Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МЕЖДУНАРОДНЫЙ ТУРИЗМ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-29 
1.


    Жадько, К. В. (викладач кафедри менеджменту Запорізького інституту економіки та інформаційних технологій).
    Соціально-філософський підхід до управління міжнародним виїзним туризмом / К. В. Жадько // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 1. - С. 87-90. - Бібліографія: С.90 : 10 назв
УДК
ББК 60.80
Рубрики: Соціальне управління
   Социальное управление

Кл.слова (ненормовані):
международный туризм -- міжнародний туризм -- туризм международный -- туризм міжнародний -- управление туризмом -- управління туризмом -- философия управления -- філософія управління -- віездний туризм -- выездной туризм
Анотація: Викладено найбільш загальні філософські засади процесу соціального управління, що мають бути застосовані в управлінні міжнародним туризмом в Україні.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (13.04.2009р. Інв.2428ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Сахарова, Тетяна (доцент кафедри маркетингу).
    Формування каналів збуту в міжнародному туризмі / Т. Сахарова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 39-42 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- туроператори -- зовнішньоекономічна діяльність -- туристичні послуги -- канали збуту -- каналы сбыта -- міжнародний туризм -- международный туризм -- збут туристичного продукту -- сбыт туристического продукта -- туристичний ринок -- туристический рынок -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- ринок послуг -- рынок услуг -- перевізники -- маркетинговая деятельность -- туроператоры -- внешнеэкономическая деятельность -- туристические услуги -- перевозчики
Анотація: Особливості формування збутових каналів в міжнародному туризмі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Некрасов, С. А. (старший викладач Запорізького національного університету).
    Комунікативна складова туризму: подорож до іншого як подорож до себе / С. А. Некрасов // Грані. - 2012. - № 3. - С. 64-66. - Література : С.66 : 6 назв
УДК
ББК 75.81
Рубрики: Фізична культура і спорт
   Физическая культура и спорт

Кл.слова (ненормовані):
другой -- інший -- культурно-дозвіллєва діяльність -- культурно-досуговая деятельность -- международный туризм -- межкультурная коммуникация -- межкультурные связи -- міжкультурна взаємодія -- міжкультурна комунікація -- міжнародний туризм -- подорожі -- путешествия -- туризм -- философия туризма -- філософія туризму
Анотація: Розглядається туризм як вид культурно-дозвіллєвої діяльності. Акцентується увага на значенні теризму в процесах транснаціонального культурного обміну. Звернуто увагу на чинники, які впливаютьна формування туризму - глобалізація, туристична ко мунікативність.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Шупік, Богдан (аспірант кафедри державного управління та адміністративного менеджменту Класичного приватного університету).
    Загальні підходи до державного регулювання міжнародного туризму в Україні / Б. Шупік // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 16-20. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.401
Рубрики: Право
   Адміністративне право

   Административное право

Кл.слова (ненормовані):
міжнародний туризм -- международный туризм -- державне регулювання туризму -- государственное регулирование туризма -- туристична галузь -- туристическая отрасль -- державна політика -- государственная политика -- імідж -- имидж -- маркетингові концепції -- маркетинговые концепции -- органи влади -- органы власти -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- конкурентна політика -- конкурентная политика
Анотація: Розкрито основні засади політики державного регулювання міжнародного туризму в Україні. Втзначено важливі напрями вдосконалення маркетингової концепції державного регулювання туризму.


Дод.точки доступу:
Міністерство культури і туризму України \о нем\

Знайти схожі

5.


    Братюк, Віра Петрівна (здобувач Національної академії управління; м.Київ; Україна).
    Аналіз досвіду західних країн щодо формування державної політики сприяння розвитку туризму / В. П. Братюк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 63-71 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(43)-1
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Западная Европа
    Західна Європа

Кл.слова (ненормовані):
туристичний бізнес -- туристический бизнес -- автономія суб'єктів -- автономия субъектов -- государственная политика -- державна політика -- децентрализирующие механизмы -- децентралізуючі механізми -- конкурентоспособность туризма -- конкурентоспроможність туризму -- качество туристических продуктов -- якість туристичних продуктів -- международный туризм -- модели государственно-частного партнерства -- моделі державно-приватного партнерства -- государственно-частное партнерство -- державно-приватне партнерство -- поддержка смежных отраслей -- підтримка суміжних галузей -- развитие туризма -- розвиток туризму -- туристическая индустрия -- туристична індустрія -- управленческие модели -- управлінські моделі -- экономико-правовые модели -- економіко-правові моделі -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт
Анотація: Узагальнено досвід формування і реалізації державних політик західних країн з розвитку туризму, засновані на децентралізованому механізмі ухвалення рішень, автономії економічних суб'єктів і конкурентоспроможності суб'єктів ринку. Виявлено тенденції посилання впливу якості туристичного продукту на конкурентну боротьбу. Доведено, що успіх розвитку туризму залежить від його підтримки та суміжних галузей економіки на державному рівні. Установлено, що одним із способів розвитку туристичної індустрії західних країн є механізм державно-приватного партнерства, який може формуватись на основі різноманітних економіко-правових моделей.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.


    Ерниязова, Жанат (старший преподаватель кафедры экономики и менеджмента Кызылордынского государственного университета им. Коркыт Ата; Казахстан; кандидат экономических наук).
    Проблемы и перспективы развития механизма управления гостиничным бизнесом Республики Казахстан / Ж. Ерниязова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 353-363 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(5КАЗ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
гостиничные сети -- готельні мережі -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- стратегічне управління -- стратегическое управление -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- качество гостиничных услуг -- якість готельних послуг -- классифицирование гостиниц -- класифікування готелей -- класифікація готелів -- контролеры качества -- контролери якості -- конкурентоспособность гостиничных услуг -- конкурентоспроможність готельних послуг -- малые гостиницы -- малі готелі -- международные стандарты -- міжнародні стандарти -- международный туризм -- міжнародний туризм -- нестандартные гостины -- нестандартні готелі -- перспективы развития -- перспективи розвитку -- ранжирование гостиниц -- ранжування готелей -- сертификация качества -- сертифікація якості -- стратегическое управление -- стратегічне управління
Анотація: Рассмотрено современное состояние международной индустрии гостеприимства. Выявлены показатели международного стандарта. Дана оценка качества управления конкурентоспособностью гостиничных услуг. Проведен анализ текущего состояния гостиничного бизнеса в Казахстане, выявлены проблемы в системе управления им и развития возможностей повышения конкурентоспособности национальных гостиничных услуг на перспективу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

7.


    Лютак, Олена Миколаївна (доцент кафедри економічної теорії та міжнародної економіки студент Луцького національного технічного університету; м.Луцьк; Україна; кандидат економічних наук).
    Аналіз та оцінювання інформації про основні туристичні потоки України / О. М. Лютак, Л. В. Михальчук // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 217-225 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Статтю підготовлено на основі доповіді на 11-му міжнародному науковому семінарі "Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології" (2-7 липня 2012 р.; Київ). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)в6-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
въездной туризм -- в'їзний туризм -- выездной туризм -- виїздний туризм -- туристичний бізнес -- туристический бизнес -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- географические структурирование -- географічне структурування -- гостичничное хозяйство -- готельне господарство -- информационные ресурсы -- інформаційні ресурсы -- международный туризм -- міжнародний туризм -- туристические потоки -- туристичні потоки -- целевая направленность -- цільова спрямованість -- экономическая статистика -- економічна статистика -- экономический анализ -- економічний аналіз
Анотація: Розглянуто проблеми інформаційного забезпечення аналізу туристичних потоків в Україні, здійснено аналіз виїзних і в'їзних туристів за георграфічною структурою, цілями та напрямами; запропоновано шляхи вдосконалення збору й опраціювання інформаційних потоків у туристичній галузі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Любов Вікторівна (студент Луцького національного технічного університету; м.Луцьк; Україна); Современные проблемы информатики в управлении, экономике, образовании и экологии, международный научный семинар \о нем\

Знайти схожі

8.


    Братюк, Віра Петрівна (здобувач Національної академії управління; м.Київ; Україна).
    Удосконалення маркетингового забезпечення реалізації державної політики розвитку туризму / В. П. Братюк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 50-58 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)в7-2 + 65.050(4УКР)в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Управление экономикой

   Управління економікою

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственная туристическая политика -- державна туристична політика -- кластеры -- кластери -- маркетинговое обеспечение -- маркетингове забезпечення -- маркетинговые модели -- маркетингові моделі -- международный туризм -- міжнародний туризм -- межотраслевой маркетинг -- міжгалузевий маркетинг -- национальные экономики -- національні економіки -- рынок туристических ресурсов -- ринок туристичних ресурсів -- сбалансированное развитие -- збалансований розвиток -- туристическая инфраструктура -- туристична інфраструктура -- туристические предприятия -- туристичні підприємства -- туристические продукты -- туристичні продукти -- туристические услуги -- туристичні послуги
Анотація: Узагальнено сучасні підходи до формування маркетингового забезпечення державної політики розвитку туризму. Побудовано модель системи маркетингового забезпечення політики розвитку туризму, в якій ураховано взаємозв'язок з політикою економічного розвитку, міжнародним туризмом, кластерами та міжгалузевим маркетингом, що забезпечує збалансований розвиток підприємств туризму і суміжних галузей економіки. Доведено, що ринки туристичних ресурсів, соціальної й туристичної інфраструктури пов'язані із завданнями державної політики економічного розвитку країни та складають основу розвитку туристичних продуктів і послуг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Портер, Майкл Юджин (профессор кафедры делового администрирования Гарвардской бизнес-школы ; 1947-) \о нем\; Государственное агентство Украины по туризму \о нем\Державне агентство Україну з туризму \о нем\

Знайти схожі

9.


    Наврот, Лукаш (старший викладач кафедри туризму Познанського економічного університету; м.Познань; Польща; PhD).
    Конкурентоспроможність польських міст на європейському туристичному ринку / Л. Наврот, П. Змишльони // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 381-392 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4ПОЛ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Польша
    Польща

Кл.слова (ненормовані):
европейский туристический рынок -- європейський туристичний ринок -- конкурентные потенциалы туризма -- конкурентні потенціали туризму -- конкурентоспособности городов -- конкурентоспроможність міст -- конкурентоспроможність туризму -- конкурентоспособность туризма -- международный туризм -- міжнародний туризм -- оценочная методология -- оціночна методологія -- показатели конкурентоспособности -- показники конкурентоспроможності -- польские города -- польські міста -- терминология -- термінологія -- туристическая конкурентоспособность -- туристична конкурентоспроможність
Анотація: Подано результати оцінювання конкурентоспроможності польських міст на європейському туристичному ринку. Описано поняття конкурентоспроможності на мікро- і макрорівнях, представлено методологію вимірювання конкурентоспроможності міст на основі показників попиту та пропозиції, здійснено аналіз конкурентоспроможності. Результати дослідження показали, що конкурентоспроможність польських міст на європейському туристичному ринку не дуже висока як в цілому, так і за окремими критеріями. Фактичний конкурентний потенціал міст виявляється в міжнародному порівнянні і передбачає природну перспективу розвитку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Змишльони, Петр (старший викладач кафедри туризму Познанського економічного університету; м.Познань; Польща; PhD)

Знайти схожі

10.


    Гудым, Е. Н. (кандидат экономических наук; доцент кафедры менеджмента и туризма).
    Приоритетные формы и направления функционирования современного международного бизнеса / Е. Н. Гудым // Экономика Украины : научный журнал. - 2014. - № 6. - С. 77-84 : табл.-4; рис.-1. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.5
Рубрики: Економіка
   Світова економіка

   Экономика

   Мировая экономика

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- развитые страны -- розвінені країни -- наименее развитые страны -- найменш розвінені країни -- международный бизнес -- міжнародний бізнес -- макрорегиональная интеграция -- макрорегіональна інтеграція -- мировая агропродовольственная система -- світова агропродовольча ситсема -- агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- внешнеэкономическая деятельность стран -- зовнішньоекономічна діяльність країн -- внешнеторговые связи -- зовнішньоторговельні зв'язкі -- международный туризм -- міжнародний туризм
Анотація: Исследованы современные тенденции развития и функционирования международного бизнеса в контексте макрорегиональной интеграции. Определена роль результатов экономических преобразований, происходящих как в развитых, так и в наименее развитых странах. Подчеркнута актуальность динамического развития сферы услуг в экономике наименее развитых стран.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)