Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=потенциальные клиенты<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Бєловолова, Н. Н. (фінансовий директор ТОВ "Сокол-КР").
    Моделі комплексного маркетингового дослідження споживачів продукції підприємств [Текст] / Н. Н. Бєловолова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 169-172 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.301в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленного предприятия

   Економіка промислового підприємства

Кл.слова (ненормовані):
исследовательское моделирование -- дослідницьке моделювання -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- комплексные маркетинговые исследования -- комплесні маркетингові дослідження -- концепцептуальные основы -- концептуальні засади -- покупатели -- покупці -- покупки -- купівлі -- потенциальные клиенты -- потенційні клієнти -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- продвижение товара -- просування товару -- производители -- виробники
Анотація: Досліджено сучасні моделі маркетингових досліджень поведінки споживачів у процесі виробництва і реалізації продукції. Охарактеризовано кожну модель поведінки споживачів та визначено їхні особливості. Виокремлено сутність кожної складової дослідженої концепції та зазначено їхнє місце і роль у процесі маркетингової діяльності підприємств. Запропоновано шляхи вирішення проблем, які пов'язані із залученням потенційних клієнтів з метою розширення асортименту продукції, і на цій основі зростання чистого доходу і прибутку підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Зюзиков, Андрей (специалист по продвижению бизнеса).
    Прямые эфиры - тренд маркетинга на Facebook / А. Зюзиков // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 4. - С. 33-37 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
онлайн-видеовещание -- онлайн-видеотрансляции -- потенциальные клиенты -- узнаваемость торговой марки -- торговое преимущество -- маркетологи -- использование прямых эфиров -- бизнес-страницы Facebook -- онлайн-відеомовлення -- онлайн-відеотрансляції -- потенційні клієнти -- пізнаваність торгової марки -- торгова перевага -- використання прямих ефірів -- бізнес-сторінки Facebook -- социальные сети -- соціальні мережі
Анотація: Посвящено новым возможностям Facebook. С весны 2016 г. на всех бизнес-страницах и личных профилях Facebook появился новый вид публикации с возможностью вести онлайн-видеотрансляцию для подписчиков и друзей. Благодаря этому Ваша компания может стать собственным СМИ, тем самым привлекая внимание новых потенциальных клиентов, повышать узнаваемость торговой марки и создавать информационное преимущество перед конкурентами. В статье пошагово рассказано, как такие видеотрансляции запускать, что при этом важно знать маркетологу и как прямые эфиры использовать.


Знайти схожі

3.


    Бржезицкий, Дмитрий (интернет-маркетолог ; эксперт в разработке высокоэффективных сайтов для бизнеса).
    Рабочий Интернет-маркетинг в 2016 году [Текст] / Д. Бржезицкий // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 5. - С. 25-27 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг, 2016 р.

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
поиск товаров в Интернет -- техника многошаговых продаж -- ROPO-эффект -- он-лайн магазины -- маркетинг-микс -- он-лайн продвижение компании -- потенциальные клиенты -- увеличение продаж -- пошук товара в Інтернеті -- техніка багатошагових продажів -- ROPO-ефект -- он-лайн магазини -- маркетинг-мікс -- он-лайн просування компанії -- потенційні клієнти -- збільшення продажів
Анотація: Автор рассказывает о рабочих инструментах интернет-маркетинга, которые помогают выстраивать стратегию он-лайн продвижения своей компании. Акцентировано внимание на универсальной рабочей технике многошаговых продаж.


Знайти схожі

4.


    Зюзиков, Андрей (специалист по продвижению бизнеса).
    Как добавить магазин на страницу в Facebook [Текст] / А. Зюзиков // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 5. - С. 32-41 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
способы оплаты -- добавление товаров -- внешний сайт -- мобильные посетители -- интернет-магазины -- потенциальные клиенты -- продажа товаров в Интернете -- продажи в социальных сетях -- способи оплати -- додавання товарів -- зовнішній сайт -- мобільні відвідувачі -- інтернет-магазини -- потенційні клієнти -- продаж товарів в Інтернеті -- продаж у соціальних мережах -- Facebook
Анотація: Описаны практические шаги по работе с вкладкой "МАГАЗИН" на страницах в Facebook.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)