Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=результати навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Панасевич, Дмитро (старший науковий співробітник інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; кандидат технічних наук; доцент; м. Київ).
    Зв'язок вищої освіти з виробництвом - крок до підвищення якості підготовки фахівців / Д. Панасевич, А. Солоденко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 10. - С. 39-44. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- Болонський процес -- Болонский процесс -- Копенгагенський процес -- Копенгагенский процесс -- освітні стандарти вищої освіти -- образовательные стандарты высшего образования -- професійні стандарти вищої освіти -- профессиональные стандарты высшего образования -- рамки кваліфікацій -- рамки квалификаций -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- результати навчання -- результаты обучения -- практична підготовка студентів -- практическая подготовка студентов
Анотація: Присвячено питанню приведення змісту вищої освіти за галузями знань у відповідність до сучасних вимог ринку праці. Висвітлено підхід до розроблення освітніх стандартів вищої освіти з урахуванням вимог професійних стандартів і Національної рамки кваліфікацій, що має суттєво підвищити якість теоретичної та практичної підготовки фахівців.


Дод.точки доступу:
Солоденко, Алла (завідувач сектору; кандидат технічних наук; доцент); Національна рамка кваліфікацій \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


   
    Запровадження та використання болонських інструментів прозорості в Європейському просторі вищої освіти / Ю. Бобало [та ін.] // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2014. - № 1. - С. 19-31. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Образование. Педагогика
   Высшее профессиональное образование

   Освіта. Педагогіка

   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Європейський простір вищої освіти -- Евопейское пространство высшего образования -- ЄПВО -- ЕПВО -- Болонський процес -- Болонский процесс -- рамки кваліфікацій -- рамки квалификаций -- додаток до диплома європейського зразка -- приложение к диплому европейского образца -- ступеневі освітні програми -- ступенчатые образовательные программы -- система забезпечення якості -- система обеспечения качества -- результати навчання -- результаты обучения -- вища освіта -- высшее образование -- болонські інструменти прозорості освіти -- болонские инструменты прозрачности образования -- прозорість вищої освіти -- прозрачность высшего образования -- трициклова ступенева система вищої освіти -- трехцикличная ступенчатая система высшего образования -- система забезпечення якості вищої освіти -- система обеспечения качества высшего образования -- європейська кредитна трансферно-накопичувальна система -- европейская кредитная трансферно-накопительская система
Анотація: Розкриваються основні болонські інструменти прозорості вищої освіти та проблеми їх упровадження і використання в українських університетах.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_шк_2014_1\3.pdf

Дод.точки доступу:
Бобало, Юрій (ректор Національного університету "Львівська політехніка"; кандидат технічних наук; професор); Павлиш, Володимир (перший проректор Національного університету "Львівська політехніка"; кандидат технічних наук); Загородній, Анатолій (проректор з науково-педагогічної роботи Національного університету "Львівська політехніка"; кандидат економічних наук; професор); Бабин, Іван (професор Національного університету "Львівська політехніка"; кандидат педагогічних наук); Національна рамка кваліфікацій \о произв.\; Болонська декларація \о произв.\; Рамка кваліфікацій вищої освіти \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Поліщук, Тамара (директор Центру розвитку кар'єри Університету економіки та права "КРОК").
    Підвищення здатності до працевлаштування випускників ВНЗ [Текст] / Т. Поліщук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 4/5. - С. 99-106. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- конкурентоспроможність випускників -- конкурентоспособность выпускников -- компетентністний підхід -- компетентностный подход -- загальні компетентності -- общие компетентности -- професійні компетентності -- профессиональные компетентности -- результати навчання -- результаты обучения -- працевлаштування випускників -- трудоустройство выпускников -- здатність до працевлаштування -- способность к трудоустройству -- рамки кваліфікацій -- рамки квалификаций -- професійні стандарти -- профессиональные стандарты -- стандарти вищої освіти -- стандарты высшего образования -- освітні програми -- образовательные программы -- практична підготовка студентів -- практическая подготовка студентов -- Болонский процесс
Анотація: Розглядається проблема низької здатності молодих фахівців до працевлаштування після завершення ВНЗ через несформованість у них достатнього рівня професійних та загальних компетентностей, затребуваних на ринку праці. Досліджується вітчизняний та зарубіжний досвід розвитку здатності до працевлаштування випускників ВНЗ. Наводиться перелік найбільш ефективних інструментів підвищення здатності до працевлаштування випускників університетів. Запропоновано системний підхід до розвитку здатності до працевлаштування у студентів під час навчання в університеті.


Дод.точки доступу:
Національна рамка кваліфікацій \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Субіна, Оксана (викладач кафедри освітньої політики).
    Забезпечення якості освіти при підготовці викладачів гуманітарних спеціальностей [Текст] / О. Субіна // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 6. - С. 37-48. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
якість вищої освіти -- качество высшего образования -- якість освіти -- качество образования -- гуманітарна освіта -- гуманитарное образование -- фахові компетентності -- профессиональные компетентности -- рівнева освіта -- уровневое образование -- послідовність підготовки фахівців -- последовательность подготовки специалистов -- результати навчання -- результаты обучения -- самоідентичність -- самоидентичность -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- підготовка викладачів гуманітарних спеціальностей -- подготовка преподавателей гуманитарных специальностей -- формування компетентностей студентів -- формирование компетентностей студентов -- комунікативні здібності -- коммуникативные способности -- фахові компетентності -- профессиональные компетентности
Анотація: Розкриваються різні підходи до трактування поняття якості освіти та чинників, які впливають на її формування; формулюються мета і завдання гуманітарної освіти; наводиться перелік компетентностей різних предметних галузей педагогічної освіти, визначених у проекті "Tuning of educational structures", та засоби формування загальних і професійних компетентностей під час підготовки викладачів гуманітарних спеціальностей; окреслюються завдання, які дають змогу забезпечити якість підготовки викладачів гуманітарних наук.


Знайти схожі

5.


   
    Розробка інформаційної системи семантичної ідентифікації і документування результатів неформального й інформального навчання / С. М. Прийма, О. В. Строкань, Д. В. Лубко, Ю. О. Литвин, Н. І. Білик // Проблеми програмування : науковий журнал. - 2020. - № 2-3. - С. 11-21 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Штучний інтелект
   Искусственный интеллект

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна система -- информационная система -- результати навчання -- результаты обучения -- неформальне навчання -- неформальное обучение -- інформальне навчання -- информальное обучение -- професії -- профессии -- компетентності -- компетентности -- навички -- навыки -- онтологія -- онтология -- ESCO -- Semantic Web


Дод.точки доступу:
Прийма, С. М.; Строкань, О. В.; Лубко, Д. В.; Литвин, Ю. О.; Білик, Н. І.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)