Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=социология потребления<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
14
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-14
>
1.
Лукащук, В. І.
(доцент кафедри прикладної соціології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна).
Багатовимірність споживання в сфері спорту в постмодерному суспільстві / В. І. Лукащук> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. -
№ 4
. - С. 99-102. - Бібліографія : С.102 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
316.728
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
постмодерне суспільство
--
постмодернистское общество
--
потребление
--
потребление товаров и услуг
--
ринок спортивних товарів та послуг
--
рынок спортивных товаров и услуг
--
социология
потребления
--
социология
спорта
--
соціологія споживання
--
соціологія спорту
--
споживання товарів та послуг
--
спортивні практики
--
спортивные практики
Анотація:
У статті здійснено соціологічний аналіз системи споживання у сфері спорту (ринок спортивних товарів та послуг та групи споживачів цього ринку), показано її багатовимірність та вплив на трансформацію спорта в постмодерному суспільстві.
Знайти схожі
>
2.
Максименко, А. О.
(аспірантка кафедри соціології Львівського національного університету ім. Івана Франка).
Онлайн-споживачі в Україні (соціологічний аналіз) / А. О. Максименко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. -
№ 1
. - С. 77-79. - Бібліографія : С.79 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
316.334.2
ББК
60.561.2
Рубрики:
Соціологія
Социология
Україна
Кл.слова (ненормовані):
економічна соціологія
--
електронна комерція
--
онлайн-потребители
--
онлайн-споживачі
--
социология
потребления
--
соціологія споживання
--
экономическая
социология
--
электронная коммерция
Анотація:
Розглянуто зарубіжні дослідження онлайн-споживачів; на основі іноземного досвіду проаналізовано основне коло дослідницьких проблем, пов'язане з вивченням онлайн-споживачів та електронної комерції в Україні.
Знайти схожі
>
3.
Зоська, Я. В.
(старший викладач кафедри соціології та соціальної роботи Класичного приватного університету).
Соціальне значення зовнішніх ефектів речей у суспільстві споживання: інституціональний аналіз / Я. В. Зоська> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. -
№ 4
. - С. 117-120. - Бібліографія : С.120 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
316.32
ББК
60.52
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
внешний эффект вещей
--
зовнішній ефект речей
--
институциональный анализ
--
інституціональний аналіз
--
общество
потребления
--
поведение потребителей
--
поведінка споживачів
--
потребление товаров и услуг
--
престижне споживання
--
престижное потребление
--
социальный статус
--
социальный статус и потребление
--
социология
потребления
--
соціальний статус
--
соціологія споживання
--
споживання товарів та послуг
--
стиль жизни
--
стиль життя
--
суспільство споживання
Анотація:
Представлено аналіз досвіду вивчення стилів життя споживачів як у світовій практиці, так і аналіз вітчизняних здобутків.
Знайти схожі
>
4.
Набруско, Ірина
(кандидат філософських наук; доцент Київського національного університету імені Т. Шевченка).
Соціокультурна роль грошей у процесі споживання / Ірина Набруско> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2011. -
№ 1
. - С. 147-155. - Бібліографія : С. 155. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
316.334.2
ББК
60.561.2
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
гроші як соціологічна категорія
--
деньги
--
деньги и социальные отношения
--
деньги и социальные ценности
--
деньги как предмет экономической социологии
--
деньги как социально-культурный феномен
--
економічна соціологія
--
потребительское поведение
--
социология
потребления
--
соціологія споживання
--
споживча поведінка
--
статусне споживання
--
статусное потребление
--
функции денег
--
функції грошей
--
шопинг
--
шопінг
--
экономическая
социология
Анотація:
У статті аналізується процес функціонування та роль грошей у процесі споживання. Розглянуто теоретичні підходи до поняття "гроші" як соціологічної категорії у працях класиків соціології та сучасних дослідників. Автором визначено показники соціокультурної ситуації, за якої процес споживання виходить за рамки суто економічних реалій, і гроші стають мірою ціннісних відносин людей.
Знайти схожі
>
5.
Соколовська, М. І.
(магістрантка кафедри соціології Дніпродзержинського державного технічного університету).
Теоретико-методологічні інтерпретації культури споживання в соціологічному дискурсі / М. І. Соколовська> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. -
№ 2
. - С. 124-126. - Бібліографія : С.126 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
316.334.2
ББК
60.561.2
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
економічна соціологія
--
культура
потребления
--
культура споживання
--
культурне споживання
--
культурное потребление
--
надиндивидуальная реальность
--
надіндивідуальна реальність
--
потребление
--
социологический дискурс
--
социология
потребления
--
соціологічний дискурс
--
соціологія споживання
--
экономическая
социология
Анотація:
У статті розглядається теоретичне тлумачення поняття культури споживання в соціології. Адже споживання виступає невід'ємною частиною існування сучасного суспільства, тоді як культура виникає в результаті діяльності людей. Культура споживання це функціональна і панівна програма, яка забезпечує суспільство практично всіма благами.
Дод.точки доступу:
Фромм, Эрик (социальный психолог; философ; психоаналитик ; 1900-1980) \о нем\; Бурд'є, Пьєр (французський соціолог ; 1930-2002) \о нем\; Бурдье, П. (французский социолог ; 1930-2002) \о нем\
Знайти схожі
>
6.
Домбровська, Анна
(доктор економічних наук; доцент Інституту досліджень ринку, споживання і кон'юнктури (Польща)).
Особливості використання е-послуг споживачами деяких країн Центрально-Східної Європи / А. Домбровська> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. -
№ 3
. - С. 163-183. - Бібліографія : С.182-183. - на рус. яз.
УДК
316.334.2
ББК
60.561.2
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
электронный банкинг
--
віртуальні послуги
--
е-администрация
--
економічна соціологія
--
електронна адміністрація
--
електронна культура
--
електронна торгівля
--
електронний банкінг
--
електронний бізнес
--
електронні послуги
--
е-послуги
--
е-страхування
--
е-услуги
--
интернет-образование
--
интернет-услуги
--
информационно-коммуникативные технологии
--
інтернет-навчання
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
социология
потребления
--
соціологія споживання
--
экономическая
социология
--
электронная торговля
--
электронные услуги
--
электронный бизнес
Анотація:
У статті репрезентовано результати досліджень кількісного і якісного характеру використання е-послуг споживачами в Естонії, Латвії, Литві, Польщі та Україні.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
Зоська, Я. В.
(кандадат соціологічних наук; доцент Класичного приватного університету).
Соціальні практики сучасного споживача в Україні / Я. В. Зоська> // Грані. - 2011. -
№ 6
. - С. 94-98. - Література : С.98 : 10 назв
УДК
316.334.2
ББК
60.561.2
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
економічна соціологія
--
консумеризм
--
консьюмеризм
--
общество
потребления
--
потребители
--
потребление товаров и услуг
--
социальные практики
потребления
--
социология
потребления
--
соціальні практики споживання
--
соціологія споживання
--
споживання товарів та послуг
--
споживачі
--
суспільство споживання
--
экономическая
социология
Анотація:
Розглянуто особливості соціальних практик споживання, і на підставі аналізу емпіричних та статистичних даних зафіксовано прояви типових рис суспільства споживання у соціальних практиках споживання. Наголошено, що суспільство споживання - це риса сучасності й дослідження проявів суспільства споживання є нагальною потребою соціологічної науки та суспільної практики.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
8.
Лінцова, Надія Юріївна
(аспірантка Інституту соціології НАН України).
Специфіка споживання в умовах сільського способу життя / Н. Ю. Лінцова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 12
. - С. 83-87. - Література : С.86-87 : 13 назв
УДК
316.32
ББК
60.52
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
потребление
--
сельский образ жизни
--
сільський спосіб життя
--
социология
потребления
--
социология
села
--
соціологія села
--
соціологія споживання
--
стиль
потребления
--
стиль споживання
--
стилі сільського споживання
--
стили сельского
потребления
Анотація:
Розглянуто теоретичні й практичні виміри досліджень сільського споживання, окреслені стильові особливості сільського споживання й запропонована типологія стилів сільського споживання.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
9.
Лашук, Ірина
(кандидат соціологічних наук; Інститут соціології НАН Білорусі; Мінськ).
Культура сучасного суспільства: методологічні та методичні аспекти соціологічного вивчення / І. Лашук> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2013. -
№ 4
. - С. 38-53. - Джерела : С.53
УДК
316.7
ББК
60.523
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
культур-социологический подход
--
культур-соціологічний підхід
--
методология социологии
--
методологія соціології
--
общество
потребления
--
социоанализ
--
социокультурные стратегии
--
социология
культуры
--
социология
потребления
--
соціоаналіз
--
соціокультурні стратегії
--
соціологія культури
--
соціологія споживання
--
суспільство споживання
--
типологический метод социологических исследований
--
типологический подход
--
типологічний аналіз
Анотація:
У статті подано теоретико-методологічні засади вивчення культури сучасного суспільства на базі чотирьох основних положень: культур-соціологічний підхід; соціоаналіз П. Бурдьє; типологічний підхід до вичення культури (В. Абушенко) і конструювання сучас ного суспільства як "суспільства споживання" (В. Ільїн).
Дод.точки доступу:
Бурдье, П. (французский социолог ; 1930-2002) \о нем\; Бурд'є, Пьєр (французський соціолог ; 1930-2002) \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
10.
Шинкаренко, В. Д.
(Севастопольский филиал Московской академии труда и социальных отношений; Севастополь).
Маркетинг - инструмент трансформации традиционных обществ / В. Д. Шинкаренко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 1
. - С. 37-43. - Библиогр.: с. 43 : 2 названия.
УДК
316
ББК
60.5
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг
--
масова культура
--
массовая культура
--
мода
--
общество
потребления
--
социология
маркетинга
--
социология
моды
--
социология
общества
--
социология
потребления
--
соціологія споживання
--
соціологія суспільства
--
суспільство споживання
--
традиционное общество
--
традиційне суспільство
Анотація:
Рассматривается вляиние маркетинга на трансформацию традиционного общества с его традиционными ценностями в обществе
потребления
. Маркетинг является одним из инструментов для формирования общества
потребления
, он и трансформирует традиционное общество в общество
потребления
.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-14
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)