Пошуковий запит: <.>K=мода<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| > (Немає відомостей про примірники) Шифр: В2/2006/3 Журнал Вестник Московского университета. Сер. 7. Философия. - 1946 . - ISSN 0130-0091. - Виходит раз на два місяця 2006р. № 3
Зміст: Болдырев, И. А. Диалектика бытия и ничто в " Науке логики" Гегеля: основные черты и проблемы спекулятивного метода / И.А. Болдырев. - С.3-10 Постникова, Т. В. Коммуникация кинематографа в семиотике Ю.М. Лотмана: философско-антропологический анализ / Т.В. Постникова. - С.11-31 Мартыненко, Н. П. "Культура" как превращение знаков - "Веньхуа" / Н.П. Мартыненко. - С.32-69 Шаров, К. С. Мода от античности до 19 в.: игра и противостояние гендерных стратегий / К.С. Шаров. - С.107-127 Немає відомостей про примірники Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>2.
|
Шаров, К. С. Мода от античности до 19 в.: игра и противостояние гендерных стратегий / К.С. Шаров> // Вестн. Моск. ун-та. Сер. 7. Философия. - 2006. - №3. - С. 107-127
. - ISSN 0130-0091ББК Ю6
Кл.слова (ненормовані): СОЦИАЛЬНАЯ ФИЛОСОФИЯ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Перепелюк, А. В. Менеджмент не мода, а система. Глубина маркетинга. Психология и этика деловых отношений. Стиль управления - мощное оружие / А. В. Перепелюк> // Ж.-д. трансп. - 1992. - № 8. - С. 56-62
Рубрики: ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ--ЭКОНОМИКА Кл.слова (ненормовані): труды диита -- КЕМ
Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (12.11.2007р. Інв.Ж1-92-8 - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
| > Шифр: А3/2011/10 Журнал Архитектура и строительство России. - Виходить щомісячно 2011р. № 10
Зміст: Аракелян, Р. Г. Современные объемно-пространственные принципы формирования жилой среды / Р. Г. Аракелян. - С.2-17 Глазков, Н. Л. Стекло для современной архитектуры: мода или прорыв в будущее / Н. Л. Глазков. - С.26-37 Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>5.
|
Глазков, Н. Л. Стекло для современной архитектуры: мода или прорыв в будущее / Н. Л. Глазков> // Архитектура и стр-во России. - 2011. - № 10. - С. 26-37
Рубрики: Строительные материалы Будівельні матеріали Кл.слова (ненормовані): строительные материалы -- стекло -- виды стекла -- стеклопакеты -- будівельні матеріали -- скло -- види скла -- склопакети
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Тєвікова, Ольга (кандидат історичних наук; доцент кафедри українознавства та гуманітарної підготовки Полтавського національного технічного університету ім. Ю. Кондратюка). Стиляжництво та андеграунд як явища хрущовської "відлиги" (1953-1964 рр.) [Текст] / О. Тєвікова> // Українознавство. - 2012. - № 1. - С. 136-139. - Библиогр.: с. 138-139. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 71.05 Рубрики: Типологія культур. Типи і моделі культур, 1953 - 1964 рр. Типология культур. Типы и модели культур., 1953-1964 гг. СРСР СССР Кл.слова (ненормовані): стиляжництво -- стиляги -- андеграунд -- відлига -- залізна завіса -- радянська політика самоізоляції -- трансформація мислення -- вплив Заходу на культуру СРСР -- либерализация -- лібералізація -- молодіжна мода -- офіційна ідеологія -- стиляжничество -- стиляги -- андеграунд -- оттепель -- железный занавес -- советская политика самоизоляции -- трансформация мышления -- влияние Запада на культуру СССР -- молодежная мода -- официальная идеология Анотація: Умови появи феномену стиляжництва в СРСР та його вплив на політику та ідеологію держави.
Утримувачі документа: ОБМ ім. М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ (20.04.2012р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
|
Колесник, І. І. "Повернення до речей" як перспектива історичних досліджень / І. І. Колесник> // Український історичний журнал : наук. журнал. - 2012. - № 3. - С. 143-209. - Примітки посторінкові : 39 назв
ББК 63.3(4) Рубрики: Історія История Кл.слова (ненормовані): дворянская усадьба -- история вещей -- история моды -- история повседневности -- історія моди -- історія повсякденності -- історія речей -- колекціонування -- коллекционирование -- крастьянская изба -- материальная история -- матеріальна історія -- мода -- панський маєток -- селянська хата -- специальные исторические дисциплины -- спеціальні історичні дисципліни -- частные коллекции Анотація: Присвячено проблемі "матеріального повороту" в історичних дослідженнях, сутність якого пов'язана з новими формами концептуалізації речей. Ядро цього повороту становить акторно-мережева теорія Б. Латура, згідно з якою люди й речі (не-люди) утворюють єдину систему соціальної взаємодії. Це означає, що речі теж мають соціальну природу, котра розглядається з перспективи культурної пари панський маєток/селянська хата, історії радянської моди та феномена колекціонування.
Дод.точки доступу: Латур, Бруно \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Vlasova, T. I. Gender, Fashion and Postmodern Discourses [Электронный ресурс] / Vlasova T. I., Vlasova O. P.> // Філософсько-антропологічні виміри глобальних трансформацій : монографія / за ред. Т. І. Власової. - Дніпропетровськ, 2012. - Режим доступа: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/bitstream/123456789/1181/1/Vlasova_Fashion%20and%20postmodern%20discourses.pdf. - Полный текст (76,66 kB)
Рубрики: Гендер Кл.слова (ненормовані): труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КФП -- гендер -- gender -- мода -- fashion -- постмодернистский диску -- постмодерністський дискурс -- postmodern discourses
Перейти к внешнему ресурсу: Полный текст (76,66 kB) Дод.точки доступу: Vlasova, O. P.; Власова О. П.; Власова Т. И. Знайти схожі
|
>9.
|
Кухар, Вікторія (аспірантка відділу української етнології ННДІУВІ). Явище субкультури хіппі в світі і на українських теренах [Текст] / В. Кухар> // Українознавство : науковий громадсько-політичний, культурно-мистецький, релігійно-філософський, педагогічний журнал. - 2012. - № 4. - С. 135-141. - Библиогр.: с. 140. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
. - ISSN 2227-5959ББК 71.05 Рубрики: Типологія культур. Типи і моделі культур Типология культур. Типы и модели культур. Україна Украина США СРСР СССР Львів Львов Кл.слова (ненормовані): культура -- хіпі -- молодіжні субкультури -- история субкультур -- історія субкультур -- історія хіпі -- історія США -- старі хіпі -- нові хіпі -- наркоманія -- музика -- рок-музика -- рок-н-рол -- мода -- субкультуры -- хиппи -- молодежные субкультуры -- история хиппи -- история США -- старые хиппи -- новые хиппи -- наркомания -- музыка -- рок-музыка -- рок-н-ролл Анотація: Розглянуто історію появи та розвитку субкультури хіпі та джерела формування і розвитку їхнього світогляду.
Утримувачі документа: ОБМ ім. М. Свєтлова Дод.точки доступу: Вудсток, музичний фестиваль \о нем\ Є примірники у відділах: ЧЗ (27.01.2013р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
|
Жовтянська, В. В. Міфологія моди в просторі культури / В. В. Жовтянська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 53-60. - Література : С.60 : 6 назв
ББК 71 Рубрики: Культурологія Культурология Кл.слова (ненормовані): мифология моды -- міфологія моди -- мода -- молодежная субкультура -- молодежные субкультуры -- молодіжна субкультура -- психология моды -- психологія моди -- социальные мифы -- социология моды -- соціальні міфи -- соціологія моди -- субкультура Анотація: Пояснюється неоднорідність проявів і функцій моди на основі психологічної концепції міфу, розглянуто місце й значення моди в розвитку молодіжних субкультур.
Утримувачі документа: НБ ДНУ Знайти схожі
|
>11.
|
Готи: страшне, сумне і невеселе> // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 6. - С. 33-34 : фотогр. - (Підліткова субкультура)
Рубрики: Молодіжні субкультури Молодежные субкультуры Кл.слова (ненормовані): неформальна культура -- неформальная культура -- готи -- готы -- вампіри -- вампиры -- культові фільми -- культовые фильмы -- готична мода -- готическая мода -- течії готичної моди -- направления готической моды -- готична символіка -- готическая символика -- готична філософія -- готическая философия Анотація: Розповідається про молодіжну неформальну культуру під назвою "готи" та її філософію, символіку, моду тощо.
Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Субхані, Мухамед Імтіаз (директор науково-видавничого центру Університету IQRA; м. Карачі; Пакистан; PhD (економіка)). Взаємозв'язок між економікою і модою : чи однакові вони в різних країнах? / М. І. Субхані, С. А. Хасан, А. Осман> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 476-482 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(0)в7-5 Рубрики: Экономика Економіка Торговля отдельными видами товаров Торгівля окремими видами товарів Австралия Австралія Индия Індія Пакистан США Кл.слова (ненормовані): благосостояние населения -- добробут населення -- инфляционные процессы -- інфляційні процеси -- модные тенденции -- модні тенденції -- национальные экономики -- національні економіки -- одежда -- одяг -- потребительское моделирование -- споживацьке моделювання -- специфические особенности -- специфічні особливості -- экономические взаимосвязи -- економічні взаємозв'язки -- економіка і мода -- экономика и мода Анотація: Вивчено моду з економічної точки зору. Мода пов'язана з такими показниками, як дохід на душу населення та інфляція. Моделі споживання таких країн, як Індія, США, Пакистан і Австралія, вибрано для дослідження через їх специфіку і новаторство в області моди. Результати підтвердили, що дохід на душу населення і інфляція впливають на моду в Пакистані, США та Індії, тоді як в Австралії ситуація протилежна.
Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Хасан, Саєд Акіф (професор кафедри маркетингу Університету IQRA; м. Карачі; Пакистан; PhD (маркетинг)); Осман, Амбер (молодший науковий співробітник Дослідницького центру Університету IQRA; м. Карачі; Пакистан) Знайти схожі
|
>13.
|
Шинкаренко, В. Д. (Севастопольский филиал Московской академии труда и социальных отношений; Севастополь). Маркетинг - инструмент трансформации традиционных обществ / В. Д. Шинкаренко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 1. - С. 37-43. - Библиогр.: с. 43 : 2 названия.
ББК 60.5 Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- масова культура -- массовая культура -- мода -- общество потребления -- социология маркетинга -- социология моды -- социология общества -- социология потребления -- соціологія споживання -- соціологія суспільства -- суспільство споживання -- традиционное общество -- традиційне суспільство Анотація: Рассматривается вляиние маркетинга на трансформацию традиционного общества с его традиционными ценностями в обществе потребления. Маркетинг является одним из инструментов для формирования общества потребления, он и трансформирует традиционное общество в общество потребления.
Утримувачі документа: НБ ДНУ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>14.
| 31 С 91
Емельянова, А. В. (студент). Влияние моды на маскулинную и фемининную идентичность [Текст] / А. В. Емельянова> // Сучасна сім'я: проблеми та перспективи : тези міжнар. наук.-практ. конф. (Дніпропетровськ, 7 квіт. 2015 р.) / М-во освіти і науки України, Департамент фіз. культури і спорту, сімї та молоді Дніпропетр. облдержадмін., Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, Укртрансакад. - Дніпропетровськ, 2015. - С. 43-45
Рубрики: Гендер Статті студентів ДІІТу Статьи студентов ДИИТа Кл.слова (ненормовані): гендер -- мода -- феномен моды -- феномен моди -- массовое поведение -- масова поведінка -- одежда -- одяг -- парфюмерия -- парфумерія -- образ жизни -- спосіб життя
Дод.точки доступу: Ницше, Ф. (немецкий философ ; 1844-1900) \о нем\; Странник и его тень \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>15.
|
Бухалова, Наталия. Быть украинцем сегодня: мода, вынужденность или новая ценность? [Текст] / Наталия Бухалова> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 4-11 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
. - ISSN 1606-3732ББК 65.291.3 Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Україна Украина Киев Київ Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- потребители товаров -- споживачі товарів -- покупатели товаров -- покупці товарів -- споживча поведінка -- поведінка споживачів -- потребительское поведение -- українська ідентичність в рекламі -- украинская идентичность в рекламе -- національні виробники -- национальные производители -- вітчизняні виробники -- отечественные производители -- товары украинских производителей -- товарі українських виробників -- споживчий патріотизм -- потребительский патриотизм Анотація: Рассмотрены результаты первого этапа большого исследовательского проекта UMG.
Знайти схожі
|
>16.
|
ХVІ Міжнародний конкурс "Печерські каштани"> // Легка промисловість. - 2016. - № 2. - С. 12-17 : фот. цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Легкая промышленность Легкая промышленность в целом Легка промисловість Легка промисловість у цілому Україна Украина Кл.слова (ненормовані): колекції одягу -- коллекции одежды -- українська мода -- украинская мода -- міжнародні конкурси -- международные конкурсы -- конкурси молодих дизайнерів -- конкурсы молодых дизайнеров -- учасники конкурсів -- участники конкурсов -- програми конкурсів -- программы конкурсов Анотація: Присвячена головній щорічній події в світі української моди та дизайну - ХVІ Міжнародному конкурсу молодих дизайнерів "Печерські каштани".
Дод.точки доступу: Міжнародний конкурс молодих дизайнерів "Печерські каштани" \о нем\; Печерські каштани, міжнародний конкурс молодих дизайнерів \о нем\ Знайти схожі
|
>17.
|
Воронкова, А. І. (Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди). Мода у контексті сучасних соціологічних досліджень / А. І. Воронкова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 4. - С. 69-73. - Література : 11 назв.
ББК 60.5 Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): мода -- теории моды -- теорії моди -- социология моды -- соціологія моди -- социологические школы -- соціологічні школи Анотація: Проаналізовано зв'язок між особливостями змісту різних варіантів теорії моди та науково-дослідницькими стратегіями національних соціологічних шкіл різних країн.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>18.
| 06 Д 54
Скалацька, О. В. Драматургічний підхід І. Гофмана в структуруванні простору моди [Електронний ресурс] / О. В. Скалацька> // Антропологічні виміри філософських досліджень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ, 2016. - Вип. 9. - С. 29-37. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/article/view/72172/67497. - Повний текст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/issue/view/4277. - Зміст
Рубрики: Філософія Философия Кл.слова (ненормовані): мода -- імідж -- имидж -- простір -- пространство -- драматургічний підхід -- драматургический подход -- зональний розподіл -- зональное распределение -- соціальне утворення -- социальное образование -- одяг -- одежда
Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст, Перейти к внешнему ресурсу: Зміст Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>19.
|
Скалацька, О. В. Соціально-філософський аналіз бренду одягу: український контекст [Текст] / О. В. Скалацька> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 7. - С. 30-35. - Література : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 60.0 Рубрики: Соціальна філософія Социальная философия Кл.слова (ненормовані): дизайнери одягу -- дизайнеры одежды -- индустрия моды -- індустрія моди -- мода -- модная одежда -- модні бренди -- модные бренды -- одяг -- социология моды -- соціологія моди -- фешн-индустрия Анотація: Автор досліджує перспективу соціально-філософського аналізу продукту (а саме одягу) модного бренду.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>20.
|
Тіхомірова, Оксана (вчитель світової літератури Баранівської гімназії, вчитель-методист, Житомирська область). Епоха Середньовіччя [Текст] / О. Тіхомірова> // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2016. - №12. - С. 46-48. - Библиогр.: с. 48. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.268.3 Рубрики: Методика викладання літератури Методика преподавания литературы Кл.слова (ненормовані): особливості світогляду -- середньовічна література -- релігійна література -- класичний епос -- лицарська література -- міська література -- медицина середньовіччя -- винаходи середньовіччя -- великі географічні відкриття -- мода середньовіччя -- освіта середньовіччя -- особливості світогляду українців в епоху Середньовіччя -- особенности мировоззрения -- средневековая литература -- религиозная литература -- классический эпос -- рыцарская литература -- городская литература -- медицина средневековья -- изобретение средневековья -- большие географические открытия -- мода средневековья -- образование средневековья -- особенности мировоззрения украинцев в эпоху Средневековья -- плани уроків -- 8 клас -- планы уроков -- 8 класс Анотація: Матеріали до уроку на тему "Епоха Середньовіччя" у 8 класі.
Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
|
|
|