Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=фахова підготовка<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
17
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-17
>
1.
Потапова, Н. І.
Педагогічні умови оптимізації підготовки майбутнього вчителя до виховної діяльності в початковій школі / Н. І. Потапова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховна діяльність
--
виховна робота
--
вища освіта
--
вища педагогічна освіта
--
воспитательная деятельность
--
воспитательная работа
--
высшее образование
--
высшее педагогическое образование
--
личность студента
--
начальная школа
--
оптимизация обучения
--
оптимізація навчання
--
особистість студента
--
педагогические условия подготовки
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
педагогічні умови підготовки
--
підготовка
учителів
--
підходи у навчанні
--
подготовка специалистов
--
подготовка учителей
--
подходы в обучении
--
початкова школа
--
фахова
підготовка
Анотація:
В статті визначено педагогічні умови підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів до виховної роботи в початковій школі. До таких умов зараховано наступні: 1. Спрямованість навчального процесу на розвиток у студентів потреби в здійсненні вихо вної діяльності з учнями молодших класів; 2.Засвоєння знань про особливості виховання учнів початкових класів у поєднанні з практичною спрямованістю; 3. Опанування вмінь і навичок проведення виховної діяльності з молодшими школярами в процесі використ ання активних та інтерактивних методів навчання; 4. Розвиток і становлення студента як суб'єкта різноманітних видів і форм діяльності; 5. Практична спрямованість навчального процесу у виші.
Знайти схожі
>
2.
Тарасенко, Г. С.
Використання педагогічної евристики у фаховій підготовці вчителя початкових класів / Г. С. Тарасенко> //
Педагогіка і психологія
: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 18-26, О. А. (Тішик). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища педагогічна освіта
--
высшее образование
--
евристика
--
методи еврістики
--
методи навчання
--
методы обучения
--
методы эвристики
--
начальная школа
--
педагогическая эвристика
--
педагогическое образование
--
педагогічна евристика
--
педагогічна освіта
--
підготовка
учителів
--
подготовка специалистов
--
подготовка учителей
--
подготовка учителей младших классов
--
початкова школа
--
фахова
підготовка
--
эвристика
Анотація:
Обгрунтована роль педагогічної евристики в формуванні професійної культури вчителя початкових класів, а також наведені варіанти використовування творчих методів в його професійній підготовці. Евристика - це метод аналізу явищ і процесів, вирішення пит ань за допомогою продуктивного (творчого) мислення, що грунтується на інтуїції, аналогії, досвіді, винахідливості, тобто на особистій властивості людського мозку й здатності людини розв'язувати задачі з навідомим формальним алгоритмом розв'язку. Сучас на евристика послуговується власною класифікацією методів навчання. Використання евристичних методів надає фаховій підготовці вчителів унікальної правдивості й конструктивної дієвості, оскільки моделює багатовимірну й багатофункціональну педагогічну р еальність.
Знайти схожі
>
3.
Базурін, В. М.
Педагогічна модель розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики під час навчання інформаційно-комунікаційних технологій / В. М. Базурін> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 51-56. - Бібліографія : С.56 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища педагогічна освіта
--
высшее образование
--
дослідницькі уміння
--
информационно-коммуникационные технологии
--
исследовательские умения
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
образовательные технологии
--
освітні технології
--
педагогическое моделирование
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
педагогічне моделювання
--
підготовка
учителів
--
підготовка
учителів математики
--
подготовка специалистов
--
подготовка учителей
--
подготовка учителей математики
--
професійна освіта
--
профессиональное образование
--
технологии образования
--
технології освіти
--
учитель физики
--
учитель фізики
--
фахова
підготовка
Анотація:
Розкриті принципи побудови педагогічної моделі розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики в процесі вивчення інформаційно-комунікаційних технологій. Побудова моделей проходить низку основних етапів: 1. Визначення мети й формул ювання завдань прогнозування; 2. Збір і систематизація інформації про сформульовані завдання відповідно до мети прогнозування; 3. Виділення основних чинників, які впливають на зміну тенденцій і закономірностей об'єкта дослідження; 4. Перевірка й уточн ення сконструйованих моделей через практичне розв'язання тих чи інших проблем.
Знайти схожі
>
4.
Доброскок, Ірина
(здобувач інституту педагогіки АПН України).
Організація самостійної роботи магістрів соціальної педагогіки в процесі їхньої фахової підготовки / І. Доброскок> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 1/2
. - С. 42-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Педагогічна освіта
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
підготовка
спеціалістів
--
соціальна педагогіка
--
фахова
підготовка
--
магістри соціальної педагогіки
--
подготовка специалистов
--
социальная педагогика
--
специальная подготовка
--
магистры социальной педагогики
Анотація:
Висвітлюються проблеми розвитку самостійної роботи майбутніх магістрів соціальнї педагогіки у процесі їхньої фахової підготовки. Розкривається сутність поняття "самостійна робота студентів". Розглядаються її мета, функції та форми, а також особливості підготовки майбутніх магістрів соціальної педагогіки.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Булик, Ірина
(викладач кафедри адміністративно-правових дисциплін та менеджменту Національної академії внутрішніх справ).
Детермінація явища "професійна
підготовка
" / І. Булик> // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2011. -
№ 1
. - С. 33-36. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
342.9
ББК
67.401
Рубрики:
Право
Адміністративне право
Административное право
Кл.слова (ненормовані):
фахівці
--
специалисты
--
фахова
підготовка
--
специальная подготовка
--
освіта
--
образование
--
професійна
підготовка
--
профессиональная подготовка
--
видатні вчені
--
выдающиеся ученые
Анотація:
Досліджуються питання освіти та професійної підготовки,які є фундаиентом людського розвитку та прогресу суспільства.
Перейти к внешнему ресурсу:
Детермінація явища "професійна
підготовка
"
Дод.точки доступу:
Сократ (469-399 гг. до н. э.) \о нем\; Аристотель (384-322 до н. э.) \о нем\; Сенека, Л. А. (политический деятель; философ; писатель римский ; ок. 4 до н. э.-65 н. э.) \о нем\; Фабій, Марк Квінтіліан (філософ ; 42-118 рр.) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Ненько, Юлія
.
Творча самореалізація курсанта: експериментальне визначення / Ю. Ненько> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. -
№ 2
. - С. 116-120. - Бібліогр. в кінці ст. 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.584р
Рубрики:
Курсанты вузов системы пожарной безопасности
Курсанти ВНЗ системи пожежної безпеки
Кл.слова (ненормовані):
курсанти
--
фахова
підготовка
--
творча самореалізація
--
діагностування
--
рівні сформованості
--
критерії
--
пожежні ВНЗ
--
курсанты
--
специальная подготовка
--
творческая самореализация
--
диагностирование
--
уровни сформированности
--
критерии
--
пожарные ВУЗы
Анотація:
У статті розглянуто основні результати констатувального експиременту з формування творчої самореалізації курсантів пожежних вищих навчальних закладів. Висвітлюється стан готовності педагогічних кадрів пожежних ВНЗ та самих курсантів до формування творчої самореалізації у навчальній діяльності. Стаття також містить результати дослідження зазначеного явища за визначеними у процесі експерименту критеріями.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Петров, Олександр
(старший викладач кафедри германської та слов'янської філології Вінницького державного педагогічного універсітету імені М. Коцюбинського).
Педагогічне забезпечення формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов / О. Петров> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 7
. - С. 48-51. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
майбутні учителі
--
будущие учителя
--
учителі іноземних мов
--
учителя иностранных языков
--
фахова
підготовка
--
специальная подготовка
--
лінгвосоціокультурна компетентність
--
лингвосоциокультурная компетентность
--
інтеграція знань
--
интеграция знаний
--
особистісно-розвивальне навчання
--
личностно-развиающее обучение
--
інтерактивна взаємодія
--
интерактивное взаимодействие
Анотація:
Визначено ефективні шляхи та оптимальні педагогічні умови формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов, зокрема такі, як інтеграція знань, забезпечення особистісно-розвивального навчання, активізація інтерактивної взаємодії студентів.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Семеног, Олена
(доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогічної освіти НАПН України).
Ціннісні пріоритети фахової прктики у вищій школі / О. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 42-44. - Література : С.44 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
диалектологическая практика
--
діалектологічна практика
--
методика викладання української літератури
--
методика викладання української літератури у ВНЗ
--
методика преподавания украинской литературы
--
методика преподавания украинской литературы в вузе
--
педагогическая практика
--
педагогічна практика
--
підготовка
вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
профессиональная подготовка учителей
--
украинская литература
--
українська література
--
учитель украинского языка и литературы
--
учитель української мови і літератури
--
фахова
підготовка
--
фахова
практика
--
филологическое образование
--
філологічна освіта
--
фольклорна практика студентів
--
фольклорная практика студентов
Анотація:
Окреслено особливості фахової практики як соціально-професійного і комунікативного феномену. Доводиться, що ціннісними пріоритетами фольклорної, літературно-краєзнавчої, діалектологічної, етнографічнорї, педпгогічної практик у вищій школі є формування людини, особистості, індивідуальності.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ ім. О. Гончара
Знайти схожі
>
9.
Шевченко, Наталія
(кандидат педагогічних наук; помічник ректора).
Професійна
підготовка
соціальних педагогів у системі вітчизняної вищої освіти / Н. Шевченко, К. Гордєєва> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 3
. - С. 74-77. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
педагогічні університети
--
педагогические университеты
--
соціальні педагоги
--
социальные педагоги
--
підготовка
соціальних педагогів
--
подготовка социальных педагогов
--
спеціалісти соціальної сфери
--
специалисты социальной сферы
--
фахова
підготовка
--
специальная подготовка
Анотація:
Розглянуто процес становлення професійної підготовки соціальних педагогів у контексті розвитку вітчизняної вищої освіти. З'ясовано рівні підготовки кадрів для соціальної сфери; визначено види та рівні акредитації навчальних закладів, які здійснюють підготовку соціальних педагогів; форми здійснення професійної підготовки соціальних педагогів у нашій державі, а також сфери, в яких може працювати соціальний педагог.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Гордєєва, Катерина (асистент кафедри теоретичних, методичних основ фізичного виховання і реабілітації); ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\; Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\
Знайти схожі
>
10.
06
С 92
Веліканова, Г. М.
Сучасні вимоги до фахової підготовки претендентів на посади шкільних вчителів та викладачів вищої школи в Іспанії [Текст] / Г. М. Веліканова> // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. / Східноукр. нац. ун -т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2016. -
Вип. 1 (70)
. - С. 6-14. - Бібліогр.: с. 13
УДК
37.011.3-051(460)
Рубрики:
Образование
Освіта
Кл.слова (ненормовані):
рабочая нагрузка
--
робоче навантаження
--
наставники
--
профессиональная подготовка
--
фахова
підготовка
--
педагогические кадры
--
педагогічні кадри
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-17
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)