Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=частное образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Астахова, Валентина (доктор історичних наук: професор; радник ректора Харківського гуманіт. ун-ту "Народна українська академія").
    Недержавних навчальних закладів в освіті бути не може : назустріч 20-річчю створення Асоціації приватних навчальних закладів в Україні / В. Астахова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 9. - С. 61-67. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
приватна освіта -- частное образование -- приватні ВНЗ -- частные ВУЗы -- система освіти -- система образования -- недержавні навчальні заклади -- негосударственные учебные заведения -- недержавне фінансування -- негосударственное финансирование -- принципи діяльності приватних ВНЗ -- принципы деятельности частных ВУЗов
Анотація: Аналізується процес становлення приватної освіти в Україні протягом двадцяти років її існування, виокремлюються головні проблеми та труднощі. Формуються принципи методологічного положення, які дозволяють дати об'єктивну оцінку цього нового явища в освітянському просторі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Астахова, Валентина (ректор Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія"; доктор історичних наук; професор).
    Приватна освіта в Україні: розмірковування "низького сезону" / К. Астахова // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2014. - № 1. - С. 32-41. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
приватна освіта -- частное образование -- вища освіта -- высшее образование -- соціальна роль освіти -- социальная роль образования -- приватний сектор освіти -- частный сектор образования -- державний сектор освіти -- государственный сектор образования -- ранжування системи вищої освіти -- ранжирование системы высшего образования -- критерії ранжування -- критерии ранжирования -- позабюджетне фінансування ВНЗ -- внебюджетное финансирование ВУЗ
Анотація: Розглядаються окремі аспекти розвитку приватної освіти в Україні. Увага приділяється історіографії питання, обгрунтуванню необхідності аналізу напрацювань позабюджетного сектору, а саме його можливості працювати відповідно до сучасних вимог та виконувати суспільно значущі завдання та функції.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_шк_2014_1\4.pdf
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Астахов, Віктор (професор кафедри економічної теорії і права ; кандидат юридичних наук; доцент).
    Рівність правового статусу вищих навчальних закладів-основа реформування вищої школи України / В. Астахов // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 3/4. - С. 59-64 : портр. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
приватні ВНЗ -- частные ВУЗ -- правове регулювання діяльності приватних ВНЗ -- правовое регулирование деятельности частных ВУЗа -- правовий статус приватних ВНЗ -- правовой статус частных ВУЗа -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- частное образование -- приватна освіта
Анотація: Розглянуті проблеми правового регулювання діяльності приватних вищих навчальних закладів. Актуальність теми зумовлена відсутністю нормативних правил, що дозволяють повною мірою поставити знак рівності між правовим статусом державних і приватних ВНЗ, як у приватноправовій, так і в публічноправовій сферах їх діяльності.


Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Литвиненко, Т. А. (Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди; Харків).
    Філософсько-освітня рецепція вітчизняного культурно-історичного досвіду розвитку приватної вищої освіти / Т. А. Литвиненко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 3. - С. 29-34. - Література : С.34 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вітчизняна освіта -- вітчизняний досвід -- высшее образование -- высшее образование Украины -- громадські пожертвування -- институализация частного образования -- историко-генетический метод -- история высшего образования -- история образования -- история образования в Украине -- інституалізація приватної освіти -- історико-генетичний метод -- історія вищої освіти -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- культурно-исторический опыт -- культурно-історичний досвід -- образование в Украине -- общественная потребность -- общественные пожертвования -- освіта в Україні -- отечественное образование -- отечественный опыт -- приватна вища освіта -- приватні ініціативи -- приватна освіта -- приватні навчальні заклади -- развитие высшего образования -- развитие образования -- розвиток вищої освіти -- розвиток освіти -- суспільна потреба -- философия образования -- философско-образовательная рецепция -- філософія освіти -- філософсько-освітня рецепція -- частная инициатива -- частное высшее образование -- частное образование -- частные учебные заведения
Анотація: Визначаються та розглядаються історичні здобутки і прорахунки у процесах інституалізації приватної освіти з метою їхнього врахування в сучасних умовах, здійснення експериментальної роботи з пошуку оптимальних шляхів формування освітнього прос тору, який відповідає потребам становлення і розвитку "суспільства знань". Розробка філософсько-концептуальних засад розвитку приватної вищої освіти в умовах модернізації освітньої системи в Україні передбачає дослідження цього феномена як соціального інституту. Вона включає норми і правила, статуси і ролі освітніх практик, які певним чином організовані для забезпечення суспільної потреби у вищій освіті. В основу аналізу інституціоналізації приватної вищої освіти покладено теоретичну ідею, відпові дно до якої про інституціоналізацію можна вести мову там, де сталий характер здобувають пов'язані з певною соціальною потребою соціальні практики.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Купрій, Т. Г. (Київський університет ім. Б. Грінченка; Київ).
    Філософія студентоцентрованого навчання приватної вищої освіти в Україні / Т. Г. Купрій // Грані. - 2015. - № 4. - С. 107-111. - Бібліографія : С.110-111 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- ефективність навчання -- инновации в образовании -- інновації в освіті -- качество обучения -- конкурентоспособность на рынке труда -- конкурентоспроможність -- конкурентоспроможність на ринку праці -- образование в Украине -- освіта в Україні -- працевлаштування випускників -- працевлаштування випускників ВУЗів -- приватна вища освіта -- приватна вища школа -- приватна освіта -- студентоцентрированное образование -- студентоцентрированное обучение -- студентоцентрована освіта -- студентоцентроване навчання -- трудоустройство выпускников -- трудоустройство выпускников ВУЗов -- философия образования -- філософія освіти -- частная высшая школа -- частное высшее образование -- частное образование -- эффективность обучения -- якість навчання
Анотація: Аналізується процес студентоцентрованого навчання в приватному вищому навчальному закладі України, його нормативна, освітня, суспільна і філософська інтенція в сучасних реаліях. На основі філософського розуміння сутності освіти як студентоцен трованої квінтесенції у сучасному суспільстві, її феноменологічної ваги, автор намагається сформулювати базові засади індивідуального, особистісно орієнтованого підходу діяльності вищої приватної школи. Проблематизується престиж ВНЗ, визнання його тор говельної марки (диплома) роботодавцями; якість процесу навчання; можливості для наукових досліджень; матеріально-технічна база; наявність спеціальних (унікальних) освітніх програм. Актуалізуються хронічні проблеми постосвітньої депривації, які протяг ом багатьох років не надавали можливості випускникам вищих навчальних закладів реалізуватися на ринку праці. Визначаються ефективні складові вищої приватної школи в Україні.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_4\19.pdf

Знайти схожі

6.


    Сокурянська, Людмила (доктор соціологічних наук; професор; Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна; академік Академії наук вищої школи України; віце-президент Соціологічної асоціації України).
    Слово про вчителя [Текст] / Л. Сокурянська // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 1. - С. 28-33. - Бібліогр. в кінці ст. 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.03д
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
вчителі -- соціологія освіти -- приватна освіта -- бесперервна освіта -- учителя -- социология образования -- частное образование -- непрерывное образование -- вчені-педагоги -- ученые-педагоги
Анотація: Розкрито особистість українського вченого, організатора вітчизняної соціальної науки й освіти, доктора історичних наук; професора В. І. Астахової.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Дод.точки доступу:
Астахова, Валентина (доктор історичних наук: професор; ректор Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія" ; 1925-) \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)