Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=клієнти банків<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Костіна, Ніна (завідувач кафедри банківської справи та фінансового моніторингу Національного університету державної податкової служби України; доктор економічних наук; професор; м. Київ).
    Аналіз функціонування банківських відділень залежно від місця їх розташування / Н. Костіна // Банківська справа. - 2010. - № 5. - С. 43-54. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1605-2005
УДК
ББК 65.26
Рубрики: Економіка
   Фінанси в цілому

   Экономика

   Финансы в целом

Кл.слова (ненормовані):
банківські відділення -- банківська система -- банковская система -- місце розташування банківських відділень -- место расположения банковских отделений -- класифікація відділень -- классификация отделений -- банківські послуги -- банковские услуги -- характеристика типів відділень -- характеристика типов отделений -- відділення в спальному районі -- отделения в спальном районе -- відділення поряд з ринком -- отделения рядом с рынком -- відділення в магазинах -- отделения в магазинах -- відділення в торгових центрах -- отделения в торговых центрах -- відділення в бізнес-центрах -- отделения в бизнес-центрах -- відділення на територіі корпоративного клієнта -- отделения на территории корпоративного клиента -- виносні місця в автосалонах -- выносные места в автосалонах -- клієнти банків -- банковские отделения -- клиенты банков
Анотація: Наводиться класифікація банківських відділень залежно від місця розташування, а також характеристика кожного з типів відділень на основі їх сприйняття клієнтами.


Дод.точки доступу:
Малярчук, Ксенія (економіст; м. Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Диба, М. (доктор економічних наук; професор).
    CRM - системи в маркетинговій політиці банку / М. Диба, Є. Данилюк // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. - С. 18-24. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
банківська система -- банковская система -- клієнти банків -- клиенты банков -- банківська діяльність -- банковская деятельность -- прибутковість банків -- доходность банков -- маркетинговая политика -- маркетингова політика -- crm - системи -- crm - системы
Анотація: Розглянуті передумови та теоретичні засади формування відносин банків зі своїми клієнтами на сучасному етапі розвитку української економіки.


Дод.точки доступу:
Данилюк, Є. (асистент)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Метньова, Анастасія Валеріївна (здобувач).
    Рекомендації щодо методологічних підходів проведення аналізу операцій клієнтів банку / А. В. Метньова // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 71-76 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.261
Рубрики: Економіка
   Фінансова система

   Экономика

   Финансовая система

Кл.слова (ненормовані):
банківська система -- банковская система -- фінансові операції -- финансовые операции -- аналіз фінансових операцій -- анализ финансовых операций -- фінансовий моніторинг -- финансовый мониторинг -- ризики легалізації коштів -- риски легализации денежных средств -- легалізація кримінальних доходів -- легализация криминальных доходов -- етапи проведення аналізу -- этапы проведения анализа -- клієнти банків -- коиенты банков -- перелік клієнтів банків -- перечень клиентов банков -- фінансовий стан клієнтів -- финансовое состояние клиентов -- банковский надзор -- банківський нагляд
Анотація: Присвячено визначенню методологічних підходів проведення щоквартального аналізу фінансових операцій клієнтів банків. Обгрунтовано необхідність застосування єдиної методики здійснення аналізу фінансових операцій, що сприяє більш ефективному виконанню функцій банківського нагляду інспекторами Національного банку України.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Комбо, Фелікс (аспірант кафедри менеджменту в економіці факультету економіки підприємництва Університету Томаша Бата; м.Злін; Чехія).
    Як демографічні чинники визначають рівень задоволеності роботою банку [Текст] : за даними Чехії та Кенії / Ф. Комбо, Тхі Ан Нху Нгуєн // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 239-249 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.262.1г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы

   Фінанси

   Банковская система, 2012-2014 гг.

   Банківська система, 2012-2014 рр.

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

   Кения
    Кенія

    Чехия

    Чехія

Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги -- банківські послуги -- высшее образование -- вища освіта -- гендерные отличия -- гендерні відмінності -- демографические факторы -- демографічні фактори -- клиенты банков -- клієнти банків -- коммерческие банки -- комерційні банки -- люди преклонного возраста -- люди похилого віку -- негативные факторы -- негативні фактори -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивные факторы -- позитивні фактори -- потребительская удовлетворенность -- споживча задоволеність -- качество сервису -- якість сервісу -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- электронный банкинг -- електронний банкінг -- SPSS -- специализированное программное обеспечение
Анотація: Визначено, яким чином вік, стать та рівень освіти можуть вплинути на задоволеність клієнтів роботою банку. За допомогою "SPSS 22.0" проаналізовано дані опитування 726 клієнтів банків у Чехії та Кенії. Виявлено суттєві гендерні відмінності в задоволеності роботою банків. Крім того, для людей похилого віку важливим чинником є географічна доступність філіалів банку. Якість електронних послуг банку є більш важливою для клієнтів з вищою освітою. Старші клієнти передусім не задоволені високими цінами та ставками, в той час як для решти вікових груп, безвідносно рівня освіти, найбільш негативним чинником є низька якість послуг онлайн. І нарешті, байдуже ставлення персоналу банку призводить до того, що люди з вищою освітою схиляються до зміни банку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тхі Ан Нху Нгуєн (пошукачка аспірантури Університету Томаша Бата; м.Злін; Чехія)

Знайти схожі

5.


    Корауш, Антон (PhD (финанси); LLM; MBA; доцент факультету економіки та підприємництва Панєвропейського університету; м.Братислава; Словаччина).
    Прийняття рішень, задоволеність та поведінка клієнтів банку [Текст] : аналіз результатів опитування / А. Корауш, Р. Штефко, Я. Добрович // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 291-301 : гтабл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.262.1(4СЛА)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы

   Фінанси

   Банковская система

   Банківська система

   Маркетинговые исследования

   Маркетингові дослідження

   Словакия
    Словаччина

Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги -- банківські послуги -- дебитные карточки -- дебітні картки -- клиенты банков -- клієнти банків -- коммерческие банки -- комерційні банки -- кредитные карточки -- кредитні картки -- негативные факторы -- негативні фактори -- платёжные карточки -- платіжні картки -- позитивные факторы -- позитивні фактори -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- принятие решений -- прийняття рішень -- социально-демографические группы -- соціально-демографічні групи -- социологические исследования -- соціологічні дослідження -- электронный банкинг -- електронний банкінг
Анотація: Оцінено важливість окремих елементів задоволеності клієнтів банку, прийняття ними рішень та поведінки в контексті вимірювання загального рівня задоволеності та оцінювання перспектив розвитку сегменту платіжних карток у Словаччині. Фактори задоволеності, незадоволеності, поведінки та прийняття рішень клієнтами банку в Словаччині проаналізовано з урахуванням параметрів статі, віку та рівня освіти. Виявлено суттєві відмінності в точках зору, оцінках та прийнятті рішень клієнтами банків згідно встановлених соціально-демографічних груп.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Штефко, Роберт (PhD (менеджмент в ринковій економіці ); професор; декан факультету менеджменту університету м.Преслов; Словаччина); Добрович, Ян (PhD; доцент кафедри менеджменту факультету управління Університету м.Преслова; Словаччина)

Знайти схожі

6.


    Гриджук, Д. М. (кандидат економічних наук; доцент; ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана").
    Дослідження інформаційних потоків центрів прибутку корпоративного та роздрібного бізнесу банку / Д. М. Гриджук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017/1. - № 12. - С. 13-19 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.262.1г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Фінансова система

   Финансовая система

Кл.слова (ненормовані):
банковская деятельность -- банківська діяльність -- информационные потоки банков -- інформаційні потоки банків -- клиенты банков -- клієнти банків -- коммерческие банки -- комерційні банки -- корпоративный бизнес банків -- корпоративний бізнес банков -- розничный бизнес -- роздрібний бізнес -- трансакционный сервис -- трансакційний сервіс -- управленческие подразделения -- управлінські підрозділи -- центры прибыли банков -- центри прибутку банків
Анотація: Розглянуто взаємозв'язок між стратегічними напрямами діяльності комерційного банку та його організаційною структурою. Представлено схеми інформаційних потоків центрів прибутку відповідно корпоративного та роздрібного бізнесу. Проаналізовано взаємозв'язок клієнтів роздрібного бізнесу і трансакційного сервісу з урахуванням інформаційних технологій, що враховує пріоритетні напрями обслуговування в структурі роздрібного бізнесу банка. Запропоновано організаційну структуру для комерційного банку, що складається з центрів відповідальності, та їх підрозділів та представлено взаємозв'язок центрів прибутків, функцій та підрозділів управління.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

7.


    Озерський, Ігор Володимирович (доктор юридичних наук; доцент; академік МКА; радник юстиції, завідувач кафедри кримінального права та правосуддя).
    Порушення прав громадян України колекторськими компаніями або якими ще засобами "вибити" гроші [Текст] / І. В. Озерський // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2018. - № 4. - С. 30-36. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 67.408.11
Рубрики: Право
   Злочини проти особистості

   Преступления против личности

Кл.слова (ненормовані):
колекторські компанії -- клієнти банків -- тиск на клієнтів -- проблемні банківські кредити -- неповеренення банківських кредитів -- банківські установи -- держателі банківської картки -- захист прав особистості -- смс-банкінг -- банкрутство банків -- ліквідовані банки -- нормативно-правове регулювання -- досвід українських підприємств -- коллекторские компании -- клиенты банков -- давление на клиентов -- проблемные банковские кредиты -- неповеренення банковских кредитов -- банковские учреждения -- держатели банковской карты -- защита прав личности -- смс-банкинг -- банкрутство банків -- ликвидированы банки -- нормативно-правовое регулирование -- опыт украинских предприятий
Анотація: Досліджено теоретико-правові та психологічні питання належного захисту прав колишніх клієнтів збанкрутілих, ліквідованих банківських установ, що потрапили в пастку одержаних послуг за системою «смс-банкінгу». У контексті означеного розглянуті дієві правові механізми захисту прав громадян як колишніх клієнтів банківських установ у розрізі незаконної діяльності колекторських компаній, що здійснюють інформаційний, майновий та психологічний тиск на екс-держателів платіжних (розрахункових) банківських карток з підключеною (частіше нав'язаною) послугою «смс-банкінгу».


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)