Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (4)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=экологический маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.


    Окландер, Михайло (професор; доктор економічних наук).
    Модернізація концепції маркетингу у ХХІ столітті в межах парадигми сталого розвитку України / М. Окландер, Н. Андрєєва // Економіст : науково-практичний журнал. - 2010. - № 11. - С. 23-25. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
теорія маркетингу -- сталий розвиток -- концепція маркетингу -- соціально-етичний маркетинг -- соціальний маркетинг -- гуманістичний маркетинг -- екологічний маркетинг -- види маркетингу -- теория маркетинга -- устойчивое развитие -- концепция маркетинга -- социально-этический маркетинг -- социальный маркетинг -- гуманистический маркетинг -- экологический маркетинг
Анотація: Розглядається сутність модернізації концепції маркетингу в межах парадигми сталого розвитку. Обгрунтовується, що сучасне бачення концепції соціально-етичного маркетингу має містити три концептуальні напрямки: соціальний, гуманістичний, екологічний.


Дод.точки доступу:
Андрєєва, Наталія (доктор економічних наук Інституту проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Воронецька, Ірина (кандидат економічних наук; Вінницький національний аграрний університет).
    Особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки / І. Воронецька // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 10. - С. 26-28 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.28
Рубрики: Економіка
   Економіка природних ресурсів, природокористування і охорони навколишнього середовища

   Экономика

   Экономика природных ресурсов, природопользования и охраны окружающей среды

Кл.слова (ненормовані):
економіка природних ресурсів -- природні ресурси -- економіка природокористування -- охорона навколишнього середовища -- аграрний сектор -- соціально-етичний маркетинг -- класичний маркетинг -- екологічний маркетинг -- екобезпечна продукція -- аграрний маркетинг -- экономика природных ресурсов -- природные ресурсы -- экономика природопользования -- охрана окружающей среды -- аграрный сектор -- социально-этический маркетинг -- классический маркетинг -- экологический маркетинг -- экобезопасная продукция -- аграрный маркетинг
Анотація: Досліджено особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки. Запропоновано етапи розвитку екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки. Визначено концептуальні відмінності класичного та екологічного маркетингу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Воронецька, Ірина (кандидат економічних наук; Вінницький національний аграрний університет).
    Функції екологічного маркетингу сільськогосподарських товаровиробників / І. Воронецька // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 12. - С. 45-46 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.28
Рубрики: Економіка
   Економіка природних ресурсів, природокористування і охорони навколишнього середовища

   Экономика

   Экономика природных ресурсов, природопользования и охраны окружающей среды

Кл.слова (ненормовані):
економіка природних ресурсів -- природні ресурси -- економіка природокористування -- охорона навколишнього середовища -- сільськогосподарські товаровиробники -- екологічний маркетинг -- екологічне відтворення -- природокористування в агросфері -- бенчмаркінг -- экономика природных ресурсов -- природные ресурсы -- экономика природопользования -- охрана окружающей среды -- сельскохозяйственные товаропроизводители -- экологический маркетинг -- экологическое воспроизводство -- природопользование в агросфере -- бенчмаркинг
Анотація: Обгрунтовано основні функції екологічного маркетингу сільськогосподарських товаровиробників з точки зору екологічного відтворення, що сприяє розвитку інструментарію організаційно-економічного механізму природокористування в агросфері.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.
   06
   Л 89


    Бублик, М. І.
    Екологічний маркетинг як інструмент механізму розвитку соціо-еколого-економічної системи / М. І. Бублик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2011. - № 706 : Логістика. - С. 202-207
УДК
Рубрики: Экология
   Екологія

Кл.слова (ненормовані):
экологический маркетинг -- екологічний маркетинг -- социо-эколого-экономическая система -- соціо-еколого-економічна система -- охрана природы -- охорона природи -- охрана окружающей среды -- охорона навколишнього середовища

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Урал, Тулін (доцент кафедри маркетингу Університету Мустафи Кемаля; м.Антакайя; Туреччина).
    Системний підхід до аналізу впливу екологічних маркетингових рішень на результати діяльності фірми / Т. Урал // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 506-516 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5ТУЦ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Турция
    Туреччина

Кл.слова (ненормовані):
конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- маркетинг -- модель экомаркетинговых систем -- модель екомаркетінгових систем -- екотехнології -- экотехнологии -- экологический маркетинг -- екологічний маркетинг -- екологізація виробництва -- экологизация производства -- результаты деятельности фирмы -- результати діяльності фірми -- турецкие фирмы -- турецькі фірми -- финансовая рентабельноть -- фінансова рентабельність -- экологическая продуктивность -- екологічна продуктивність -- экологичные маркетинговые решения -- екологічні маркетингові рішення
Анотація: Доведено, що введення екотехнологій на фірмі є актуальною проблемою для менеджерів з маркетингу. На основі моделі екомаркетингових систем розглянуто вплив рівня вживання екологічних маркетингових рішень на результати діяльності фірми. Основний результат дослідження полягає в тому, що рівень застосування екологічних маркетингових рішень на великих турецьких фірмах позитивно співвідноситься з екопродуктивністю, конкурентними перевагами і фінансовими результатами діяльності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.


    Романова, Л. В. (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу Інституту міжнародної економіки, фінансів та інформаційних технологій Міжнародної академії управління персоналом).
    До проблеми формування сучасної моделі маркетингу в Україні / Л. В. Романова // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. - № 5. - С. 102-107. - (Проблеми економічної теорії). - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Сільськогосподарське виробництво

   Сельскохозяйственное производство

Кл.слова (ненормовані):
модель маркетингу -- модель маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- аграрний маркетинг -- аграрный маркетинг -- сучасний маркетинг -- современный маркетинг -- аграрний менеджмент -- аграрный менеджмент -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг
Анотація: Обґрунтовано необхідність переходу до формування сучасної моделі маркетингу.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

7.


    Аі Ху Тран (PhD; викладач економічного факультету університету Ван Гуен; м.Хо Ши Мін; В'єтнам).
    Поведінка споживачів відносно придбання еко-товарів [Текст] / Аі Ху Тран // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 2. - С. 151-158 : табл.,схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.422.5г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- намерение совершить покупку -- намір купити -- потребительское отношение -- споживче відношення -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- потребительские рынки -- своживчі ринки -- рыночный спрос -- ринковий попит -- социальные влияния -- соціальні впливи -- специальные знания -- спеціальні знання -- эко-ответственное поведение -- еко-відповідальна поведінка -- эко-покупки -- еко-купівлі -- экологический маркетинг -- екологічний маркетин -- экологичные товары -- екологічні товари -- экологические факторы -- екологічні фактори
Анотація: Виділено фактори, що впливають на наміри споживачів придбати екотовари, а також на споживче ставлення до еко-товарів та на практику еко-свідомої поведінки в цілому. Згідно з результатами аналізу, соціальний вплив, екологічні знання та еко-відповідальна споживча поведінка багато в чому визначають намір придбання екотовару.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

8.


    Дудар, Тарас Григорович (доктор економічних наук; професор; член-кореспондент НААН; Тернопільський національний економічній університет).
    Маркетинг у системі формування ринку органічної агропродовольчої продукції [Текст] / Т. Г. Дудар, О. Т. Шумейко, В. Т. Дудар // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2017. - № 7. - С. 46-53 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Економіка сільського господарства

   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
аграрна сфера -- аграрная сфера -- сільське господарство -- сельское хозяйство -- органічна продукція -- органическая продукция -- органічна агропродовольча продукція -- органическая агропродовольственная продукция -- органічна сільськогосподарська продукція -- органическая сельскохозяйственная продукция -- ринок органічної продукції -- рынок органической продукции -- маркетинг органічної продукції -- маркетинг органической продукции -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг -- механізм регулювання -- механизм регулирования
Анотація: Наведено взаємозв'язки концепції маркетингу органічної агропродовольчої продукції з концепціями екологічного маркетингу, маркетингу відносин, стратегічного, соціального і маркетингу комплексної якості, які уможливили комплексно її розглянути. Запропоновано модель інституцій та механізмів регулювання виробництва органічної агропродовольчої продукції в Україні. Обгрунтовано висновок, що національний органічний сектор потребує адресної державної підтримки, зокрема, стимулівної політики щодо залучення інвесторів до сфери органічного агровиробництва наданням певних пільг, спільним фінансуванням проектів, створенням інфраструктури органічного агропродовольчого ринку.

Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Шумейко, Оксана Тарасівна (кандидат економічних наук; доцент; Тернопільський національний економічній університет); Дудар, Володимир Тарасович (кандидат економічних наук; доцент; Тернопільський національний економічній університет)

Знайти схожі

9.


    Дибач, Інна Леонідівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки виробництва Національного морського університету України ім. адмірала Макарова; м.Миколаїв).
    Екологічний маркетинг в контексті управління морським портом [Текст] / І. Л. Дибач, К. А. Кошара // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2018/1. - № 3. - С. 55-64 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.37г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
видовое классифицирование -- видове класифікування -- водный транспорт -- водний транспорт -- международные стандарты -- міжнародні стандарти -- морские торговые порты -- морські торговельні порти -- окружающая среда -- довкілля -- организационные составляющие -- організаційні складові -- конкурентоспособность морских портов -- конкурентоспроможність морських портів -- оценочные методи -- оціночні методи -- предотвращение загрязнений -- попередження забруднень -- приоритетные направления -- пріоритетні напрями -- структура порта -- структура порту -- терминология -- термінологія -- экологизация управления портами -- екологізація управління портами -- эффективность управления -- ефективність управління -- управленческие процессы -- управлінські процеси -- экологический маркетинг -- екологічний маркетинг
Анотація: Обгрунтовано проблему екологічного маркетингу в управлінні морським портом в цілому та особливо морськими торговельними портами, які є потужним фактором забруднення навколишнього середовища; обумовлено екологічні експлуатаційні та аварійні ризики та їх причини, що пов’язані з діяльністю морських портів. Запропоновано аналізувати портову діяльність на основі головних фінансово-господарських показників, рівень конкурентоспроможності порту; розкрито фактори підвищення конкурентоспроможності підприємства. Рекомендовано основні напрями екомаркетингової діяльності порту та заходи по забезпеченню реалізації їх для запобігання забруднення навколишнього середовища і приведення портів у відповідність з вимогами міжнародних конвенцій. Розкрито сутність та класифікація поняття «екологічний маркетинг», розроблено та запропоновано засоби збереження та охорони навколишнього середовища від забруднення, складові процесу управління екологічним маркетингом морського порту.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Акт_пробл_економ_2018\Акт_пробл_економ_2018_3\7.pdf
Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Кошара, Катерина Андріївна (викладач; аспірант кафедри економіки підприємництва та виробничого менеджменту Національного морського університету України ім. адмірала Макарова; м.Миколаїв)

Знайти схожі

10.
   06
   Л.89


Львівська політехніка (Львів)

    Косар, Н. С.
    Напрями реалізації концепції екологічного маркетингу в умовах соціалізації економіки [Текст] / Н. С. Косар, Т. М. Гап’як, М. Р. Федунь // Вісник / Львівська політехніка. - 2017. - № 863: Логістика. - С. 94-100. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
екологічний маркетинг -- экологический маркетинг -- переробка сміття -- переработка мусора -- нетрадиційна енергетика -- нетрадиционная энергетика -- екологічно чиста продукція -- экологически чистая продукция -- екологічно чиста упаковка -- экологически чистая упаковка -- зелений туризм -- зеленый туризм


Дод.точки доступу:
Чухрай, Н. І. \ред.\; Гап’як, Т. М.; Федунь, М. Р.; Львівська політехніка(Львів)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Гацька, Л. П.
    Дослідження поведінки споживачів в екологічному маркетингу / Л. П. Гацька // Економіка. Фінанси. Право. - 2020. - № 10. - С. 5-8 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Екологія

   Экология

Кл.слова (ненормовані):
екологічний маркетинг -- экологический маркетинг -- ринок екологічних товарів та послуг -- рынок экологических товаров и услуг -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- екомаркування -- экомаркировка


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)