Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мобільні оператори<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Орлов, Василь (доктор економічних наук Одеської національної академії зв'язку ім. О. С. Попова).
    Підвищення ефективності діяльності підприємств у сучасних умовах господарювання / В. Орлов, К. Купрянова, О. Орлова // Економіст : науково-практичний журнал. - 2010. - № 10. - С. 56-58 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підпрємства

   Экономика

   Экономика предприятия

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
економіка підприємств -- мобільний зв'язок -- телекомунікації -- телекомунікаційні підприємства -- синергетичний ефект -- статистика -- мобільні оператори -- синергія -- інноваційна синергія -- фінансова синергія -- экономика предприятий -- мобильная связь -- телекоммуникации -- телекоммуникационные предприятия -- синергетический эффект -- мобильные операторы -- инновационная синергия -- финансовая синергия
Анотація: Розглянуто особливості діяльності телекомунікаційних підприємств у сучасних умовах та виявлено основні проблеми підвищення ефективності їхньої діяльності. Запропоновано складові формування синергетичного ефекту на телекомунікаційних підприємствах. Визначено його вплив на підвищення ефективності та конкурентоспроможності підприємств телекомунікаційної сфери.


Дод.точки доступу:
Купріянова, Катерина (Одеська національна академія зв'язку ім. О. С. Попова); Орлова, Ольга (кандидат економічних наук Одеського інституту фінансів)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Размус, В.
    Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні / В. Размус, О. Слободяник, Б. Нуцковський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 62-66 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
споживачі -- мобільні оператори -- бренди -- особистість брендов -- імидж -- персоніфікація -- торгові марки -- мобільний зв’язок -- потребители -- мобильные операторы -- бренды -- индивидуальность брендов -- имидж -- персонификация -- торговые марки -- мобильная связь
Анотація: Аналіз сприйняття споживачами торгових марок мобільного зв’язку.


Дод.точки доступу:
Слободяник, О.; Нуцковський, Б.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)