Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=лояльність споживачів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
   06
   М 48


    Мельник, Т. С.
    Запровадження аналізу задоволеності споживачів для досягнення стратегічних цілей пасажирського сектору залізничного транспорту [Електронний ресурс] / Т. С. Мельник // Збірник наукових праць. - Дніпропетровськ : Вид-во Днiпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2014. - Вип. 8.: Проблеми економіки транспорту. - С. 18-30. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/article/view/40816/37133. - Повний текст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/issue/view/2388. - Зміст
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Організація виробництва

   Организация производства

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- організація виробництва -- организация производства -- лояльність споживачів -- лояльность потребителей -- очікування споживачів -- ожидания потребителей -- система управління якістю -- система управления качеством -- корпоративні цінності -- корпоративные ценности

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Владичинська, А. (автор і викладач; Школа сервісу Києво-Могилянської бізнес-школи; міжнародний консультант з сервісу; єдиний сертифікований консультант з сервісу у Східній Європі).
    Навіщо сервіс у бібліотеці? / А. Владичинська // Бібліотечна планета : науково-практичний професійний журнал. - 2016. - № 2. - С. 26-29
УДК
ББК 78.34
Рубрики: Библиотечное дело
   Организация библиотечного дела

   Бібліотечна справа

   Організація бібліотечної справи

Кл.слова (ненормовані):
організація бібліотечної справи -- бібліотечні послуги -- бібліотечний сервіс -- сервіс бібліотек -- сучасні бібліотеки -- інновації в бібліотечній справі -- культура організації -- корпоративна культура -- особистісна культура -- клієнтоорієнтованість сервісу -- споживча лояльність -- лояльність споживачів -- сервісна культура організації -- организация библиотечного дела -- библиотечные услуги -- библиотечный сервис -- сервис библиотек -- сервисная культура организации -- современные библиотеки -- инновации в библиотечном деле -- культура организации -- корпоративная культура -- личностная культура -- клиентоориентированность сервиса -- потребительская лояльность -- лояльность потребителей -- сервисная культура организации
Анотація: Про необхідність якісного сервісу для ефективної діяльності будь-якої організації, зокрема установ котрі надають послуги в сфері культури, Щоб бути затребуваною бібліотеці необхідно не просто задовольнити потреби користувачів, а постійно працювати на випередження, перевищуючи їх очікування.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Тронгсакул , Рунгрот (викладач навчального факультету Рахабхатського університету Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Лояльність відвідувачів готелів [Текст] : на прикладі міжнародних туристів у м.Бангкок, Таїланд / Р. Тронгсакул // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 169-171 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432(5ТАЇ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства, 2015 г.; яеварь; февраль; март

   Економіка готельного господарства, 2015 р.; січен; лютий; березень

   Таиланд
    Таїланд

    Бангкок

Кл.слова (ненормовані):
бренды -- бренди -- гостиницы -- готелі -- имидж -- імідж -- клиентские предпочтения -- клієнтські вподобання -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- международный туризм -- міжнародний туризм -- месторасположение отеля -- місцерозташування готелю -- питание -- харчування -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- лояльность потребителей -- лояльність споживачів -- рейтинговое оценивание -- рейтингове оцінювання -- качество сервиса -- якість сервісу -- туристы -- теристи -- ценовые факторы -- цінові фактори -- SPSS -- спеціалізоване програмне забезпечення -- специализированное программное обеспечение
Анотація: Зроблено спробу оцінити фактори, що впливають на лояльність відвідувачів готелів. Дані зібрано шляхом опитування 200 міжнародних туристів у 3–4-зіркових готелях Бангкока (Таїланд) протягом січня-березня 2015 року. Дані опитування проаналізовано за допомогою SPSS. Середні значення результатів аналізу дозволили вибудувати такий рейтинг факторів впливу на лояльність туристів: 1) фактор ціни; 2) якість обслуговування клієнтів; 3) іжа та напої; 4) інфраструктура готелю; 5) значущість бренду готелю; 6) розташування готелю в місті; 7) фактор іміджу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

4.


    Багасворо, Васі (викладач Індонезійської банківської школи STIE ; м.Джакарта; Індонезія).
    Підвищення клієнтської лояльності через управління відносинами та задоволеність клієнтів [Текст] : на прикладі фірми з проккату автомобілів, Джакарта, Індонезія / В. Багасворо // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 2. - С. 74-83 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.37(5ІНЗ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Индонезия
    Індонезія

    Джакарта

Кл.слова (ненормовані):
втомобильный транспорт -- автомобільний транспорт -- удовлетворенность клиентов -- задоволеність клієнтів -- коммуникативные методы -- комунікативні методи -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- оценка эффективности -- оцінка ефективності -- лояльность потребителей -- лояльність споживачів -- предоставленные услуги -- надані послуги -- прокат автомобилей -- прокат автомобілів -- управление отношениями с клиентами -- управління відносинами з клієнтами -- управленческие системы -- управлінські системи -- целевые аудитории -- цільові аудиторії
Анотація: Зроблено спробу визначити ступінь впливу системи управління відносинами з клієнтами на їх задоволеність та подальшу лояльність. Дані для аналізу було зібрано особисто автором серед клієнтів фірми «АССА Рент» (прокат автомобілів у м. Джакарта, Індонезія). Результати аналізу даних підтвердили, що система управління відносинами з клієнтами та їх подальша задоволеність суттєво впливають на формування лояльності. При цьому система управління відносинами впливає на лояльність не напряму, а опосередковано – через формування задоволеності наданою послугою.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
АССА Рент, индонезийская фирма по прокату автомобилей \о ней\; АССА Рент, індонезійська фірма з прокату автомобілів \про неї\

Знайти схожі

5.


    Квахненко, Катерина.
    Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів персоналу [Текст] / К. Квахненко, І. Златова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 3. - С. 32-38 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
лояльність споживачів -- лояльность потребителей -- формирование лояльности -- формування лояльності -- гейміфікація -- геймификация -- мікроклімат в колективі -- микроклимат в коллективе -- ендорфіни -- эндорфины -- дофаміни -- дофамины -- ігрові прийоми -- игровые приемы -- неігрові процеси -- неигровые процессы -- принципи гейміфікації -- принципы геймификации -- мотивація до взаємодії -- мотивация к взаимодействию -- несподівані заохочення -- неожиданные поощрения -- статус -- винагороди -- вознагрождения -- інструменти залучення споживачів -- инструменты привлечений потребителей
Анотація: Представлено пояснення можливостей використовування гейміфікації як засобу комунікацій зі споживачем, а також створення плідного мікроклімату в колективі.


Дод.точки доступу:
Златова, Ірина

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)