Пошуковий запит: <.>K=ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Аксьонов, І. М. Методологічні завади у дослідженнях якості обслуговування споживачів на ринку пасажирських перевезень / І. М. Аксьонов, О. В. Бакалінський, О. В. Кравчук> // Залізн. трансп. України. - 2008. - № 2. - С. 66-72
Рубрики: ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ Кл.слова (ненормовані): ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ -- ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ -- ПАССАЖИРОПОТОКИ -- ОБСЛУЖИВАНИЕ ПАССАЖИРОВ -- КАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ -- ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ -- пасажиропотоки -- ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ -- ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Дод.точки доступу: Бакалінський, О.В.; Кравчук, О.В. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (21.05.2008р. Інв.1477ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
|
Пастухов, С. С. Определение приоритетов пассажиров при оценке качества и выявление наиболее эффективных направлений улучшения качества транспортной услуги и сервиса в фирменных поездах (методология и результаты) / С. С. Пастухов> // Вестн. ВНИИЖТа. - 2008. - № 1. - С. 23-28
Рубрики: ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ Кл.слова (ненормовані): ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ -- ОБСЛУЖИВАНИЕ ПАССАЖИРОВ -- ТРАНСПОРТНЫЕ УСЛУГИ -- СЕРВИС НА Ж. Д. ТРАНСП. -- КАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- ПОЕЗДА ФИРМЕННЫЕ -- ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ -- ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ -- ТРАНСПОРТНІ ПОСЛУГИ -- СЕРВІС -- ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ -- ПОЇЗДИ ФІРМОВІ
Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (06.10.2008р. Інв.1867ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
| 656.1 Н 35
Сереченок, С. Ф. Модель планування якості обслуговування пасажирів на маршрутах міської пасажирської транспортної системи / С. Ф. Сереченок> // Вісник / Національний транспортний університет. - К. : НТУ, 2007. - №15. Ч.2. - С. 191-194
Рубрики: ГОРОДСКОЙ ТРАНСПОРТ ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ Кл.слова (ненормовані): ГОРОДСКОЙ ТРАНСПОРТ -- ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ -- КАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- ПЛАНИРОВАНИЕ -- МОДЕЛИРОВАНИЕ -- МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ -- ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ -- ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ -- ПЛАНУВАННЯ -- МОДЕЛЮВАННЯ
Дод.точки доступу: Національний транспортний університет Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>4.
| 656.1 Н 35
Петровська, С. І. Теоретичні аспекти створення організаційно-економічної моделі якості обслуговування пасажирів міським транспортом / С. І. Петровська> // Вісник / Національний транспортний університет. - К. : НТУ, 2007. - №15. Ч.2. - С. 200-202
Рубрики: ГОРОДСКОЙ ТРАНСПОРТ ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ Кл.слова (ненормовані): ГОРОДСКОЙ ТРАНСПОРТ -- ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ -- КАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- МОДЕЛИРОВАНИЕ -- МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ -- ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ -- ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ -- МОДЕЛЮВАННЯ
Дод.точки доступу: Національний транспортний університет Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>5.
|
Яновський, П. О. (канд. техн. наук; ДНДЦ УЗ). Загальні принципи стратегічного розвитку мережі залізниць України / П. О. Яновський> // Залізн. трансп. України : наук.-практ. журн. - 2008. - № 5. - С. 11-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ СТРАТЕГИЯ ПЛАНИРОВАНИЕ ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ СТРАТЕГІЯ ПЛАНУВАННЯ Украина Україна Кл.слова (ненормовані): ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ -- СТРАТЕГИЯ РАЗВИТИЯ -- ПЛАНИРОВАНИЕ -- СТРАТЕГИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- ПРИНЦИПЫ -- КАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- КАПИТАЛОВЛОЖЕНИЯ -- ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ -- СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ -- ПЛАНУВАННЯ -- СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ -- ПРИНЦИПИ -- ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ -- КАПІТАЛОВКЛАДЕННЯ Анотація: Комплексно і системно представлено основні принципи стратегічного планування розвитку залізничного транспорту України.
Утримувачі документа: ДНУЗТ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (03.12.2008р. Інв.2129ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
|
Кипа, И. Н. Квалиметрия качества библиотечного обслуживания / И. Н. Кипа> // Науч.-техн. б-ки. - 2009. - № 9. - С. 28-40
Рубрики: ОБСЛУЖИВАНИЕ ЧИТАТЕЛЕЙ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЧИТАЧІВ Кл.слова (ненормовані): ОБСЛУЖИВАНИЕ ЧИТАТЕЛЕЙ -- КАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- ОБСЛУГОВУВАННЯ ЧИТАЧІВ -- ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Є примірники у відділах: ДИР (23.10.2009р. Інв.2955ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
|
Самсонкин, В. Н. (доктор технических наук). Отбор и подготовка персонала для обеспечения международных пассажирских перевозок / В. Н. Самсонкин, З. П. Мазуренко> // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 40-43 : табл. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Железнодорожный транспорт Перевозки пассажирские Залізничний транспорт Перевезення пасажирські Украина Україна Кл.слова (ненормовані): железнодорожный транспорт -- перевозки пассажирские -- перевозки международные -- подготовка кадров -- психология на железнодорожном транспорте -- обслуживание пассажиров в поездах -- проводники вагонов -- пассажиры -- качество обслуживания -- культура обслуживания -- потребности пассажиров -- повышение профессионального мастерства -- коммуникативные навыки -- обучение -- залізничний транспорт -- перевезення пасажирські -- перевезення міжнародні -- підготовка кадрів -- психологія на залізничному транспорті -- обслуговування пасажирів в потягах -- провідники вагонів -- пасажири -- якість обслуговування -- культура обслуговування -- потреби пасажирів -- підвищення професійної майстерності -- комунікативні навики -- навчання Анотація: О подготовке кадров для обслуживания пассажиров в поездах международных линий с психологической точки зрения.
Утримувачі документа: ДНУЗТ Дод.точки доступу: Мазуренко, З.П. (психолог) Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (03.11.2009р. Інв.2980ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
|
Власюк, Т. А. Повышение качества обслуживания пригородных пассажиров на железнодорожном транспорте с разработкой моделей экотемпометрики / Т. А. Власюк> // Транспорт: наука, техника, упр. - 2010. - № 9. - С. 34-37
. - ISSN 0236-1914 Рубрики: ПРИГОРОДНЫЕ ПЕРЕВОЗКИ ПРИМІСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ Кл.слова (ненормовані): ПАССАЖИРСКИЕ ПРИГОРОДНЫЕ ПЕРЕВОЗКИ -- КАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- МОДЕЛИРОВАНИЕ -- ПАСАЖИРСЬКІ ПРИМІСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ -- ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ -- МОДЕЛЮВАННЯ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ДБВ (1) Вільні: ДБВ (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 06 В 85
Беляк, А. И. Оценка качества обслуживания транзитных пассажиров / А. И. Беляк> // Повышение эффективности пассажирских перевозок : сб. науч. тр. / ВНИИЖТ. - М., 1986. - С. 38-43
Рубрики: Пассажирские перевозки Пасажирські перевезення Кл.слова (ненормовані): пассажирские перевозки -- пасажирські перевезення -- транзитные пассажиры -- транзитні пасажири -- качество обслуживания -- якість обслуговування -- показатели -- показники
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>10.
|
Сафоненко, А. (аспірант кафедри маркетингу). Сервіс з національним присмаком, або як руйнується актив автобрендів / А. Сафоненко> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 60-63 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): автосервіси -- споживачі автосервісних послуг -- потребители автосервисных услуг -- автосервісні послуги -- автосервисные услуги -- автобренди -- очікування споживачів -- автодилери -- якість обслуговування -- автосервисы -- автобренды -- ожидания потребителей -- автодилеры -- качество обслуживания Анотація: Викладено матеріали дослідження сприйняття споживачами рівня якості обслуговування у системі автосервісу регіональних автодилерів та оцінки відповідності рівню, задекларованому виробниками.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>11.
| 33 Д 26
Андрієнко, М. Якість сервісного обслуговування вантажовласників як фундамент забезпечення конкурентоспроможності сучасного транспортного підприємства / М. Андрієнко, С. Крищенко> // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. Економіка і управління. - К., 2010. - Вип. 16. - С. 66-74
Рубрики: Железнодорожный транспорт Грузовые перевозки Залізничні перевезення Вантажні перевезення Кл.слова (ненормовані): железнодорожный транспорт -- грузовые перевозки -- конкуренция на железнодорожном транспорте -- сервисное обслуживание -- качество обслуживания -- залізничні перевезення -- вантажні перевезення -- конкуренція на залізничному транспорті -- сервісне обслуговування -- якість обслуговування
Дод.точки доступу: Крищенко, С. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>12.
|
Заробляти не можна втрачати - як роблять MYSTERY SHOPPING в Україні> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 15-17. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові інструменти -- MYSTERY SHOPPING -- таємний покупець -- маркетингові дослідження -- якість обслуговування -- маркетинговые инструменты -- тайный покупатель -- маркетинговые исследования -- качество обслуживания Анотація: Розглядається маркетинговий інструмент MYSTERY SHOPPING.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Бакалінський, О. (кандидат економічних наук; доцент). Як пасажири оцінюють якість обслуговування : детермінанти якості сервісу у моделях ставлення пасажирів залізниць до обслуговування / О. Бакалінський> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5/6. - С. 20-28 : ил. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): якість обслуговування -- качесто обслуживания -- пасажири -- пассажиры -- залізничий транспорт -- железные дороги -- железнодорожный транспорт -- реакция пассажиров на обслуживание -- маркетинговые исследования -- реакція пасажирів на обслуговування -- маркетингові дослідження Анотація: Представлені адаптовані моделі реакції пасажирів на обслуговування з урахуванням специфіки впливу залізничного транспорту на детермінанти якості послуг.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Корсак, Віктор Іванович (генеральний директор ТОВ "Наш Край Груп"; м.Луцьк; Україна; кандидат медичних наук). "Двоєдиний підхід" як основа методології реалізації принципів сталого розвитку регіонів : (на прикладі поліпшення якості обслуговування споживачів у роздрібній торгівлі) / В. І. Корсак> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 131-137 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04-2 + 65.422(4УКР)в7-2 Рубрики: Экономика Економіка Региональная экономика Регіональна економіка Экономика розничной торговли Економіка роздрібної торгівлі Украина Україна Кл.слова (ненормовані): бизнес-процессы розничной торговли -- бізнес-процеси розбрібної торгівлі -- розничная торговля -- розбрібна торгівля -- динамический видеоаудит -- динамічний відеоаудит -- контролинг -- контролінг -- качество обслуживания -- якість обслуговування -- стабильное развитие регионов -- сталий розвиток регіонів -- экономическая эффективность розничной торговли -- економічна ефективність роздрібної торгівлі -- предприятия торговли -- підприємства торгівлі Анотація: Обгрунтовано можливість вирішення сьогоденних проблем суспільства з одночасним урахуванням потреб прийдешніх поколінь, що є єдиним шляхом забезпечення сталого розвитку. Запропоновано сучасну методику контролінгу діяльності торговельних закладів, яка підвищить ефективність діяльності роздрібних організацій і покращить якість обслуговування населення регіону.
Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: днепропетровский автор, но не о Днепропетровске Знайти схожі
|
>15.
|
Кисіль, С. В. (здобувач; УкрДАЗТ). Формування рейтингу додаткових послуг вокзалів з метою підвищення їх доходності / С. В. Кисіль> // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2013. - № 5/6. - С. 50-52 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Железнодорожный транспорт Залізничний транспорт Вокзалы Вокзали Украина Україна Кл.слова (ненормовані): железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- послуги вокзалів -- услуги вокзалов -- додаткові послуги вокзалів -- дополнительные услуги вокзалов -- обслуговування пасажирів -- обслуживание пассажиров -- реалізація квитків -- реализация билетов -- якість обслуговування -- качество обслуживания -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- моніторинг послуг -- мониторинг услуг -- рейтинг послуг -- рейтинг услуг -- дохідність вокзалів -- доходность вокзалов Анотація: Визначена сутність рейтингового методу та проведена оцінка ефективності існуючих додаткових послуг вокзалів за допомогою цього методу.
Утримувачі документа: Науково-технічна бібліотека Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Зайченко, Иван (эксперт). Большие возможности при малых затратах или надстройка телефонии для оптимизации работы сотрудников / И Зайченко> // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 4. - С. 15-16
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): IP-телефония -- IP-контакт-центри -- звонки -- операторы -- качество обслуживания -- якість обслуговування -- надстройки телефонии -- оптимизация работы -- IP-телефонія -- IP-контакт-центри -- дзвінки -- оператори -- якість обслуговування надбудови Анотація: Рассматриваются универсальные надстройки для IP-контакт-центров и телефонии.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>17.
| 06 Д36
Герцій, О. А. Критеріальна оцінка якості функціонування мультисервісних мереж [Електронний ресурс] / О. А. Герцій> // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія: Транспортні системи і технології. - Київ, 2015. - Вип. 26-27. - С. 206-215. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронному вигляді (к. 263)
Рубрики: Телекомунікації Телекоммуникации Кл.слова (ненормовані): телекомунікації -- телекоммуникации -- мультисервисная сеть -- мультисервісна мережа -- якість обслуговування -- качество обслуживания
Знайти схожі
|
>18.
| 06 Д 36
Бакаєв, Л. Моніторинг якості обслуговування пасажирів на залізничних вокзалах [Текст] / Л. Бакаєв, С. Панпура> // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія "Економіка і управління". - К. : ДЕТУТ, 2015. - Вип. 32. - С. 31-42 : рис., табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Залізничні станції Железнодорожные станции Кл.слова (ненормовані): залізничні станції -- железнодорожные станции -- вокзали -- вокзалы -- вокзальні комплекси -- вокзальные комплексы -- сервіс на вокзалі -- сервис на вокзале -- обслуговування пасажирів -- обслуживание пассажиров -- якість обслуговування -- качество обслуживания -- ефективність транспортних послуг -- эффективность транспортных услуг
Дод.точки доступу: Панпура, С. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>19.
|
Давидюк, О. (кандидат соціологічних наук). Деякі аспекти роботи працівників інтернатних установ системи соціального захисту населення: соціологічний вимір / О. Давидюк> // Україна: аспекти праці : науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2018. - № 1. - С. 28-35 : рис.; 4-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 65.272 Рубрики: Економіка Соціальний захист Экономика Социальная защита Україна Украина Кл.слова (ненормовані): соціальне обслуговування -- інтернатні установи -- якість обслуговування -- мотивація персоналу -- соціологічне обслуговування -- якість персоналу -- социальное обслуживание -- интернатные учреждения -- качество обслуживания -- мотивация персонала -- социологическое обслуживание -- качество персонала Анотація: Розглянуто особливості роботи працівників інтернатних установ системи соціачьного захисту населення. За результатами соціологічного опитування виявлено основні соціачьно-демографічні характеристики співробітників, окреслено мотиваційну складову роботи, визначено соціально-психологічні проблеми, описано потреби та визначено роль співробітників у забезпеченні якості соціачьного обслуговування в інтернатній установі.
Знайти схожі
|
>20.
| 06 Л 89
Львівська політехніка (Л.) Ложковский, А. Г. Расчет характеристик самоподобного трафика, аппроксимируемого распределением Парето / А. Г. Ложковский, Е. В. Левенберг> // Вісник / Львів. політехн. - Львів : Львівська політехніка, 2017. - № 885: Радіоелектроніка та телекомунікації. - С. 63–67. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Електрозв'язок Электросвязь Кл.слова (ненормовані): качество обслуживания -- якість обслуговування -- коэффициент Херста -- коефіцієнт Херста -- самоподобный трафик -- самоподібний трафік
Дод.точки доступу: Левенберг, Е. В.; Львівська політехніка(Л.) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
|
|