Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=маркетингові служби<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Килипенко, Володимир Володимирович
(аспірант; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки").
Інструменти маркетингової діяльності в управлінні підприємством [Текст] / В. В. Килипенко> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2017. -
№ 8
. - С. 82-86. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
управління підприємством
--
управление предприятием
--
маркетинг на підприємстві
--
маркетинг на предприятии
--
маркетингова діяльність
--
маркетинговая деятельность
--
управління маркетинговою діяльністю
--
управление маркетинговой деятельностью
--
напрями маркетингової діяльності
--
направления маркетинговой деятельности
--
інструменти маркетингової діяльності
--
инструменты маркетинговой деятельности
--
маркетингові
служби
--
маркетинговые службы
--
цінова політика
--
ценовая политика
--
маркетингове планування
--
маркетинговое планирование
--
просування товарів
--
продвижение товаров
--
товарна політика
--
товарная политика
Анотація:
Розглянуто роль інструментів маркетингової діяльності в загальній системі управління підприємством. Розглянуто вплив на маркетингову діяльність допоміжних інструментів маркетингу: системи маркетингової інформації, системи маркетингового планування, системи маркетингового контролю та структури організації маркетингової
служби
. Висвітлено основні взаємозв’язки інструментів маркетингової діяльності та їх роль у формуванні маркетингової політики підприємства. Запропоновано алгоритм порядку комбінування маркетингових інструментів, що дозволяє здійснювати якісне управління маркетинговою діяльністю та гнучко реагувати на зміни маркетингового середовища.
Перейти к внешнему ресурсу:
текст статьи
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)