Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціологія реклами<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Кірієнко, А. Б. (магістрант кафедри соціології Дніпродзержинського державного технічного університету).
    Взаємодія соціальної реклами і масової культури / А. Б. Кірієнко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 2. - С. 77-78. - Бібліографія : С.78 : 7 назв
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
мас-медіа -- масова культура -- масс-медиа -- массовая культура -- социальная реклама -- социология массовых коммуникаций -- социология рекламы -- соціальна реклама -- соціологія масових комунікацій -- соціологія реклами
Анотація: Розглядається соціальна реклама як невід'ємна складова сучасних мас-медіа, як один з найпотужніших засобів формування суспільної свідомості в сучасному світі.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Батаєва, Катерина (кандидат філософських наук; доцент кафедри соціології Народної української академії).
    Гендерна візуальність сучасної реклами / Катерина Батаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. - № 3. - С. 136-153. - Бібліографія : С.152-153. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
визуальная социология -- візуальна соціологія -- гендерна поведінка -- гендерні моделі -- гендерное поведение -- гендерные модели -- комерційна реклама -- коммерческая реклама -- образ женщины в рекламе -- образ жінки в рекламі -- образ мужчины в рекламе -- образ чоловіка в рекламі -- социальная иконография -- социальная иконология -- социология коммуникаций -- социология рекламы -- соціальна іконографія -- соціальна іконологія -- соціологія комунікацій -- соціологія реклами -- телевизионная реклама -- телевізійна реклама
Анотація: У статті подано результати візуального аналізу гендерного змісту телевізійної комерційної реклами. У візуальній соціології можна виокремити два пласти аналізу - соціальної іконографії та соціальної іконології. Подано аналіз соціальної іконографії ген дерної поведінки, гендрних моделей, соціальної іконології реклами.


Знайти схожі

3.


    Швець, Л. М. (доцент Запорізької державної інженерної академії).
    Гендерна напруга в рекламі / Л. М. Швець // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 10. - С. 85-88. - Література : С.88 : 7 назв
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
гендер и реклама -- гендер і реклама -- гендерна соціологія -- гендерная социология -- гендерні дослідження -- гендерні моделі -- гендерні образи -- гендерні стереотипи -- гендерные исследования -- гендерные модели -- гендерные образы -- гендерные стереотипы -- социология рекламы -- соціологія реклами
Анотація: Поєднуються теми гендеру і реклами, яка розглядається не лише як комерційна технологія, але й як частина культурного апарату. Мета статті - проаналізувати сучасну телевізійну рекламу з метою визначення основних типів гендерних образів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Герус, О. І. (Національний університет "Львівська політехніка"; Львів).
    Реклама як соціокультурне поле: дискурсивна складова / О. І. Герус // Грані. - 2015. - № 5. - С. 37-41. - Бібліографія : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.56
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
рекламный дискурс -- дискурс-анализ -- реклама -- социальное поле -- социология рекламы -- соціальне поле -- соціологія реклами -- теория поля -- теорія поля
Анотація: Розкриваються особливості функціонування реклами як символічного культурного поля, відповідно до теорії соціальних полів французького соціолога П. Бурд'є.


Знайти схожі

5.


    Согорін, А. А. (Класичний приватний університет; Запоріжжя).
    Особливості соціально-культурного впливу реклами на розвиток суспільства на шляху її історичного розвитку [Текст] / А. А. Согорін // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - №12/1. - С. 91-95. - Література : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.524.224
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
история рекламы -- історія реклами -- реклама -- социология коммуникаций -- социология рекламы -- соціологія комунікацій -- соціологія реклами -- перші рекламні оголошення -- первые рекламные объявления
Анотація: Автор аналізує основи соціально-культурного впливу реклами на розвиток суспільства з точки зору історії реклами.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)