Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Экономика деревообрабатывающей промышленности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
   65.304.18(4УКР)-5
   П 19


    Пастернак, А. Л. (кандидат економічних наук; Київський нвціональний економічний університет ім. В.Гетьмана).
    Розрахунок економічної ефективності маркетингової діяльності ТОВ "Біличанка" / А. Л. Пастернак, Є. Л. Пастернак // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 7/8. - С. 115-120 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.18(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика деревообрабатывающей промышленности

   Економіка деревообробної промисловості

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- рекламно-информационная продукция -- рекламно-інформаційна продукція -- экономическая эффективность маркетинга -- економічна ефективність маркетингу -- экономический эффект расходов -- економічний ефект витрат -- мебельные предприятия -- меблеві підприємства -- доходы предприятий -- доходи підприємств
Анотація: Проведено розрахунок економічної ефективності маркетингової діяльності ТОВ "Біличанка" і показано, що прогнозований економічний ефект витрат на виготовлення безкоштовних зразків рекламно-інформаційного характеру веде за собою прогнозне планове зростання річного доходу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Пастернак, Є.Л. (к.е.н.; Київський нвціональний економічний університет ім. В.Гетьмана); Беличанка, мебельное предприятие \о нем\

Знайти схожі

2.
   65.304.18в6-5
   Б 70


    Блудова, Т. В. (доктор економічних наук; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана).
    Аналітичне вирівнювання часових рядів для функцій збуту підприємства за допомогою логістичної кривої / Т. В. Блудова, А. Л. Пастернак, Є. Л. Пастернак // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 7/8. - С. 97-100 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.18в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика деревообрабатывающей промышленности

   Економіка деревообробної промисловості

Кл.слова (ненормовані):
временные ряды -- часові ряди -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- логистические кривые -- логістичні криві -- мебельные предприятия -- меблеві підприємства -- сбытовые функции -- функціі збуту -- s-кривые -- s-криві
Анотація: Розглянуто s-криві (s-curve), або логістичні криві, які застосовуються в демографічних та страхових розрахунках, в біології, а також в економічних дослідженнях. Розглядається функція збуту підприємства у вигляді логістичної функції. Проведено аналітичне вирівнювання часового ряду для функції збуту меблевого підприємства за допомогою логістичної кривої.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Пастернак, А.Л. (к.е.н.; Київський нвціональний економічний університет ім. В.Гетьмана); Пастернак, Є.Л. (к.е.н.; Київський нвціональний економічний університет ім. В.Гетьмана)

Знайти схожі

3.


    Бажерна К.В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України "КПІ").
    Формування концепції бренду на меблевому ринку України [Текст] / Бажерна К.В. // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 97-101 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.18(4УКР)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика деревообрабатывающей промышленности

   Економіка деревообробної промисловості

   Маркетинг

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендовая идентичность -- брендова ідентичність -- брендовые концепции -- боендові концепції -- бренды -- бренди -- кластерный анализ -- кластерний аналіз -- матрицы восприятия брендов -- матриці сприйняття брендів -- мебельный рынок -- меблевий ринок -- потребительские сегменты -- споживчі сегменти -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- торговые марки -- торгові марки -- украинские предприятия -- українські підприємства -- целевые аудитории -- цільові аудиторії -- экологичность продукции -- екологічність продукції
Анотація: Розглянутий вітчизняний ринок меблів. Подані результати проведеного маркетингового дослідження щодо кон'юнктури ринку та можливостей формування концепції брендів для вітчизняних підприємств. Проведений кластерний аналіз, що дав змогу виділити однорідні групи споживачів (сегменти), які керуються певними характеристиками в однаковій мірі при виборі брендів меблів. Для визначених сегментів за розробленою методикою побудовано матриці сприйняття брендів меблів та визначена можливість позиціонування бренду на основі екологічності та безпечності меблів. На основі визначеної стратегії позиціонування розроблена концепція бренду для меблевого ринку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)