Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=338.45:68+338.45:664<.>
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-27 
1.


    Корнієнко, Тетяна Миколаївна (здобувач; старший викладач).
    Оцінка ефективності напрямів підвищення якості продукції / Т. М. Корнієнко // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 18-20. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.305.7
Рубрики: Економіка
   Економіка легкої та харчової промисловості

   Экономика

   Экономика легкой и пищевой промышленности

Кл.слова (ненормовані):
якість готової продукції -- качество готовой продукции -- якість продукції -- качество продукции -- хлібопекарські підприємства -- хлебопекарные предприятия -- управління якістю продукції -- управление качеством продукции -- економічна ефективність -- экономическая эффективность -- оцінка економічної ефективності -- оценка экономической эффективности
Анотація: Присвячено дослідженню оцінки ефективності напрямів підвищення якості продукції для удосконалення процесу управління якістю на хлібопекарських підприємствах. Розглянуто основні показники економічної ефективності якості продукції, а також внутрішні фактори, що впливають на формування та динамику ї зміни.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Волошина, Тамара Миколаївна (кандидат економічних наук; доцент).
    Інноваційний підхід до розвитку підприємств пивоварної промисловості / Т. М. Волошина, І. В. Мельник, А. І. Литвинчук // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 3-5 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.305.7
Рубрики: Економіка
   Економіка легкої та харчової промисловості

   Экономика

   Экономика легкой и пищевой промышленности

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
пивоварна промисловість -- пивоваренная промышленность -- ринки пива -- рынки пива -- сегментація ринків -- сегментация рынков -- сегментація українського ринку пива -- сегментация украинского рынка пива -- торгові марки -- торговые марки -- оригінальне пиво -- оригинальное пиво -- виробництво оригінального пива -- производство оригинального пива -- тритікале -- тритикале -- несолоджена сировина -- несолодовое сырье -- підприємства пивоварної промисловості -- предприятия пивовареннной промышленности -- споживання пива -- потребление пива -- рівень споживання пива -- уровень потребления пива -- світле пиво -- светлое пиво
Анотація: Представлено аналіз ринку виробництва пива в Україні, розглянуто новий напрямок виробництва оригінального пива з використанням тритікале як несолодженої сировини.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Мельник, Ірина Василівна (кандидат технічних наук; доцент); Литвинчук, Анна Іванівна (магістрант кафедри технології вина та енології)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Новіков, Володимир (доктор фізико-математичних наук; директор ВСП "Інститут підвищення кваліфікації фахівців у галузі технічного регулювання та споживчої політики"; Одеської державної академії технічного регулювання та якості; м. Київ).
    Сертифікація системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення / В. Новіков, І. Романенко, С. Фоміна // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 5. - С. 8-11 : рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.305.7
Рубрики: Экономика
   Экономика легкой и пищевой промышленности

   Економіка

   Економіка легкої та харчової промисловості

Кл.слова (ненормовані):
харчові продукти -- пищевые продукты -- безпечність харчових продуктів -- безопасность продуктов питания -- системи управління безпечністю харчових продуктів -- системы управления безопасностью пищевых продуктов -- сертифікація систем управління -- сертификация систем управления -- модель НАССР -- НАССР модель
Анотація: Розглядається проблематика вдосконалення порядку сертифікації систем управління безпечністю харчових продуктів. Для сучасної харчової проимсловості характерним є використання великої кількості сировини, харчових добавок, пакувальних матеріалів, що призводить до появи як позитивних так і негативних наслідків. За такої ситуації найбільш логічним кроком є гармонізація вимог до безпеки продукції шляхом застосування загально визнаної моделі НАССР(Hazard Analysis Critical Control - аналіз ризиків та критичні точки контролю, НАССР).



Дод.точки доступу:
Романенко, Ірина (директор; ДП "Миколаївський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації"); Фоміна, Світлана
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Стройко, Тетяна (доктор економічних наук; Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського).
    Імплементація європейських стандартів якості як фактор підвищення конкурентоспроможності харчової промисловості України / Т. Стройко, Є. Бойко // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 5. - P36-38. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.305.7
Рубрики: Экономика
   Экономика легкой и пищевой промышленности

   Економіка

   Економіка легкої та харчової промисловості

Кл.слова (ненормовані):
харчова промисловість -- пищевая промышленность -- конкурентоспроможність харчової промисловості -- конкурентоспособность пищевой промышленности -- європейські стандарти якості -- европейские стандарты качества -- управління якостю продукції -- управление качеством продукции
Анотація: Обгрунтовано основні напрямки впровадження європейських стандартів як фактора підвищення конкурентоспроможності харчової промисловості України. Досліджено поточну систему контролю за якістю харчових продуктів. Проаналізовано міжнародні тенденції щодо управління якістю продуктів. Встановлено заходи щодо запровадження європейських стандартів якості.



Дод.точки доступу:
Бойко, Євгенія (кандидат економічних наук; Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова; м. Миколаїв)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Алирзаев, Анар.
    Организация предпринимательской деятельности предприятий Азербайджана по производству кожаных изделий / А. Алирзаев // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 5. - С. 78-80 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.305.7
Рубрики: Економіка
   Економіка легкої та харчової промисловості

   Экономика

   Экономика легкой и пищевой промышленности

   Азербайджан
Кл.слова (ненормовані):
предпринимательская деятельность -- підприємницька діяльність -- производство кожаных изделий -- виробництво шкіряних виробів -- изделия из кожи -- вироби з шкіри -- импортная обувь -- імпортне взуття -- кожаная обувь -- шкіряне взуття
Анотація: На основе многолетних статистических данных проанализированы основные показатели работы предприятий Азербайджана по производству кожи, кожаных изделий и обуви; трудовые показатели, структура предпринимательских субъектов, количество и средняя цена ввозимой обуви по странам; выявлены резервы и предположен комплекс организационно-экономических рекомендаций по их рациональному использованию и развитию подотрасли.


Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Skrypnyk, A. V. (doctor of economical science; professor).
    Meat production: global and Ukraine trends / A. V. Skrypnyk, M. A. Rodyna // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. - № 3. - С. 93-100 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.305.7
Рубрики: Економіка легкої та харчової промисловості
   Экономика легкой и пищевой промышленности

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
м’ясна продукція -- виробництво м’ясної продукції -- ринок м’ясної продукції -- світовий ринок м'яса -- світові ціни -- імпорт м’ясної продукції -- тарифне регулювання -- мясная продукция -- производство мясной продукции -- рынок мясной продукции -- мировой рынок мяса -- мировые цены -- импорт мясной продукции -- тарифное регулирование
Анотація: Розглянуто виробництво м'ясної продукції в Україні та світі. Проаналізовано вплив світового ринку м'ясної продукції на вітчизняний. Введено поняття світової ціни на конкретний тип м'ясної продукції як середньозваженої ціни 20 провідних світових експортерів досліджуваної продукції. Для оцінки стабільності цього показника аналогічним чином введено поняття дисперсії ціни на заданий вид продукції. Описано тенденції українського та світового ринку м'ясопродуктів. За допомогою моделі експоненціального тренду оцінено середньорічні темпи зростання цін і обсягів виробництва. Показано, що найближчим часом світове виробництво курятини перевищить виробництво свинини. Зроблено порівняння світових і вітчизняних цін на такі товарні позиції, як свинина, курятина, яловичина. Показано, що маржа цін світового і внутрішнього ринків зберігається для яловичини, водночас рівень внутрішніх цін на свинину вже досяг рівня цін світового ринку, а для курятини внутрішні ціни перевищують світові. На основі порівняння рівнів цін світового та внутрішнього ринків зроблено висновок про необхідність внесення змін до тарифного регулювання імпорту м'ясної продукції.


Дод.точки доступу:
Rodyna, M. A. (first year magister)

Знайти схожі

7.


    Kozak, L. V. (Associate Professor: Dean of the Faculty of Economics).
    Criteria of purchasing behavior of consumers in the food market in Ukraine / L. V. Kozak // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. - № 5. - P30-36 : рис. - статья на анг. яз. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.305.7
Рубрики: Экономика легкой и пищевой промышленности
   Економіка легкої та харчової промисловості

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
молоде покоління -- покоління Y -- споживачі -- ринок продуктів харчування -- купівельна поведінка споживачів -- маркетингові дослідження -- молодое поколение -- поколение Y -- потребители -- рынок продуктов питания -- покупательское поведение потребителей -- маркетинговые исследования
Анотація: Висвітлено особливості купівельної поведінки на ринку продуктів харчування представників покоління Y в Україні, народжених у 1991–1994 роках. На основі вибіркового маркетингового опитування 1270 осіб віком від 19 до 22 років з десяти областей України (з них 540 чоловіків і 730 жінок) було виявлено погляди наймолодшого покоління в Україні щодо їх сприйняття продуктів харчування як потреби; досліджено функціональні й уявні атрибути продуктів харчування, а також морально-етичні цінності та критерії їх закупівлі, які є значимими для цієї вікової групи; визначено критерії купівельної поведінки споживачів на даному ринку. Результатом проведеного дослідження є зроблені автором висновки щодо типу та особливостей купівельної поведінки досліджуваної групи представників покоління Y в Україні на ринку продуктів харчування, які можуть бути використані у формуванні стратегій позиціювання вітчизняних аграрних і переробних підприємств. Наукова новизна дослідження полягає у комплексному та системному аналізі сукупного впливу на купівельну поведінку споживачів реальних та асоціативних атрибутів продуктів харчування. Практична цінність запропонованої методики дослідження полягає в тому, що її можна застосовувати для виявлення особливостей купівельної поведінки на ринку продуктів харчування решти вікових груп, а також на інших ринках.


Знайти схожі

8.


    Коваленко, О. В. (кандидат економічних наук; старший науковий співробітник).
    Формування інноваційних ніш в умовах модернізації харчової індустрії / О. В. Коваленко // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. - № 5. - С. 65-70. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.305.7
Рубрики: Економіка легкої та харчової промисловості
   Экономика легкой и пищевой промышленности

Кл.слова (ненормовані):
харчова промисловість -- пищевая промышленность -- харчова індустрія -- пищевая индустрия -- галузеві ринки -- отраслевые рынки -- інноваційні ніши -- инновационные ниши -- інноваційні продукти -- инновационные продукты -- харчові біотехнології -- пищевые биотехнологии
Анотація: Вивчено локальні організаційні чинники, що діють на фоні загальних тенденцій галузевих ринків харчової індустрії та впливають на вибір певних організаційних відносин суб’єктами господарювання й формування інноваційних ніш. Обґрунтовано, що ринкова ніша ? це локалізований у просторі та часі комплекс чинників, що визначає перевагу тієї чи іншої форми організації виробництва в конкуренції щодо провідних форм. Інноваційна ніша ? це суміщення назрілих і цілком усвідомлених потреб із не цілком усвідомленими, нетрадиційними формами, способами й методами їх задоволення. Встановлено, що розвиток інноваційних ніш визначається ефектом впливу багатьох чинників, зокрема: загальною економічною ситуацією в країні; повноцінним ресурсним забезпеченням виробництва; кон'юнктурою ринку; кваліфікованістю маркетингу; рівнем професіоналізму менеджменту тощо. Водночас за сучасних умов інноваційна ніша утворюється «на стику» двох або більше сегментів різних ринків. Обґрунтовано характерні ознаки інноваційних ніш в умовах сучасного ринку. Інноваційні ніші засновані на нових знаннях кількох наук і тому потребують потужної наукової підтримки. Створення конкурентоспроможної на світовому ринку нішевої інноваційно-поліпшеної продукції неможливе без розвиненої наукової інфраструктури.


Знайти схожі

9.


    Шмаглій, Олена Борисівна (кандидат економічних наук; старший науковий співробітник; Інститут продовольчих ресурсів НААН ).
    До питання стратегії розвитку харчової промисловості [Текст] / О. Б. Шмаглій // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2015. - № 10. - С. 16-21. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.305.7
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Економіка легкої та харчової промисловості

   Экономика легкой и пищевой промышленности

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
продовольча безпека -- продовольственная безопасность -- харчова промисловість -- пищевая промышленность -- стратегія розвитку -- стратегия развития -- сільськогосподарська сировина -- сельскохозяйственное сырье -- зернове господарство -- зерновое хозяйство -- розвиток тваринництва -- развитие животноводства
Анотація: Визначено основні шляхи розв'язання системної проблеми харчової промисловості - зростання виробництва і поставок сільськогосподарської сировини на переробку. Розробка Стратегії розвитку харчової промисловості грунтується на урахуванні методичних індикаторів: частка вітчизняної сільськогосподарської продукції, сировини і продовольства у загальному обсязі товарних ресурсів; раціональні норми споживання харчових продуктів, що відповідають сучасним вимогам здорового харчування та прогнозованій чисельності населення; перспективні баланси виробництва й споживання основних видів сільськогосподарської продукції, сировини та продовольства. Стратегія розвитку галузей рослинництва грунтується на моделях підприємств великого товарного землеробства, які передбачають комплексну механізацію виробничих процесів. Визначено, що основою економіки та ключовою ланкою сталого розвитку сільського господарства на середньострокову перспективу, безперечно, буде зернове господарство. Модель розвитку тваринництва має враховувати досвід розвинутих країн світу щодо організації людського, фізичного та природного капіталів.


Дод.точки доступу:
Стратегія розвитку харчової промисловості, проект \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Бокій, Олена Володимирівна (науковий співробітник відділу економічних досліджень; Інститут продовольчих ресурсів НААН).
    Споживання хліба і хлібопродуктів та купівельна спроможність населення України [Текст] / О. В. Бокій // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2016. - № 1. - С. 48-55 : табл.-5; рис.-2. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.305.7
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Економіка легкої та харчової промисловості

   Економіка легкої та харчової промисловості

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
хлібобулочні вироби -- хлебобулочные изделия -- хлібопродукти -- хлебопродукты -- ринок хліба -- рынок хлеба -- споживання хліба -- потребление хлеба -- виробництво хлібобулочних виробів -- производство хлебобулочных изделий -- купівельна спроможність населення -- покупательская способность населения -- платоспроможний попит -- платежеспособный спрос -- грошові витрати -- денежные расходы -- заробітна плата -- заработная плата -- інфляція -- инфляция
Анотація: Визначено тенденції споживання хліба та чинники купівельної спроможності на ринку хліба і хлібопродуктів в Україні в умовах інфляційних процесів та кризи в суспільстві. Досліджено економічну, соціальну й демографічну складові, розглянуто структуру грошових доходів домогосподарств. Визначено частку хлібобулочних виробів промислового виробництва в загальному споживанні хліба і хлібопродуктів та тенденції її зміни. Проаналізовано поведінку покупців на ринку хліба та хлібопродуктів залежно від кризових явищ у країні й інших чинників впливу.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)