Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=качество сервиса<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
   65.431(5КИТ)-5
   Н 11


    Ніє, Фанг-Пеі (співробітник кафедри харчового менеджменту; Університет Ванунг; м.Чунглі; Тайвань).
    Вплив якості сервісу на ступінь задоволеності клієнтів у кейтерингу / Ніє Фанг-Пеі // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 421-430 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(5КИТ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
индустрия кейтеринга -- індустрія кейтерингу -- общественное питание -- громадське харчування -- качество сервиса -- якість сервісу -- удовлетворенность клиентов -- задоволеність клієнтів -- соціологічне дослідження -- социологическое исследование
Анотація: Досліджено вплив якості сервісу на ступінь задоволенності клієнтів у кейтерінгу. Для цього: 1) проаналізовано ситуацію щодо якості сервісу та задоволеності клієнтів у кейтерінгу; 2) визначено вплив різних демографічних змінних на рівень сервісу та ступінь задоволеності клієнтів; 3) відстежено кореляції між якістю сервісу та задоволеністю клієнтів у кейтерингу. Інструментом дослідження стало опитування; об'єктом - фірма "Taiwan Tea Cuisine". Загальна кількість анкет - 500, повернено - 357. З них 39 є недійсними, процент відгуку - 63,6%. Результати дослідження показали, що якість сервісу позитивно корелюється з такими параметрами, як ціна продукту, ефективність сервісу та сприйняття цінності товару. Кореляції між якістю сервісу та загальною задоволеністю клієнтів різняться за кількома демографічними параметрами. Внесено пропозиції щодо розвитку індустрії кейтерингу та подальших досліджень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Вонгліді, Кевін (PhD; директор Дослідницького центру АСЕАН в Таїланді Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
    Задоволеність клієнтів як чинник впливу на розробку програм лояльності до авіакомпаній [Текст] : (на прикладі внутрішніх рейсів "Тайських авіаліній") / К. Вонгліді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 1. - С. 105-108. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(5ТАЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажироперевезення -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- якість повітряних перевезень -- качество воздушных перевозок -- клиенты -- клієнти -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- личные качества предоставителя услуг -- особисті якості надавача послуг -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- организационое программирование -- організаційне програмування -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- програми лояльності авіакомпаній -- программы лояльності авиакомпаний -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- предоставляемые услуги -- послуги, що надаються -- своевременность услуг -- своєчасність послуг -- качество сервиса -- якість сервісу -- сервисодатели -- сервісонадавачі -- социологические опросы -- соціологічні опитування
Анотація: Досліджено ключові фактори впливу на якість сервісу, для чого були опитані пасажири різноманітних внутрішніх рейсів «Тайських авіаліній». Результати опитування показали, що головною метою перельоту для пасажирів є «задоволення» (розважальна мета, 75,5% всіх респондентів). Всі запропоновані на початку фактори мають свій вшив на сприйняття якості послуги, однак своєчасність надання послуги отримала найвищий бали, друге та третє місця відповідно отримали особисті якості надавача послуги та задоволеність від самої послуги.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тайские авиалинии, авиакомпания \о ней\

Знайти схожі

3.


    Куосуван, Баворнлук (викладач Міжнародного коледжу Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
    Ринкові фактори впливу на регулярний вибір "Тайських авіаліній" пасажирами внутрішніх рейсів [Текст] / Б. Куосуван // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 253-256. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(5ТАЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажиропаеревезення -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- избирательная регулярность -- клиенты -- клієнти -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- национальные бренды -- національні бренди -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- задоволеність споживача -- удовлетворенность потребителя -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- качество сервиса -- якість сервісу -- социологические опросы -- соціологічні опитуивання
Анотація: Досліджено причини, з яких пасажири, що регулярно користуються авіалініями, зупиняють свій вибір саме на «Тайських авіалініях». Фактори впливу на такий вибір визначено за результатами опитування 400 пасажирів даних авіаліній. Респонденти опитування: приблизно однакова кількість чоловіків та жінок, переважно з бакалаврською освітою, працюють у приватному секторі, щомісячний прибуток — від 25 до 35 тис. бат. Результати опитування допомогли визначити топ-3 причини вибору саме «Тайських авіаліній»: це бренд національного рівня, висока якість послуг та наявність пропозицій за спеціальною ціною.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тайские авиалинии, авиакомпания \о ней\

Знайти схожі

4.


    Педько, Ірина Анатоліївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки підприємства Одеської державної академії будівництва та архітектури).
    Визначення конкурентоспроможності підприємств-виробників бетону та виробів з бетону на основі дуального оцінювання сервісної діяльності [Текст] / І. А. Педько // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 427-432 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.19в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленности строительных материалов

   Економіка промисловості будівельних матеріалів

Кл.слова (ненормовані):
бетонные изделия -- бетонні вироби -- дуальный подход -- дуальний підхід -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- предприятия-производители бетона -- підприємства-виробники бетону -- продукция предприятий-производителей бетона -- продукція підприємств-виробників бетону -- производство строительных материалов -- виробництво будівельних матеріалів -- качество сервиса -- якісність сервісу -- конкурентоспособность сервиса -- конкурентоспроможність сервісу -- экономичекое моделирование -- економічне моделювання
Анотація: Запропоновано науково-методичне забезпечення оцінювання конкурентоспроможності сервісу підприємства-виробника бетону та виробів з бетону за дуальним підходом. Дуальний підхід дозволяє враховувати при оцінюванні конкурентоспроможності сервісу не лише якість надання послуг, а й наявність певних характеристик сервісу. Запропонований підхід дозволяє більш диференційовано оцінювати ризики конкурентоспроможності продукції, використовуючи два показники переваги (наявність послуги та якість її надання) над кожним з конкурентів підприємства-виробника бетону та виробів з бетону.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

5.


    Шлюсарчик, Беата (PhD; доцент факультету менеджменту Ченстохівського технологічного університету; Польща).
    Ланцюг постачань туристичного продукту [Текст] / Б. Шлюсарчик, К. Смоларж, С. Кот // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 5. - С. 197-207 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4ПОЛ)г-80 + 65.40г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленности

   Економіка промисловості

   Польша
    Польща

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- производственная логистика -- виробнича логістика -- гостиницы -- готелі -- информационные технологии в туризме -- інформаційні технології в туризмі -- комплексное оценивание -- комплексне оцінювання -- онлайн-бронирование -- онлайн-бронювання -- партнерство -- поставки продукции -- поставки продукції -- туристические предприятия -- туристичні підприємства -- сбыт продукции -- збут продукції -- качество сервиса -- якість сервісу -- туристические агентства -- туристичні агенції -- туристические продукты -- туристичні продукти -- туроператоры -- туроператори -- цепи поставок -- ланцюги поставок
Анотація: Представлено огляд переваг та ризиків від введення ланцюга постачань з використанням ІНЕТРНЕТу в галузі туризму. Розглянуто ланцюги постачань туристичного продукту на обраних підприємствах Польщі, при цьому особливу увагу приділепо рівню співробітництва, перевагам та джерелам ризиків. Результати показали, що ланцюг постачань туристичного продукту не може ефективно виконувати свою роль без тісного співробітництва, що особливо важливо для готелів та туристичних агенцій. Продемонстровано, що вибір партнерів для ланцюга постачань базується на якості послуг, що надаються потенційними партнерами по сервісу, а також на їхній надійності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Смоларж, Клаудіа (PhD; факультет менеджменту Ченстохівського технологічного університету; Польща); Кот, Себастіан (PhD; доцент факультету менеджменту Ченстохівського технологічного університету; Польща)

Знайти схожі

6.


    Рунгерісават, Сомдеч (PhD (комунікації); доцент; віце-президент з академічних справ Університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    П'ять параметрів сприйняття якості обслуговування в управлінні готелем [Текст] : за даними готелів Бангкока / С. Рунгерісават // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 6. - С. 197-201 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(5ТАЇ)в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
гостиничный менеджмент -- готельний менеджмент -- управление качеством -- управління якістю -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- международные туристы -- міжнародні туристи -- оценочные параметры -- оціночні параметри -- отельное обслуживания -- готельне обслуговування -- потребительские стимулы -- споживчі стимули -- мотивація споживачів -- мотивация потребителей -- качество сервиса -- якість послуг -- управленческие системы -- управлінські системи
Анотація: Досліджено концепцію якості обслуговування та його вимірювання на прикладі тайських готелей (м. Бангкок, Таїланд). Для збору первинних даних у першому кварталі 2015 р. було опитано міжнародних туристів в Бангкоку. Для оцінювання якості обслуговування в готелях використано модель SER VQUAL. Незалежні змінні доліідження - стать, вік, рівень освіти, дохід та частота відвідування країни, залежна ж змінна — оцінювання якості обслуговування в готелях Бангкока. Методом простої випадкової вибірки опитано 400 респондентів. Результати аналізу опитування виявили такий рейтинг параметрів якості (від найважливішого до найменш важливого): надійність, відповідальність, професіоналізм, емпатія та відчутний бік послуги.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

7.


    Ткачук, Світлана Валеріївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ).
    Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва [Текст] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 194-200 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.49г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика непроизводственной сферы

   Економіка невиробничої сфери

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
контактный персонал -- контактний персонал -- робота з клієнтами -- работа с клиентами -- задоволеність споживача -- удовлетворенность потребителей -- маркетинг-микс -- маркетинг-мікс -- нематериальное производство -- нематеріальне виробництво -- процесс обслуживания -- процес обслуговування -- обслуговуючий персонал -- обслуживающий персонал -- якість обслуговуючого персоналу -- качество обслуживающего персонала -- качество сервиса -- якість сервісу -- системные элементы -- системні елементи -- структура сфери услуг -- структура сфери послуг -- сфера услуг -- сфера послуг -- середовище надання послуг -- среда оказания услуг
Анотація: Досліджено специфіку процесу надання послуги як окремого елементу маркетингового міксу, запропоновано структуру даного елемента, сформульовано пропозиції щодо його оптимізації, а також подано схематичне відображення процесу обслуговування.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Стахурська, Світлана Анатоліївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ); Стахурський, Валерій Олександрович (провідний викладач кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ)

Знайти схожі

8.


    Тронгсакул , Рунгрот (викладач навчального факультету Рахабхатського університету Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Лояльність відвідувачів готелів [Текст] : на прикладі міжнародних туристів у м.Бангкок, Таїланд / Р. Тронгсакул // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 169-171 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432(5ТАЇ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства, 2015 г.; яеварь; февраль; март

   Економіка готельного господарства, 2015 р.; січен; лютий; березень

   Таиланд
    Таїланд

    Бангкок

Кл.слова (ненормовані):
бренды -- бренди -- гостиницы -- готелі -- имидж -- імідж -- клиентские предпочтения -- клієнтські вподобання -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- международный туризм -- міжнародний туризм -- месторасположение отеля -- місцерозташування готелю -- питание -- харчування -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- лояльность потребителей -- лояльність споживачів -- рейтинговое оценивание -- рейтингове оцінювання -- качество сервиса -- якість сервісу -- туристы -- теристи -- ценовые факторы -- цінові фактори -- SPSS -- спеціалізоване програмне забезпечення -- специализированное программное обеспечение
Анотація: Зроблено спробу оцінити фактори, що впливають на лояльність відвідувачів готелів. Дані зібрано шляхом опитування 200 міжнародних туристів у 3–4-зіркових готелях Бангкока (Таїланд) протягом січня-березня 2015 року. Дані опитування проаналізовано за допомогою SPSS. Середні значення результатів аналізу дозволили вибудувати такий рейтинг факторів впливу на лояльність туристів: 1) фактор ціни; 2) якість обслуговування клієнтів; 3) іжа та напої; 4) інфраструктура готелю; 5) значущість бренду готелю; 6) розташування готелю в місті; 7) фактор іміджу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

9.


    Ягер, Йохан де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного університету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом)).
    Предпольотні очікування в авіатранспортній галузі Південної Африки [Текст] : підтверджуючий факторний аналіз / Й. де Ягер, М. Тахір // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 370-377 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.37(6ПАРЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Повітряний транспорт

   Южно-Африканская Республика
    Південно-Африканська Республіка

    ЮАР

    ПАР

Кл.слова (ненормовані):
аэропорты -- аеропорти -- воздушный транспорт -- внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажироперевезення -- дополнительные платные услуги -- додаткові платні послуги -- клиенты -- клієнти -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- личные качества -- особисті якості -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- подтверждающий факторный анализ -- підтверджуючий факторний аналіз -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- предоставляемые услуги -- послуги, що надаються -- предполетные ожидания -- передпольотні очікування -- своевременность -- своєчасність -- качество сервиса -- якість сервісу -- сервисодатели -- сервісонадавачі -- социологические опросы -- соціологічні опитування
Анотація: Зроблено спробу визначити очікування пасажирів відносно додаткових видів діяльності, що пропонуються аеропортом у контексті послуги з авіаперевезення в цілому. Вибірка дослідження складалась з пасажирів, опитаних у Південній Африці, акцент було зроблено на їх очікуваннях відносно персональних послуг в аеропорту. Для виділення ключових факторів використано первинний (розвідувальний) факторний аналіз. Виділено дві основні групи факторів – додаткові платні послуги, що не мають відношення до самого польоту, а також додаткові послуги самого аеропорту. Ступінь важливості окремих факторів в межах даних двох груп визначено шляхом підтверджуючого факторного аналізу.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Тахір, Мохаммад (Джан ; аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія)

Знайти схожі

10.


    Вонгліді, Кевін (PhD; директор Дослідницького центру АСЕАН в Таїланді Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
    Задоволеність клієнтів авіакомпаній [Текст] : порівняння бюджетних та традиційних авіакомпаній / К. Вонгліді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 1. - С. 218-222. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.37(5ТАЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Повітряний транспорт

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
бюджетные авиалинии -- бюджетні авіалінії -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажиропаеревезення -- клиенты авиакомпаний -- клієнти авиакомпаний -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- личные качества персонала авиакомпаний -- особисті якості персоналу авіакомпаній -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- международные пассажиры -- міжнародні пасажири -- организационое программирование -- організаційне програмування -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- качество сервиса -- якість сервісу -- сервисодатели -- сервісонадавачі -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика
Анотація: Досліджено задоволеність клієнтів авіалініями Таїланду, проведено порівняння між клієнтами бюджетних та традиційних авіакомпаній. Усього опитано 100 пасажирів 4 бюджетних та 100 пасажирів стандартних авіаліній. Порівняння проведене за 10 факторами (сферами), а саме: місце розташування, ціна, канал придбання квитка, обслуговування під час польоту, безпека, реєстрація на рейс, просування, бренд, пунктуальність роботи та імідж. Результати аналізу опитування показали, що для клієнтів бюджетних авіаліній трьома найголовнішими факторами вибору авіакомпанії є ціна, канал купівлі квитка та місце розташування терміналу. Для клієнтів же традиційних авіакомпаній трьома головними факторами вибору стали бренд, просування та обслуговування під час перельоту.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Тайские авиалинии, авиакомпания \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)