Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=педагогические закономерности<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Хоружа, Людмила
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри теорії та історії педагогіки).
"Науки про освіту": чи є в них місце педагогіці? / Л. Хоружа> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. -
№ 6
. - С. 30-39. - Библиогр. в конце ст.
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
галузі знань
--
отрасли знаний
--
педагогічні закономірності
--
педагогические
закономерности
--
ціннісно-смислові орієнтири
--
ценностно-смысловые ориентиры
--
педагогіка дозвілля
--
педагогика досуга
--
педагогічна наука
--
педагогическая наука
--
систематизація педагогічних наук
--
систематизация педагогических наук
--
наука педагогіка
--
наука педагогика
--
наука освіта
--
наука образование
Анотація:
Актуалізується проблема вилучення педагогіки та педагогічної підготовки фахівця з нового "Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувача вищої освіти". Не погоджуючись із ситуацією, що склалася, розмірковується роль і значення педагогічної науки в сучасному суспільстві, розглядається питання розширення її предметної сфери, оновлення методології, змісту та інструментарію відповідно до нових викликів та освітніх запитів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Сікорський, Петро
(доктор педагогічних наук; професор; професор кафедри педагогіки і соціального управління).
Нові підходи до моделювання контрольно-оцінювальних систем в освіті [Текст] / П. Сікорський> // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. -
№ 2
. - С. 48-56. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальна педагогіка
Образование. Педагогика
Общая педагогика
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні закономірності
--
педагогические
закономерности
--
контрольно-оцінювальні системи
--
контрольно-оценочные системы
--
освітній процес
--
образовательный процесс
--
моделювання контрольно-оцінювальних систем
--
моделирование контрольно-оценочных систем
--
навчальні параметри
--
учебные параметры
--
дидактичний процес оцінювання
--
дидактический процесс оценивания
--
критерії оцінювання
--
критерии оценивания
--
форми підсумкового контролю
--
формы итогового контроля
--
локальні форми контролю
--
локальные формы контроля
Анотація:
Обґрунтовуються педагогічні закономірності моделювання різних контрольно-оцінювальних систем, взаємозв'язок між навчальним та оцінювальним контролем; розглядаються різні види оцінювання: безпосереднє та опосередковане, представляється описова опосередковано-модульно-когнітивна модель системи оцінювання учнів з математики, які навчаються за математичним профілем.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\New\textlok\Вища_осв_Укр\Вища_осв_Укр_2018_2/7.pdf
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)