Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-22 
1.


    Аксьонов, І. М.
    Методологічні завади у дослідженнях якості обслуговування споживачів на ринку пасажирських перевезень / І. М. Аксьонов, О. В. Бакалінський, О. В. Кравчук // Залізн. трансп. України. - 2008. - № 2. - С. 66-72
УДК
Рубрики: ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ
   ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ

   ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ

   ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ

Кл.слова (ненормовані):
ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ -- ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ -- ПАССАЖИРОПОТОКИ -- ОБСЛУЖИВАНИЕ ПАССАЖИРОВ -- КАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ -- ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ -- пасажиропотоки -- ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ -- ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ


Дод.точки доступу:
Бакалінський, О.В.; Кравчук, О.В.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.05.2008р. Інв.1477ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Пастухов, С. С.
    Определение приоритетов пассажиров при оценке качества и выявление наиболее эффективных направлений улучшения качества транспортной услуги и сервиса в фирменных поездах (методология и результаты) / С. С. Пастухов // Вестн. ВНИИЖТа. - 2008. - № 1. - С. 23-28
УДК
Рубрики: ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ
   ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ

Кл.слова (ненормовані):
ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ -- ОБСЛУЖИВАНИЕ ПАССАЖИРОВ -- ТРАНСПОРТНЫЕ УСЛУГИ -- СЕРВИС НА Ж. Д. ТРАНСП. -- КАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- ПОЕЗДА ФИРМЕННЫЕ -- ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ -- ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ -- ТРАНСПОРТНІ ПОСЛУГИ -- СЕРВІС -- ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ -- ПОЇЗДИ ФІРМОВІ

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (06.10.2008р. Інв.1867ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.
   656.1
   Н 35


    Сереченок, С. Ф.
    Модель планування якості обслуговування пасажирів на маршрутах міської пасажирської транспортної системи / С. Ф. Сереченок // Вісник / Національний транспортний університет. - К. : НТУ, 2007. - №15. Ч.2. - С. 191-194
УДК
Рубрики: ГОРОДСКОЙ ТРАНСПОРТ
   ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ

   МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ

   ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ

Кл.слова (ненормовані):
ГОРОДСКОЙ ТРАНСПОРТ -- ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ -- КАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- ПЛАНИРОВАНИЕ -- МОДЕЛИРОВАНИЕ -- МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ -- ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ -- ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ -- ПЛАНУВАННЯ -- МОДЕЛЮВАННЯ


Дод.точки доступу:
Національний транспортний університет
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.
   656.1
   Н 35


    Петровська, С. І.
    Теоретичні аспекти створення організаційно-економічної моделі якості обслуговування пасажирів міським транспортом / С. І. Петровська // Вісник / Національний транспортний університет. - К. : НТУ, 2007. - №15. Ч.2. - С. 200-202
УДК
Рубрики: ГОРОДСКОЙ ТРАНСПОРТ
   ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ

   МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ

   ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ

Кл.слова (ненормовані):
ГОРОДСКОЙ ТРАНСПОРТ -- ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ -- КАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- МОДЕЛИРОВАНИЕ -- МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ -- ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ -- ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ -- МОДЕЛЮВАННЯ


Дод.точки доступу:
Національний транспортний університет
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Яновський, П. О. (канд. техн. наук; ДНДЦ УЗ).
    Загальні принципи стратегічного розвитку мережі залізниць України / П. О. Яновський // Залізн. трансп. України : наук.-практ. журн. - 2008. - № 5. - С. 11-13. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ
   СТРАТЕГИЯ

   ПЛАНИРОВАНИЕ

   ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ

   СТРАТЕГІЯ

   ПЛАНУВАННЯ

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ -- СТРАТЕГИЯ РАЗВИТИЯ -- ПЛАНИРОВАНИЕ -- СТРАТЕГИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- ПРИНЦИПЫ -- КАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- КАПИТАЛОВЛОЖЕНИЯ -- ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ -- СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ -- ПЛАНУВАННЯ -- СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ -- ПРИНЦИПИ -- ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ -- КАПІТАЛОВКЛАДЕННЯ
Анотація: Комплексно і системно представлено основні принципи стратегічного планування розвитку залізничного транспорту України.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (03.12.2008р. Інв.2129ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Кипа, И. Н.
    Квалиметрия качества библиотечного обслуживания / И. Н. Кипа // Науч.-техн. б-ки. - 2009. - № 9. - С. 28-40
УДК
Рубрики: ОБСЛУЖИВАНИЕ ЧИТАТЕЛЕЙ
   ОБСЛУГОВУВАННЯ ЧИТАЧІВ

Кл.слова (ненормовані):
ОБСЛУЖИВАНИЕ ЧИТАТЕЛЕЙ -- КАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- ОБСЛУГОВУВАННЯ ЧИТАЧІВ -- ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Є примірники у відділах:
ДИР (23.10.2009р. Інв.2955ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

7.


    Самсонкин, В. Н. (доктор технических наук).
    Отбор и подготовка персонала для обеспечения международных пассажирских перевозок / В. Н. Самсонкин, З. П. Мазуренко // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 40-43 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Перевозки пассажирские

   Залізничний транспорт

   Перевезення пасажирські

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- перевозки пассажирские -- перевозки международные -- подготовка кадров -- психология на железнодорожном транспорте -- обслуживание пассажиров в поездах -- проводники вагонов -- пассажиры -- качество обслуживания -- культура обслуживания -- потребности пассажиров -- повышение профессионального мастерства -- коммуникативные навыки -- обучение -- залізничний транспорт -- перевезення пасажирські -- перевезення міжнародні -- підготовка кадрів -- психологія на залізничному транспорті -- обслуговування пасажирів в потягах -- провідники вагонів -- пасажири -- якість обслуговування -- культура обслуговування -- потреби пасажирів -- підвищення професійної майстерності -- комунікативні навики -- навчання
Анотація: О подготовке кадров для обслуживания пассажиров в поездах международных линий с психологической точки зрения.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Мазуренко, З.П. (психолог)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (03.11.2009р. Інв.2980ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Власюк, Т. А.
    Повышение качества обслуживания пригородных пассажиров на железнодорожном транспорте с разработкой моделей экотемпометрики / Т. А. Власюк // Транспорт: наука, техника, упр. - 2010. - № 9. - С. 34-37 . - ISSN 0236-1914
УДК
Рубрики: ПРИГОРОДНЫЕ ПЕРЕВОЗКИ
   ПРИМІСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ

Кл.слова (ненормовані):
ПАССАЖИРСКИЕ ПРИГОРОДНЫЕ ПЕРЕВОЗКИ -- КАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- МОДЕЛИРОВАНИЕ -- ПАСАЖИРСЬКІ ПРИМІСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ -- ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ -- МОДЕЛЮВАННЯ


Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

9.
   06
   В 85


    Беляк, А. И.
    Оценка качества обслуживания транзитных пассажиров / А. И. Беляк // Повышение эффективности пассажирских перевозок : сб. науч. тр. / ВНИИЖТ. - М., 1986. - С. 38-43
УДК
Рубрики: Пассажирские перевозки
   Пасажирські перевезення

Кл.слова (ненормовані):
пассажирские перевозки -- пасажирські перевезення -- транзитные пассажиры -- транзитні пасажири -- качество обслуживания -- якість обслуговування -- показатели -- показники

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Сафоненко, А. (аспірант кафедри маркетингу).
    Сервіс з національним присмаком, або як руйнується актив автобрендів / А. Сафоненко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 60-63 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
автосервіси -- споживачі автосервісних послуг -- потребители автосервисных услуг -- автосервісні послуги -- автосервисные услуги -- автобренди -- очікування споживачів -- автодилери -- якість обслуговування -- автосервисы -- автобренды -- ожидания потребителей -- автодилеры -- качество обслуживания
Анотація: Викладено матеріали дослідження сприйняття споживачами рівня якості обслуговування у системі автосервісу регіональних автодилерів та оцінки відповідності рівню, задекларованому виробниками.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.
   33
   Д 26


    Андрієнко, М.
    Якість сервісного обслуговування вантажовласників як фундамент забезпечення конкурентоспроможності сучасного транспортного підприємства / М. Андрієнко, С. Крищенко // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. Економіка і управління. - К., 2010. - Вип. 16. - С. 66-74
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Грузовые перевозки

   Залізничні перевезення

   Вантажні перевезення

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- грузовые перевозки -- конкуренция на железнодорожном транспорте -- сервисное обслуживание -- качество обслуживания -- залізничні перевезення -- вантажні перевезення -- конкуренція на залізничному транспорті -- сервісне обслуговування -- якість обслуговування


Дод.точки доступу:
Крищенко, С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


   
    Заробляти не можна втрачати - як роблять MYSTERY SHOPPING в Україні // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 15-17. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові інструменти -- MYSTERY SHOPPING -- таємний покупець -- маркетингові дослідження -- якість обслуговування -- маркетинговые инструменты -- тайный покупатель -- маркетинговые исследования -- качество обслуживания
Анотація: Розглядається маркетинговий інструмент MYSTERY SHOPPING.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

13.


    Бакалінський, О. (кандидат економічних наук; доцент).
    Як пасажири оцінюють якість обслуговування : детермінанти якості сервісу у моделях ставлення пасажирів залізниць до обслуговування / О. Бакалінський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5/6. - С. 20-28 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
якість обслуговування -- качесто обслуживания -- пасажири -- пассажиры -- залізничий транспорт -- железные дороги -- железнодорожный транспорт -- реакция пассажиров на обслуживание -- маркетинговые исследования -- реакція пасажирів на обслуговування -- маркетингові дослідження
Анотація: Представлені адаптовані моделі реакції пасажирів на обслуговування з урахуванням специфіки впливу залізничного транспорту на детермінанти якості послуг.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

14.


    Корсак, Віктор Іванович (генеральний директор ТОВ "Наш Край Груп"; м.Луцьк; Україна; кандидат медичних наук).
    "Двоєдиний підхід" як основа методології реалізації принципів сталого розвитку регіонів : (на прикладі поліпшення якості обслуговування споживачів у роздрібній торгівлі) / В. І. Корсак // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 131-137 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04-2 + 65.422(4УКР)в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Региональная экономика

   Регіональна економіка

   Экономика розничной торговли

   Економіка роздрібної торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-процессы розничной торговли -- бізнес-процеси розбрібної торгівлі -- розничная торговля -- розбрібна торгівля -- динамический видеоаудит -- динамічний відеоаудит -- контролинг -- контролінг -- качество обслуживания -- якість обслуговування -- стабильное развитие регионов -- сталий розвиток регіонів -- экономическая эффективность розничной торговли -- економічна ефективність роздрібної торгівлі -- предприятия торговли -- підприємства торгівлі
Анотація: Обгрунтовано можливість вирішення сьогоденних проблем суспільства з одночасним урахуванням потреб прийдешніх поколінь, що є єдиним шляхом забезпечення сталого розвитку. Запропоновано сучасну методику контролінгу діяльності торговельних закладів, яка підвищить ефективність діяльності роздрібних організацій і покращить якість обслуговування населення регіону.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

15.


    Кисіль, С. В. (здобувач; УкрДАЗТ).
    Формування рейтингу додаткових послуг вокзалів з метою підвищення їх доходності / С. В. Кисіль // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2013. - № 5/6. - С. 50-52 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

   Вокзалы

   Вокзали

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- послуги вокзалів -- услуги вокзалов -- додаткові послуги вокзалів -- дополнительные услуги вокзалов -- обслуговування пасажирів -- обслуживание пассажиров -- реалізація квитків -- реализация билетов -- якість обслуговування -- качество обслуживания -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- моніторинг послуг -- мониторинг услуг -- рейтинг послуг -- рейтинг услуг -- дохідність вокзалів -- доходность вокзалов
Анотація: Визначена сутність рейтингового методу та проведена оцінка ефективності існуючих додаткових послуг вокзалів за допомогою цього методу.

Утримувачі документа:
Науково-технічна бібліотека Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

16.


    Зайченко, Иван (эксперт).
    Большие возможности при малых затратах или надстройка телефонии для оптимизации работы сотрудников / И Зайченко // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 4. - С. 15-16 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
IP-телефония -- IP-контакт-центри -- звонки -- операторы -- качество обслуживания -- якість обслуговування -- надстройки телефонии -- оптимизация работы -- IP-телефонія -- IP-контакт-центри -- дзвінки -- оператори -- якість обслуговування надбудови
Анотація: Рассматриваются универсальные надстройки для IP-контакт-центров и телефонии.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

17.
   06
   Д36


    Герцій, О. А.
    Критеріальна оцінка якості функціонування мультисервісних мереж [Електронний ресурс] / О. А. Герцій // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія: Транспортні системи і технології. - Київ, 2015. - Вип. 26-27. - С. 206-215. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронному вигляді (к. 263)
УДК
Рубрики: Телекомунікації
   Телекоммуникации

Кл.слова (ненормовані):
телекомунікації -- телекоммуникации -- мультисервисная сеть -- мультисервісна мережа -- якість обслуговування -- качество обслуживания


Знайти схожі

18.
   06
   Д 36


    Бакаєв, Л.
    Моніторинг якості обслуговування пасажирів на залізничних вокзалах [Текст] / Л. Бакаєв, С. Панпура // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія "Економіка і управління". - К. : ДЕТУТ, 2015. - Вип. 32. - С. 31-42 : рис., табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Залізничні станції
   Железнодорожные станции

Кл.слова (ненормовані):
залізничні станції -- железнодорожные станции -- вокзали -- вокзалы -- вокзальні комплекси -- вокзальные комплексы -- сервіс на вокзалі -- сервис на вокзале -- обслуговування пасажирів -- обслуживание пассажиров -- якість обслуговування -- качество обслуживания -- ефективність транспортних послуг -- эффективность транспортных услуг


Дод.точки доступу:
Панпура, С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.


    Давидюк, О. (кандидат соціологічних наук).
    Деякі аспекти роботи працівників інтернатних установ системи соціального захисту населення: соціологічний вимір / О. Давидюк // Україна: аспекти праці : науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2018. - № 1. - С. 28-35 : рис.; 4-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.272
Рубрики: Економіка
   Соціальний захист

   Экономика

   Социальная защита

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
соціальне обслуговування -- інтернатні установи -- якість обслуговування -- мотивація персоналу -- соціологічне обслуговування -- якість персоналу -- социальное обслуживание -- интернатные учреждения -- качество обслуживания -- мотивация персонала -- социологическое обслуживание -- качество персонала
Анотація: Розглянуто особливості роботи працівників інтернатних установ системи соціачьного захисту населення. За результатами соціологічного опитування виявлено основні соціачьно-демографічні характеристики співробітників, окреслено мотиваційну складову роботи, визначено соціально-психологічні проблеми, описано потреби та визначено роль співробітників у забезпеченні якості соціачьного обслуговування в інтернатній установі.


Знайти схожі

20.
   06
   Л 89


Львівська політехніка (Л.)

    Ложковский, А. Г.
    Расчет характеристик самоподобного трафика, аппроксимируемого распределением Парето / А. Г. Ложковский, Е. В. Левенберг // Вісник / Львів. політехн. - Львів : Львівська політехніка, 2017. - № 885: Радіоелектроніка та телекомунікації. - С. 63–67. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Електрозв'язок
   Электросвязь

Кл.слова (ненормовані):
качество обслуживания -- якість обслуговування -- коэффициент Херста -- коефіцієнт Херста -- самоподобный трафик -- самоподібний трафік


Дод.точки доступу:
Левенберг, Е. В.; Львівська політехніка(Л.)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-20    21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)