Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламна галузь<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Смирнов, Євген (студент PhD Донецького національного технічного університету).
    Розвиток персоналу як чинник мотивації до праці на підприємствах рекламної галузі / Є. В. Смирнов // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 347-353 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.49(4УКР)в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика непроизводственной сферы

   Економіка невиробничої сфери

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
внешняя реклама -- зовнішня реклама -- методология управления персоналом -- методологія управління персоналом -- предприятия -- підприємства -- развитие персонала -- розвиток персоналу -- рекламная отрасль -- рекламна галузь -- трудовая мотивация -- трудова мотивація
Анотація: Визначено, що при побудові сучасних мотиваційних систем необхідним є комплексне врахування економічних і соціальних чинників, серед яких вагомим має стати розвиток персоналу. Відповідно до цього підходу, на прикладі підприємства рекламної галузі, розроблено мотиваційну модель. У результаті апробації даної моделі в умовах національного оператора зовнішньої реклами ТОВ «Борди України Медіа» доведено її практичну цінність.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Броды Ураина Медиа, ООО, украинский оператор внешней рекламы \о нем\

Знайти схожі

2.


   
    Діяльність Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Дніпропетровській області // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 5. - С. 19 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
рекламна галузь -- рекламная отрасль -- самоуправління -- самоуправление -- саморегулювання в рекламі -- саморегулирование в рекламе -- органи влади -- органы власти -- гендерні комітети з реклами -- гендерные комитеты по рекламе
Анотація: Захід присвячено розгляду питань саморегулювання в рекламній галузі та налагодження співпраці із місцевими органами влади та самоуправління, з активистами та представниками громадських організацій.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\mavu_2014_5.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Регіональне Представництво Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Дніпропетровській області. Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі, круглий стіл \про нього\; Регіональне Представництво Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Дніпропетровській області \про нього\

Знайти схожі

3.


   
    Діяльність Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Полтавській області // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 5. - С. 20 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
рекламна галузь -- рекламная отрасль -- самоуправління -- самоуправление -- саморегулювання в рекламі -- саморегулирование в рекламе -- органи влади -- органы власти -- гендерні комітети з реклами -- гендерные комитеты по рекламе
Анотація: Захід присвячено розгляду питань саморегулювання в рекламній галузі та налагодження співпраці із місцевими органами влади та самоуправління, з активістами та представниками громадських організацій.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\mavu_2014_5.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Регіональне Представництво Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Полтавської області. Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі, круглий стіл \про нього\; Регіональне Представництво Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Полтавської області \про нього\

Знайти схожі

4.


   
    Діяльність Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Харківській області // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 5. - С. 21 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
рекламна галузь -- рекламная отрасль -- самоуправління -- самоуправление -- саморегулювання в рекламі -- саморегулирование в рекламе -- органи влади -- органы власти -- гендерні комітети з реклами -- гендерные комитеты по рекламе
Анотація: Захід присвячено розгляду питань саморегулювання в рекламній галузі та налагодження співпраці із місцевими органами влади та самоуправління, з активистами та представниками громадських організацій.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\mavu_2014_5.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Регіональне Представництво Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Харківської області. Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі, круглий стіл \про нього\; Регіональне Представництво Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Харківської області \про нього\

Знайти схожі

5.


   
    Діяльність Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Львівській області // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 5. - С. 22 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
рекламна галузь -- рекламная отрасль -- самоуправління -- самоуправление -- саморегулювання в рекламі -- саморегулирование в рекламе -- органи влади -- органы власти -- гендерні комітети з реклами -- гендерные комитеты по рекламе
Анотація: Захід присвячені розгляду питань саморегулювання в рекламній галузі та налагодження співпраці із місцевими органами влади та самоуправління, з активистами та представниками громадських організацій.
Захід присвячено розгляду питань саморегулювання в рекламній галузі та налагодження співпраці із місцевими органами влади та самоуправління, з активистами та представниками громадських організацій.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\mavu_2014_5.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Регіональне Представництво Індустріального Гендерного Комітету з Реклами у Львівської області. Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі, круглий стіл \про нього\; Регіональне Представництво Індустріального Гендерного Комітету з Реклами у Львівської області \про нього\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)