Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МІЖНАРОДНИЙ ТУРИЗМ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30  
1.


    Жадько, К. В. (викладач кафедри менеджменту Запорізького інституту економіки та інформаційних технологій).
    Соціально-філософський підхід до управління міжнародним виїзним туризмом / К. В. Жадько // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 1. - С. 87-90. - Бібліографія: С.90 : 10 назв
УДК
ББК 60.80
Рубрики: Соціальне управління
   Социальное управление

Кл.слова (ненормовані):
международный туризм -- міжнародний туризм -- туризм международный -- туризм міжнародний -- управление туризмом -- управління туризмом -- философия управления -- філософія управління -- віездний туризм -- выездной туризм
Анотація: Викладено найбільш загальні філософські засади процесу соціального управління, що мають бути застосовані в управлінні міжнародним туризмом в Україні.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (13.04.2009р. Інв.2428ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Сахарова, Тетяна (доцент кафедри маркетингу).
    Формування каналів збуту в міжнародному туризмі / Т. Сахарова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 39-42 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- туроператори -- зовнішньоекономічна діяльність -- туристичні послуги -- канали збуту -- каналы сбыта -- міжнародний туризм -- международный туризм -- збут туристичного продукту -- сбыт туристического продукта -- туристичний ринок -- туристический рынок -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- ринок послуг -- рынок услуг -- перевізники -- маркетинговая деятельность -- туроператоры -- внешнеэкономическая деятельность -- туристические услуги -- перевозчики
Анотація: Особливості формування збутових каналів в міжнародному туризмі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Некрасов, С. А. (старший викладач Запорізького національного університету).
    Комунікативна складова туризму: подорож до іншого як подорож до себе / С. А. Некрасов // Грані. - 2012. - № 3. - С. 64-66. - Література : С.66 : 6 назв
УДК
ББК 75.81
Рубрики: Фізична культура і спорт
   Физическая культура и спорт

Кл.слова (ненормовані):
другой -- інший -- культурно-дозвіллєва діяльність -- культурно-досуговая деятельность -- международный туризм -- межкультурная коммуникация -- межкультурные связи -- міжкультурна взаємодія -- міжкультурна комунікація -- міжнародний туризм -- подорожі -- путешествия -- туризм -- философия туризма -- філософія туризму
Анотація: Розглядається туризм як вид культурно-дозвіллєвої діяльності. Акцентується увага на значенні теризму в процесах транснаціонального культурного обміну. Звернуто увагу на чинники, які впливаютьна формування туризму - глобалізація, туристична ко мунікативність.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Шупік, Богдан (аспірант кафедри державного управління та адміністративного менеджменту Класичного приватного університету).
    Загальні підходи до державного регулювання міжнародного туризму в Україні / Б. Шупік // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 16-20. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.401
Рубрики: Право
   Адміністративне право

   Административное право

Кл.слова (ненормовані):
міжнародний туризм -- международный туризм -- державне регулювання туризму -- государственное регулирование туризма -- туристична галузь -- туристическая отрасль -- державна політика -- государственная политика -- імідж -- имидж -- маркетингові концепції -- маркетинговые концепции -- органи влади -- органы власти -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- конкурентна політика -- конкурентная политика
Анотація: Розкрито основні засади політики державного регулювання міжнародного туризму в Україні. Втзначено важливі напрями вдосконалення маркетингової концепції державного регулювання туризму.


Дод.точки доступу:
Міністерство культури і туризму України \о нем\

Знайти схожі

5.


    Ерниязова, Жанат (старший преподаватель кафедры экономики и менеджмента Кызылордынского государственного университета им. Коркыт Ата; Казахстан; кандидат экономических наук).
    Проблемы и перспективы развития механизма управления гостиничным бизнесом Республики Казахстан / Ж. Ерниязова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 353-363 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(5КАЗ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
гостиничные сети -- готельні мережі -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- стратегічне управління -- стратегическое управление -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- качество гостиничных услуг -- якість готельних послуг -- классифицирование гостиниц -- класифікування готелей -- класифікація готелів -- контролеры качества -- контролери якості -- конкурентоспособность гостиничных услуг -- конкурентоспроможність готельних послуг -- малые гостиницы -- малі готелі -- международные стандарты -- міжнародні стандарти -- международный туризм -- міжнародний туризм -- нестандартные гостины -- нестандартні готелі -- перспективы развития -- перспективи розвитку -- ранжирование гостиниц -- ранжування готелей -- сертификация качества -- сертифікація якості -- стратегическое управление -- стратегічне управління
Анотація: Рассмотрено современное состояние международной индустрии гостеприимства. Выявлены показатели международного стандарта. Дана оценка качества управления конкурентоспособностью гостиничных услуг. Проведен анализ текущего состояния гостиничного бизнеса в Казахстане, выявлены проблемы в системе управления им и развития возможностей повышения конкурентоспособности национальных гостиничных услуг на перспективу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.


    Лютак, Олена Миколаївна (доцент кафедри економічної теорії та міжнародної економіки студент Луцького національного технічного університету; м.Луцьк; Україна; кандидат економічних наук).
    Аналіз та оцінювання інформації про основні туристичні потоки України / О. М. Лютак, Л. В. Михальчук // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 217-225 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Статтю підготовлено на основі доповіді на 11-му міжнародному науковому семінарі "Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології" (2-7 липня 2012 р.; Київ). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)в6-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
въездной туризм -- в'їзний туризм -- выездной туризм -- виїздний туризм -- туристичний бізнес -- туристический бизнес -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- географические структурирование -- географічне структурування -- гостичничное хозяйство -- готельне господарство -- информационные ресурсы -- інформаційні ресурсы -- международный туризм -- міжнародний туризм -- туристические потоки -- туристичні потоки -- целевая направленность -- цільова спрямованість -- экономическая статистика -- економічна статистика -- экономический анализ -- економічний аналіз
Анотація: Розглянуто проблеми інформаційного забезпечення аналізу туристичних потоків в Україні, здійснено аналіз виїзних і в'їзних туристів за георграфічною структурою, цілями та напрямами; запропоновано шляхи вдосконалення збору й опраціювання інформаційних потоків у туристичній галузі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Любов Вікторівна (студент Луцького національного технічного університету; м.Луцьк; Україна); Современные проблемы информатики в управлении, экономике, образовании и экологии, международный научный семинар \о нем\

Знайти схожі

7.


    Братюк, Віра Петрівна (здобувач Національної академії управління; м.Київ; Україна).
    Удосконалення маркетингового забезпечення реалізації державної політики розвитку туризму / В. П. Братюк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 50-58 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)в7-2 + 65.050(4УКР)в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Управление экономикой

   Управління економікою

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственная туристическая политика -- державна туристична політика -- кластеры -- кластери -- маркетинговое обеспечение -- маркетингове забезпечення -- маркетинговые модели -- маркетингові моделі -- международный туризм -- міжнародний туризм -- межотраслевой маркетинг -- міжгалузевий маркетинг -- национальные экономики -- національні економіки -- рынок туристических ресурсов -- ринок туристичних ресурсів -- сбалансированное развитие -- збалансований розвиток -- туристическая инфраструктура -- туристична інфраструктура -- туристические предприятия -- туристичні підприємства -- туристические продукты -- туристичні продукти -- туристические услуги -- туристичні послуги
Анотація: Узагальнено сучасні підходи до формування маркетингового забезпечення державної політики розвитку туризму. Побудовано модель системи маркетингового забезпечення політики розвитку туризму, в якій ураховано взаємозв'язок з політикою економічного розвитку, міжнародним туризмом, кластерами та міжгалузевим маркетингом, що забезпечує збалансований розвиток підприємств туризму і суміжних галузей економіки. Доведено, що ринки туристичних ресурсів, соціальної й туристичної інфраструктури пов'язані із завданнями державної політики економічного розвитку країни та складають основу розвитку туристичних продуктів і послуг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Портер, Майкл Юджин (профессор кафедры делового администрирования Гарвардской бизнес-школы ; 1947-) \о нем\; Государственное агентство Украины по туризму \о нем\Державне агентство Україну з туризму \о нем\

Знайти схожі

8.


    Наврот, Лукаш (старший викладач кафедри туризму Познанського економічного університету; м.Познань; Польща; PhD).
    Конкурентоспроможність польських міст на європейському туристичному ринку / Л. Наврот, П. Змишльони // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 381-392 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4ПОЛ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Польша
    Польща

Кл.слова (ненормовані):
европейский туристический рынок -- європейський туристичний ринок -- конкурентные потенциалы туризма -- конкурентні потенціали туризму -- конкурентоспособности городов -- конкурентоспроможність міст -- конкурентоспроможність туризму -- конкурентоспособность туризма -- международный туризм -- міжнародний туризм -- оценочная методология -- оціночна методологія -- показатели конкурентоспособности -- показники конкурентоспроможності -- польские города -- польські міста -- терминология -- термінологія -- туристическая конкурентоспособность -- туристична конкурентоспроможність
Анотація: Подано результати оцінювання конкурентоспроможності польських міст на європейському туристичному ринку. Описано поняття конкурентоспроможності на мікро- і макрорівнях, представлено методологію вимірювання конкурентоспроможності міст на основі показників попиту та пропозиції, здійснено аналіз конкурентоспроможності. Результати дослідження показали, що конкурентоспроможність польських міст на європейському туристичному ринку не дуже висока як в цілому, так і за окремими критеріями. Фактичний конкурентний потенціал міст виявляється в міжнародному порівнянні і передбачає природну перспективу розвитку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Змишльони, Петр (старший викладач кафедри туризму Познанського економічного університету; м.Познань; Польща; PhD)

Знайти схожі

9.


    Гудым, Е. Н. (кандидат экономических наук; доцент кафедры менеджмента и туризма).
    Приоритетные формы и направления функционирования современного международного бизнеса / Е. Н. Гудым // Экономика Украины : научный журнал. - 2014. - № 6. - С. 77-84 : табл.-4; рис.-1. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.5
Рубрики: Економіка
   Світова економіка

   Экономика

   Мировая экономика

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- развитые страны -- розвінені країни -- наименее развитые страны -- найменш розвінені країни -- международный бизнес -- міжнародний бізнес -- макрорегиональная интеграция -- макрорегіональна інтеграція -- мировая агропродовольственная система -- світова агропродовольча ситсема -- агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- внешнеэкономическая деятельность стран -- зовнішньоекономічна діяльність країн -- внешнеторговые связи -- зовнішньоторговельні зв'язкі -- международный туризм -- міжнародний туризм
Анотація: Исследованы современные тенденции развития и функционирования международного бизнеса в контексте макрорегиональной интеграции. Определена роль результатов экономических преобразований, происходящих как в развитых, так и в наименее развитых странах. Подчеркнута актуальность динамического развития сферы услуг в экономике наименее развитых стран.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

10.


    Маркіна, Ірина (доктор економічних наук; професор; проректор з науково-педагогічної роботи міжнародного співробітництва; завідувач кафедри менеджменту і адміністрування; Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка).
    Управління безпекою туризму в умовах глобалізації / І. Маркіна // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2014. - № 10. - С. 61-65 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.9
Рубрики: Право
   Міжнародне право

   Международное право

Кл.слова (ненормовані):
безпека туризму -- безопасность туризма -- міжнародний туризм -- международный туризм -- управління безпекою -- управление безопасностью -- міжнародні організації -- международные организации -- система безпеки туризму -- система безопасности туризма
Анотація: Розкривається сутність поняття "безпека туризму" обгрунтовується необхідність розроблення та реалізації скоординованиз заходів у напрямі вирішення проблеми забезпечення безпеки в туризмі.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Всесвітня туристична організація \о ней\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)