74.580.2
М 59
Микитюк, С. О.
Ресурсний підхід у професійному становленні вчителя / С. О. Микитюк> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2012. -
№ 3
. - С. 14-18. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.580.2 + 74.584р
Рубрики:
Дидактика профессионального образования
Дидактика професійної освіти
Подготовка педагогических кадров
Підготовка педагогічних кадрів
Кл.слова (ненормовані):
ресурсний підхід
--
вчителі
--
професійні якості
--
професійне
становлення
--
майбутні фахівці
--
ресурсный подход
--
учителя
--
профессиональные качества
--
будущие специалисты
--
профессиональное становление
Анотація:
Виділено групи професійних якостей професійного
становлення
особистості майбутнього фахівця. Конкретизовано принципи, які сприяють успішному професійному становленню учителів.
Знайти схожі
>
5.
Радул, Валерій
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Вінниченка).
Розвиток та формування якісних характеристик особистості / В. Радул> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 8/9
. - С. 8-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
особистість
--
личность
--
професійна підготовка
--
профессиональная подготовка
--
соціальний досвід
--
социальный опыт
--
соціально-професійний розвиток особистості
--
социально-профессиональное развитие личности
--
професійне
становлення
--
профессиональное становление
--
теорії професійного розвитку
--
теории прфессионального развития
--
мотиваційні теорії
--
мотивационные теории
--
теорії індивідуальності
--
теории индивидуальности
--
соціальна компетентність
--
социальная компетентность
--
самоздійснення особистості
--
самосовершенствование личности
Анотація:
Здійснено аналіз особливостей соціально-професійного розвитку особистості на основі формування її якісних характеристик. Пропонується розглянути професійну діяльність як особливу диференційовану соціально значущу діяльність, яка потребує від людини відповідних знань, умінь та навичок й певних особистісних якостей.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.3.pdf
Знайти схожі
>
6.
Малахов, Віктор
(доктор філософских наук; головний науковий співробітник відділу філософії культури, етики та естетики; Інститут філософії ім. Г. С. Сковороди).
Чотири чверті шляху: роздуми про генераційний злам у київському філософському середовищі 1970-х років / В. Малахов> // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2012. -
№ 5
. - С. 65-80. - Библиогр. в конце ст.
УДК
1(477)
ББК
87.3(4 укр)
Рубрики:
Філософія
Філософія України, 20 ст., 70-ті рр.
Философия
Философия Украины, 20 ст., 70-е гг.
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
українська філософія
--
історія філософії
--
радянська філософія
--
філософська думка
--
філософська освіта
--
професійне
становлення
--
украинская философия
--
история философии
--
советская философия
--
философская мысль
--
философское образование
--
профессиональное становление
Анотація:
Про київське філософське середовище 70-х років минулого століття та його характерні риси - спільність філософської мови, вихідні фахові уявлення, коло базових першоджерел. Автор згадує про роки навчання та про своїх талановитих друзів-філософів, про щиру атмосферу творчого колективу Інституту філософії АН УРСР.
Дод.точки доступу:
Жоль, Костянтин (український філософ) \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
37
Є 24
Ровба, Е. А.
Межкультурное и региональное образование и его роль в профессиональном становлении выпускника высшей школы в ХХІ веке / Е. А. Ровба> // Європейські педагогічні студії. - 2012. -
Вип. 1-2
: Педагогічні науки, філософські науки, освітня політика, менеджмент освіти. - С. 71-75 : фот.цв.
УДК
37.063
Рубрики:
Высшее образование
Высшая школа
Вища освіта
Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
высшее образование
--
высшая школа
--
выпускники
--
профессиональное становление
--
педагоги
--
национальная культура
--
вища освіта
--
вища школа
--
випускники
--
професійне
становлення
--
національна культура
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Шпекторенко, І. В.
(доктор наук з державного управління; професор кафедри філософії, соціології державного управління).
Особистісний аспект професіоналізації державного службовця / І. В. Шпекторенко> // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління" : науковий збірник. - 2014. -
№ 1
. - С. 105-111. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
67.401
Рубрики:
Адміністративне право
Административное право
Кл.слова (ненормовані):
державні службовці
--
професійне
становлення
--
етапи професіоналізації
--
структура особистості
--
професійна придатність
--
професійна мобільність
--
критерії професіоналізму
--
державна служба
--
государственные служащие
--
профессиональное становление
--
этапы профессионализации
--
структура личности
--
профессиональная пригодность
--
профессиональная мобильность
--
критерии профессионализма
--
государственная служба
Анотація:
Здійснено визначення суб'єкт-об'єктного підходу як перспективного напряму дослідження процесу професіоналізації державних службовців, удосконалено визначення змісту (напрямів), стадій та факторів процесу професійної соціалізації, професійного
становлення
працівників даної професійної групи, а також запропоновано професійно обумовлену структуру особистості, що базується на авторській структурі професійної мобільності персоналу.
Утримувачі документа:
Бібліотека Академії митної служби України : 49000
Знайти схожі
>
9.
Радул, Валерій
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту; Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка).
Особливості дослідження професійної самореалізації особистості у наукових теоріях та компетенціях (друга половина ХХ століття) / В. Радул> // Рідна школа. - 2016. -
№ 1
. - С. 3-10. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
159. 923
ББК
88.37
Рубрики:
Психологія
Психология
Психологія особистості, 20 ст.
Психология личности, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
особистість
--
личность
--
професійне
становлення
--
профессиональное становление
--
професійна діяльність
--
профессиональная деятельность
--
самореалізація особистості
--
самореализация личности
--
самоактуалізація особистості
--
самоактуализация личности
--
соціалізація особистості
--
социализация личности
--
концепції особистості
--
концепции личности
--
проблеми самореалізації особистості
--
проблемы самореализации личности
--
наукові дослідження
--
научные исследования
Анотація:
На основі дослідження різних наукових підходів та концепцій виокремлено найсуттєвіші щодо проблеми самореалізації особистості. Обгрунтовано, що потреба саморозуміння, самопізнання, самоактуалізації, самоздійснення й інших феноменів "само" розвивається разом із розширенням знань людини про світ і себе саму, із зростанням суб'єктивних можливостей й удосконалення завдань, що постають перед нею.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\1.pdf
Знайти схожі
>
10.
Корольова, Ірина
(кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач кафедри педагогіки).
Роль професійної рефлексії у фаховому становленні особистості майбутнього менеджера освітньої галузі / І. Корольова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. -
№ 5/6
. - С. 69-77. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
професійне
становлення
--
профессиональное становление
--
професійна рефлексія
--
профессиональная рефлексия
--
майбутні менеджери освіти
--
будущие менеджеры образования
--
характеристика рефлексії
--
характеристика рефлексии
--
педагогічна діяльність
--
педагогическая деятельность
--
умови розвитку рефлексії
--
условия развития рефлексии
Анотація:
Розкрито сутність і роль професійної рефлексії у фаховому становленні особистості майбутнього менеджера освітньої галузі у процесі професійної підготовки. Визначено, що професійна рефлексія є базовим механізмом саморегулювання освітньої діяльності й формування фахово орієнтованого мислення майбутнього менеджера освітньої галузі. Охарактеризовано особливості ії розвитку шляхом використання інтерактивних технологій.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Вища_школа_2017_5-6\9.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-11
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)