Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=цифровий маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.


    Юрачак, О. (керуючий директор).
    Розвиток B2B в Україні: на шляху до спільноти та стандартів / О. Юрачак // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. - С. 51-57 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
B2B маркетинг -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- стандарти -- стандарты -- цифровий маркетинг -- цифровой маркетинг -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність
Анотація: Розглядається розвиток B2B маркетингу в Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Гавура, А. (директор).
    Тенденції маркетингу: погляд фахівця з PR / А. Гавура // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. - С. 34-44 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- фахівці PR -- профессионалы PR -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- цифровой маркетинг -- цифровий маркетинг
Анотація: Розглядаються перспективи цифрового маркетингу та нові технології злиття маркетингових комунікацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Юрчак, А.
    Тренды отечественного B2B маркетинга на 2013 / А. Юрчак // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 6. - С. 19-22 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
B2B маркетинг -- тренды -- контент-маркетинг -- технологии маркетинга -- цифровой маркетинг -- функции маркетинга -- тренди -- технології маркетингу -- цифровий маркетинг -- функції маркетингу
Анотація: Изложены итоги 2012 и прогнозы на 2013 год для отечественного B2B маркетинга.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Ракіч, Беба (професор факультету бізнесу Університету Мегатренд; м.Бєлград; Сербія; PhD (маркетинг)).
    Маркетингові завдання на початку ХХІ століття / Б. Ракіч, М. Ракіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 446-455 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.2(0)в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Макроэкономика

   Макроекономіка

   Общественное воспроизводство

   Суспільне відтворення

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-стратегии -- бізнес-стратегії -- глобальный маркетинг -- глобьальний маркетинг -- ИНТЕРНЕТ-маркетинг -- ІНТЕРНЕТ-маркетинг -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговая глобализация -- маркетингова глобалізація -- маркетинговые задач -- маркетингові завдання -- онлайн-маркетинг -- персонализированный маркетинг -- персоналізований маркетинг -- потребители -- споживачі -- приоритеные направления -- пріоритетні напрями -- совместное создание ценности -- спільне створення цінності -- стабильное развитие -- сталий розвиток -- ТНК -- транснатциональные компании -- транснаціональні компанії -- цифровой маркетинг -- цифровий маркетинг -- электронная торговля -- електронна торгівля
Анотація: Розглянуто завдання розвитку маркетингу на початку XXI століття. Основні завдання маркетингу, з якими стикаються теоретики і практики: по-перше, забезпечення ключової ролі маркетингу у визначенні та реалізації бізнес-стратегії, інтеграції та цілісного маркетингу, по-друге, глобалізація і глобальний маркетинг транснаціональних корпорацій (ТНК), по-третє, процес переходу на цифровий формат, ІНТЕРНЕТ та інші цифрові носії та онлайн-маркетинг, по-четверте, створення унікальної цінності за участю клієнтів і персоналізований маркетинг, і по-п'яте, процес сталого розвитку та сталого маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ракіч, Міра (доцент факультету бізнесу Університету Мегатренд; м.Бєлград; Сербія; PhD (маркетинг)); INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\

Знайти схожі

5.


   
    Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг і цифрові технології" [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 3. - С. 12 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
цифровий маркетинг -- маркетингові комунікації -- маркетинг-освіта -- международные научно-практические конференции -- міжнародні науково-практичні конференції -- цифровой маркетинг -- маркетинговые коммуникации -- маркетинг-образование
Анотація: Інформація про Міжнародну науково-практичну конференцію "Маркетинг і цифрові технології", яка відбулася 26-27 травня 2016 р. в Одеському національному політехнічному університеті.


Дод.точки доступу:
Харвей, Ендрю (Президент); Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг і цифрові технології" \о ней\Маркетинг і цифрові технології, міжнародна науково-практична конференція \о ней\

Знайти схожі

6.


    Артющенко, Віктор (комерційний директор).
    Роль реалізації концепції цифрового маркетингу при виході на міжнародний ринок [Текст] / В. Артющенко, І. Окландер, Д. Горбунов // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 5. - С. 52-55 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
залучення клієнтів -- IPTV технологія -- OTT технологія -- відеопослуги в Інтернеті -- провайдер контенту -- контекстна реклама -- SEO -- соціальні мережі -- привлечение клиентов -- IPTV технология -- OTT технология -- видеоуслуги в Интернете -- провайдер контента -- контекстная реклама -- социальные сети -- цифровий маркетинг -- цифровой маркетинг
Анотація: На прикладі компанії Infomir показано, що українській компанії під силу вийти на міжнародний ринок і конкурувати з іноземними компаніями. Обов’язковими умовами для цього є актуальний продукт, високий рівень сервісу і використання широкого маркетингового інструментарію.


Дод.точки доступу:
Окландер, Ігор (кандидат економічних наук ; керівник відділу маркетингу); Горбунов, Денис (PR менеджер); Група компаній Infomir \о ней\; Infomir, Група компаній \о ней\

Знайти схожі

7.


   
    10-ті іспити [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 3. - С. 39-50 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
сертифікаційні іспити -- сертификационные экзамены -- кваліфікаційні іспити -- квалификационные экзамены -- цифровий маркетинг -- цифровой маркетинг
Анотація: Інформація про прийняття 10-х кваліфікаційних іспитів "Менеджер з маркетингових досліджень".


Знайти схожі

8.


    MaЈka, Sylwia Anna (stydent).
    Дослідження комунікації КСВ LEGO GROUP у соціальних ЗМІ / S. A. MaЈka // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 35-38 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
корпоративна соціальна відповідальність -- соціальні медіа -- цифровий маркетинг -- соціальний маркетинг -- імідж корпорацій -- імідж брендів -- корпоративная социальная ответственность -- социальные медиа -- цифровой маркетинг -- социальный маркетинг -- имидж корпораций -- имидж брендов
Анотація: Проаналізовано комунікації LEGO Group у сфері корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) через соціальні мережі. Це поглиблене дослідження, яке можна вважати першим кроком до розуміння того, як соціальні медіа можуть використовуватися для комунікації у сфері КСВ, а отже, допомогти поліпшити імідж корпорації та бренду і залучити більше зацікавлених сторін.


Дод.точки доступу:
LEGO Group \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.
   06
   Л 89


Львівська політехника

    Просович, О. П.
    Маркетплейс як дієвий інструмент цифрового маркетингу / О. П. Просович, Ю. С. Боцман // Вісник / Львів. політех. - Львів : Вид-во НУ "Львівська політехніка", 2018. - № 897: Проблеми економіки та управління, Вип. 2. - С. 32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетплейс -- цифровий маркетинг -- цифровой маркетинг -- торговельний майданчик -- торговая площадка -- e-commerce -- електронний магазин -- электронный магазин -- бізнес-модель -- бизнес-модель


Дод.точки доступу:
Боцман, Ю. С.; Львівська політехника
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Недопако, Н. М.
    Інструменти цифрового маркетингу: теоретичний аспект / Н. М. Недопако // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2020. - N 2 (32). - С. 43-48 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
цифровий маркетинг -- інформаційна індустрія -- информационная индустрия -- інноваційні цифрові канали -- инновационные цифровые каналы -- формування бізнес-середовища -- формирование бизнес-среды


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)