Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=фахова підготовка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.


    Потапова, Н. І.
    Педагогічні умови оптимізації підготовки майбутнього вчителя до виховної діяльності в початковій школі / Н. І. Потапова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховна діяльність -- виховна робота -- вища освіта -- вища педагогічна освіта -- воспитательная деятельность -- воспитательная работа -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- личность студента -- начальная школа -- оптимизация обучения -- оптимізація навчання -- особистість студента -- педагогические условия подготовки -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічні умови підготовки -- підготовка учителів -- підходи у навчанні -- подготовка специалистов -- подготовка учителей -- подходы в обучении -- початкова школа -- фахова підготовка
Анотація: В статті визначено педагогічні умови підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів до виховної роботи в початковій школі. До таких умов зараховано наступні: 1. Спрямованість навчального процесу на розвиток у студентів потреби в здійсненні вихо вної діяльності з учнями молодших класів; 2.Засвоєння знань про особливості виховання учнів початкових класів у поєднанні з практичною спрямованістю; 3. Опанування вмінь і навичок проведення виховної діяльності з молодшими школярами в процесі використ ання активних та інтерактивних методів навчання; 4. Розвиток і становлення студента як суб'єкта різноманітних видів і форм діяльності; 5. Практична спрямованість навчального процесу у виші.


Знайти схожі

2.


    Тарасенко, Г. С.
    Використання педагогічної евристики у фаховій підготовці вчителя початкових класів / Г. С. Тарасенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 18-26, О. А. (Тішик). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- евристика -- методи еврістики -- методи навчання -- методы обучения -- методы эвристики -- начальная школа -- педагогическая эвристика -- педагогическое образование -- педагогічна евристика -- педагогічна освіта -- підготовка учителів -- подготовка специалистов -- подготовка учителей -- подготовка учителей младших классов -- початкова школа -- фахова підготовка -- эвристика
Анотація: Обгрунтована роль педагогічної евристики в формуванні професійної культури вчителя початкових класів, а також наведені варіанти використовування творчих методів в його професійній підготовці. Евристика - це метод аналізу явищ і процесів, вирішення пит ань за допомогою продуктивного (творчого) мислення, що грунтується на інтуїції, аналогії, досвіді, винахідливості, тобто на особистій властивості людського мозку й здатності людини розв'язувати задачі з навідомим формальним алгоритмом розв'язку. Сучас на евристика послуговується власною класифікацією методів навчання. Використання евристичних методів надає фаховій підготовці вчителів унікальної правдивості й конструктивної дієвості, оскільки моделює багатовимірну й багатофункціональну педагогічну р еальність.


Знайти схожі

3.


    Базурін, В. М.
    Педагогічна модель розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики під час навчання інформаційно-комунікаційних технологій / В. М. Базурін // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 51-56. - Бібліографія : С.56 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- дослідницькі уміння -- информационно-коммуникационные технологии -- исследовательские умения -- інформаційно-комунікаційні технології -- образовательные технологии -- освітні технології -- педагогическое моделирование -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічне моделювання -- підготовка учителів -- підготовка учителів математики -- подготовка специалистов -- подготовка учителей -- подготовка учителей математики -- професійна освіта -- профессиональное образование -- технологии образования -- технології освіти -- учитель физики -- учитель фізики -- фахова підготовка
Анотація: Розкриті принципи побудови педагогічної моделі розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики в процесі вивчення інформаційно-комунікаційних технологій. Побудова моделей проходить низку основних етапів: 1. Визначення мети й формул ювання завдань прогнозування; 2. Збір і систематизація інформації про сформульовані завдання відповідно до мети прогнозування; 3. Виділення основних чинників, які впливають на зміну тенденцій і закономірностей об'єкта дослідження; 4. Перевірка й уточн ення сконструйованих моделей через практичне розв'язання тих чи інших проблем.


Знайти схожі

4.


    Доброскок, Ірина (здобувач інституту педагогіки АПН України).
    Організація самостійної роботи магістрів соціальної педагогіки в процесі їхньої фахової підготовки / І. Доброскок // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 42-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
підготовка спеціалістів -- соціальна педагогіка -- фахова підготовка -- магістри соціальної педагогіки -- подготовка специалистов -- социальная педагогика -- специальная подготовка -- магистры социальной педагогики
Анотація: Висвітлюються проблеми розвитку самостійної роботи майбутніх магістрів соціальнї педагогіки у процесі їхньої фахової підготовки. Розкривається сутність поняття "самостійна робота студентів". Розглядаються її мета, функції та форми, а також особливості підготовки майбутніх магістрів соціальної педагогіки.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Булик, Ірина (викладач кафедри адміністративно-правових дисциплін та менеджменту Національної академії внутрішніх справ).
    Детермінація явища "професійна підготовка" / І. Булик // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2011. - № 1. - С. 33-36. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.401
Рубрики: Право
   Адміністративне право

   Административное право

Кл.слова (ненормовані):
фахівці -- специалисты -- фахова підготовка -- специальная подготовка -- освіта -- образование -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- видатні вчені -- выдающиеся ученые
Анотація: Досліджуються питання освіти та професійної підготовки,які є фундаиентом людського розвитку та прогресу суспільства.

Перейти к внешнему ресурсу: Детермінація явища "професійна підготовка"

Дод.точки доступу:
Сократ (469-399 гг. до н. э.) \о нем\; Аристотель (384-322 до н. э.) \о нем\; Сенека, Л. А. (политический деятель; философ; писатель римский ; ок. 4 до н. э.-65 н. э.) \о нем\; Фабій, Марк Квінтіліан (філософ ; 42-118 рр.) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Ненько, Юлія.
    Творча самореалізація курсанта: експериментальне визначення / Ю. Ненько // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 2. - С. 116-120. - Бібліогр. в кінці ст. 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.584р
Рубрики: Курсанты вузов системы пожарной безопасности
   Курсанти ВНЗ системи пожежної безпеки

Кл.слова (ненормовані):
курсанти -- фахова підготовка -- творча самореалізація -- діагностування -- рівні сформованості -- критерії -- пожежні ВНЗ -- курсанты -- специальная подготовка -- творческая самореализация -- диагностирование -- уровни сформированности -- критерии -- пожарные ВУЗы
Анотація: У статті розглянуто основні результати констатувального експиременту з формування творчої самореалізації курсантів пожежних вищих навчальних закладів. Висвітлюється стан готовності педагогічних кадрів пожежних ВНЗ та самих курсантів до формування творчої самореалізації у навчальній діяльності. Стаття також містить результати дослідження зазначеного явища за визначеними у процесі експерименту критеріями.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Петров, Олександр (старший викладач кафедри германської та слов'янської філології Вінницького державного педагогічного універсітету імені М. Коцюбинського).
    Педагогічне забезпечення формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов / О. Петров // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 48-51. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- майбутні учителі -- будущие учителя -- учителі іноземних мов -- учителя иностранных языков -- фахова підготовка -- специальная подготовка -- лінгвосоціокультурна компетентність -- лингвосоциокультурная компетентность -- інтеграція знань -- интеграция знаний -- особистісно-розвивальне навчання -- личностно-развиающее обучение -- інтерактивна взаємодія -- интерактивное взаимодействие
Анотація: Визначено ефективні шляхи та оптимальні педагогічні умови формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов, зокрема такі, як інтеграція знань, забезпечення особистісно-розвивального навчання, активізація інтерактивної взаємодії студентів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Семеног, Олена (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогічної освіти НАПН України).
    Ціннісні пріоритети фахової прктики у вищій школі / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 42-44. - Література : С.44 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
диалектологическая практика -- діалектологічна практика -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- педагогическая практика -- педагогічна практика -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- профессиональная подготовка учителей -- украинская литература -- українська література -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури -- фахова підготовка -- фахова практика -- филологическое образование -- філологічна освіта -- фольклорна практика студентів -- фольклорная практика студентов
Анотація: Окреслено особливості фахової практики як соціально-професійного і комунікативного феномену. Доводиться, що ціннісними пріоритетами фольклорної, літературно-краєзнавчої, діалектологічної, етнографічнорї, педпгогічної практик у вищій школі є формування людини, особистості, індивідуальності.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ ім. О. Гончара

Знайти схожі

9.


    Шевченко, Наталія (кандидат педагогічних наук; помічник ректора).
    Професійна підготовка соціальних педагогів у системі вітчизняної вищої освіти / Н. Шевченко, К. Гордєєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 3. - С. 74-77. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- соціальні педагоги -- социальные педагоги -- підготовка соціальних педагогів -- подготовка социальных педагогов -- спеціалісти соціальної сфери -- специалисты социальной сферы -- фахова підготовка -- специальная подготовка
Анотація: Розглянуто процес становлення професійної підготовки соціальних педагогів у контексті розвитку вітчизняної вищої освіти. З'ясовано рівні підготовки кадрів для соціальної сфери; визначено види та рівні акредитації навчальних закладів, які здійснюють підготовку соціальних педагогів; форми здійснення професійної підготовки соціальних педагогів у нашій державі, а також сфери, в яких може працювати соціальний педагог.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Гордєєва, Катерина (асистент кафедри теоретичних, методичних основ фізичного виховання і реабілітації); ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\; Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\

Знайти схожі

10.
   06
   С 92


    Веліканова, Г. М.
    Сучасні вимоги до фахової підготовки претендентів на посади шкільних вчителів та викладачів вищої школи в Іспанії [Текст] / Г. М. Веліканова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. / Східноукр. нац. ун -т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2016. - Вип. 1 (70). - С. 6-14. - Бібліогр.: с. 13
УДК
Рубрики: Образование
   Освіта

Кл.слова (ненормовані):
рабочая нагрузка -- робоче навантаження -- наставники -- профессиональная подготовка -- фахова підготовка -- педагогические кадры -- педагогічні кадри

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)