Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогические закономерности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Хоружа, Людмила (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри теорії та історії педагогіки).
    "Науки про освіту": чи є в них місце педагогіці? / Л. Хоружа // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 6. - С. 30-39. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
галузі знань -- отрасли знаний -- педагогічні закономірності -- педагогические закономерности -- ціннісно-смислові орієнтири -- ценностно-смысловые ориентиры -- педагогіка дозвілля -- педагогика досуга -- педагогічна наука -- педагогическая наука -- систематизація педагогічних наук -- систематизация педагогических наук -- наука педагогіка -- наука педагогика -- наука освіта -- наука образование
Анотація: Актуалізується проблема вилучення педагогіки та педагогічної підготовки фахівця з нового "Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувача вищої освіти". Не погоджуючись із ситуацією, що склалася, розмірковується роль і значення педагогічної науки в сучасному суспільстві, розглядається питання розширення її предметної сфери, оновлення методології, змісту та інструментарію відповідно до нових викликів та освітніх запитів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Сікорський, Петро (доктор педагогічних наук; професор; професор кафедри педагогіки і соціального управління).
    Нові підходи до моделювання контрольно-оцінювальних систем в освіті [Текст] / П. Сікорський // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. - № 2. - С. 48-56. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні закономірності -- педагогические закономерности -- контрольно-оцінювальні системи -- контрольно-оценочные системы -- освітній процес -- образовательный процесс -- моделювання контрольно-оцінювальних систем -- моделирование контрольно-оценочных систем -- навчальні параметри -- учебные параметры -- дидактичний процес оцінювання -- дидактический процесс оценивания -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- форми підсумкового контролю -- формы итогового контроля -- локальні форми контролю -- локальные формы контроля
Анотація: Обґрунтовуються педагогічні закономірності моделювання різних контрольно-оцінювальних систем, взаємозв'язок між навчальним та оцінювальним контролем; розглядаються різні види оцінювання: безпосереднє та опосередковане, представляється описова опосередковано-модульно-когнітивна модель системи оцінювання учнів з математики, які навчаються за математичним профілем.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Вища_осв_Укр\Вища_осв_Укр_2018_2/7.pdf
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)