Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=респонденты<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Куракова, Елена Викторовна.
    Информационные ресурсы и услуги в электронной среде: эффективность, потребности, перспективы : (по материалам приклад. исслед. науч. б-ки Ульяновского гос. ун-та) / Е. В. Куракова // Научные и технические библиотеки. - 2011. - № 5. - С. 32-41. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-9765
Кл.слова (ненормовані):
информационные услуги -- сетевая инфраструктура -- университетские библиотеки -- мониторинг -- респонденты -- анкетирование -- информационно-библиотечный сервис -- інформаційні послуги -- мережева інфраструктура -- університетські бібліотеки -- моніторинг -- респонденти -- анкетування -- інформаційно-бібліотечний сервіс
Анотація: Изложены основные итоги исследования, нацеленного на изучение осведомленности преподавателей и аспирантов об информационных услугах и продуктах, продвижение идеи формирования сетевой инфраструктуры, развитие информационных ресурсов и услуг в электронной среде научной библиотеки классического университета.


Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

2.


    Замурій, Тимофій.
    "Смачний і здоровий" мікс мотивацій репондентів / Т. Замурій // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. - С. 47-48 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
мотивації респондентів -- мотивации респондентов -- респонденти -- респонденты -- опитування -- опросы -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования
Анотація: Мотивації респондентов до участі в опитуваннях обумовлюють якість зібраних даних.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Красновський, Олександр.
    Жахливо і прекрасно: онлайн дослідження в Україні / О. Красновський, Н. Харченко // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. - С. 14-21 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1605-2005
УДК
ББК 65.26
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- онлайн дослідження -- методи опитування -- респонденти -- користувачі Інтернету -- маркетинговые исследования -- онлайн исследования -- методы опроса -- респонденты -- пользователи Интернета -- Інтернет-опитування -- Интернет-опросы -- онлайн-опитування -- онлайн-опросы -- Інтернет-аудиторія -- Интернет-аудитория
Анотація: Розглянуто тенденції розвитку методів опитування респондентів.


Дод.точки доступу:
Харченко, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Шуляк, М. (заступник директора).
    Поштові опитування: практика використання в Україні / М. Шуляк // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. - С. 10-13 : ил.
УДК
ББК 65.26
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- почтовые опросы -- бумажные анкеты -- респонденты -- маркетингові дослідження -- поштові опитування -- респонденти -- паперові анкети
Анотація: Поштове дослідження - один з традиційних методів опитування респондентів, що застосовується у практиці багатьох зарубіжних країн.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Качанакова, А. (доктор экономики; профессор; заведующая кафедрой менеджмента; проректор Высшей школы экономики и государственного управления в Братиславе; Словакия).
    Современное состояние оценки труда госслужащих в Словакии / А. Качанакова // Економічний часопис-XXI : науковий журнал. - 2013. - № 5/6. - С. 22-25 : табл., портр. - (Економіка та управління національним господарством). - На англ. яз. - Библиогр. в конце ст., 13 названий. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1728-6220
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Экономика труда
   Економіка праці

   Словакия
    Словаччина

Кл.слова (ненормовані):
человеческие ресурсы -- людські ресурси -- управление человеческими ресурсами -- управління людськими ресурсами -- менеджмент -- госслужащие -- держслужбовці -- аттестация госслужащих -- атестація держслужбовців -- эффективность труда -- ефективність праці -- оценка эффективности труда -- оцінка ефективності праці -- продуктивность труда -- продуктивність праці -- организации-респонденты -- організації-респонденти
Анотація: Интегральной частью процесса менеджмента является непрерывная аттестация госслужащих. Она позволяет обновлять рабочие цели и планы, совершенствовать навыки и общую компетентность госслужащих, а также предоставляет возможные решения проблем трудовой деятельности. Анализ финальных результатов аттестации служащих позволяет сформировать целостную картину исполнительской эффективности за определенный период времени и составляет основу для разработки перспективных планов. Автором описано проведение исследования, сфокусированного на идентификации современного состояния подобной системы оценки в Словакии. Результаты оказались неудовлетворительными.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

6.


    Коритнікова, Надія (кандидат соціологічних наук; доцент Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна).
    Стадії підвищення рівня досяжності респондентів при проведенні інтернет-опитувань / Н. Коритнікова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2013. - № 1. - С. 80-94. - Джерела : С.94
УДК
ББК 60.504/506
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
вибірка -- выборка в социологическом исследовании -- достоверность -- достовірність -- интернет-опрос -- інтернет-опитування -- методи соціологічних досліджень -- методы социологических исследований -- онлайн-исследования -- онлайн-технологии -- опрос онлайновый -- респонденти -- респонденты -- рівень відповідей -- социологические исследования -- социологические опросы -- соціологічні дослідження -- соціологічні опитування -- уровень ответов
Анотація: Нагромаджений досвід проведення інтернет-опитувань дає авторці змогу розглянути стадії досяжності респондентів в онлайн-режимі й запропонувати способи підвищення рівня відповідей у разі застосування інтернет-технологій.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Позднякова-Кирбят'єва, Е. Г. (Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди; Харків).
    Соціально-історична пам'ять про радянське минуле: емпіричне дослідження / Е. Г. Позднякова-Кирбят'єва // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 8. - С. 64-69. - Література : С. 69 : 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.032
Рубрики: Соціальна філософія
   Социальная философия

   СРСР
    СССР

Кл.слова (ненормовані):
вікові групи -- возрастные группы -- емпірична соціологія -- емпіричні дослідження -- историческая память -- исторический процесс -- історична пам'ять -- історичний процес -- радянське минуле -- респонденти -- респонденты -- советское прошлое -- социальная память -- социально-историческая память -- соціальна пам'ять -- соціально-історична пам'ять -- эмпирическая социология -- эмпирические исследования
Анотація: Аналізуються дані емпіричного дослідження соціально-історичної пам'яті про радянське минуле у представників різних регіонів України. Аналізується, яким чином сприймаються ті події сучасною молоддю, яка різниця між соціальною пам'яттю груп люд ей, які виросли за часів Радянського Союзу, і молоді, що виховується в незалежній Україні. Актуальним є виявлення особливостей соціальної пам'яті серед різних її суб'єктів-носіїв, перш за все серед представників різних поколінь. Відповідно до гіпотези дослідження, в соціально-історичній пам'яті населення різних регіонів України радянське минуле бачиться по-різному. Ці відмінності і стали предметом емпіричного дослідження.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


   
    Діяльність Харківського Регіонального Представництва ІГКР [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 1/2. - С. 16 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Харків

    Украина

    Харьков

Кл.слова (ненормовані):
дискримінаційна реклама -- паблік рілейшнз -- фокус-групи -- рекламні образи -- сексистська реклама -- респонденти -- скарги на рекламу -- дискриминационная реклама -- паблик рилейшнз -- фокус-группы -- рекламные образы -- сексистская реклама -- респонденты -- жалобы на рекламу -- гендерные комитеты -- гендерні комітети
Анотація: Розповідаєтся про результати учбових фокус-груп, які проводилися з метою вивчення емоційного сприйняття жіночих та чоловічих рекламних образів студентською молоддю двох харківських ВНЗ.


Дод.точки доступу:
Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами

Знайти схожі

9.


    Пудова, Дарья (аналитик компании).
    Он-лайн исследования в Украине [Текст] / Д. Пудова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 5. - С. 16-20 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
он-лайн опросы -- он-лайн панели -- опросные методы -- выборки при он-лайн опросе -- визуальная информация -- респонденты -- экономия ресурсов -- сбор первичной информации -- он-лайн опитування -- он-лайн панелі -- методи опитування -- вибірки при он-лайн опитуванні -- візуальна інформація -- респонденти -- економія ресурсів -- збір первинної інформації -- интернет-аудитория -- інтернет-аудиторія
Анотація: Рассматриваются особенности он-лайн исследований, их перспективы и возможности. Также анализируются данные исследования проникновения Интернета в Украине, которое проводится компанией Factum Group Ukraine на регулярной основе.


Дод.точки доступу:
Factum Group Ukraine, компания \о ней\

Знайти схожі

10.


    Бабич, А. І.
    Вплив факторів споживчого вибору на формування асортименту жіночого взуття [Электронный ресурс] / А. І. Бабич, З. С. Майорова // Технології та дизайн. - 2016. - № 4. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ринок взуття -- маркетингові дослідження -- споживчі переваги -- попит -- респонденти -- сегментація -- якість -- рынок обуви -- маркетинговые исследования -- потребительские предпочтения -- спрос -- респонденты -- сегментация -- качество
Анотація: Розглянуто стан ринку вітчизняного взуття та наведено результати маркетингового дослідження споживчих переваг під час вибору жіночого взуття а також з’ясовано, наскільки його асортимент задовольняє потреби населення.
Рассмотрено состояние рынка отечественной обуви и приведены результаты маркетингового исследования потребительских предпочтений при выборе женской обуви а также выяснено, насколько его ассортимент удовлетворяет потребности населения.
In this work the state of the domestic women’s shoes market is analysed, the results of the marketing research of the consumer advantages during the choice of the women’sshoes are presented, and a conclusion about to a what extent it’s assortment meets the population needs is made.


Дод.точки доступу:
Майорова, З. С.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)