Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=школы национальных меньшинств<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Яновицька, Наталія
(науковий співробітник лабораторії навчання української словесності).
Типи та види вправ під час вивчення граматичного матеріалу з української мови як другої / Наталія Яновицька> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 29-41. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови
--
види вправ
--
виды упражнений
--
вправи
--
граматичні навички
--
грамматические навыки
--
изучение второго языка
--
коммуникативные навыки
--
коммуникативные умения
--
коммуникативные упражнения
--
комунікативні вміння
--
комунікативні навички
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика преподавания украинского языка в школах
национальных
меньшинств
--
мовленнєві вправи
--
мовні вправи
--
навчання граматиці
--
обучение грамматике
--
украинский язык
--
украинский язык в школах
национальных
меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в школах національних меншин
--
упражнения
--
формирование знаний и умений
--
формування знань і умінь
--
школи національних меншин
--
національні меншини
--
школы
национальных
меньшинств
--
национальные
меньшинств
а
Анотація:
Вправи як один з найважливіших засобів формування граматичних навичок у процесі вивчення української мови як другої в школах національних меншин.
Знайти схожі
>
2.
Хорошковська, Ольга
(доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки АПН України).
Теоретичні підходи до підручників з української мови для шкіл з мовами навчання національних меншин України / Ольга Хорошковська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 26-29. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови
--
изучение второго языка
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика преподавания украинского языка в школах
национальных
меньшинств
--
школи націнальних меншин
--
педагогические лаборатории
--
педагогічні лабораторії
--
підручник української мови
--
принципи навчання
--
принципи складання підручників
--
принципы обучения
--
принципы составления учебников
--
украинский язык
--
украинский язык в школах
национальных
меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в школах національних меншин
--
учебник украинского языка
--
цели обучения
--
цілі навчання
--
національні меншини
--
школы
национальных
меньшинств
--
национальные
меньшинств
а
Анотація:
Аналізуються дидактичні та лінгводидактичні принципи укладання підручників для шкіл з мовами національних меншин, ураховуючи психологічні особливості засвоєння другої мови учнями (на основі досліджень лабораторії навчання української словесності у школах національних меншин України Інституту педагогіки АПН України).
Знайти схожі
>
3.
Палій, Наталія
(старший викладач Чернівецького педагогічного коледжу при Чернівецькому національному університеті).
Порівняльний аналіз графічних систем української та румунської мов / Наталія Палій> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 4
. - С. 22-25. - Бібліографія : С.25 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
алфавит
--
алфавіт
--
графическая система языка
--
графічна ситема мови
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика преподавания украинского языка
--
школы
национальных
меньшинств
--
навчання каліграфії
--
навчання письму
--
обучение каллиграфии
--
обучение письму
--
порівняння графічних систем
--
румунська мова
--
румынский язык
--
сравнение графических систем
--
українська мова в школах національних меншин
--
школи національних меншин
Анотація:
Висвітлюються результати зіставлення графічних систем української і румунської мов для визначення можливості здійснення позитивного переносу знань і вмінь учнів з рідної мови (навчання української мови учнів в школах з румунською мовою навчання).
Знайти схожі
>
4.
Яновицька, Наталія
(науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Граматика як лінгвістична основа формування комунікативного мовлення / Наталія Яновицька> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 8
. - С. 61-65. - Бібліографія : С.65 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативно-деловое обучение
--
коммуникативно-деятельностный подход
--
комунікативно-ділове навчання
--
комунікативно-діяльнісний підхід
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєва діяльність учнів
--
мовленнєві уміння
--
мовні уміння учнів
--
навчання граматиці
--
обучение грамматике
--
речевая деятельность учащихся
--
речевые умения
--
украинский язык
--
украинский язык в школах
национальных
меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в школах національних меншин
--
школи національних меньшин
--
школы
национальных
меньшинств
Анотація:
У статті розглянуто роль граматики у формуванні комунікативного мовлення, аналізуються особливості вивчення граматичного матеріалу української мови як державної у школах з польською мовою викладання.
Знайти схожі
>
5.
Повхан, Катерина
(науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Формування вимовних умінь учнів-угорців на початковому етапі навчання української мови / Катерина Повхан> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 8
. - С. 57-60. - Бібліографія : С.60 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
венгерский язык
--
вимовні норми
--
литературное произношение
--
літературна вимова
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка
--
школы
национальных
меньшинств
--
навчання орфоепії
--
навчання фонетиці
--
обучение орфоэпии
--
обучение фонетике
--
орфоепічні вправи
--
орфоепічні навички
--
орфоепічні помилки
--
орфоэпические упражнения
--
произносительные нормы
--
произношение
--
украинский язык
--
украинский язык в школах
национальных
меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в школах національних меншин
--
фонетика
--
фонетика украинского языка
--
фонетический слух
--
фонетичний слух
Анотація:
Стаття присвячена проблемі засвоєння правильної української вимови учнями-угорцями на початковому етапі навчання. Предаставлені результати порівняльного аналізу звукових систем української та угорської мов, методику формування вимовних умінь.
Знайти схожі
>
6.
Дорошко, Лідія
(кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Інтеграція як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин / Лідія Дорошко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 8
. - С. 53-56. - Бібліографія : С.56 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативный метод обучения
--
комунікативний метод навчання
--
межпредметная интеграция
--
методика викладання української мови
--
методика викладання української мови в початковій школі
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка
--
міжпредметна інтеграція
--
школы
национальных
меньшинств
--
начальные классы
--
підручник української мови
--
початкові класи
--
текст підручника
--
текст учебника
--
украинский язык
--
украинский язык в школах
национальных
меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в школах національних меншин
--
учебник украинского языка
Анотація:
У статті йдеться про інтеграцію як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин.
Знайти схожі
>
7.
Хорошковська, Ольга
(доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогіки НАПН України).
Текст як основа інтеграції мовно-літературного матеріалу в початкових класах шкіл з національними мовами навчання / Ольга Хорошковська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 8
. - С. 49-52. - Бібліографія : С.52 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
литературно-языковой материал
--
межпредметная интеграция
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка
--
школы
национальных
меньшинств
--
міжпредметна інтеграція
--
мовленнєва діяльність учнів
--
мовленнєві уміння
--
мовні уміння учнів
--
мовно-літературний матеріал
--
підручник української мови
--
речевая деятельность учащихся
--
речевые умения
--
текст підручника
--
текст учебника
--
украинский язык
--
украинский язык в школах
национальных
меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в школах національних меншин
--
учебник украинского языка
Анотація:
У статті розглядається проблема міжпредметної інтеграції у початковій школі, аналізуються нові підходи до побудови підручників з мови, котрі забезпечують інтеграцію мовно-літературного матеріалу з метою розвитку всіх видів мовленнєвої діяльності.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)