Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=поведінка споживача<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Мудрак, Р. (доцент, кандидат економічних наук).
    Модель поведінки споживача як фактор національної продовольчої безпеки / Р. Мудрак // Економіка України : Щомісячний політіко-економічний журнал. Держком УРСР по економіці и АH УРСР. До 1992р -Економіка Радянської України - на рос. та укр. мовах. - 2008. - № 8. - С. 80-89 : табл.
УДК
ББК 65.012.3
Рубрики: Економіка
   Макроекономіка

   Экономика

   Макроэкономика
, 1991-1995, 1996-2006
   Україна
Кл.слова (ненормовані):
продовольча безпека -- поведінка споживача -- ендогенні фактори -- кейнсіанська теорія поведінки споживача -- раціональна поведінка домогосподарств -- ірраціональна поведінка домогосподарств -- домогогсподарства -- споживачі -- споживчі ціни -- пенсіонери -- мінімальні пенсії -- прожитковий мінімум -- статистика -- продовольственная безопасность -- поведение потребителя -- эндогенные факторы -- кейнсианская теория поведения потребителя -- рациональное поведение домохозяйств -- иррациональное поведение домохозяйств -- домохозяйства -- потребители -- потребительские цены -- пенсионеры -- минимальные пенсии -- прожиточный минимум
Анотація: З'ясовується можливість використати модель раціональної поведінки споживача як фактор національної продовольчої безпеки. Порушено питання про необхідність докорінних змін у соціальній та економічній організації суспільства (виховання "раціонального споживача", проведення пенсійної реформи тощо).


Дод.точки доступу:
Кейнс Дж. М., економіст; Модільяні, Ф.; Фрідмен, М.; Кузнець, С.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (07.10.2008р. Інв.1782ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Мудрак, Р. П. (доктор економічних наук; доцент; завідувач кафедри маркетингу ).
    Поведінка споживача як чинник продовольчої безпеки домогосподарства / Р. П. Мудрак // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 3/4. - С. 27-30 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Продовольча безпека

   Экономика

   Продовольственная безопасность

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживача -- споживча поведінка -- споживча інформація -- продовольча безпека -- соціальне середовище -- гастрономічна культура -- домогосподарства -- поведение потребителей -- потребительское поведение -- потребительская информация -- продовольственная безопасность -- социальная среда -- гастрономическая культура -- домохозяйства
Анотація: Досліджується проблема забезпечення продовольчої безпеки на мікроекономічному рівні. Вказується на важливу проблему нетотожності продовольчої безпеки на національному рівні та рівні окремого домогосподарства. Аналізуються чинники, які формують поведінку споживача і впливають на процес його продовольчого забезпечення. Висувається припущення про наявність нераціональної споживчої поведінки українських домогосподарств, зумовленої навколишнім соціальним середовищем, низьким рівнем гастрономічної культури, дефіцитом споживчої інформації. Пропонуються управлінські заходи, спрямовані на виховання раціональної споживчої поведінки.


Знайти схожі

3.


    Решетілова, Тетяна.
    Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами [Текст] / Тетяна Решетілова, Сергій Довгань, Катерина Пілова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 59-70 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживача -- поведение потребителя -- зовнішня реклама -- внешняя реклама -- сприйняття реклами -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- рекламні звернення -- рекламные обращения -- восприятие рекламы -- фактори сприйняття реклами -- факторы восприятия рекламы -- гендерне сприйняття -- гендерное восприятие -- гендер в рекламі -- гендер в рекламе -- переваги статі в рекламі -- преимущества пола в рекламе
Анотація: На підставі результатів маркетингового дослідження зовнішньої реклами з гендерними ознаками виявлено фактори позитивного і негативного сприйняття змісту рекламного звернення.


Дод.точки доступу:
Довгань, Сергій; Пілова, Катерина; Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами \о нем\

Знайти схожі

4.


    Головкова, Л. С.
    Еволюція поведінки індивідуальних споживачів на ринку туристичних послуг у контексті поведінкової економіки / Л. С. Головкова, Н. В. Гриньох, Л. А. Дяченко // Проблеми економіки транспорту. - 2017. - Вип. 14. - С. 7-22 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/article/view/123854/120323. - Повний текст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/issue/view/7416. - Зміст
УДК
Рубрики: Економіка туризму
   Экономика туризма

Кл.слова (ненормовані):
КФЕБ -- праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- економіка туризму -- экономика туризма -- еволюціонізм -- эволюционизм -- поведінкова економіка -- поведенческая экономика -- поведінка споживача -- поведение потребителей -- послуга туристична -- услуга туристическая -- холістичний маркетинг -- холистический маркетинг

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Гриньох, Н. В.; Дяченко, Л. А.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)