Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Редько, Валерій@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.


    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки АПН України).
    Проектувальна діяльність автора шкільного підручника з іноземної мови / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 26-32. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- іноземні мови -- шкільні підручники -- проектувальна діяльність авторів -- планування діяльності -- модель проектування діяльності -- учебные предметы -- иностранные языки -- школьные учебники -- проектировочная деятельность авторов -- планирование деятельности -- модель проектирования деятельности
Анотація: Розглядаються питання конструкторської діяльності автора підручника іноземної мови. Пропонується оригінальна модель цієї діяльності та описується ії зміст й етапи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


   
    Іншомовна освіта в умовах профільного навчання / Валерій Редько [и др.] // Іноземні мови в навчальних закладах : Науково - методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 98-101. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта
   Образование

   Педагогіка

   Педагогика

   Іноземна мова

   Иностранный язык

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профильное обучение


Дод.точки доступу:
Редько, Валерій; Кизенко, Василь; Кохан, Олександр; Басай Надія, Федусенко Юрій
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов інституту педагогіки НАПН України).
    Засоби формування іншомовної комунікативної компетенції у змісті шкільних підручників з іноземних мов / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 23-32 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
теорія вправ -- теория упражнений -- комунікативно-діяльнісний підхід -- коммуникативно-деятельностный подход -- вивчання іноземних мов -- изучение иностранных языков -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- шкільні підручники -- школьные учебники -- іншомовні комунікативні компетенції -- иноязычные коммуникативные компетенции -- ситуації спілкування -- ситуации общения -- испанский язык -- іспанська мова
Анотація: Розглядається теорія вправ як важливих засобів навчання іноземних мов. Відповідно до комунікативно-діяльнісного підходу автор створює моделі формування іншомовної комунікативної компетенції у говорінні, аудіюванні, читанні, письмі, які використовуються у змісті шкільних підручників з іспанської мови.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент, завідувач лабораторії навчання іноземних мов інституту педагогіки НАПН України).
    Сучасний підхід до начання іноземних мов / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 54-55. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рец. на Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах : підручник. - К.: ВЦ "Академія", 2010.-328 с.
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
нові видання -- новые издания -- підручники -- учебники -- іноземні мови -- иностранные языки -- рецензії на підручники -- рецензии на учебники

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України).
    Інтерактивні технології навчання іноземної мови / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 28-36. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- навчання іноземної мови -- обучение иностранным языкам -- метод проектів -- метод проектов -- учбові дисципліни -- учебные дисциплины -- іноземні мови -- иностранные языки -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение -- іншомовне спілкування -- иноязычное обучение -- зміст підручників -- содержание учебников
Анотація: Розглядаються теоретичні засади інтерактивних технологій навчання іноземної мови та наводяться приклади їх використання у шкільній практиці. Наголошується , що ці техгології є однією з ефективних форм стимулювання іншомовної мовленевої діяльності учнів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки АПН України).
    Концепція підручників з іноземних мов для основної школи (5-9 класи) / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 13-20. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- учебный процесс -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- зміст навчання -- содержание обучения -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- підручники з іноземних мов -- учебники иностранных языков -- 5 клас -- 6 клас -- 8 клас -- 7 клас -- 9 клас -- навчання іноземним мовам -- обучение иностранным языкам -- методи навчання -- методы обучения -- комунікативний метод -- коммуникативный метод -- мовленнєві навички -- языковые навыки -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- характеристики педагогічних технологій -- характеристики педагогических технологий -- навчальний матеріал -- учебный материал -- принципи добору навчального матеріалу -- принципы подбора учебного материала -- принципи реалізації змісту навчання -- принципы реализации содержания обучения -- структура підручників -- структура учебников -- концепції підручників -- концепции учебников
Анотація: Розглядається концепція підручників з іноземних мов для основної школи. Обгрунтовано дидактичні та методичні принципи формування змісту і структури підручників під кутом зору комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого та культурологічного підходів до навчання іноземних мов.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

7.


    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов ).
    Компетентнісно-діяльнісна технологія визначення змісту навчання іноземних мов / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 4/5. - С. 41-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- учебные предметы -- методика викладання -- методика преподавания -- іноземні мови -- иностранные языки -- зміст навчання іноземних мов -- содержание изучения иностранных языков -- компетентнісно-діяльнісна технологія -- компетентностно-деятельная технология -- шкільні підручники -- школьные учебники -- іншомовна комунікативна компетентність -- иноязычная коммуникативная компетентность -- компетентна особистість -- компетентная личность -- компетентність -- компетентность -- шкільна іншомовна освіта -- школьное иноязычное образование -- цілі іншомовної освіти -- цели иноязычного образования
Анотація: Розглядається і науково обгрунтовується компетентнісно-діяльнісна технологія конструювання змісту навчання іноземних мов у середній школі. Визначається базовий рівень сформованості іншомовної комунікативної компетентності сучасного учня.


Знайти схожі

8.


    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов інституту педагогіки НАПН України).
    Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 50-53. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- иностранные языки -- учбові предмети -- учебные предметы -- методика викладання -- методика преподавания -- зміст навчання -- содержание обучения -- профільні школи -- профильные школы -- профільне навчання -- профильное обучение -- принципи навчання -- принципы обучения
Анотація: Розглядаються дидактичні, методичні та психологічні засади побудови змісту навчання іноземної мови у старшій профільній школі. Обгрунтовуються погляди щодо змісту навчання іноземної мови як профільного предмета; окреслюються напрями профілізації та номенклатура елективних курсів у межах варіотивного компонента змісту освіти; визначаються основні принципи навчання.


Знайти схожі

9.


    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабраторії навчання іноземних мов; Інститут педагогіки НАПН України).
    Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі "старша школа - ВНЗ" : зацікавлений погляд на проблему / В. Редько, О. Пасічник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 21-30 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
наступність навчання -- преемственность обучения -- іноземні мови -- иностранные языки -- рівневе навчання -- уровневое обучение -- профільна школа -- профильная школа -- профільне навчання -- профильное обучение -- вища школа -- высшая школа -- іноземна мова для професійних цілей -- иностранный язык для профессиональных целей -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- іншомовна освіта -- иноязычное образование -- шкільна іншомовна освіта -- школьное иноязычное образование -- немовні ВНЗ -- неязыковые ВУЗы -- старша школа-ВНЗ -- старшая школа-ВУЗ
Анотація: Розглядається актуальна для вітчизняної освіти проблема забезпечення наступності навчання іноземної мови у старшій профільній школі та ВНЗ. На підставі аналізу змісту навчальних програм, анкетування студентів та викладачів вказується, що в окремих випадках спостерігається порушення принципу наступності, оскільки доволі часто курси вивчення іноземної мови в загальноосвітній школі та ВНЗ функціонують автономно та нескоординовано. З огляду на це визначаються чинники, що порушують наступність іншомовної освіти, та окреслюються шляхи подолання негативних тенденцій розвитку цієї галузі.


Дод.точки доступу:
Пасічник, Олександр (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії навчання іноземних мов; Інститут педагогіи НАПН України)

Знайти схожі

10.


    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент, завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України).
    Моніторинг якості навчальних досягнень учнів -2013: проблеми та виклики / В. Редько, О. Пасічник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 11. - С. 14-19 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа, 2013 р.

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа, 2013 г.

Кл.слова (ненормовані):
навчальні досягнення учнів -- учебные достижения учащихся -- якість навчальних досягнень -- качество учебных достижений -- якість знань учнів -- качество знаний учащихся -- 5 клас -- 10 клас -- моніторинги якості -- мониторинги качества -- конструювання тестів для моніторингів -- конструирование тестоя для мониторингов -- функціональна грамотність читання -- функциональная граммотность чтения -- тестові завдання -- тестовые задания -- зміст тестових завдань -- содержание тестовых заданий -- іноземні мови -- иностранные языки -- навчальні програми -- учебные программы
Анотація: Висвітлюється досвід конструювання тестів для моніторингу якості навчальних досягнень учнів 5-х і 10-х класів з іноземних мов, який відбувся в Україні наприкінці 2013 року. Пропонується конструктивно-критичний аналіз відповідності вітчизняного моніторингового дослідження міжнародним стандартам у цій галузі, аргументуються особливості добору тестових завдань, які ілюструються відповідними зразками. Зазначається, що робота над конструюванням змісту тестів дала змогу розробникам виявити деякі недосконалості організаційно-методичних положень, що визначають особливості навчання іноземних мов у школі, та запропонувати внесення обгрунтованих коректив до змісту програм з іноземних мов.


Дод.точки доступу:
Пасічник, Олександр (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України)

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)