Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інтегровані маркетингові комунікації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Дубовик, Т. В. (Київський національний торговельно-економічний університет; Україна).
    Потенціал інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі ІНТЕРНЕТ / Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 168-173 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- интегрированные маркетинговые коммуникации -- інтегровані маркетингові комунікації -- ИНТЕРНЕТ -- ІРТЕРНЕТ -- INTERNET -- потенциал предприятий -- потенціал підприємств -- торговые предприятия -- торговельні підприємства -- управление потенциалом -- управління потенціалом -- электронная информация -- електронна інформація -- стратегическое управление -- стратегічне управління
Анотація: Розглядаються наукові підходи до вивчення поняття потенціалу інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі ІНТЕРНЕТ, досліджено матричну модель управління потенціалом інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі ІНТЕРНЕТ.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Дінчер, Хасан (старший викладач кафедри фінансів та банківської справи Університету Бейкент; м.Стамбул; Туреччина; PhD (фінанси)).
    Вплив рівня інтегрованої маркетингової комунікації на показники роботи банків : аналіз за методом fuzzy VIKOR / Х. Дінчер, Ю. Хаджіоглу, Р. Їлмаз // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 247-260 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1в7-5 + 65.053в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система

   Банківська система

   Экономический анализ

   Економічний аналіз

Кл.слова (ненормовані):
банковские операции -- банківські операції -- банкротство -- банкрутство -- государственное регулирование экономики -- державне регулювання економіки -- интегрированные маркетинговые коммуникации -- інтегровані маркетингові комунікації -- коммерческие банки -- комерційні банки -- корпоративные стратегии -- корпоративні стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- оценочные показатели -- оціночні показники -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- финансовая несостоятельность -- фінансова неспроможність -- финансовая результативность -- фінансова результативність -- финансовое прогнозирование -- фінансове прогнозування -- финансовые дефлоты -- фінансові дефолти -- fuzzy VIKOR -- экономическая эфективность -- економічна ефективність
Анотація: Описано ланцюгову реакцію банківських банкрутств у розвинених економіках і можливість суверенних дефолтів при рекордних показниках кредитних дефолтів, при цьому вжиті урядом заходи призвели до негативного впливу на показники роботи банків. Жорстка конкуренція на фінансовому ринку з відносно невеликим прибутком і нові механізми регулювання банківської діяльності призвели до обмеження розвитку банків на ринках капіталу. Підхід інтегрованої маркетингової комунікації (IMC) зіставляє ефективні маркетингові і корпоративні стратегії. Результати аналізу за методом fuzzy VIKOR показали, що 1) ефективна робота банку залежить як від фінансових, так і від нефінансових параметрів; 2) ефективні маркетингові заходи покращують показники роботи; 3) IMC зв'язує маркетингові операції і стратегії; 4) підхід інтегрованої маркетингової комунікації дозволяє перевершити конкуруючі банки; 5) акційні показники банків із системою IMC визначають рейтинг банку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Хаджіоглу, Юміт (старший викладач кафедри фінансів та банківської справи Університету Бейкент; м.Стамбул; Туреччина; PhD (фінанси)); Їлмаз, Реджеп (старший викладач кафедри зв'язків з громадськістю Університету Бейкент; м.Стамбул; Туреччина; PhD (комунікації))

Знайти схожі

3.


    Жебровська, Олена (аспірант).
    Використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні товарів та послуг класу "люкс" / О. Жебровська // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 9. - С. 44-46 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетингові комунікації

   Экономика

   Маркетинговые коммуникации

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- інтегровані маркетингові комунікації -- товари класу люкс -- послуги класу Люкс -- преміум-клас -- просування товарів -- маркетингова політика -- зарубіжний досвід -- інновації в рекламі -- маркетинговые коммуникации -- интегрированные маркетинговые коммуникации -- товары класса люкс -- услуги класса люкс -- преиум-класс -- продвижение товаров -- маркетинговая политика -- зарубежный опыт -- инновации в рекламе
Анотація: Досліджено доцільність, практику та особливості використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні на ринку товарів та послуг класу «люкс». Розглянуто трансформацію сутності поняття ІМК від етапу виникнення передумов їх створення до більш розширених формулювань сучасних авторів. Визначено узагальнюючі етапи реалізації програми ІМК з наведенням прикладів відомих іноземних компаній. Проаналізовано доцільність використання найсучасніших каналів комунікацій


Знайти схожі

4.


    Литовченко, І. Л. (доцент кафедри маркетингу; завкафедрою).
    Оцінка синергетичного ефекту від застосування інтегрованих маркетингових комунікацій [Текст] / І. Литовченко, І. Шкурупська // Економіка України : науковий журнал. - 2015. - № 5. - С. 29-39 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетингова діяльність

   Экономика

   Маркетинговая деятельность

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані маркетингові комунікації -- маркетингові комунікації -- маркетингова діяльність підприємств -- синергетичний ефект -- ефективність інтегрованих маркетингових комунікацій -- економічне моделювання -- интегрированные маркетинговые коммуникации -- маркетинговые коммуникации -- маркетинговая деятельность предприятий -- синергетический эффект -- эффективность интегрированных маркетинговых коммуникаций -- экономическое моделирование
Анотація: Розглянуто основні підходи до оцінки синергетичного ефекту, який виникає при використанні інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) для просування підприємствами різних товарів і послуг. Запропоновано інструмент оцінки даного ефекту за допомогою ідентифікаційної моделі, яка функціонально описує нелінійну залежність ефективності ІМК від частки затрат на них у маркетинговому бюджеті підприємства. Відповідно до моделі описано криві ефективності ІМК для різних типів підприємств (за раніше встановленими кластерами).

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Шкурупська, І. О. (кандидат економічних наук; викладач)

Знайти схожі

5.


    Новикова, І. В.
    Організація інтегрованих маркетингових комунікацій / І. В. Новикова, С. В. Черненко // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2014. - N 1 (9). - С. 128-136 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/227/225. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/7. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані маркетингові комунікації -- интегрированные маркетинговые коммуникации -- підприємство -- предприятие -- ринкові партнери -- рыночные партнёры -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- маркетингові комунікаційні інструменти -- маркетинговые коммуникационные инструменты

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Черненко, С. В.

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)