Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розвиток мислення учнів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Скоморовська, Наталія (пошуковець; Івано-Франківськ).
    Розвиток критичного мовлення учнів під час вивчення творів Т. Шевченка / Наталія Скоморовська // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 5-7. - Бібліографія : С. 7 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення поезії в школі -- вивчення творчості письменника -- изучение поэзии в школе -- изучение творчества писателя -- критическое мышление -- критичне мислення -- лирика пейзажная -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- пейзажна лірика -- природа в литературе -- природа в літературі -- развитие критического мышления -- развитие мышления учащихся в процессе обучения -- развитие творческих способностей -- розвиток критичного мислення -- розвиток мислення учнів -- розвиток творчих здібностей -- технологии обучения -- технології навчання -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті йдеться про використання технології "Читання та письмо для розвитку критичного мислення" на уроках української літератури під час вивчення творів Шевченка. Технологія дає можливість розвивати критичне та творче мислення, активізувати пізнавал ьну діяльність учнів на уроці. Для аналізу обрано тему природи та пейзажну лірику поета.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (український письменник; поет) \про нього\

Знайти схожі

2.


    Скоморовська, Наталія (викладач Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Розвиток творчих здібностей старшокласників за допомогою технології "Читання та письмо для розвитку критичного мислення" / Н. Скоморовська // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 1. - С. 32-35. - Література : С.35 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
критическое мышление -- критичне мислення -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- развитие мышления учащихся в процессе обучения -- развитие творческих способностей -- розвиток мислення учнів -- розвиток творчих здібностей -- старшеклассники -- старшокласники -- технологии обучения -- технології навчання -- украинская литература -- українська література
Анотація: Автор пропонує стратегії, що дають змогу ефективно доносити до учнів навчальний матеріал, сприяють розвитку асоціативного творчого мислення.


Знайти схожі

3.


    Ляшенко, О. І.
    Методи творчого підходу і стратегічні тенденції в процесі розв'язування задач / О. І. Ляшенко, Р. І. Швай // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 5-10. - Література : С.10 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
активизация учебного процесса -- активізація навчального процесу -- активні методи навчання -- активные методы обучения -- алгоритмизированное обучение -- алгоритмізоване навчання -- алгоритмы в преподавании разных дисциплин -- дидактика -- методи навчання -- методы обучения -- развитие мышления учащихся в процессе обучения -- решение задач -- рішення задач -- розвиток мислення учнів -- творча діяльність -- творческая деятельность учащихся на уроке -- творческие задания -- творческие методы обучения -- творческий подход -- творчий підхід -- творчі завдання -- творчі методи навчання -- теория образования
Анотація: Розв'язування творчих задач - це вид творчого мислення, творчої діяльності людини (учня), що стимулює творчі процеси, сприяє подоланню стереотипності мислення та психологічного бар'єру стандартного підходу до явищ. Тож цей процес можна розглядати як формування вмінь долати перешкоди. Мета статті - розглянути методи творчого підходу до рішення задач та сутність стратегічних тенденцій у цьому процесі.


Дод.точки доступу:
Швай, Р. І.

Знайти схожі

4.


    Скоморовська, Наталія (викладач Івано-Франківського ОІППО).
    Розвиток критичного мислення на уроці-конференції / Наталія Скоморовська // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 36-39. - Література : С.39 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
женские образы в литературе -- жіночі образи в літературі -- критическое мышление -- критичне мислення -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в школе -- развитие мышления учащихся в процессе обучения -- розвиток мислення учнів -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- урок-конференция -- урок-конференція
Анотація: Йдеться про розвиток критичного мислення школярів на уроках-конференціях. Урок-конференція - це діалог з обміном інформацією. Розглянуто можливості застосування уроків-конференцій при вивченнні жіночих образів у творчості Т.Г. Шевченка.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ ім. О. Гончара

Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814 - 1861) \о нем\

Знайти схожі

5.


    Скоморовська, Наталія (викладач Івано-франківського ОІППО).
    Критичне мислення як основа правильної інтерпретації художніх текстів на уроках української літератури в старших класах / Н. Скоморовська // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7-8. - С. 24-27. - Література : С.27 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- интерпретация художественного текста -- інтерпретація художнього тексту -- критическое мышление -- критичне мислення -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- проблемні ситуації -- проблемные ситуации на уроке -- работа с текстом -- развитие мышления учащихся в процессе обучения -- робота з текстом -- розвиток мислення учнів -- украинская литература -- українська література
Анотація: Йдеться про необхідність розвитку критичного мислення в учнів старших класів. Висвітлюються методи і прийоми, спрямовані на вдосконалення вмінь учнів працювати з текстом, виконувати логічні операції, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між фактами.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр.лит.в загальноосвітн.школі_2013_7-8\ст.8.pdf

Знайти схожі

6.


    Голяс, С. Є. (учитель світової літератури; Тернопільська область).
    Кластер як один із методів формування критичного мислення школярів на уроках світової літератури / С. Є. Голяс // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 12. - С. 4-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
инновационные методы обучения -- инновационные технологии в образовании -- інноваційні методи навчання -- інноваційні технології навчання -- кластери -- кластерные модели -- кластерный подход -- кластеры -- критическое мышление -- критичне мислення -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- развитие мышления учащихся в процессе обучения -- розвиток мислення учнів -- матеріали учасників семінарів -- материалы участников семинаров -- семінари учителів року зі світової літератури -- материалы учителей года
Анотація: Представлені матеріали учасників семінару учителів року зі світової літератури "Інноваційні технології в системі літературної освіти України (світова література)."У статті викладено досвід використання методу кластерів на уроках світової літератури. Кластер - виділення смислових одиниць тексту та їх графічне оформлення у формі пучка. Кластер включає ключові слова, ідеї, подані у логічній послідовності текстових суб'єктів, котрі створюють цілісну і наочну картину.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2014_12\3.pdf

Дод.точки доступу:
Інноваційні технології в системі літературної освіти України (світова література), всеукраїнський семінар учителів світової літератури \про нього\

Знайти схожі

7.


    Рудишин, Сергій (доктор педагогічних наук; завідувач кафедри теорії і методики викладання природничих дисциплін).
    Особливості формування в учнів початкової школи природничо-наукової картини світу / С. Д. Рудишин // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 1. - С. 45-49. - Бібліографія : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
естественно-научная картина мира -- картина світу -- младшие школьники -- молодші школярі -- начальная школа -- начальное образование -- початкова освіта -- початкова школа -- природничо-наукова картина світу -- развитие мышления учащихся в процессе обучения -- розвиток мислення учнів -- школьное начальное образование
Анотація: Викладено основні концептуальні положення формування в учнів початкової школи інтегрованих знань про природничо-наукову картину світу.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

8.


    Сорока, Інна (учитель зарубіжної літератури ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5 ; Суми).
    Кросенс як засіб розвитку логічного і неординарного творчого мислення учнів на уроках зарубіжної літератури / І. Сорока // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 1. - С. 49-57. - Література : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменників -- гра на уроках літератури -- зарубежная литература -- зарубіжна література -- игра на уроках литературы -- игровые технологии обучения -- изучение творчества писателей -- инновационные технологии обучения -- интеллектуальные игры -- ігрові технології навчання -- інноваційні технології навчання -- інтелектуальні ігри -- кросенс -- інтелектуально-ігрові технології -- интеллектуально-игровые технологии -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- развитие мышления учащихся -- розвиток мислення учнів
Анотація: Присвячено проблемі використання інтелектуально-ігрової технології кросенсу на уроках зарубіжної літератури (кросенс - "перетин смислів" - являє собою асоціативний ланцюжок, замкнутий у стандартне поле із дев'яти квадратів-зображень).

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Зар_літ_в_шк_Укр_2017_1\8.pdf

Знайти схожі

9.


    Сорока, Інна (учитель зарубіжної літератури Сумської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5).
    Використання плейкастів на уроках зарубіжної літератури / І. Сорока // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 5. - С. 6-8. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
використання плейкастів на уроках літератури -- зарубежная литература -- зарубіжна література -- инновационные технологии обучения -- информационные технологии обучения -- использование плейкастов на уроках литературы -- інноваційні технології навчання -- інформаційні технології навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика создания плейкастов -- методика створення плейкастів -- плейкасти -- плейкасты -- развитие мышления учащихся -- розвиток мислення учнів -- мультимедійні технології -- мультимедийные технологии
Анотація: Розповідається про використання мультимедійної технології плейкасту на уроках зарубіжної літератури для розвитку творчого мислення учнів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Зар_літ_в_шк_Укр_2017_5\2.pdf

Знайти схожі

10.


    Сенчило, Алла (асистент кафедри української мови та методики навчання ).
    Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку критичного мислення / А. Сенчило // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2017. - № 11. - С. 36-37. - Література : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
критическое мышление -- критичне мислення -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- развитие мышления учащихся -- розвиток мислення учнів -- украинский язык -- українська мова -- учитель начальных классов -- учитель початкових класів -- филологическое образование -- філологічна освіта -- моделі уроків -- модели уроков
Анотація: Розкрито ознаки критичномислячої особистості, описано та класифіковано функції педагога, що формує критичне мислення. Представлено модель уроку за технологією критичного мислення.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)