Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=потребительские потребности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Ткачук, С. В. (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Теоретичні та практичні підходи до розуміння та класифікації споживчих потреб / С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2014. - № 5. - С. 7-12 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.011.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Основы теории рыночного хозяйства

   Основи теорії ринкового господарства

Кл.слова (ненормовані):
споживча поведінка -- потребительское поведение -- вторинні потреби -- вторичные потребности -- ключевые факторы совершения покупок -- ключові фактори здійснення покупок -- личностные типы -- особистисні типи -- маркетинговое классифицирование -- маркетингове класифікуання -- первичные потребности -- первинні потреби -- поведенческие стратегии -- поведінкові стратегії -- потребительские потребности -- споживчі потреби -- практические подходы -- практичні підходи
Анотація: Проаналізовано існуючі підходи до розуміння категорії “потреба”, погляди на класифікацію потреб та їхню ієрархію. Пропонується бачення споживчих потреб з урахуванням психологічних та маркетингових аспектів, а також їхня класифікація з погляду наявності чи відсутності у них аспекту самореалізації.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Форм_ринк_відносин_в_Укр_2014_5\2.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Григорців, М. В. (кандидат економічних наук; доцент національного університету харчових технологій).
    Ланцюги та стадії життєвого циклу якості продукції [Текст] / М. В. Григорців // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 10. - С. 109-112 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(4УКР)г-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Теория управления качеством

   Теорія управління якістю

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
готовая продукция -- готова продукція -- якість продукції -- качество продукции -- жизненные циклы качества продукции -- життєві цикли якості продукції -- организационные стадии -- організаційні стадії -- планування продукції -- планирование продукции -- проектирование продукции -- проектування продукції -- эксплуатация продукции -- експлуатація продукції -- послепродажное обслуживание -- післяпродажне обслуговування -- утилизация продукции -- утилізація продукції -- потребительские потребности -- споживчі потреби -- сбытовая конкурентоспособность -- збутова конкурентоспроможність -- цепочки сбыта продукции -- ланцюги збуту продукції
Анотація: Приведення складових якості у відповідність до потреб споживачів, для забезпечення виготовлення продукції високої якості полягає у забезпеченні якості цілей, планування, проектування, виконання, експлуатації, післяпродажного обслуговування і якості утилізації. В зв'язку з цим запропоновано ланцюги якості та стадії життєвого циклу продукції, що впливають на якість кінцевої продукції.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Государственная целевая программа развития украинского села на период до 2015 года \о произв.\; Об инновационной деятельности, Закон Украины \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Чучка, Іван Михайлович (доцент кафедри менеджменту та управління економічними процесами Мукачівського державного університету; кандидат економічних наук; доцент; закордонний член Угорської академії наук).
    Маркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці [Текст] / І. М. Чучка, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 11. - С. 296-304 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.240(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория трудовых ресурсов

   Теорія трудових ресурсів

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
образовательные услуги -- освітні послуги -- маркетинг -- потребительские потребности -- споживацькі потреби -- профессиональные компетенции -- професійні компетенції -- профессиональные мотивации -- професійні мотивації -- рынок труда -- ринок праці -- рыночный спрос -- ринковий попит -- социологические исследования -- соціологічні дослідження -- специалисты-маркетологи -- спецалісти-маркетологи
Анотація: Досліджено споживачів освітніх послуг та роль маркетингу в іх професіональному становленні. Проаналізовано мотиваційну складову професійного становлення учасників дослідження. Визначено та оцінено основні споживчі потреби та бар'єри у становленні та надбанні фахової компетенції маркетолога на ринку праці та рівня попиту на неї.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Гаврилець, Олеся Василівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Мукачівського державного університету)

Знайти схожі

4.


    Патласов, Олег Юрійович (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою підприємництва і маркетингу; заступник ректора із зовнішніх зв'язків; заступник ректора з ліцензування та акредитації Омського регіонального інституту Омської гуманітарної академії; г.Омськ; Росія).
    Трансформація теорій ринку праці як реакція на нові тренди в управлінні людськими ресурсами [Текст] / О. Ю. Патласов // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 8-15 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.240г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория трудовых ресурсов

   Теорія трудових ресурсів

Кл.слова (ненормовані):
заработная плата -- заробітна плата -- управление персоналом -- управління персоналом -- импорт рабочей силы -- імпорт робочої сили -- карьерные технологии -- кар'єрні технології -- ликвидность специалиста -- ліквідність спеціалістів -- переквалификация кадров -- перекваліфікація кадрів -- потребительские потребности -- споживацькі потреби -- рабочие места -- робочі місця -- рынок труда -- ринок праці -- рыночный спрос -- ринковий попит -- специалисты -- спеціалісти -- терминология -- термінологія -- трансформационные изменения -- трансформаційні зміни -- трудоустройство -- працевлаштування -- управленческие тренды -- управлінські тренди -- фриланс -- фріланс -- человеческие ресурсы -- людські ресурси -- экспорт рабочей силы -- експорт робочої сили
Анотація: Проаналізовано кон'юнктуру ринку праці та запропоновано ввести практику поняття «економічне робоче місце» як місце, що забезпечує прожитковий мінімум, замість законодавчо встановленої мінімальної оплати праці, яка часто нижче прожиткового рівня. Продемонстровано, що скорочення життєвого циклу професій вносить корективи у технології кар'єрного зростання та частоту перекваліфікації. До наукового обігу пропонується поняття «ліквідності спеціаліста» як показник легкості пошуку роботи та можіивості залишити роботодавця.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

5.


    Романенко, Євген Олександрович (доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
    Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 6. - С. 102-109 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 66.3(0),123 + 65.291.3
Рубрики: Політика
   Политика

   Державне управління

   Государственное управление

   Маркетинг

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
адаптационные процессы -- адаптаційні процеси -- государственное управление -- державне управління -- маркетинг государственного управления -- маркетинг державного управління -- индивидуальные интересы -- індивідуальні інтереси -- маркетинговые механизмы -- маркетингові механізми -- общественные потребности -- суспільні потреби -- потреби споживачів -- потребительские потребности -- організаційні процеси -- потребности граждан -- потреби громадян -- социальные группы -- соціальні групи -- управленческиий инструментарий -- управлінський інструментарій
Анотація: З'ясовано, що впровадження маркетингового механізму в державне управління має на меті безперервність процесу, пов'язаного із задоволенням потреб та інтересів індивідів, соціальних груп, всього суспільства в цілому шляхом використання широкого спектру маркетингових інструментів. Запропоновано основні етапи процесу формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління, а також вказано на важливість адаптації маркетингового механізму в державному управлінні до потреб та запитів громадян.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету); Государственная финансовая инспекция Украины \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)