Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=підготовка вчителів-словесників<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
53
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-53
>
1.
Дятленко, Тетяна
(кандидат педагогічних наук; Глухів).
Вивчення української літератури в профільних філологічних класах / Тетяна Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 22-27. - Бібліографія : С.27 : 5 назв. - В обл. библиотеке
на прикладі монографічної теми "Григір Тютюнник". 11 клас
УДК
^A821.161.2"19"
ББК
83.3(4Укр)6
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
литературное образование
--
литературные задания
--
літературна освіта
--
літературні завдання
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
монографическая тема
--
монографічна тема
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
підготовка
вчителів
-
словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
профильное обучение
--
профильные классы
--
профільне навчання
--
профільні класи
--
украинская литература
--
українська література
--
учитель украинского языка и литературы
--
учитель української мови і літератури
Анотація:
Вивчається фахова
підготовка
майбутнього вчителя-словесника у ВНЗ для подальшої роботи вчителя в умовах профільного навчання. Один з видів фахової підготовки вчителя-словесника - це система літературних завдань для вивчення монографічних тем за програ мами для профільної школи.
Дод.точки доступу:
Тютюнник, Григір (письменник) \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Кузнецова, Галина
(кандидат педагогічних наук; м. Глухів).
Формування готовності студентів-
словесників
до проведення виховної позакласної роботи у процесі педагогічної практики / Галина Кузнецова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 46-50. - Бібліографія : С.64 : 5 назв. - В библиотеке ДНУ
на прикладі навчально-виховного заходу "Ораторами стають!"
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики
--
виховна позакласна робота
--
внеклассная работа по украинскому языку
--
внеклассные мероприятия
--
воспитательная внеклассная работа
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
навчально-виховна заходи
--
педагогическая практика
--
педагогічна практика
--
підготовка
вчителів
-
словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
позакласна робота з української мови
--
позакласні заходи
--
преподавание риторики
--
професійна готовність
--
профессиональная готовность
--
учебно-воспитательные мероприятия
--
шкільні конкурси
--
школьные конкурсы
Анотація:
Педагогічна практика в системі професійної підготовки майбутнього вчителя-словесника. Засоби та етапи формування готовності студента-практиканта до позакласної виховної роботи.
Знайти схожі
>
3.
Бабійчук, Тамара
(кандидат педагогічних наук; Бердичівський педагогічний коледж).
Аматорська кінотворчість як ефективний шлях до професійної компетентності майбутнього педагога / Тамара Бабійчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 44-45. - Бібліографія : С.45 : 6 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
аматорська кінотворчість
--
видеофрагмент
--
відеофрагмент
--
любительское кинотворчество
--
методика викладання української літератури у ВНЗ
--
методика преподавания украинской литературы в вузе
--
навчальне кіно
--
підготовка
вчителів
-
словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
професійна компетенція
--
профессиональная компетенция
--
творчество студентов
--
творчість студентів
--
технические средства обучения
--
технічні засоби навчання
--
учебное кино
Анотація:
Аматорська кінотворчість як вид самодіяльної творчості студентів; створення аматорського відеофрагмента - вид особистісно зорієнтованого навчання і виховання студентів педагогічного коледжу у процесі вивчення української літератури.
Знайти схожі
>
4.
Голуб, Ніна
(кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного ун-ту ім. М.П. Драгоманова).
Інтерактивні методи навчання риторики майбутніх
вчителів
/ Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 16 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики
--
деловые игры
--
дидактические игры
--
дидактичні ігри
--
дискусія як форма навчання
--
дискуссия как форма обучения
--
ділові ігри
--
игровые методы обучения
--
интерактивные методы
--
ігрові методи навчання
--
інтерактивні методи
--
кейс-метод
--
метод анализа ситуаций
--
метод аналізу ситуацій
--
метод проектів
--
метод проектов
--
методи навчання
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
методы обучения
--
мозговой штурм
--
мозковий штурм
--
педагогическая рефлексия
--
педагогические игры
--
педагогические технологии
--
педагогічна рефлексія
--
педагогічні ігри
--
педагогічні технології
--
підготовка
вчителів
-
словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
преподавание риторики
Анотація:
Автор представляє власне бачення доцільності добору інтерактивних методів у процесі навчання риторики у педагогічних ВНЗ: метод аналізу ситуацій (кейс-метод) з елементами ділової гри, мозкового штурму, рольових ігор, дискусій, тренінгу, розвитку рефле ксії як педагогічної технології; проектний метод та його складові.
Знайти схожі
>
5.
Кожуховська, Людмила
(кандидат педагогічних наук; доцент).
Самоаналіз уроку як ефективний засіб формування у студентів-філологів фахових умінь / Людмила Кожуховська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 3
. - С. 39-42. - Бібліографія : С.42 : 1 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
378
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
педагогическая практика
--
педагогічна практика
--
підготовка
вчителів
-
словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
профессиональные умения
--
самоанализ
--
самоанализ урока
--
самоаналіз
--
самоаналіз уроку
--
студенти-філологи
--
студенты-филологи
--
урок украинского языка
--
урок української мови
--
фахові уміння
--
формирование знаний и умений
--
формування знань і умінь
Анотація:
Пропонується ряд методологічних аспектів організації та аналізу уроку під час педагогічної практики у процесі підготовки учителя української мови та літератури.
Знайти схожі
>
6.
Дорош, Галина
(кандидат філологічнихнаук; доцент; Хмельницький).
Розвиток художнього сприймання драматичного твору майбутніми вчителями в процесі вивчення української літератури / Г. Дорош> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 12
. - С. 8-10. - Бібліографія : С.10 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ драматургического текста
--
аналіз драматичного тексту
--
вивчення драматургії
--
восприятие художественного текста
--
драматическое произведение
--
драматичний твір
--
драматургия
--
драматургія
--
изучение драматургии
--
методика викладання української літератури
--
методика викладання української літератури у ВНЗ
--
методика преподавания украинской литературы в вузе
--
методика преподавания украинской литературы в школе
--
підготовка
вчителів
-
словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
сприйняття художнього тексту
--
украинская литература
--
українська література
--
учитель украинской литературы
--
учитель української літератури
--
художественное восприятие
--
художнє сприйняття
Анотація:
У статті розглядаються особливості та характер художнього сприймання драматичних творів студентами-філологами - майбутніми вчителями української літератури.
Знайти схожі
>
7.
Базиль, Людмила
(кандидат педагогічних наук; доцент).
Роль особистості вченого у формуванні літературознавчої компетентності словесника / Людмила Базиль> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 1
. - С. 7-10. - Бібліографія : С.10 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання
--
компетентностное обучение
--
литературное образование
--
литературоведческая компетенция
--
личность ученого
--
літературна освіта
--
літературознавча компетенція
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
науковий напрям в методиці літератури
--
науковці-методисти
--
научное направление в методике литературы
--
особистість науковця
--
персоналии филологов
--
персоналії філологів
--
підготовка
вчителів
-
словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
ученые-методисты
Анотація:
Аналізується поняття літературознавчої компетенції та концепція шкільної літературної освіти, запропонована Н.Й. Волошиною - доктором педагогічних наук, членом-кореспондентом АПН України.
Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосипівна \о ней\
Знайти схожі
>
8.
Клейменова, Тетяна
(викладач Глухівського державного педагогічного університету імені О. Довженка).
Формування національно-мовної особистості майбутнього вчителя-словесника : на матеріалі дисципліни "Історія української літератури" / Тетяна Клейменова> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 2
. - С. 46-48. - Бібліографія : С.48 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
история украинской литературы
--
історія української літератури
--
методика викладання української літератури у ВНЗ
--
методика преподавания украинской литературы в вузе
--
национально-языковая личность
--
національно-мовна особистість
--
підготовка
вчителів
-
словесників
--
підготовка
учителів
--
подготовка учителей
--
подготовка учителей-словесников
--
студенти-філологи
--
студенты-филологи
--
учитель украинского языка и литературы
--
учитель української мови і літератури
Анотація:
Мета статті полягає у розкритті специфіки формування національно-мовної особистості студента-філолога під час вивчення навчальної дисципліни "Історія української літератури".
Знайти схожі
>
9.
Тимченко, Людмила
(викладач кафедри української літератури Глухівського державного педагогічного університету).
Шляхи формування лінгвокраїнознавчої компетенції студентів у вищій школі / Людмила Тимченко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 4
. - С. 46-48. - Бібліографія : С.48 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
вища школа
--
высшая школа
--
компетентнісне навчання
--
компетентнісний підхід
--
компетентностное обучение
--
компетентностный подход
--
краеведение
--
краєзнавство
--
культурно-країнознавча компетенція
--
культурно-лингвострановедческая компетенция
--
лингвокраеведческая компетенция
--
лингвострановедение
--
лінгвокраєзнавча компетенція
--
лінгвокраїнознавство
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
підготовка
вчителів
-
словесників
--
підготовка
учителів
--
подготовка учителей-словесников
--
страноведение
--
украинский язык
--
українська мова
Анотація:
Автор статті з'ясовує поняття "краєзнаство", "лінгвокраєзнавство", "компетенція" на основі аналізу наукових і методологічних праць з методики викладання мови у вищій школі.
Знайти схожі
>
10.
Руденко, Вікторія
(викладач Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького).
Роль інтерактивних технологій навчання у формуванні професійно-комунікативної компетентності майбутніх філологів / Вікторія Руденко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 40-44. - Бібліографія : С.44 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
дискусія як форма навчання
--
дискуссия как форма обучения
--
игровое проектирование
--
игровые методы обучения
--
интерактивное обучение
--
интерактивные методы
--
ігрове проектування
--
ігрові методи навчання
--
інтерактивне навчання
--
інтерактивні методи
--
коммуникативная компетенция
--
комунікативна компетенція
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
підготовка
вчителів
-
словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
професійна компетенція
--
профессиональная компетентность
--
студенти-філологи
--
студенты-филологи
--
технологии образования
--
технології освіти
Анотація:
Вивчаються інтерактивні технології навчання у формування професійно-комунікативної компетенції майбутніх філологів; звертається увага на специфіку ігрового проектування і технології дискусії.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-53
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)