Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Економіка готельного господарства<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-30 
1.
   65.432(5КИТ)-5
   Ш 11


    Шіє, Хуай-Шу (аспірант кафедри управління Національного університету Чіао Тун; м.Тайбей; Тайвань).
    Перехід на екологічні технології : розробка концепції системи рейтингів "зелених" готелів / Х. -Ш. Шіє, Д. -Л. Ху, Х. -Д. Шеу // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 521-530 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.432(5КИТ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
зеленые гостиницы -- зелені готелі -- инфраструктура строительства -- інфраструктура будівництва -- охрана окружающей среды -- охорона довкілля -- природосбережение -- природозбереження -- рейтинговые системы -- рейтингові системи -- экологические технологии -- екологічні технології
Анотація: Доведено, що перехід на екологічні технології став більшим, ніж просто захоплення в готельній індустрії, еко-готель стає мейнстрімом. На підставі огляду літератури в цьому дослідженні здійснено спробу розробити загальну концептуальну основу системи рейтингів "зелених" готелів, вона складається з 3 основних частин, включаючи охорону довкілля, збереження природи і інфраструктуру будівництва і містить 20 позицій. Запропоновано загальну комплексну основу для системи оцінювання "зелених" готелів як орієнтир для урядовців і власників готелів щодо визначення і застосування практичних і вимірних критеріїв переходу на еко-технології.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ху, Джін-Лі (директор Інституту бізнесу та управління Національного університету Чіао Тун; м.Тайбей; Тайвань); Шеу, Хер-Дзюнь (президент Національного університету Чі Нань провінції Нантоу; Тайвань)

Знайти схожі

2.


    Шіє, Хуай-Шу (аспірант кафедри управління Національного університету Чіао Тун; м.Тайбей; Тайвань).
    Розробка екостандартів : аналіз тайваньської програми ранжування еко-готелів / Х. -Ш. Шіє, В. -Л. День // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 10. - С. 544-553 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(5КИТ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
туристичний бізнес -- туристический бизнес -- нормативно-правове регулювання -- нормативно-правовое регулирование -- перевозки продуктов -- перевезення продуктів -- программы ранжирования эко-отелей -- програми ранжування еко-готелів -- эко-отели -- еко-готелі -- екологічний туризм -- экологический туризм
Анотація: Розглянуто нещодавно впроваджену на Тайвані схему оцінювання екоготелів "Нормативні стандарти акредитації еко-готелів", яка представляє новітні досягнення і розвиток у даній сфері. Також порівняно тайванську програму ранжування еко-готелів і 7 відомих програм рейтингів еко-готелів. Як й інші програми, тайванська приділяє особливу увагу охороні довкілля. Проте є дві істотні відмінності в програмі Тайваню: сертифікацію виконує не НДО і відсутність знаку-символу рейгингу. Незалежно від програми ранжування, результати цього дослідження показали, що майже всі з критеріїв рейтингів мало пов'язані з охороною довкілля, тому слід вважати, що рейтінгування буде ефективнішим, якщо в нього додати чинники охорони екологічного середовища. Також на постійній основі повинні проводитися обстеження з метою уточнення і впровадження екологічної оцінки і постійного оновлення системи оцінювання еко-готелів. Ці заходи повинні також підвищити сумісність будівлі готелю з місцевим довкіллям і сприяти розвитку концепції мінімальної відстані перевезення продуктів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
День, Вень-Лінь (аспірант кафедри міжнародного бізнесу Університету китайської культури; м.Тайбей; Тайвань); Нормативные стандарты аккредитации эко-отелей, регуляторный акт Тайваня \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Мустеца, Ірина Василівна (аспірант; старший викладач Чернівецького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Чернівці; Україна).
    Особливості аналізу ефективності відтворення основних засобів готельних господарств / І. В. Мустеца // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 148-153 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(4УКР-4ЧРН)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Украина
    Україна

    Черновицкая область

    Чернівецька область

Кл.слова (ненормовані):
амортизация -- амортизація -- гостиничное хозяйство -- гостиничное хозяйство -- основные средства гостиничного хозяйства -- основні засоби готельного господарства -- ремонт гостиничного хозяйства -- ремонт готельного господарства -- экономическое воспроизводство -- економічне відтворення -- эксплуатационные программы -- експлуатаційні програми
Анотація: Розглянуто методику аналізу ефективності відтворення основних засобів готельних господарств. Розглянуто в динаміці основні показники, що застосовуються при оцінюванні руху та стану вищезазначених активів, визначено показники експлуатаційної програми для підприємств готельного типу Буковини.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.
   65.432в7-86
   Л 33


    Левицька, І. В. (доктор економічних наук; доцент; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ; м.Вінниця; Україна).
    Ефективність інноваційної діяльності в готельно-ресторанному бізнесі / І. В. Левицька // Формування ринкових відносин в Україні : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 87-93 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432в7-86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
гостинично-ресторанный бизнес -- готельно-ресторанний бізнес -- экономическое моделировани -- економічне моделювання -- инновации в гостиничном бизнесе -- інновації в готельному бізнесі -- инновационный потенциал -- інноваційний потенціал -- инновационные стратегии -- інноваційні стратегії -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- экономическая эффективность -- економічна ефективність -- інноваційна активність підприємств -- инновационная активность предприятий
Анотація: Розглядаються питання моделювання механізмів підвищення ефективності інноваційної діяльності в готельно-ресторанному бізнесі за рахунок відповідності стратегічному та тактичному характеру, визначаючи раціональність та послідовність дій, їхню своєчасність та динамічність.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.


    Ерниязова, Жанат (старший преподаватель кафедры экономики и менеджмента Кызылордынского государственного университета им. Коркыт Ата; Казахстан; кандидат экономических наук).
    Проблемы и перспективы развития механизма управления гостиничным бизнесом Республики Казахстан / Ж. Ерниязова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 353-363 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(5КАЗ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
гостиничные сети -- готельні мережі -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- стратегічне управління -- стратегическое управление -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- качество гостиничных услуг -- якість готельних послуг -- классифицирование гостиниц -- класифікування готелей -- класифікація готелів -- контролеры качества -- контролери якості -- конкурентоспособность гостиничных услуг -- конкурентоспроможність готельних послуг -- малые гостиницы -- малі готелі -- международные стандарты -- міжнародні стандарти -- международный туризм -- міжнародний туризм -- нестандартные гостины -- нестандартні готелі -- перспективы развития -- перспективи розвитку -- ранжирование гостиниц -- ранжування готелей -- сертификация качества -- сертифікація якості -- стратегическое управление -- стратегічне управління
Анотація: Рассмотрено современное состояние международной индустрии гостеприимства. Выявлены показатели международного стандарта. Дана оценка качества управления конкурентоспособностью гостиничных услуг. Проведен анализ текущего состояния гостиничного бизнеса в Казахстане, выявлены проблемы в системе управления им и развития возможностей повышения конкурентоспособности национальных гостиничных услуг на перспективу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.


    Чиріч, Ната (співробітник сектору туризму Міністерства економіки та регіонального розвитку Республіки Сербія; м.Бєлград; Сербія; PhD).
    Менеджмент якості продуктів і послуг в готельному бізнесі / Н. Чиріч, М. Вуїчич, М. Вуковіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 538-544. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Управление качеством

   Управління якістю

Кл.слова (ненормовані):
гостиничная индустрия -- готельна індустрія -- инновации -- інновації -- менеджмент -- отраслевое развитие -- галузевий розвиток -- позиционирование -- позиціонування -- рекламная деятельность -- рекламна діяльність -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- туристические услуги -- туристичні послуги
Анотація: Розглянуто проблему якості туристичного і готельного бізнесу, який потребує встановлення стратегічного і комплексного підходу до розвитку, особливо щодо реклами і розробки туристичних продуктів і послуг, а також введення інновацій. Доведено, що покращення якості роботи готелів та інших туристичних продуктів і послуг веде до підвищення туристичних потоків і обігу, а також до розвитку туристичної галузі в цілому.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Вуїчич, Мілан (молодший науковий співробітник кафедри економіки Державного університету м.Нові-Пазар; Сербія); Вуковіч, Марія (менеджер "RECREATOURS D.O.O."; м.Бєлград; Сербія)

Знайти схожі

7.


    Чиріч, Майя (старший викладач кафедри економіки та управління машинобудування Бізнес-Академії у Новому Саді; Республіка Сербія; PhD).
    Розробка системи аналізу орієнтації на клієнтів у готельній індустрії / М. Чиріч, Д. Джорджевіч, С. Ігнатієвіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 493-502 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(4СЕР)-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Сербия
    Сербія

    Морава

    Шумадия

    Шумадія

Кл.слова (ненормовані):
внутриотраслевая кокурентоспособность -- внутрішньогалузева кокурентоспроможність -- гостиничный менеджмент -- готельний менеджмент -- ориентация на клиентов -- орієнтація на клієнтів -- схема Нванкво -- Нванкво схема -- удовлетворенность клиентов -- задоволеність клієнтів -- управление качеством -- управління якістю -- гостиничные услуги -- готельні послуги -- конкурентоспроможність готелів -- конкурентоспособность гостиниц
Анотація: Розглянуто проблеми орієнтації на клієнтів як чинник конкурентоспроможності готелів в умовах складного ринку. Перевірено, чи можна схему Нванкво, розроблену для аналізу рівня орієнтації на клієнтів у різних компаніях, застосовувати до готельного бізнесу, і як така схема може допомогти менеджерам виділити сильні і слабкі сторони компанії. Анкетні дані отримано з опитування, проведеного в районах Шумадія і Морава в Сербії, проведено аналіз кореляцій і на основі висновків запропоновано рекомендації з аокращення орієнтації готелів на клієнтів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Джорджевіч, Драгомір (професор факультету економіки та управління технологічними процесами Бізнес-Академії у Новому Саді; Республіка Сербія); Ігнатієвіч, Светлана (доцент факультету економіки та управління технологічними процесами Бізнес-Академії у Новому Саді; Республіка Сербія)

Знайти схожі

8.


    Чень, Лу-Фен (старший викладач кафедри бізнес-адміністрування Університету Кун Шан; м.Тайнан; Тайвань; PhD).
    Вплив перенесення досвіду навчання та організацйної культури на рівень задоволеності роботою / Л. -Ф. Чень // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 484-492 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(5КИТ)в6-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
организационная культура -- організаційна культура -- перенос опыта -- перенесення досвіду -- производственное обучение -- виробниче навчання -- тренинги -- тренінги -- удовлетворенность работой -- задоволеність роботою
Анотація: Обгрунтовано, що тренінги для персоналу стали важливою частиною роботи підприємства в умовах швидкої зміни і накопичення знань, технологій і навиків. У зв'язку з цим підвищився науковий інтерес до вивчення тренінгів на регулярній основі, тоді тренінги проводяться ефективніше і підвищують компетентність, продуктивність і задоволеність співробітників роботою і в цілому забезпечують стійкий розвиток і ефективність роботи підприємства. Об'єкти дослідження - персонал 10 найкращих, за версією китайського Бюро туризму, туристичних готелів на Тайвані. Аналіз показав, що 1) проведення тренінгів безпосередньо впливає на задоволеність персоналу роботою; 2) організаційна культура прямо впливає на якість тренінгів і 3) організаційна культура істотно впливає на міру задоволеності роботою.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Бюро туризма Тайваня \о нем\

Знайти схожі

9.


    Лі, І-Мінь (доцент кафедри управління у туризмі Національного унверситету прикладних наук; м.Каохсіюнг; Тайвань; PhD).
    Згладжуючий ефект емоційного інтелекту у відношенні між емоційною працею, емоційним виснаженням і громадянською організаційною поведінкою готельних працівників нижньої ланки / І. -М. Лі // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 226-236 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432в6-80 + 88.4в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
гражданское организационное поведение -- громадянська організаційна поведінка -- организация труда -- кадры -- кадри -- коррелационный анализ -- кореляційний аналіз -- международные отели -- міжнародні готелі -- готельні працівники -- гостиничные сотрудники -- обслуживающий персонал -- обслуживающий персонал -- описательная статистика -- описова статистика -- профессиональная психология -- професійна психологія -- сглаживающие эффекты -- сглажжуючі ефекти -- трудовые ресурсы -- трудові ресурси -- управление персоналом -- управління персоналом -- факторный анализ -- факторний аналіз -- эмоциональное истощение -- емоційне виснаження -- эмоциональный интеллект -- емоційний інтелект -- эмоциональный труд -- емоційний труд -- эмпирический анализ -- емпіричний аналіз
Анотація: Вивчено вплив емоційної праці, емоційного виснаження і емоційного інтелекту на громадянську організаційну поведінку на прикладі співробітників нижчої ланки в міжнародних готелях. Використано структуровану анкету для збору даних для подальшого аналізу. При складанні анкети було проведено пробне анкетування. Дані проаналізовано за допомогою статистичного програмного забезпечення, у т.ч. описової статистики, факторного аналізу, аналізу надійності, кореляційного аналізу, аналізу ієрархічної регресії. Емпіричний аналіз показав, що емоційне виснаження має значний негативний вплив на громадянську організаційну поведінку, а емоційний інтелект має значний згладжуючий ефект у відношенні між емоціною працею, емоційним виснаженням і громадянською організаційною поведінкою.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

10.


    Бакеренко, Н. П. (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри фінансів Львівської філії ПВНЗ "Європейський університет").
    Податкове стимулювання розвитку готельних підприємств / Н. П. Бакеренко // Формування ринкових відносин в Україні : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 139-145 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(4УКР)в7-93 + 65.262.4(4УКР)в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
гостиничные услуги -- готельні послуги -- гостиничные предприятия -- готельні підприємства -- налоги -- податки -- оподаткування готельних підприємств -- налогообложение гостиничных предприятий -- методология налогообложения -- методология налогообложения -- налоговое стимулирование -- податкове стимулювання -- предприниматели -- підприємці -- предпринимательская деятельность -- підприємницька діяльність
Анотація: Розглянуто сутність податкового стимулювання як чинника прискореного розвитку готельних підприємств, проведено аналіз нині діючої системи оподаткування цих суб'єктів підприємницької діяльності в Україні, обгрунтовано, що найбільш привабливою є спрощена система оподаткування без сплати ПДВ, внесені пропозиції щодо застосування заходів держави, які мають бути спрямовані на зменшення ставки ПДВ (на 50%, опираючись на світову практику) та зменшення єдиного соціального внеску.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

11.


    Орлов, Оливер (доктор экономических наук Хмельницкого национального университета).
    Маржинальный подход к регулированию цен в гостиничном бизнесе / О. Орлов, Е. Рясных // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 12. - С. 30-33 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.432
Рубрики: Економіка
   Економіка готельного господарства

   Экономика

   Экономика гостиничного хозяйства

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
готельні господарства -- готельний бізнес -- туристичний бізнес -- цінова політика готельного бізнесу -- маржиналізм -- маржинальний прибуток -- теорія граничної корисності -- економічне моделювання -- амортизаційні розрахунки -- ефективність ціноутворення -- гостиничные хозяйства -- гостиничный бизнес -- туристический бизнес -- ценовая политика гостиничного бизнеса -- маржинализм -- маржинальная прибыль -- теория предельной полезности -- экономическое моделирование -- амортизационные расчеты -- эффективность ценообразования
Анотація: Рассматривается эффективность ценообразования при маржинальном подходе к регулированию цен в гостиничном бизнесе.


Дод.точки доступу:
Рясных, Евгения (кандидат экономических наук); Савченко, Елена (кандидат экономических наук)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

12.


    Левицька, І. В. (доктор економічних наук; доцент; Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; м.Вінниця; Україна).
    Формування системи управління якістю готельних послуг / І. В. Левицька // Формування ринкових відносин в Україні : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 1. - С. 83-88 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(4УКР)в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
гостиничные услуги -- готельні послуги -- государственное регулирование -- державне регулювання -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- международные стандарты -- міжнародні стандарти -- регуляторная политика -- регуляторна політика -- управління якістю послуг -- управление качеством услуг -- якість готельних послуг -- качество гостиничных услуг
Анотація: Розглянуто нагальні проблеми формування системи управління якістю готельних послуг в Україні, методом їх класифікації та регуляторній політиці їх надання, методам адаптації зарубіжного досвіду в управлінні готельним бізнесом загалом.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
ISO 9000, международный стандарт \о произв.\; ISO 90002000, международный стандарт \о произв.\; ISO 14000, международный стандарт \о произв.\; О туризме, закон Украины \о произв.\; Про туризм, закон України \о произв.\

Знайти схожі

13.


    Чіанг, Че-Чао (науковий співробітник кафедри менеджменту спорту та дозвілля Університету Чнг Шіу; м.Каохсіонг; Тайвань; Dr.).
    Сприйняття туристами цінності та програми готельної діяльності / Ч. -Ч. Чіанг // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 4. - С. 269-278 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- программа лояльности -- програма лояльності -- туризм -- туризм -- ценность для клиента -- цінність для клієнта -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- качество туристических услуг -- якість туристичних послуг -- потребительское поведение -- споживча поведінка
Анотація: Показано, що сприйняття туристами цінності – це динамічна змінна у процесі вибору готелю. Розуміння процесу сприйняття цінності може допомогти значно підвищити якість обслуговування в готелі. У проведеному опитуванні виділено дві групи туристів – з клубними картами окремого готелю та без привілеїв. В обох групах було проведено аналогічне опитування, результати якого було піддано факторному аналізу. Результати аналізу дозволили виявити 24 фактори впливу на сприйняття цінності за 5 основними групами: цінність досвіду обслуговування, функціональна цінність, культурна цінність, цінність для суспільства та цінності у межах заданої вартості. Результати дослідження можуть бути враховані при розробці маркетингових стратегій для готелів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

14.


    Маначинська, Ю. А. (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри обліку і аудиту).
    Генезис обліку результативності готельного бізнесу із врахуванням змін на загальнодержавному рівні управління / Ю. А. Маначинська // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 64-67. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432
Рубрики: Економіка
   Економіка готельного господарства

   Экономика

   Экономика гостиничного хозяйства

Кл.слова (ненормовані):
бухгалтерський облік -- фінансовий облік -- історія фінансового обліку готельних підприємств -- готельне господарство -- фінансові результати господарчої діяльності -- готелі -- рівні управління -- нормативно-правове регулювання -- ціноутворення в готельному підприємстві -- цінова політика готельних підприємств -- подвійне трансферне ціноутворення -- бухгалтерский учет -- финансовый учет -- история финансового учета гостиничных предприятий -- гостиничные предприятия -- финансовые результаты хозяйственной деятельности -- отели -- уровни управления -- нормативно-правовое регулирование -- ценообразование в гостиничном предприятии -- ценовая политика гостиничных предприятий -- двойное трансферное ценообразование
Анотація: Досліджено основні етапи розвитку обліку фінансових результатів на підприємствах готельного господарства від античних часів до ХХІ ст. Здійснено періодизацію змін на законодавчому рівні щодо регламентації організаційних аспектів обліку в умовах поглиблення ринкових перетворень. Запропоновано у процесі формування фінансових результатів враховувати внутрішню результативність сегментів діяльності готелю на основі запровадження нових системних та послідовних підходів методики подвійного трансфертного ціноутворення при визначенні ціни на комплексну послугу.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економ_час_ХХІ_2014_1-2\45.pdf

Знайти схожі

15.


    Сікулич, Деян (аспірант; технічний асистент факультету готельного менеджменту і туризму Університету Карагуєвацу; м.Врнавська Баня; Сербія).
    Моделі вимірювання якості послуг та міри задоволеності клієнтів : за даними готельного бізнесу / Д. Сікулич, М. Мандарич // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 8. - С. 480-487. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англыйською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
качество услуг -- якість послуг -- маркетинговое моделирование -- маркетингове моделювання -- клиенты -- клієнти -- отельный бизнес -- готельний бізнес -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- удовлетворенность потребителей -- задоволеність споживачів -- управление качеством -- управління якістю
Анотація: Показано, що в умовах посиленої конкуренції, створення та розповсюдження нових продуктів та послуг вимоги та запити сучасних клієнтів стають все більш суттєвим фактором. У даному контексті для готелей найбільш важливим питанням стає наступне: Чи є сервіс, що надається клієнтам, потрібної якості та чи задовольняє він його клієнтів? Якість сервісу визначає не тільки задоволеність клієнтів, але й їх лояльність. Тому керуючим менеджерам готелей необхідно знати, яким чином можна виміряти якість послуг та ступінь задоволеності клієнтів. Для цього представлено моделі, за якими можна виміряти якість послуг в готельному бізнесі на мікро- та макрорівнях.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мандарич, Марія (Dr.; доцент факультету готельного менеджменту і туризму Університету Карагуєвацу; м.Врнавська Баня; Сербія)

Знайти схожі

16.


    Семенов, Василь Федорович (доктор економічних наук; професор кафедри економіки туризму та менеджменту Одеського національного економічного університету; м.Одеса).
    Поняття і зміст організаційно-економічного забезпечення функціонування готельних підприємств малої місткості [Текст] / В. Ф. Семенов, С. С. Галасюк, О. В. Щикіна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 10. - С. 203-212 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(4УКР)г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Теорія управління підприємством

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
гостиничные услуги -- готельні послуги -- гостиничные предприятия -- готельні підприємства -- малая вместимость гостиничных предприятий -- мала місткість готельних підприємств -- организационно-экономическое обеспечение -- організаційно-економічне забезпечення -- терминология -- термінологія
Анотація: Проаналізовано поняття, зміст, досліджено походження, проведено критичний огляд наукових підходів до визначення категорії і сутності організаційно-економічного забезпечення функціонування готельних підприємств. На базі економічної теорії і теорії економічного механізму надано авторське визначення організаційно-економічного забезпечення функціонування готельних підприємств малої місткості.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Галасюк, Світлана Сергіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки туризму та менеджменту Одеського національного економічного університету; м.Одеса); Щикіна, Ольга Володимирівна (кандидат економічних наук; технічний асистент кафедри економіки туризму та менеджменту Одеського національного економічного університету; м.Одеса)

Знайти схожі

17.


    Байтенова, Лаура (доцент кафедры прикладной информатики Казахского экономического университета им. Т.Рыскулова; г.Астана; Казахстан; доктор экономических наук; доцент).
    Источники формирования конкурентных преимуществ в отельном бизнесе Казахстана [Текст] / Л. Байтенова, М. Смыкова, Л. Муталиева // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 97-103 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(5КАЗ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
гостиничные сети -- готельні мережі -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- качество гостиничных услуг -- якість готельних послуг -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность гостиничного бизнеса -- конкурентоспроможність готельного бізнесу -- целевые потребительские аудитории -- цільові споживацькі аудиторії
Анотація: Рассмотрены вопросы, касающиеся формирования конкурентных преимуществ отелей Казахстана. На основании проведенного анализа выявлены основные пути повышения конкурентоспособности гостиниц. Особое внимание уделено тому, что в зависимости от типа отелей конкурентные преимущества различаются и учитывают ценности целевой аудитории.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Смыкова, Мадина (доцент кафедры менеджмента и маркетинга Международной академии бизнеса; г.Алматы; Казахстан; кандидат экономических наук; доцент); Муталиева, Лайля (доцент кафедры туризма и сервиса Казахского университета экономики, финанов и междлународной торговли; г.Астана; Казахстан; кандидат экономических наук; доцент)

Знайти схожі

18.


    Рунгерісават, Сомдеч (PhD (комунікації); доцент; віце-президент з академічних справ Університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    П'ять параметрів сприйняття якості обслуговування в управлінні готелем [Текст] : за даними готелів Бангкока / С. Рунгерісават // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 6. - С. 197-201 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(5ТАЇ)в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
гостиничный менеджмент -- готельний менеджмент -- управление качеством -- управління якістю -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- международные туристы -- міжнародні туристи -- оценочные параметры -- оціночні параметри -- отельное обслуживания -- готельне обслуговування -- потребительские стимулы -- споживчі стимули -- мотивація споживачів -- мотивация потребителей -- качество сервиса -- якість послуг -- управленческие системы -- управлінські системи
Анотація: Досліджено концепцію якості обслуговування та його вимірювання на прикладі тайських готелей (м. Бангкок, Таїланд). Для збору первинних даних у першому кварталі 2015 р. було опитано міжнародних туристів в Бангкоку. Для оцінювання якості обслуговування в готелях використано модель SER VQUAL. Незалежні змінні доліідження - стать, вік, рівень освіти, дохід та частота відвідування країни, залежна ж змінна — оцінювання якості обслуговування в готелях Бангкока. Методом простої випадкової вибірки опитано 400 респондентів. Результати аналізу опитування виявили такий рейтинг параметрів якості (від найважливішого до найменш важливого): надійність, відповідальність, професіоналізм, емпатія та відчутний бік послуги.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

19.


    Дишкантюк, Оксана (кандидат економічних наук).
    Формування інфраструктурного забезпечення сфери гостинності [Текст] / О. Дишкантюк // Економіст : науково-практичний журнал. - 2016. - № 7. - С. 25-28 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432
Рубрики: Економіка
   Економіка готельного господарства

   Экономика

   Экономика гостиничного хозяйства

Кл.слова (ненормовані):
сфера гостинності -- індустрія гостинності -- інфраструктура сфери гостинності -- рекреаційно-туристичний комплекс -- готельно-ресторанні підприємства -- теоретичне дослідження -- сфера гостеприимства -- индустрия гостеприимства -- индустрия сферы гостеприимства -- рекреационно-ресторанные предприятия -- теоретические исследования
Анотація: Визначено інфраструктурне забезпечення гостинності як сфері третинного сектору національної економіки; обгрунтовано сутність комплексного розвитку та напрямів удосконалення інфраструктури гостинності; розроблено п'ятирівневу структуру інфраструктури гостинності, що включає: виробництва та підприємства, які забезпечують її розвиток; виробничу та природно-екологічну інфраструктуру; підприємства та організації, які надають послуги місцевому населенню, приїжджим, у тому числі туристам, а також досліджено зв'язки між визначеними рівнями.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

20.


    Колодійчук, А. В. (кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу [Текст] / А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 5. - С. 63-65. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
внешняя среда предприятий -- зовнішнє середовище підприємств -- внутренняя среда предприятий -- внутрішнє середовище підприємств -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- качество гостиничных услуг -- якість готельних послуг -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность предприятий гостиничного бизнеса -- конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу -- макросреда -- макросередовище -- маркетинг -- менеджмент -- микросреда -- мікросередовище -- предприятия гостиничного бизнеса -- підприємства готельного бізнесу -- экономическая эффективность предприятий -- економічна ефективність підприємств
Анотація: Розглянуті чинники, що визначають конкурентоспроможність підприємства під кутом зору різних авторів. Окреслено зовнішні фактори, що забезпечують конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу: чинники макросередовища (економічні, науково-технічні, політичні, демографічні, соціокультурні, географічні, міжнародне оточення) і чинники мікросередовища (постачальники, посередники, контактні аудиторії, споживачі, конкуренти). Визначено й охарактеризовано внутрішні чинники забезпечення конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу, зокрема чинники, що характеризують підприємство; чинники, що характеризують послугу: чинники, що характеризують якість обслуговування.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 1-20    21-30 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)