Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=збутові стратегії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Стрельченко, Інна Іллівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри економічної кібернетики ДВНЗ "Український державний хіміко-технологічний університет").
    Моделювання ефективності стратегії збуту для підприємств, що реалізують продукцію на внутрішньому ринку та за кордоном [Текст] / І. І. Стрельченко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 6. - С. 469-474 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
биматричные модели игр -- біматричні моделі ігор -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- внешние рынки -- зовнішні ринки -- внутренние рынки -- внутрішні ринки -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- математическое моделирование -- математичне моделювання -- Неша равновесие -- Неша рівновага -- оптимальность по Парето -- оптимальність за Парето -- равновесие Неша -- рівновага Неша -- сбытовые стратегии -- збутові стратегії -- теория игр -- теорія ігор
Анотація: Запропоновано методологічний підхід до використання теорії ігор в ситуації, що не має явного конфлікту інтересів та окремих гравців. Сформульовано процедуру побудови біматричної моделі гри. В якості критеріїв ефективності, крім звичної максимізації прибутку, використано поняття оптимальності за Парето та рівноваги Неша.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Каправий, В. В. (кандидат суспільно-гуманітарних наук; доцент; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ).
    Використання ефекту сноба з метою удосконалення маркетингової політики підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів та наданні послуг класу «люкс» [Текст] / В. В. Каправий, М. О. Загоруйко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 6. - С. 105-109 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- внутренние рынки -- внутрішні ринки -- маркетинговая политика -- маркетингова політика -- маркетинговые решения -- маркетингові рішення -- потребительский снобизм -- споживацький снобізм -- сбытовые стратегии -- збутові стратегії -- товары класса «люкс» -- товари класу "люкс" -- услуги класса «люкс» -- послуги класу "люкс" -- товари роскоші -- товары роскоши -- предмети розкоші -- предметы роскоши -- лакшері товари -- лакшери товары -- Luxury товари -- Luxury товары -- елітні товари -- элитные товары -- эксклюзиная продукция -- ексклюзивна продукція -- эффект сноба -- ефект сноба -- статусные товары -- статусні товари -- потребительское поведение -- споживча поведінка
Анотація: Розглянуто можливості використання ефекту сноба з метою удосконалення маркетингової політики підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів та наданні послуг класу «люкс».

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Загоруйко, М.О. (бакадавр; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ)

Знайти схожі

3.


    Мок Кім Ман Менді (канпровідлний викладач Університету Нілаї; Малайзія).
    "Миситецтво війни" Сунь Цзи в застосуванні до інноваційного та таргетованого маркетингу [Текст] / Мок Кім Ман Менді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 11. - С. 8-13. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
вариативная гибкость -- варіативна гнучкість -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- выход на рынок -- виход на ринок -- инновационный маркетинг -- інноваційний маркетинг -- конкуренты -- конкуренти -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- организационный менеджмент -- організаційний менеджмент -- сбытовые стратегии -- збутові стратегії -- ситуационные преимущества -- ситуаційні переваги -- таргетированный маркетинг -- таргетований маркетинг -- синергетическая эффетивность -- синергетична ефективність
Анотація: Розглянуто вчення Сунь Цзи «Мистецтво війни» з позицій інноваційного та маркетингового підходів до менеджменту організацій (фірм). Акцент у дослідженні зроблено на гнучкості, варіативності дій та інноваційності, а також на ситуативних та організаційних перевагах організацій (фірм). Продемонстровано зв'язок між мистецтвом ведення війни та таргетованим маркетингом. Синергетичний ефект від спііьного застосування стародавнього вчення «Мистецтва війни» та інноваційного маркетингу здатен значно постити конкуретоспроможність організацій (фірм).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Сунь-Цзи (китайский стратег; мфслитель; автор знаменитого трактата по военному делу "Искусство войны" ; 6 в. до н.э.) \о нем\; Искусство войны, трактат \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Труш, Юлія Леонідівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри прикладної економіки Національного університету харчових технологій України).
    Формування асортиментної політики на підприємстві [Текст] / Ю. Л. Труш, А. О. Гриценка // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 1. - С. 67-70 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
ассортимент продукции предприятий -- асортимент продукції підприємств -- инновационная продукция -- інноваційна продукція -- предприятия-производители -- підприємства-виробники -- сбытовые стратегии -- збутові стратегії -- терминология -- термінологія -- товарная политика предприятий -- товарна політика підприємств -- асортиментна політика підприємств -- ассортиментная политика предприятий -- эффективность управления ассортиментом продукции предприятий -- ефективність управління асортиментом продукції підприємств
Анотація: На сьогодні у розвитку вітчизняної економіки все більшого значення для виробників набуває управління асортиментом продукції, яку випускає підприємство, його якість, глибина та насиченість. Тому одним із головних напрямів діяльності підприємства є створення ефективної асортиментної політики. Велике значення цей напрям відіграє в умовах, коли до товарного асортименту з боку споживача висуваються досить високі вимоги щодо ціни, якості, дизайнерської упаковки, широти асортименту, а також реклами. Тож питання ефективного формування товарної політики є актуальним, адже саме товар є результатом діяльності підприємства, джерелом його прибутків та базою функціонування та розвитку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Гриценка, А.О. (студентка; Національний університет харчових технологій України)

Знайти схожі

5.


    Бєлова, Т. Г. (кандидат економічних наук.; доцент; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Потенціал сучасних видів маркетингу та його розвиток [Текст] / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайноченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 2. - С. 78-82. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
ассортимент -- асортимент -- выпускаяемая продукция -- продукція, що випускається -- инновации в маркетинге -- інновації в маркетингу -- креативный маркетинг -- креативний маркетинг -- потенциальные возможности -- потенційні можливості -- предприятия-производители -- підприємства-виробники -- сбытовые стратегии -- збутові стратегії -- событийный маркетинг -- подієвий маркетинг -- терминология -- термінологія -- товарная политика -- товарна політика -- творческий маркетинг -- творчій маркетинг -- управленческая эффективность -- управлінська ефективність -- холистический маркетинг -- холістичний маркетинг -- эмоциональный маркетинг -- емоційний маркетинг
Анотація: Обґрунтовано необхідність застосування нових підходів у маркетинговій діяльності. Розкрито потенціал сучасних видів маркетингу. Розглянуто різновиди та сутність сучасних видів маркетингу. Доведено позитивний вплив інструментів сучасного маркетингу на результати діяльності підприємства. Запропоновано заходи щодо підвищення дієвості та по¬тенціалу сучасного маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Крайноченко, О.Ф. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету харчових технологій); Оболонь, украинское акционерное общество по производсиву пива \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)