Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=підготовка вчителів-словесників<.>
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-53 
1.


    Дятленко, Тетяна (кандидат педагогічних наук; Глухів).
    Вивчення української літератури в профільних філологічних класах / Тетяна Дятленко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 22-27. - Бібліографія : С.27 : 5 назв. - В обл. библиотеке
на прикладі монографічної теми "Григір Тютюнник". 11 клас
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
литературное образование -- литературные задания -- літературна освіта -- літературні завдання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- монографическая тема -- монографічна тема -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- профильное обучение -- профильные классы -- профільне навчання -- профільні класи -- украинская литература -- українська література -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури
Анотація: Вивчається фахова підготовка майбутнього вчителя-словесника у ВНЗ для подальшої роботи вчителя в умовах профільного навчання. Один з видів фахової підготовки вчителя-словесника - це система літературних завдань для вивчення монографічних тем за програ мами для профільної школи.


Дод.точки доступу:
Тютюнник, Григір (письменник) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Кузнецова, Галина (кандидат педагогічних наук; м. Глухів).
    Формування готовності студентів-словесників до проведення виховної позакласної роботи у процесі педагогічної практики / Галина Кузнецова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 46-50. - Бібліографія : С.64 : 5 назв. - В библиотеке ДНУ
на прикладі навчально-виховного заходу "Ораторами стають!"
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- виховна позакласна робота -- внеклассная работа по украинскому языку -- внеклассные мероприятия -- воспитательная внеклассная работа -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- навчально-виховна заходи -- педагогическая практика -- педагогічна практика -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- позакласна робота з української мови -- позакласні заходи -- преподавание риторики -- професійна готовність -- профессиональная готовность -- учебно-воспитательные мероприятия -- шкільні конкурси -- школьные конкурсы
Анотація: Педагогічна практика в системі професійної підготовки майбутнього вчителя-словесника. Засоби та етапи формування готовності студента-практиканта до позакласної виховної роботи.


Знайти схожі

3.


    Бабійчук, Тамара (кандидат педагогічних наук; Бердичівський педагогічний коледж).
    Аматорська кінотворчість як ефективний шлях до професійної компетентності майбутнього педагога / Тамара Бабійчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 44-45. - Бібліографія : С.45 : 6 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аматорська кінотворчість -- видеофрагмент -- відеофрагмент -- любительское кинотворчество -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- навчальне кіно -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция -- творчество студентов -- творчість студентів -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- учебное кино
Анотація: Аматорська кінотворчість як вид самодіяльної творчості студентів; створення аматорського відеофрагмента - вид особистісно зорієнтованого навчання і виховання студентів педагогічного коледжу у процесі вивчення української літератури.


Знайти схожі

4.


    Голуб, Ніна (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного ун-ту ім. М.П. Драгоманова).
    Інтерактивні методи навчання риторики майбутніх вчителів / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 16 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- деловые игры -- дидактические игры -- дидактичні ігри -- дискусія як форма навчання -- дискуссия как форма обучения -- ділові ігри -- игровые методы обучения -- интерактивные методы -- ігрові методи навчання -- інтерактивні методи -- кейс-метод -- метод анализа ситуаций -- метод аналізу ситуацій -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методы обучения -- мозговой штурм -- мозковий штурм -- педагогическая рефлексия -- педагогические игры -- педагогические технологии -- педагогічна рефлексія -- педагогічні ігри -- педагогічні технології -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- преподавание риторики
Анотація: Автор представляє власне бачення доцільності добору інтерактивних методів у процесі навчання риторики у педагогічних ВНЗ: метод аналізу ситуацій (кейс-метод) з елементами ділової гри, мозкового штурму, рольових ігор, дискусій, тренінгу, розвитку рефле ксії як педагогічної технології; проектний метод та його складові.


Знайти схожі

5.


    Кожуховська, Людмила (кандидат педагогічних наук; доцент).
    Самоаналіз уроку як ефективний засіб формування у студентів-філологів фахових умінь / Людмила Кожуховська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 39-42. - Бібліографія : С.42 : 1 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогическая практика -- педагогічна практика -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- профессиональные умения -- самоанализ -- самоанализ урока -- самоаналіз -- самоаналіз уроку -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- урок украинского языка -- урок української мови -- фахові уміння -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь
Анотація: Пропонується ряд методологічних аспектів організації та аналізу уроку під час педагогічної практики у процесі підготовки учителя української мови та літератури.


Знайти схожі

6.


    Дорош, Галина (кандидат філологічнихнаук; доцент; Хмельницький).
    Розвиток художнього сприймання драматичного твору майбутніми вчителями в процесі вивчення української літератури / Г. Дорош // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 12. - С. 8-10. - Бібліографія : С.10 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ драматургического текста -- аналіз драматичного тексту -- вивчення драматургії -- восприятие художественного текста -- драматическое произведение -- драматичний твір -- драматургия -- драматургія -- изучение драматургии -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- методика преподавания украинской литературы в школе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- сприйняття художнього тексту -- украинская литература -- українська література -- учитель украинской литературы -- учитель української літератури -- художественное восприятие -- художнє сприйняття
Анотація: У статті розглядаються особливості та характер художнього сприймання драматичних творів студентами-філологами - майбутніми вчителями української літератури.


Знайти схожі

7.


    Базиль, Людмила (кандидат педагогічних наук; доцент).
    Роль особистості вченого у формуванні літературознавчої компетентності словесника / Людмила Базиль // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 7-10. - Бібліографія : С.10 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- литературное образование -- литературоведческая компетенция -- личность ученого -- літературна освіта -- літературознавча компетенція -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- науковий напрям в методиці літератури -- науковці-методисти -- научное направление в методике литературы -- особистість науковця -- персоналии филологов -- персоналії філологів -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- ученые-методисты
Анотація: Аналізується поняття літературознавчої компетенції та концепція шкільної літературної освіти, запропонована Н.Й. Волошиною - доктором педагогічних наук, членом-кореспондентом АПН України.


Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосипівна \о ней\

Знайти схожі

8.


    Клейменова, Тетяна (викладач Глухівського державного педагогічного університету імені О. Довженка).
    Формування національно-мовної особистості майбутнього вчителя-словесника : на матеріалі дисципліни "Історія української літератури" / Тетяна Клейменова // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 46-48. - Бібліографія : С.48 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
история украинской литературы -- історія української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- национально-языковая личность -- національно-мовна особистість -- підготовка вчителів-словесників -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- подготовка учителей-словесников -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури
Анотація: Мета статті полягає у розкритті специфіки формування національно-мовної особистості студента-філолога під час вивчення навчальної дисципліни "Історія української літератури".


Знайти схожі

9.


    Тимченко, Людмила (викладач кафедри української літератури Глухівського державного педагогічного університету).
    Шляхи формування лінгвокраїнознавчої компетенції студентів у вищій школі / Людмила Тимченко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 46-48. - Бібліографія : С.48 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- высшая школа -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- краеведение -- краєзнавство -- культурно-країнознавча компетенція -- культурно-лингвострановедческая компетенция -- лингвокраеведческая компетенция -- лингвострановедение -- лінгвокраєзнавча компетенція -- лінгвокраїнознавство -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- підготовка вчителів-словесників -- підготовка учителів -- подготовка учителей-словесников -- страноведение -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Автор статті з'ясовує поняття "краєзнаство", "лінгвокраєзнавство", "компетенція" на основі аналізу наукових і методологічних праць з методики викладання мови у вищій школі.


Знайти схожі

10.


    Руденко, Вікторія (викладач Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького).
    Роль інтерактивних технологій навчання у формуванні професійно-комунікативної компетентності майбутніх філологів / Вікторія Руденко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 40-44. - Бібліографія : С.44 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
дискусія як форма навчання -- дискуссия как форма обучения -- игровое проектирование -- игровые методы обучения -- интерактивное обучение -- интерактивные методы -- ігрове проектування -- ігрові методи навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійна компетенція -- профессиональная компетентность -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- технологии образования -- технології освіти
Анотація: Вивчаються інтерактивні технології навчання у формування професійно-комунікативної компетенції майбутніх філологів; звертається увага на специфіку ігрового проектування і технології дискусії.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-53 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)