Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=пізнавальна діяльність учнів<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
12
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-12
>
1.
Марцінко, Тетяна
(асистент кафедри української та іноземної мов Вінницького державного аграрного університету).
Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь / Тетяна Марцінко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 7 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
активне навчання
--
активное обучение
--
взаємодія в процесі навчання
--
взаимодействие в процессе обучения
--
викладання риторики
--
виховний потенціал
--
воспитательный потенциал
--
групові технології навчання
--
групповые технологии обучения
--
зв'язне мовлення
--
интерактивное обучение
--
інтерактивне навчання
--
коммуникативно-деловое обучение
--
комунікативно-ділове навчання
--
методи навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы обучения
--
підлітки
--
пізнавальна
діяльність
учнів
--
подростки
--
познавательная деятельность учащихся
--
преподавание риторики
--
риторика
--
риторические умения
--
риторичні уміння
--
связная речь
--
технологии обучения
--
технології навчання
--
форми навчання
--
формы обучения
Анотація:
Формування риторичної особистості у молодших підлітків своєю основою має пізнавальну активність і самостійність
учнів
, яка формується у процесі спілкування учня з учнем, з педагогом, з групою, класом. Таке навчання має назву комунікативно-ділового, а бо інтерактивного.
Знайти схожі
>
2.
Полонська, Т.
Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень
учнів
основної школи / Т. Полонська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 99-110. - Бібліографія : С.110 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
качество образования
--
мониторинг качества образования
--
моніторинг якості освіти
--
навчальні досягнення
--
образование Украины
--
освіта України
--
освітній моніторинг
--
оценивание учебных достижений
--
оценка знаний
--
оцінка знань
--
оцінювання навчальних досягнень
--
педагогический мониторинг
--
пізнавальна
діяльність
учнів
--
познавательная деятельность учащихся
--
портфолио
--
портфоліо
--
учебные достижения
--
якість освіти
Анотація:
Розглядається портфоліо навчальних досягнень
учнів
основної школи, зокрема 8-9-х класів, як один із важливих складових моніторингу якості освіти. Основними видами оцінювання навчальних досягнень
учнів
в українській школі є: поточне, тематичне, семест рове та річне оцінювання й державна підсумкова атестація. На основі аналізу вітчизняної та зарубіжної теорії і практики цього питання визнечені типи портфоліо та його складові, запропоновані різні моделі портфоліо для використування в українській шко лі.
Знайти схожі
>
3.
Скуратівський, Л. В.
Змістово-пізнавальні суперечності процесу вивчення курсу рідної мови в середній школі / Л. В. Скуратівський> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 4
. - С. 13-16. - Бібліографія : С.16 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
дослідницькі завдання
--
исследовательские задания
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
навчальні завдання
--
пізнавальна
діяльність
учнів
--
познавательная деятельность учащихся
--
проблемне навчання
--
проблемное обучение
--
противоречия в обучении
--
розвиток у процесі навчання
--
суперечності у навчанні
--
украинский язык
--
українська мова
--
учебные задания
Анотація:
Автор статті у ставить завдання знайти у змісті шкільного курсу української мови та в процесі його засвоєння такі суперечності, які б були притаманні навчальному матеріалу різних його розділів.
Знайти схожі
>
4.
Кошара, Юлія
(аспірантка; Миколаїв).
Про стан самостійної роботи
учнів
з підручником української літератури (основна школа) / Ю. Кошара> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. -
№ 6/7
. - С. 22-26. - Література : С.26 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
підручники української літератури
--
пізнавальна
діяльність
учнів
--
познавательная деятельность учащихся
--
работа с учебниками
--
робота з підручниками
--
самостійна робота
учнів
--
самостоятельная работа учащихся
--
украинская литература
--
українська література
--
учебники украинской литературы
Анотація:
Розкривається наявний стан самостійної роботи
учнів
основної школи з підручником української літератури, наводяться дані методичних спостережень.
Знайти схожі
>
5.
Кусакіна, Тамара
(методист відділу освіти М. Тернівки; Дніпропетровська область).
Навчальна практика як форма вдосконалення пізнавальної й творчої діяльності
учнів
(з досвіду проведення навчальної практики з української мови і літератури) / Т. Кусакіна> // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. -
№ 4
. - С. 36-39. - Література : С.39 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.1
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинской литературы
--
навчальна практика
--
пізнавальна
діяльність
учнів
--
познавательная деятельность учащихся
--
творча
діяльність
--
творческая деятельность учащихся на уроке
--
украинский язык
--
українська мова
--
учебная практика
--
учебно-познавательная деятельность
Анотація:
Висвітлюється педагогічний досвід проведення навчальної практики з української мови і літератури в школах Дніпропетровська.
Знайти схожі
>
6.
Литвин, Тетяна
(учитель-методист української мови й світової літератури; Чернігівська область).
Використання гри на уроках української мови для активізації пізнавальної й розумової діяльності
учнів
/ Т. Литвин> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 7-11. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
активизация учебного процесса
--
активізація навчального процесу
--
гра як метод навачння
--
игра как метод обучения
--
игровые методы обучения
--
инновационные методы обучения
--
интеллектуальная деятельность учащихся
--
ігрові методи навчання
--
інноваційні методи навчання
--
інтелектуальна
діяльність
учнів
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы активизации обучения
--
пізнавальна
діяльність
учнів
--
познавательная деятельность учащихся
--
украинский язык
--
українська мова
--
урок украинского языка
--
урок української мови
Анотація:
Подано методичні рекомендації, які містять інноваційні методичні прийоми щодо підвищення ефективності вивчення української мови, передусім ігрові види роботи, спрямовані на активізацію пізнавальної та розумової діяльності
учнів
.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
7.
Ходань, Олена
(учитель української мови та літератури школи № 97 імені Олени Теліги; Київ).
Нестандартний урок з української літератури як засіб активізації пізнавальної діяльності
учнів
/ О. Ходань> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 4
. - С. 29-32. - Література : С.32 : 1 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
активизация познавательного интереса студентов
--
активизация учебного процесса
--
активізація навчального процесу
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
нестандартні уроки
--
нестандартные уроки
--
пізнавальна
діяльність
--
пізнавальна
діяльність
учнів
--
познавательная деятельность учащихся
--
украинская литература
--
українська література
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
Анотація:
Обгрунтовано висновок, за яким нестандартний урок є найефективнішим засобом активізації пізнавальної діяльності
учнів
.
Дод.точки доступу:
Довженко, Олександр Петрович (письменник; кінорежисер ; 1894 - 1956) \о нем\
Знайти схожі
>
8.
Юдіна, Інна
(учитель української мови та літератури; Херсон).
Шевченкова "Ліліея" і вчительське відчуття літератури / І. Юдіна> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. -
№ 1
. - С. 18-21. - Література : С.21 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменників
--
изучение творчества писателей
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
пізнавальна
діяльність
учнів
--
познавательная деятельность учащихся
--
развитие творчества учеников
--
розвиток творчих здібностей
--
творча
діяльність
--
творческая деятельность учащихся на уроке
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Авторка у формі есе подає своє розуміння поезії Тараса Шевченка. Слово поета надихає на спільну творчість учителя і
учнів
, потребує оновлення змісту і форм навчання на засадах рефлексійно-пізнавальної діяльності.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861) \о нем\; Лілея \о произв.\
Знайти схожі
>
9.
Фелющенко, Інна
(кандидат педагогічних наук; доцент; вчитель-методист; вчитель художньої культури).
Розвиток творчих здібностей школярів на уроках художньої культури / І. Фелющенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 12
. - С. 21-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
світова художня культура
--
мировая художественная литература
--
творчо-реферативні роботи
--
творческо-реферативные работы
--
естетична культура
--
эстетическая культура
--
образне мислення
--
образное мышление
--
художня культура
--
художественная культура
--
уроки художньої культури
--
уроки художественной культуры
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
приклади завдань-запитань
--
примеры заданий-вопросов
--
творча
діяльність
учнів
--
творческая деятельность учеников
--
пізнавальна
діяльність
учнів
--
познавательная деятельность учеников
Анотація:
Обгрунтовується, що використання творчих завдань на уроках світової художньої культури сприяє ефективному формуванню в школярів прагнення до творчого успіху, самореалізації та самовдосконалення. Доводиться: виконання творчих завдань сприяє збудженню інтересу, потреби розвивати творчі можливості та бажання опановувати світ художньої культури. Це дає змогу культивуватидуховність, формувати естетичне середовище, культурну атмосферу життя, створює гармонію понятійного й образного, забезпечує комплексне формування творчої особистості.
Знайти схожі
>
10.
Башук, Л.
(директор; Криворізький природничо-науковий ліцей).
Профільний освітній простір ліцею як умова розвитку творчого потенціалу
учнів
/ Л. Башук. - Электрон. журн.> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 3
. - С. 3-6 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання
--
профильное обучение
--
профільні освітні простори
--
профильное образовательное пространство
--
пізнавальна
діяльність
учнів
--
познавательная деятельность учащихся
--
творчий потенціал
учнів
--
творческий потенциал учащихся
--
старшокласники
--
старшеклассники
--
навчальні заклади
--
учебные учреждения
--
основи самореалізації особистості
--
основы самореализации личности
--
природничо-математичні напрями профілізації
--
естественно-математические направления профилизации
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
роботи з учнями
--
работы с учащимися
--
досвід ліцеїв
--
опыт лицеев
Анотація:
Досліджено необхідні компоненти профільного освітнього простору навчального закладу на прикладі Криворізького природничо-наукового ліцею. Детально описано науково-дослідну роботу ліцеїстів, розкрито питання активної пізнавальної і креативної діяльності
учнів
, накопичення творчого досвіду як основи самореалізації особистості. Структуровано склад природничо-математичного напряму профілізації відповідно до різних видів та методів роботи з учнями.
Дод.точки доступу:
Криворізький природничо-науковий ліцей \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-12
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)