Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=пізнавальна діяльність учнів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.


    Марцінко, Тетяна (асистент кафедри української та іноземної мов Вінницького державного аграрного університету).
    Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь / Тетяна Марцінко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 7 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
активне навчання -- активное обучение -- взаємодія в процесі навчання -- взаимодействие в процессе обучения -- викладання риторики -- виховний потенціал -- воспитательный потенциал -- групові технології навчання -- групповые технологии обучения -- зв'язне мовлення -- интерактивное обучение -- інтерактивне навчання -- коммуникативно-деловое обучение -- комунікативно-ділове навчання -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- підлітки -- пізнавальна діяльність учнів -- подростки -- познавательная деятельность учащихся -- преподавание риторики -- риторика -- риторические умения -- риторичні уміння -- связная речь -- технологии обучения -- технології навчання -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Формування риторичної особистості у молодших підлітків своєю основою має пізнавальну активність і самостійність учнів, яка формується у процесі спілкування учня з учнем, з педагогом, з групою, класом. Таке навчання має назву комунікативно-ділового, а бо інтерактивного.


Знайти схожі

2.


    Полонська, Т.
    Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи / Т. Полонська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 99-110. - Бібліографія : С.110 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
качество образования -- мониторинг качества образования -- моніторинг якості освіти -- навчальні досягнення -- образование Украины -- освіта України -- освітній моніторинг -- оценивание учебных достижений -- оценка знаний -- оцінка знань -- оцінювання навчальних досягнень -- педагогический мониторинг -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- портфолио -- портфоліо -- учебные достижения -- якість освіти
Анотація: Розглядається портфоліо навчальних досягнень учнів основної школи, зокрема 8-9-х класів, як один із важливих складових моніторингу якості освіти. Основними видами оцінювання навчальних досягнень учнів в українській школі є: поточне, тематичне, семест рове та річне оцінювання й державна підсумкова атестація. На основі аналізу вітчизняної та зарубіжної теорії і практики цього питання визнечені типи портфоліо та його складові, запропоновані різні моделі портфоліо для використування в українській шко лі.


Знайти схожі

3.


    Скуратівський, Л. В.
    Змістово-пізнавальні суперечності процесу вивчення курсу рідної мови в середній школі / Л. В. Скуратівський // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 4. - С. 13-16. - Бібліографія : С.16 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
дослідницькі завдання -- исследовательские задания -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчальні завдання -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- проблемне навчання -- проблемное обучение -- противоречия в обучении -- розвиток у процесі навчання -- суперечності у навчанні -- украинский язык -- українська мова -- учебные задания
Анотація: Автор статті у ставить завдання знайти у змісті шкільного курсу української мови та в процесі його засвоєння такі суперечності, які б були притаманні навчальному матеріалу різних його розділів.


Знайти схожі

4.


    Кошара, Юлія (аспірантка; Миколаїв).
    Про стан самостійної роботи учнів з підручником української літератури (основна школа) / Ю. Кошара // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 22-26. - Література : С.26 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- підручники української літератури -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- работа с учебниками -- робота з підручниками -- самостійна робота учнів -- самостоятельная работа учащихся -- украинская литература -- українська література -- учебники украинской литературы
Анотація: Розкривається наявний стан самостійної роботи учнів основної школи з підручником української літератури, наводяться дані методичних спостережень.


Знайти схожі

5.


    Кусакіна, Тамара (методист відділу освіти М. Тернівки; Дніпропетровська область).
    Навчальна практика як форма вдосконалення пізнавальної й творчої діяльності учнів (з досвіду проведення навчальної практики з української мови і літератури) / Т. Кусакіна // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 36-39. - Література : С.39 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинской литературы -- навчальна практика -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- творча діяльність -- творческая деятельность учащихся на уроке -- украинский язык -- українська мова -- учебная практика -- учебно-познавательная деятельность
Анотація: Висвітлюється педагогічний досвід проведення навчальної практики з української мови і літератури в школах Дніпропетровська.


Знайти схожі

6.


    Литвин, Тетяна (учитель-методист української мови й світової літератури; Чернігівська область).
    Використання гри на уроках української мови для активізації пізнавальної й розумової діяльності учнів / Т. Литвин // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 7-11. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активизация учебного процесса -- активізація навчального процесу -- гра як метод навачння -- игра как метод обучения -- игровые методы обучения -- инновационные методы обучения -- интеллектуальная деятельность учащихся -- ігрові методи навчання -- інноваційні методи навчання -- інтелектуальна діяльність учнів -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы активизации обучения -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Подано методичні рекомендації, які містять інноваційні методичні прийоми щодо підвищення ефективності вивчення української мови, передусім ігрові види роботи, спрямовані на активізацію пізнавальної та розумової діяльності учнів.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

7.


    Ходань, Олена (учитель української мови та літератури школи № 97 імені Олени Теліги; Київ).
    Нестандартний урок з української літератури як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів / О. Ходань // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 29-32. - Література : С.32 : 1 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
активизация познавательного интереса студентов -- активизация учебного процесса -- активізація навчального процесу -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- нестандартні уроки -- нестандартные уроки -- пізнавальна діяльність -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Обгрунтовано висновок, за яким нестандартний урок є найефективнішим засобом активізації пізнавальної діяльності учнів.


Дод.точки доступу:
Довженко, Олександр Петрович (письменник; кінорежисер ; 1894 - 1956) \о нем\

Знайти схожі

8.


    Юдіна, Інна (учитель української мови та літератури; Херсон).
    Шевченкова "Ліліея" і вчительське відчуття літератури / І. Юдіна // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 18-21. - Література : С.21 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменників -- изучение творчества писателей -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- развитие творчества учеников -- розвиток творчих здібностей -- творча діяльність -- творческая деятельность учащихся на уроке -- украинская литература -- українська література
Анотація: Авторка у формі есе подає своє розуміння поезії Тараса Шевченка. Слово поета надихає на спільну творчість учителя і учнів, потребує оновлення змісту і форм навчання на засадах рефлексійно-пізнавальної діяльності.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861) \о нем\; Лілея \о произв.\

Знайти схожі

9.


    Фелющенко, Інна (кандидат педагогічних наук; доцент; вчитель-методист; вчитель художньої культури).
    Розвиток творчих здібностей школярів на уроках художньої культури / І. Фелющенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 21-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
світова художня культура -- мировая художественная литература -- творчо-реферативні роботи -- творческо-реферативные работы -- естетична культура -- эстетическая культура -- образне мислення -- образное мышление -- художня культура -- художественная культура -- уроки художньої культури -- уроки художественной культуры -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- приклади завдань-запитань -- примеры заданий-вопросов -- творча діяльність учнів -- творческая деятельность учеников -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учеников
Анотація: Обгрунтовується, що використання творчих завдань на уроках світової художньої культури сприяє ефективному формуванню в школярів прагнення до творчого успіху, самореалізації та самовдосконалення. Доводиться: виконання творчих завдань сприяє збудженню інтересу, потреби розвивати творчі можливості та бажання опановувати світ художньої культури. Це дає змогу культивуватидуховність, формувати естетичне середовище, культурну атмосферу життя, створює гармонію понятійного й образного, забезпечує комплексне формування творчої особистості.


Знайти схожі

10.


    Башук, Л. (директор; Криворізький природничо-науковий ліцей).
    Профільний освітній простір ліцею як умова розвитку творчого потенціалу учнів / Л. Башук. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 3-6 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профильное обучение -- профільні освітні простори -- профильное образовательное пространство -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- творчий потенціал учнів -- творческий потенциал учащихся -- старшокласники -- старшеклассники -- навчальні заклади -- учебные учреждения -- основи самореалізації особистості -- основы самореализации личности -- природничо-математичні напрями профілізації -- естественно-математические направления профилизации -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- роботи з учнями -- работы с учащимися -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев
Анотація: Досліджено необхідні компоненти профільного освітнього простору навчального закладу на прикладі Криворізького природничо-наукового ліцею. Детально описано науково-дослідну роботу ліцеїстів, розкрито питання активної пізнавальної і креативної діяльності учнів, накопичення творчого досвіду як основи самореалізації особистості. Структуровано склад природничо-математичного напряму профілізації відповідно до різних видів та методів роботи з учнями.


Дод.точки доступу:
Криворізький природничо-науковий ліцей \о нем\

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)